Joehoe, ik heb babynieuws "Gisterenavond zijn na 3 dagen inleiden V en S geboren. We liggen met z'n allen samen in het ziekenhuis, gaat goed ." Dus ze is eindelijk bevallen Natuurlijk wil ik je hier ook van harte feliciteren, heerlijk dat het achter de rug is en nu hopelijk alleen maar genieten Voor wie het geslacht niet meer wist, zie de kleur van de letters van de namen Ik weet de volledige namen wel, maar het lijkt me leuker als Afrola die zelf komt vertellen als ze zo ver is. Fijne dag allemaal!
Hey! Eindelijk babynieuws! Afrola en afrola man gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Hopelijk is alles goed gegaan, en kun je snel een keer langs komen om de namen te verklappen
Hier gaan we de eerste nacht in de stacaravan beleven. Dit betekend kids op 1 klein kamertje. Thuis heeft j haar eigen kamer en b slaapt bij ons. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Verder heb ik het momenteel wat moeilijk met mezelf maar herkenbaar uit de eerste maanden met j. Het aanpassen aan nieuwe routine valt me meestal zwaar en heeft tijd nodig. Ook onzekerheid over werk breekt op. Kids doen het volgens het boekje.
Afrola, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zoon! Gelukkig dat het goed gaat!! Ik ben erg benieuwd naar de namen.
Djaar: ik herken het wel hoor, het duurde bij mij ook even voor ik weer helemaal mezelf was na de bevalling etc. En succes de komende tijd in de caravan!
dames, ik ben net vriendjes geworden met mir.ella op fb. maar wat is haar nickname ook alweer......? *excuse me...*
Hanna: jij mag bijna weer aan het werk he? Spannend of niet? All: N. zegt sinds deze week zijn eerste woordje naast mama en papa. Het is "die" geworden haha. Wel leuk weer hoor, een dreumes wat leert praten Morgen gaan we weer eens naar de efteling voor de verandering...
Djaar, knuffel voor de toch moeilijke tijd waar je nu doorheen gaat! Het is denk ik wel een goed teken dat je het nu herkent, en dat geeft je misschien ook hoop dat het binnenkort beter zal gaan. Sterkte ermee in ieder geval! En hopelijk helpt het feit dat je nu in de stacaravan bent ook mee Loe, Pookie Melisa, die is ook een heel belangrijk woord natuurlijk Maar leuk dat hij echt een beetje gaat kletsen En veel plezier in de Efteling morgen! All, hier een heerlijke buitendag achter de rug. We zijn bij mijn zwager en schoonzus geweest en verder hebben we allerlei éénjarige plantjes gekocht voor de bloembakken, fleurt alles gelijk op Ook heb ik allerlei kruiden gekocht, toch maar eens uitproberen. Hopelijk wordt het morgen weer zo'n mooie dag!