Zwaai! (alles ok. Heb een Swaddle me gekregen van mn moeder, komt eraan. Maar hij ligt nu met twee handdoekrolletjes op zn zij te slapen , gewoon in een slaapzak)
Hoi meiden, 't is echt rustig hier... @ Loe, hopelijk gaat het goed vandaag en vinden ze niets raars verder en knap je snel op! @ Sterre, hopelijk heeft de schop onder R's reet geholpen . Echt heel fijn dat er een eind is aan het gedoe bij zijn oude baas en dat hij een nieuwe baan heeft. nou het koppie weer op orde krijgen . Hoe is het met zieke L? @ ricmar, opnieuw aan de slag voor een kindje. Knap hoor, hopelijk hebben jullie snel weer geluk! @ Salapio en hoe bevalt de swaddle? @ Mosa, lekkere vakantie in het vooruitzicht Hoe gaat het op je werk? en met je rug etc.? jammer van de cursus, duidelijk andere verwachtingen dus Dwarse peuters kunnen heel irritant zijn en soms ook wel grappig . Hier ook hoor @ Hanna, hoe bevalt het werkende leven met twee kids? @ Mupet, hier lijkt nystatine ook weinig uit te halen. Moet vanmiddag op het spreekuur komen zal eens vragen naar daktarin. @ all, hier al twee goede nachten op rij . Na een avond bijna continu voeden en heel jengelende kids hadden we allemaal zo ontzettend slaap nodig dat ik dacht laten we eens inbakeren misschien helpt 't. Wat hebben we toen lekker geslapen! Afgelopen nacht opnieuw ingebakerd en weer een hele goede nacht gehad. in plaats van na 2-3 uur al weer brullen, halen we nu 4-5 uur. Overdag komen ze nu iets vaker, maar dat willen we ook liever dan 's nachts . Dit houden we nog even vol J is ook regelmatig dwars, al lijkt het weer wat beter te gaan nu het thuis iets beter begint te lopen en ik langzaam weer wat meer kan. En dat ik nog steeds op mijn kont de trap op en af ga vindt ze alleen maar leuk . Ze doet gewoon mee
Zo, daar zijn we dan ook weer eens een keer. Hebben dagen zonder internet gezeten, maar we zijn weer online! C. zit hier echt een in lastige fase, die valt pas tegen 22 uur in slaap na veel huilen en gillen. En om 5 uur is ze er dan weer uit. En dat terwijl N. eindelijk doorslaapt tot na half 7! Vanmorgen was het ook huilen op de PSZ.Ik stond al bij het hek, stond ze ineens in tranen achter me? Haar zonder pardon weer terug gebracht naar de juf haha.
Afrola, wat een lievekes ... krijg er tranen van in mn ogen (Jan zegt al dat ik continu aan het sjenken ben ... ik nog ontkennen gisteravond, maar misschien heeft ie toch gelijk) Melisa, aan het TUFfen ... sterkte!
hoii dames @aforla wat een heerlijke kindjes zeg! en wat rot dat de nestatyne ook niet veel uithaalt bij jullie, bah! ik heb op borstvoeding.com wel iets gelezen over valeriaan violet (kan goed anders heten, maar zo iets ongeveer) misschien dat je dat nog kan proberen stel je krijgt geen daktarin ofso? hopen dat het snel over is! en super hoor die goede nachten! @salapio haha dus de swaddle is onderweg, maar hij slaapt nu ook lekker haha nou gelukkig toch! maar toch is die swaddle misschien nog wel handig hoor @melisa wat rot dat c nu zo'n moeite heeft bij het afsfcheid bij de psz knuff! en ook van dat slapen.. pff vermoeiend, wel heerlijk dat N dan nu zo lekker slaapt! hopen dat C snel weer hetzelfde gaat doen! @mosa ow jullie bijna op vakantie? heerlijk hoor!! owja vroeg jij nou nog hoeveel ik werkte? ik werkte normaal 3 dagen maar neem nu sinds afgelopen week 1 dag ouderschapsverlof op, dus lekker maar 2 daagjes werken.. heerlijk!! @sterre hoe is het bij jullie?? @ricmar leuk hoor dat jullie voor een 2e kindje gaan, wel jammer van je temp kaartje @all hier alles zn gangetje.. de kids slapen weer wel minder.. eindigen elke nacht weer bij ons in bed.. wel vermoeiend maarja misschien maar weer eens een paar huilnachten nodig dan is het hopelijk weer over hahaha
@salapio jaa dat bedoelde ik whaha kon er ff niet op komen iets met violet wist ik haha en ah de swaddle binnen, gelukkig past hij goed
Hey meiden, was ik ook weer eens Hier druk met van alles en nog wat. Ik lees wel mee hoor maar reageren lukt niet echt. We hebben een nieuwe tv gekocht met een dvd en alles dus waren we even druk met winkelen en uitzoeken e.d. Alleen nu het volgende projectje.. iets om alles op en in te zetten. Het kastje wat we nu hebben gaat er sowieso uit maar ik wil nu zo'n lage tv meubel waar alles op en in kan maar we hebben maar een klein huisje dus dan zitten we een beetje met het dressoir. Het wordt dan wel erg vol als we die dan ook laten staan dus tja.. In het tv meubel moet dan weer genoeg plaats zitten waar we de rommel vanuit het dressoir kunnen proppen haha Afrola: Awh wat een knapperd zeg! Mupet: Drukke boel bij jullie in bed haha Melisa: Ojee C ineens achter je. Ik had hetzelfde gedaan als jij hoor haha. Salapio: Fijn dat de swaddle me goed bevalt. Pookie: Welkom terug! Fijne vakantie gehad? Hoe gaat het verder met je? All: Dat was het alweer, L is weer wakker en die heeft weer 'lekker' last van tandjes Tis wel een lekker ding hoor en heeft al net zoveel haast als zijn broer.. L wandelt ook al rond de tafel en zelfs al van de tafel voorzichtig naar de bank met 1 handje los en dan snel weer het volgende vastgrijpen haha. Oh hij is weer stil.. Voor N hebben we zo'n zwemvestje gekocht en afgelopen vrijdag even uitgepobeerd. Gaat redelijk maar dat ding drijft met N weg in plaats van andersom haha. Ach het is voor N fijner dan die bandjes en hij blijft drijven, daar gaat het om N is zo'n waterrat, erg grappig. Hij sprong voor het gemak zelf gewoon het diepe in en van de grote glijbanen is helemaal het einde. En ze kunnen zeggen wat ze willen maar als die 4 is gaat hij z.s.m op zwemles. Ik zwom zelf ook met 6 jaar de zwem 4 daagse dus dat komt wel goed hoop ik Nog een fotootje van L.. na veel moeite heeft tie de afstandbediening dan eindelijk te pakken Bekijk bijlage 251797
Ik meld me ook maar eens even. We zitten echt de hele dag buiten met dit weer, dus geen tijd voor de laptop N. had vorige week behoorlijke spuitluiers, maar kon toch geen doorkomend tandje ontdekken? Wat blijkt nu, prijken er in de bovenkaak gewoon al 2 kiezen! Die had deze mama even gemist haha. (ik dacht dat er eerst tanden kwamen en dan kiezen, maar blijkbaar vond hij het na 2 tandjes tijd voor wat kiezen)
@sterre leuke foto van je mannetje leuk is dat he al dat ontdekken van ze, (soms ook niet zo handig maar achja haha) broertje wilt ook al langs dingen lopen en heel soms staat hij ook 2 tellen gewoon los stil, maar wel nog per ongeluk haha en N ook zo'n waterratje? hier is delano ook helemaaal gek van het zwembad, was pas echt huilen toen we naar huis gingen haha en jullie lekke geshopt voor nieuwe tv leuk leuk @melis ah! na 2 tandjes al kiezen! zo das snel haha ksnap dat je die ff gemist had haha zou je niet zo snel bedenken natuurlijk! groetjes!
Hier even een snelle zwaai aan iedereen en wat eem leuke foto's van de kids! Hier klom j uit haar ledikantje dus moesten we deze week maar 1 zijde open maken. Nu vinden we haar soms slapend op de grond maar na 3 avonden geklopte op de deur ging het vandaag zonder gemopper! B groeit als kool en is een tevreden manneke. Ikzelf zit er helemaal doorheen en qua werk is het nog steeds onzeker. Ben echt depri. Komt wel weer goed als ook mijn nachten weer langer worden hoop ik. Liefs en groetjes van mij
Djaar: dikke knuffel, en iets langere nachten ziijn echt een wereld van verschil (hopelijk gaan die van mij ook eens langer slapen dan 6 uur )
Pookie, leuk gehad? Hier even spam. lees mee, maar zo weinig tijd even. We zijn druk bezig met de tuin, ben net aan mijn borst geopereerd en had ik de tuin al genoemd? Wat een project zeg!
Melisa: Zo N al aan de kiezen! Hier gaat het vooralsnog netjes volgens het boekje haha.. hoektandjes zitten er volgens mij aan te komen, de gemenerikken Hoe gaat het trouwens met je baan? Omdat je laatst nog zat te twijfelen? Mupet: Inderdaad soms niet zo handig die ontdekkingstoeren.. er is al het een en ander gesnuffeld omdat ik het gewoon niet in de gaten had dat hij er al aan kon Wauw, broertje al los staan! Knap zeg, die zal wel snel gaan lopen dan of denk je van niet? Awh Delano aan het huilen omdat hij het zwembad niet uit wil Wat vindt broertje van zwemmen? Hier vind L het wel leuk maar klampt zich wel als een aapje aan je vast in het begin.. toch een beetje spannend allemaal Maar met N hebben we v.a. 3 maanden babyzwemmen gedaan en met L niet dus daar zal het verschil wel inzitten denk ik. Djaar: Oei J slapend op de grond gevonden hihi.. Fijn dat B het goed doet! Balen zeg dat het nog steeds onzeker is met je werk en die nachten werken dan ook niet mee nee Dikke knuffel hoor en als je zin hebt om eens wat te gaan doen dan geef je maar een belletje o.i.d. Zit je wel op de camping nu? Loe: Wanneer krijg je de uitslag van de operatie? Er is toch een knobbeltje weggehaald of heb ik dat verkeerd begrepen? Wat zijn jullie van de tuin aan het maken? Suc6 i.i.g! Hanna: Hoe gaat het met jou? Weer in het werkritme? Mosa: Ben je al op vakantie? All: Wij hebben weer geboft, het was vanmorgen 8uur Gister ook al. Nu gaat het sowieso niet slecht de afgelopen week moet ik zeggen, dat gelukkig niks te klagen. L krijgt nu 's ochtend ook een boterhammetje en die eet er tussen de middag ook met gemak 2 op We moeten er even aan wennen hoor, zo'n goeie eter. Alles gaat erin en vaak eet hij gewoon meer dan N hihi. Hoe zal ik dat nou met de flessen doen? Hij krijgt er nog 3 maar ik denk dat hij met 2 ook wel toe komt. Of is dat nog te vroeg?
Djaar, knuffie Melisa, ik duim met je mee Loe, lieve spam! Sterkte met herstel operatie (was het iets ernstigs?) en de tuin Sterre, geen verstand van flesvoeding, maar kun je niet een tuitbekertje gewone koemelk geven? Of wat yoghurt? En dan ochtend en avond een fles. S is weer aan het brullen. Doet hazenslaapjes, even speen maar weer proberen.