Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa, fijne vakantie!

Hanna, hoe is het bij jullie??????

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    En toen was het hier gewoon 2 dagen stil!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :)

Hier beetje druk en ook niet heel veel te melden. Met M en T gaat het super. Met S matig, weer lekker aan het tuffen (letterlijk :D). Vrijdag naar de osteo ... ben benieuwd!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wij waren een weekend de hort op. Was heel leuk.............
    Nu weer hard aan het werk.
    Yoon is s'avonds trouwens heel lastig de laatste tijd. Ze kan uit haar bedje klimmen en spookt tot wel 22:00.
    Dat komt ook door de middagslaapjes, zonder gaat net niet en met een slaapje kan ze s'avonds niet slapen.
    lastig lastig.....

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hier een trotse mama. Vandaag met beide kids naar cb geweest. J langer en lichter dan gemiddeld. Qua taal etc ver voor op leeftijdsgenoten! Helemaal goed dus. Wat B betreft weer propjes en hij is inmiddels 66 cm en 7 kg! Dat was J met 6 maanden. Verder motorisch ook lekker volgens schema.
    Morgen gaat hij voor het eerst een paar uurtjes nat het kdv. Toch wel weer een momentje. Mama gaat dan naar ikea een keukentje kopen voor mijn peuterpuber.
    Tot dusver de update.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn bericht Djaar! Succes met KDV.

Pookie, succes met de TUF!

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

@salapio&daar knuf voor de tuf tuf! maar salapio bijna naar de osteo hopelijk kan die wat goeds doen!

@mosa fijne vakantie!

@hanna ja hoe is het bij jullie!!

@djaar hey hoi, heerlijk dat je kindjes het zo goed doen :) en kdv ja altijd weer even moeilijk he! succes, gelukkig heb je goede afleiding voor jezelf bedacht!

@all verder alles goed met iedereen?

hier wel prima, broertje doet alleen ineens weer erg moeilijk savonds bij het slapen gaan, blijft maar huilen en huilen en valt pas om half 9 ofso een keer in slaap, drinken wil hij niet, geen vieze luier of wat dan ook, en hij is dan duidelijk wel gewoon moe... moeilijk?!

verder vandaag hier een dagje naar het strand, hopelijk houden we het droog!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een zwaai van mij. We zijn vandaag terug gekomen van een weekje vielsalm / ardennen. Dat hadden we op het allerlaatste moment nog geboekt. Het was erg leuk, naar spa geweest, plopsaland en veel gezwommen met de jongens. Ik ben 's avonds nog op een naaktslak gaan staan.. ieuwwww.. met m'n sokken maar wat is dat vies zeg. Ik kreeg die slijm ook nog niet zo 1,2,3 uit mijn sok gewassen ;) Plopsaland was trouwens erg leuk alleen was N voor veel dingen nog net te klein dus dat was wel jammer.
    Ik hoop snel weer even te kunnen reageren e.d. Nu even verder met de wasjes e.d.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hallo allen,

Vandaag poetsen en pakken, en dan hup, op vakantie. Gelukkig dit keer geen babynieuws die ik in de gaten moet houden :) 5 Juli zijn we weer in het land :)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Ik zit met mijn meidne alweer even beneden. J zit tv te kijken en V ligt nu weer rustig tegen me aan. T en S liggen boven te snurken ;)

@ Melisa, poetze en pakze en vooral een hele fijne vakantie. Waar ga je naar toe?

@ Sterre, o lekker even een weekje ertussenuit geweest. Lekker hoor! Inmiddels de eerste was alweer weggewerkt?

@ mupet, hoe was je dagje strand?

@ Djaar, fijn dat J en B het zo goed doen, nu jij weer op de rit, knuf!

@ Slapio, de TUF alweer voorbij?

@ pookie, vervelend dat Y zo spookt 's avonds. Hopelijk gaat het snel weer beter, met of zonder middagslaapje!

@ Mosa, hopelijk ben je lekker aan het genieten van je vakantie!

@ all, gister voor het eerst alleen op pad geweest met V&S. Naar twee babywinkels om kleertjes te shoppen met kortingsbonnen en cadeaubonnen :D. De eerste kleeertjes worden te klein, dus grotere maat nodig ;). Gister ook even broekenpassessie gehouden, er zijn alweer een aantal gewone broeken waar ik comfortabel in pas :). T vond mij dapper, die dacht dat ik er chagrijnig van werd, maar het viel me mee ;). Ik paste meer dan verwacht :D.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh oh oh, wij hebben hier toch lekker een probleem. Gisteren kreeg C. wat blaasjes. Het zijn er maar 3, het worden er ook niet meer, maar ze lijken me veel te veel op waterpokken.... en dan mag je niet vliegen!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    oh melisa, dat zou balen zijn ;)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Weer even tijd om bij te lezen en te reageren.

Melisa, tjee dat zou wat zijn....
    Hopelijk valt het mee!

Afrola, fijn lekker even geshopt. Leuk te lezen dat het zo goed gaat met je twee kleine kanjers. Hoe vindt J het? Is ze al een beetje gewend intussen?

Pookie, ik ga voor je duimen meid!

Sterre, naaktslakken zijn zoooooo vies.....BLEH!!
    Klinkt wel als een heel leuke vakantie!

Salapio, knappe M met de citotoets :D

Voetbal, wat een afknapper...... Pff zo slecht hebben ze het nog nooit gedaan op een eindtoernooi.
    Nu kan het alleen nog maar beter he haha

Hier gaat het allemaal goed. O groeit als kool en heeft donderdag zijn prikken weer doorstaan. Hij weegt nu 7405 gram en is al weer 67,5 cm lang.
    S doet het ook geweldig. ze kan zo naar de theaterschool. Geweldig om te zien hahahah

Op school is het megadruk. Net 28 oudergesprekken achter de rug afgelopen week en nu gaan we komende weken inpakken en verhuizen met de klas. Veel werk dus, maar we gaan naar een prachtig lokaal dus het is de moeite waard.
    Zodra we er zitten post ik hier wel eens een foto.

Zo, we gaan de kindjes in bad doen.

Fijne avond!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, waarom mag je niet vliegen met waterpokken? Gekkigheid! Hopelijk is het vals alarm!

Sterre, juk naaktslak!

Afrola, fijn dat de broekenpassessie positief verliep :)

Hanna, succes met de laatste loodjes

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Helaas geen vals alarm hier, op haar romp kwamen vanavond helaas meer plekjes. Met man een hele discusssie, want ik ga het echt niet gokken dat we het vliegtuig niet in mogen als we al op de luchthaven zijn. Hij wil dat wel, en dan maar stennis maken als ze wat zeggen. Hopelijk blijven de blaasjes nog even een dagje uit het gezicht..... Maar het wordt zo een mooie soap!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh oh melisa! Wat erg! Waarom mag je dan eigenlijk niet vliegen?
    Het is nu toch niet meer besmettelijk?

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Volgens transavia mag je pas vliegen als de plekjes zijn ingedroogd, en met ee artsenverklaring.

Nu zijn het vanmorgen 2 plekjes in het gezicht, als het er niet meer worden, zijn die nog we wegte poetsen. Zag er ook 1 achter het oor, maar dan doen we het haar gewoon niet in een staart he.

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou hebben naar de HAP gebeld, en volgens hun mag ze gewoon vliegen, zonder verklaring van een arts, want waterpokken zijn niet besmettelijk als je ze niet aanraakt. Dus gaan maar van het beste uit.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gaat goedkomen!
    Veel vakantieplezier!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Oei Melissa,, dat wordt wel spannend.
    Ik weet uit ervaring dat ze wel op waterpokken letten.
    Y zat namelijk onder de muggenbulten toen we vorig jaar gingen vliegen en toen kregen we wel de vraag of het pokken waren.
    Gelukkig niet meer, maar het waren ook echt muggenbulten.
    Dus als ze iets meer pokken heeft morgen kan je ook bluffen dat het de muggen zijn..........

@sterre; haha naaktslak, dat is zoooooooooo smerig!

@afrola;Shoppen fijn. Hebben jullie nu een ritme met zijn 3-en?

@hanna; jaarafsluiting alweer. Hier moeten de scholen nog een tijdje door. Voelt wel vreemd, alsof de zomer nooit gaat beginnen. Maar een nieuw lokaal is wel een fijn vooruitzicht. Kan je dat weer lekker inrichten.

@salapio; hoe gaat het met jullie tuftuf?

Wij zijn deze week verblijd met de geboorte van een nichtje.
    Mijn broertje heeft zijn 2e dochter. Supersnelle bevalling en nu gaat het ook super dus om bijna jaloers van te worden:)

Deel Deze Pagina