Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    schandalig!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    :D:D:D

Ik heb echt een luie dag vandaag.
    Lekker uitgeslapen (tot 8 uur ;) ) en nu keutelen we al de hele morgen zomaar rond.
    Hannaman is met mijn zwager bezig om het dak van de schuur eraf te halen en hopelijk ook weer een nieuwe erop.
    Verder weinig plannen vandaag.

Djaar, hoe is de eerste nacht in de caravan bevallen?

Mosa, leuk plantjes gekocht.
    Wij moeten nog steeds de bakken aan de voorkant doen. Die zien er nu niet uit.
    Misschien morgen maar eens aanpakken!

Melisa, veel plezier in de Efteling. Jullie hebben mooi weer iig!

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    We zijn thuis :) dus alles gaat goed ;)

Pb's met namen volgen later.
    Bedankt voor de lieve felicitaties.

Het is wel heel druk met erg weinig slaap, maar hopelijk nu we thuis zijn meer rust!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat jullie thuis zijn! Hopelijk komen jullie snel wat meer tot rust.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wat fijn dat jullie al zo snel naar huis konden, ga lekker genieten en probeer te rusten daar waar mogelijk..

wij wachten wel..

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola: fijn dat jullie thuis zijn met z'n allen!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, wat heerlijk dat jullie thuis zijn :) Lukt de bv tot nu toe een beetje? Lijkt me erg heftig, met twee kindjes. Maar dat zal net als met alles vast een kwestie van wennen zijn :)
    Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd naar je ervaringen tot nu toe en hoe J reageert op ze enzovoort enzovoort :) Maar dat horen we vast wel een keer ;)
    Ik hoop in ieder geval dat je redelijk uit de bevalling bent gekomen en dat je je dus goed voelt.

Hanna, is het gelukt met het dak?

Melisa, hebben jullie een leuke dag gehad in de Efteling?

All, hier weer een heerlijke dag gehad, zo super dat het eindelijk beter weer is hè? Morgen gaan we met mijn broer, schoonzus en nichtje naar lammetjesdag hier in de buurt. Daar wordt van alles omheen georganiseerd voor kinderen (knuffelen met lammetjes, springkussen etc.) dus V zal het wel erg leuk vinden.

Morgen is N 10 maanden, en ik vind het al zó groot! Over 2 maanden is ze gewoon alweer jarig :$

Ik wil jullie allemaal een heel fijn weekend toewensen :)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik pas weer in mijn spijkerbroek! Joepiedepoepie!

(wel porkypigbuikje over de rand hangend :D)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, wat goed zeg! Ik moest stiekem wel lachen om je (herkenbare :)) porkypigbuikje.

All, hier een foto van onze blije 10 maanden oude meid:

Bijgevoegde bestanden:

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, jeahhh voor de passende spijkerbroek!

Mosa, 10 maanden al weer! Wat een schatje is het toch!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Salapio wat snel!! maar wat heerlijk

Mosa jeetje 10 maand alweer?? tijd gaat snel.
    En wat een mooi meisje

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het wordt nu wel érg rustig hier ;)

Dan nog maar een berichtje van mij. Wat een geweldig weer hè? Gisteren hebben we een stukje gefietst en ergens wat gedronken, zo gezellig met z'n viertjes :) Vandaag is iemand van een ander topic hier langs geweest, vanochtend pas afgesproken. Was erg gezellig, en leuk zo onverwachts. Verder de hele dag buiten geweest, ik zit nu ook nog in de tuin :D
    Morgen komt een vriendin met haar 2 zoontjes langs, ook gezellig :) Met haar ga ik trouwens aan het einde van de maand ook naar een avond over positief opvoeden, gebaseerd op de triple p-methode. Ik vind zulke dingen altijd erg interessant, dus ik ben benieuwd. Wie weet wat voor goede tips er gegeven worden ;)

Afrola, ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe het bij jullie is? Maar ik snap ook dat je nu even te druk bent om hier langs te komen :)

Hanna, ik ben erg benieuwd hoe je eerste werkdag is geweest?

Sterre, hoe gaat het nu met R? Is hij pas nog naar de HA geweest? En wanneer gaat hij beginnen met zijn nieuwe baan?

Pookie, hoe is het met jou? Ben je al bij de VU geweest? Volgens mij wel toch, hoe was dat?

Salapio, hoe gaat het bij jullie?

Melisa en Loe, hoe is het met jullie?

Ricmar, kijk je nu eigenlijk anders tegen het zwanger willen worden aan dan voordat V er was?

All, fijne avond!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Met mij gaat het prima hoor. Pijn aan mijn vinger, heb vandaag een splinter laten verwijderen onder mijn nagel, en dat was best pijnlijk :)

Met de kindjes gaat het ook prima. Donderdag moet C. naat het ziekenhuis, dus dat is wel even spannend natuurlijk.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Zo de eerste werkdag zit erop. Het was wel even lastig om O achter te laten op het KDV. Paar traantjes gelaten.....
    Hij heeft het echt heel goed gedaan mijn kleine kanjer. Lekker gedronken en goed geslapen. En heel veel rondgekeken naar wat er allemaal om hem heen gebeurde. Hij was ontzettend moe toen ik hem op kwam halen. Nu morgen nog een dagje KDV voor hem en S gaat naar oma. Vanaf november gaat de andere oma oppassen op dinsdag op O.

Op school is alles goed gegaan. Ik heb het rustig aan gedaan zo'n eerste dag je. Was leuk om alle kindjes weer te zien en wat zijn ze gegroeid :D
    Ook veel ouders die blij waren dat ik er weer was. Doet me dan wel goed!

Mosa, ja heerlijk he dit weertje! Echt genieten is dat.
    Hoe gaat het nu met je rug?
    Werk je ook een paar dagen thuis nu? Dat zal denk ik wel reistijd schelen he?

Melisa, oei balen van die splinter.... Pijnlijk...
    Gelukkig is ie er nu vanonder...
    Ahhh C donderdag naar het ziekenhuis. Hopelijk valt het daar allemaal erg mee!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, hier ook aan het genieten van het mooie warme weer :)

Melisa, bah klinkt heel akelig ... en heel spannend idd donderdag!

Hanna, fijn dat het goed is gegaan op je eerste werkdag, ook met de kids!

Hier alles goed. Naar bed gaan van M gaat eindelijk weer zonder gezeur en gedoe, erg prettig! Wel jammer dat ze vannacht op eens naast ons bed stond, 10 min nadat S eindelijk sliep (uurtje rommelen) en daarna nog 2x naar beneden is gekomen. Een keer voor instoppen (heb jij het ook zo koud? euhm nee) en een keer omdat 2 jongens de dekens van haar af hadden getrokken (die heb ik naar hun moeder gestuurd). Daarna heb ik wakker gelegen, wachtend totdat M weer naar beneden zou komen :D.

Lang leve koffie!

Met T is ook alles prima, lekker aan het ronddarren buiten, vindt traptractors en trapgraafmachine's het allermooist, maar kan er nog niets mee (gelukkig is zn loopauto ook ok :D). Geniet erg van de speelzaal en van spelen met M. Lekker ondeugend aan het doen en heel vaak poep in zn oren. Doodsbang voor alle beestjes! Mn lieve stoere held!

S doet het heel erg goed. Wel onrustig aan het drinken, nog steeds, maar blijkbaar krijgt ie toch genoeg want hij groeit gestaag door (20-30 gram per dag), met name in de lengte. Hij is nu zo'n 5,1 kilo en 62 cm ... Ingebakerd slapen gaat prima, vaak zelfs zonder een kik te geven en anders dan is een speentje vaak genoeg troost. Nachten wisselen erg. Soms trekt ie door van 18-3-6/7. Soms 18-23-3-7. Heeeeeel soms 18-23-6 :D. Maar allemaal goed te doen en meestal slaapt ie na het drinken direct weer door in zn bed. Overdag is hij steeds iets langer wakker en na enorm lachen op je schoot, is hij ook nog 15-20 min tevreden in de box. En dat lachen is weer magistraal, wat heerlijk! Hij verrekt zn gezicht om maar zo breed en groot mogelijk te kunnen lachen, vaak ook al met geluid en vaak resulterend in de hik. Als hij moe wordt dan gaat hij huilen, maar als je in zn blikveld komt dan breekt zn lach door. :)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Vervelend dat je het moeilijk hebt. Die onzekerheid met je werk schiet dan ook niet op natuurlijk. Ik vind het trouwens wel herkenbaar. Tis echt weer even zoeken naar alles. Wel fijn dat de kindjes goed gaan! Hoe gaat het met z'n 2tjes op een kamer?

Melisa: Grappig he dat kletsen. Ik kan er bij L ook weer zo van genieten :)
    Alvast suc6 voor donderdag!
    Auw, klinkt toch erg pijnlijk zo'n splinter onder je nagel :(

Mosa: Grappig, ik heb ook net een plantje gekocht waar als het goed is een rode peper uit moet komen.. nu nog hopen dat het gaat lukken :p
    Ongelofelijk he dat N alweer 1 wordt over 2 maandjes! Pff wij verbazen hier ons er ook over dat het bij de 2e nog sneller lijkt te gaan.
    Triple P-methode?
    Met R gaat het beter. Het ontslag is nu definitief geregeld dus dat is erg fijn. 01-09 begint hij pas bij zijn nieuwe baan dus we hebben heerlijk wat tijd met de kindjes nu :)

Salapio: Wauw, lekker zeg dat je weer in je spijkerbroek past. Pff die rol eroverheen.. ik ben aan de corrigerende ondergoed gegaan :)
    Leuk hoe je over de kinders verteld :)

Afrola: Fijn dat jullie thuis zijn, hopelijk gaat alles goed.

Hanna: Awh, ik zou nu ook moeten huilen denk ik als ik de kindjes achter zou moeten laten bij het kdv :( Gelukkig heeft hij het goed gedaan!
    Leuk dat ze blij waren dat je weer op school was :) Doet een mens toch goed he.

All: Hier gaat het ook wel goed. Met R is nog wat moeilijk ondanks de opluchting van zijn ontslag. Maar nu is het tijd om echt alleen aan zichzelf te werken bij de psych dus hopelijk komt dat ook goed terzijnertijd. Al vind ik het steeds vaker moeilijk om begrip op te brengen voor zijn grillen :) Ik ben echt toe aan iets positiefs.

De jongens doen het goed. N is een echte peuterpuber en zijn grenzen goed aan het verkennen. Maar hij maakt ook flinke sprongen. Ook in zijn spraak. Je kan er nu zo lekker mee kletsen en bakkeleien over van alles en nog wat. Heerlijk!
    L is ook zo'n heerlijk ding. Hij wilt van alles en nog wat, kruipen, zitten, staan en een héle boel aandacht van mama haha. Tis best wel een mama's kindjes hihi. Totaal anders dan N, die vond dat knuffel enzo allemaal niet zo interessant. Maar L is mijn lekkere dikke knuffel baby :D

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan me goed voorstellen dat jij wel klaar bent met het negatieve hoor! Dus niet voor schamen. Hopelijk snel positive vibrations :)

En lekker kletsen en knuffelen = leuk en fijn!

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: ik heb het opgegeven ooit nog in mijn oude broeken te kunnen zonder rolletje er overheen :)

Sterre: N. is ook veel meer een knuffelbeer dan C. ooit was. Heerlijk! Ik geniet ook maar volop van ieder knuffeltje.

All: N. is vanavond uit logeren, zodat wij morgen alle tijd hebben voor C. Maar ik vind het wel stil in huis hoor, bah bah.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf! En heel veel sterkte morgen!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, succes vandaag in het ziekenhuis!

Deel Deze Pagina