Als er nog voor de liefhebber Dordogne tips nodig zijn??? Wij hebben leuke restaurantjes gevonden in Bergerac, perigeaux en vlakbij Sarlat. En het schijnt dat je vanaf half juni in Bergerac voor ieder restaurantje wel moet reserveren Ook het kasteel van Castelneud met zijn ridders en kanonnen vond Y heel erg leuk. Rocamodour was ook enorm mooi maar daar is veel klim/daal werk te doen. als je de lift pakt mis je heel veel moois. tot zover de reisleider...........
Wat een gezellig geklets Hier helaas minder goed nieuws . V is gister in het zkh opgenomen vanwege koorts. Vandaag gaan ze vetder onderzoeken wat het is. Helaas mocht S niet bij ons blijven. Gelukkig hadden we nog wat bv in de vriezer. Vandaag overdag doen ze niet zo moeilijk. Gelukig. Toch wel heel onhandig een ziek en ander gezond thuis als je bv geeft. Hopelijk mogen we morgen weer naar huis!
Afrola, wat onwijs K! Hopelijk weten jullie snel meer en mag V weer naar huis. Waarom mocht S niet blijven? Ivm besmettingsgevaar? Dikke knuf
afrola heel veel sterkte ik hoop dat v snel weer thuis is!! en datl ijkt me zeker niet makkelijk nee!! dikke knufff
Zit te wachten op duidelijkheid... V is weer een heel eind opgeknapt. Koorts is weg, wel nog een beetje verhoging en nog een flinke snotneus. S werd gister echter ook verkouden/ziekjes. Temp was 38,1 en vanaf 38,5 willen ze hem ws ook opnemen. Wacht nu op arts voor hopelijk ontslag V helaas is T er ook nog niet. Ws wat moeite thuis met J en S op gang brengen? Wil ook graag weten of S zieker is geworden, hopelijk niet anders is het straks zo dat v naar huis mag en ik met s hier moet blijven... Waarom s niet mocht blijven is omdat ze voor hem dan ook zorg zouden moeten leveren en verantwoordelijkheid hebben. Beetje dubieus want doe ook voor v alles zelf. Hoop echt dat we naar huis mogen om weer bij te komen. Dit is erg vermoeiend en ben nog steeds zo emo en dat wordt er niet beter op hier...
Hoera we zijn weer thuis. We hopen dat de stijgende lijn bij v en s blijft doorzetten. Vanmiddag heb ik even 2 uur in eigen bed geslapen, heerlijk. Wil nog veel meer slapen. Voor iedereen fijne voetbalavond, zal zien of ik wakker kan blijven
Geniet lekker van je eigen bed. Ik weet nog dat ik het erg heftig vond een paar nachten in het ziekenhuis verblijven terwijl je nog niet lang daarvoor bent bevallen. Hopelijk blijft alles nu goed gaan!
@ Melisa, zeker heftig zo'n zkh bezoek. Het verblijf van 2 nachten voelde echt aan als een week . Vannacht hebben we allemaal gelukkig goed geslapen. Vandaag doen we ook heel rustig aan. T zou dinsdag weer aan het werk gaan, maar begint nu morgen pas. Wel fijn dat hij ook vanuit zijn werk de tijd krijgt om bij ons te zijn @ Pookie, zo te lezen heb je je vermaakt in LDF @ Melisa, zozo N is er snel bij met kiezen ipv tanden @ Sterre, lekkere nachten een supereter en heerlijk op ontdekkingstocht, klinkt goed ! @ Muppet, ook al zo'n snelle die op ontdekkingstocht is @ Djaar, fijn dat het met J en B goed gaat. knuf voor werkstress @ Loe, operatie goed gegaan? Wanneer uitslag borst? Succes met de tuin! @ Hanna en Mosa, hoe is het bij jullie? @ Salapio, helpt de meds nu wel goed bij S of ben je nog steeds een beetje aan het modderen als hij onrustig is?
Afrola, wat lief dat je naar ons allemaal vraagt . Het gaat heel erg goed met S. Hij zit nu in een TUF en dat vond ik een mooi moment om voorzichtig af te bouwen: dan gaat het al rommelig en kan ik het dus niet daarop gooien . En het gaat erg goed! Hopelijk blijft dat zo en komen we straks (bijna) medicijnloos de TUF uit
Ik ben trouwens erg trots op M. Ik kwam haar ophalen voor de logopedie en haar juf vertelde tussen neus en lippen door dat ze een citotoets had gemaakt (omdat ze herfstkind is), ze had de officiele resultaten nog niet gehoord, maar wel dat ze het heel goed had gedaan En ook de logo-juf was erg tevreden, ze gaat met sprongen vooruit! Twee dikke veren voor M!
Hoii hoii @afrola super dat jullie weer lekker thuis zijn en dat jullie een goeie nacht hebben gehad, en wat fijn ook dat T nog niet hoeft te werken vandaag maar morgen pas hopelijk gaat het verder allemaal weer helemaal goed @salapio wat goed zeg dat M de cito toets ws zo goed heeft gemaakt, en ook fijn dat ze bij de logo goed vooruit gaat! en afbouwen met meds voor s, voor reflux toch? hier ook nog steeds aan de meds met broertje, maar ik durf echt nog niet af te bouwen, kben het pas 1 dag per ongelijk vergeten en toen hadden we echt een horror night, dus wat je zegt, toen stak ik het gelijk daar op bij 1 jaar moet hij weer naar de KA dus dan zullen we het wel horen denk ik @loe he jeetje wat rot een operatie aan je borst en de uitslagen nog afwachten, spannende tijd...ik hoop dat je snel wat meer weet! @all, hoe is het verder met jullie allemaal en de kids enzo? hier gaat t wel prima vandaag uitgenodigd om volgende week een dagje strand te doen bij vriendin met dochtertje van dezelfde leeftijd als delano die daar dan in een strandhuisje zitten dus dat gaan we zeker doen, heb er nu al zin in nu nog hopen op een beetje weer, maar volgens mij word het wel wat warmer volgende week verder hier alles prima, broertje gaat steeds vaker zomaar los staan een paar tellen, zo leuk om te zien verder is hij ook super vrolijk dus, genieten! en delano is ook super goed bezig met zindelijk zijn, ook al geen luier meer nodig bij het slapen, ook snachts niet alleen dat poepen tsja.. daar nog wel een luier voor nodig maarja, toch vind ik het knap! pff verder wachten we hier al ontiegelijk lang op een bank.. eerst was het 16 weken, vonden we al mega lang, toen kwamen er nog 3 weken bij, werd ik vandaag gebeld, komen er weer 2 weken of nog niets meer bij.. pfffffffffff! en we zitten hier serieus ook Zonder bank, want vriendlief was zo slim om de oude bij het verhuizen toen gelijk weg te doen!! hahahaha nouja.. komt wel goed balen van gister van het voetbal he! ik denk echt dat het al weer over en uit is, maarja beetje positief blijven misschien nog! nou dames, groetjesss
Mupet: met mijn kindjes gaat het heel goed, alleen zijn het geen slapers haha. Ik heb met N. ook tot 10 maanden nexium gebruikt. Afbouwen lukte gewoon niet eerder. Stomme reflux
Vandaag is de eerste dag dat T aan het werk is en ik er alleen voor sta. Vanmorgen was best even lastig om J op tijd op KDV te krijgen. Verder gaat het best goed. S is vandaag wel weer heel onrustig, wil elke 2 uur drinken, maar drinkt dan maar even. Tussendoor lukte het toch om wat in huis te doen. Als ik zo s weer rustig heb gekregen maar eens aan het eten beginnen... @ Salapio, lekker aan het tuffen. zou fijn zijn als je S dan weer van de meds af krijgt. succes! @ mupet, balen van de bank zeg . Heel irri als ze elke keer de leveringstermijn verschuiven. Hopelijk was dit de laatste keer. Kan me voorstellen dat je het wel zat bent zonder bank. Volgende week lekker dagje strand, leuk vooruitzicht . Hopelijk hebben we dan wat beter dan vandaag! @ rest, zwaai
Hoi dames, Daar was ik ook weer eens. Druk met inpakken, want zondag gaan we op vakantie Rond 3 uur gaan we rijden (ongeveer 1050 km in totaal), hopelijk verloopt het allemaal soepel. We hebben in ieder geval DVD-schermpjes gekocht Even een korte reactie, want ik moet nog wat dingen doen. Afrola, ik zag nog mooie foto's van je tweetal, leuk! En natuurlijk heerlijk dat jullie weer met z'n vijven thuis zijn, hopelijk blijft het nu goed gaan Mupet, hopelijk gaan de nachten snel weer beter! Sterre, stoere L, al staan Hopelijk gaat het verder ook iets beter bij jullie! Djaar, dikke knuffel voor je depri stemming Heel rot, ik hoop dat je snel weer beter in je vel gaat zitten! Loe, lieve spam van L Heeft hij echt zulke donkere ogen of lijkt dat zo? En een hele fijne vakantie toegewenst! Pookie, ik keek maar weer eens even naar je tempkaartje, maar je zit net weer in een nieuwe ronde zie ik. Ik hoop van harte dat het snel weer raak is Salapio, hopelijk gaat het afbouwen van de medicijnen goed, en zijn jullie weer snel uit de TUF En super van M's citotoets! Melisa, jij ook alvast een hele fijne vakantie toegewenst! Dat was het even voor nu, ga nog wat nuttigs doen. Wat een spullen moet je toch meenemen voor 2 kinderen Het lijkt in de Dordogne zo'n beetje 26-28 graden te worden, dus heerlijk Tot over ruim 2 weken
Ha Mosa; net wat tips gegeven via FB. Leuk dat je naar de Dordogne gaat. Wij komen er net vandaan en hebben het er heel leuk gehad. En ook lekker warm. Maar de nachten zijn nog best fris hoor, ondanks de 25 graden overdag. Mijn tempkaartje.......is net weer begonnen en we zien het wel weer. Ben eerlijk gezegd niet meer heel gemotiveerd met tempen. @afrola; Jeetje knap hoor zo'n eerste dag alleen met de tweeling en J. Fijn dat het goed is gegaan.