Afrola, dat vind ik ook wel een hele dappere onderneming hoor! Gelukkig heeft J het wel leuk gehad . Hier TUFnachten, verder gaat het allemaal prima. Luciferhoutjes tussen de oogleden en gaan met de banaan
Hier eerste werkdag na 5 maanden weer gehad. Weet nog niets over mijn baan. Nu maar eerst de kids in bed zien te krijgen want ook hier tuf modus geloof ik. @ sterre wat doe jij met de kleding die te klein is? Mijn manneke groeit zo hard dat hij zijn neef van 10 maanden oud al bijna ingehaald heeft. Ben nu mt 74 aan het kopen. Maar hij gaat zo hard dat de crisis me de das omdoet.
Pookie: Zwaai terug Afrola: Zo dapper hoor haha Salapio: Heb je nog wat stokjes voor mij over *gaap* Djaar: Zo dan groeit jou kleine man erg hard! Wij zijn nu langzaam uit maat 74 aan het groeien. Ik denk dat ik van de week maat 80 ga wassen e.d. In principe bewaar ik de kleertjes voor als we misschien nog een 3e krijgen maar je mag het gerust lenen hoor, net zo handig voor jou Stuur maar even een pb-tje als je interesse hebt. Vervelend dat je nog niks weet over je baan. Lijkt me erg stressvol die onzekerheid All: Hier de zolder helemaal opgeruimd.. pff wat een hoop rommel. Gelukkig weer flink kunnen uitdunnen maar goed.. dan komt er weer net zo hard weer wat bij. We hebben een nieuw tv-meubel en salontafel gekocht en het dressoit weggedaan. De rommel die daar uitkwam konden we niet allemaal kwijt dus hup.. de zolder op Nou ja, het ruimt toch weer op en we hebben beneden weer wat ruimte gecreeerd en daar ging het om
haai meiden. bedankt voor het reageren op mijn kaartje. helaas is dat op dit moment totaal niet belangrijk. Gisteravond is namelijk zeer onverwacht mijn favoriete oma overleden. De moeder van mijn moeder die ook regelmatig op Y paste.
Hoi dames, Ik ben ook weer in het land We hebben echt een superfijne vakantie gehad met z'n viertjes, en erg geboft met het weer. We hebben veel gezwommen, gespeeld en gewoon gelummeld. V had zelfs een echt vakantievriendje, iedere avond liepen ze hand in hand naar de kinderdisco, erg schattig! Ik heb er ook hele leuke foto's van, maar omdat het jongetje er natuurlijk ook op staat, zal ik ze hier maar niet plaatsen Ik zal zo kijken of ik wat andere foto's kan plaatsen. Deze week zijn we allebei nog vrij, en vandaag hebben we uitgebreid gekeken voor een nieuwe keuken. We zijn een stuk opgeschoten, maar willen nog bij één andere winkel kijken. Pookie, wat een rotbericht Ik wil je dan ook condoleren en je heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies. En een dikke knuffel natuurlijk! Salapio, wat een geweldige foto zag ik van je drietal Echt heel erg leuk! Loe, fijn dat jullie ook een geslaagde vakantie hebben gehad Hanna, weer helemaal gewend aan het werken? Wanneer krijg je vakantie? Hier krijgen ze het komend weekend al. Sterre, knuffel voor de helaas voortdurende moeilijke situatie thuis Wanneer ga je precies mee naar de psycholoog? Ik hoop dat je er wat aan zult hebben! En zijn jij en L alweer opgeknapt? Afrola, wat rot dat S en V spugertjes zijn Maar even een knuffel daarvoor, zal vast érg zwaar zijn op z'n tijd. Mupet, is broertje alweer uit zijn sprong? En Delano aan het fietsen, leuk! Wij willen voor V ook een fietsje kopen. Ze fietst nu erg veel op zo'n klein driewielertje, maar op een gewoon fietsje kan ze vast ook al wel. Hebben jullie een 12 inch fietsje? Aangezien V al minimaal 104 cm is (was ze 2 maanden geleden), vraag ik me af of zij 12 inch of groter nodig heeft. Ik hoop dat we deze week even langs de fietsenmaker kunnen om te kijken. Djaar, jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt over je baan Hoe gaat het nu verder met je? Nog steeds somber, of begin je weer wat lichtpuntjes te zien? En hoe bevalt het wonen op de camping? Melisa, hopelijk ben je lekker aan het genieten van je vakantie! Ricmar, wat een spannend tempkaartje heb je zeg! Ik duim! All, over ruim 2 weken wordt mijn kleine muppet gewoon alweer 1 jaar Ik vind dat zó apart! We weten alleen nog steeds niet wat we voor haar verjaardag moeten geven, we hebben echt alles al Iemand nog een tip misschien van een iets minder voor de hand liggen speelgoed? Ik ga weer even iets nuttigs doen Fijne avond!
Hey, ik zie nu dat dit mijn 11000e berichtje is Mijn 10000e was vorig jaar 19 juli om 21.30 uur, en om 23.16 uur is N geboren Dus 1000 berichtjes in een jaar, en de overige 10000 in de 3 jaar ervoor. Zou er wat veranderd zijn in mijn leven
Vandaag te horen gekregen dat er echt geen toekomst meer voor mij is bij huidige werkgever. Helemaal lamgeslagen naar huis en maar meteen naar huisarts gegaan. Zijn advies ziek melden en gesprek met bedrijfsarts afwachten, ook maar even bloedgeprikt voor volledig bloedbeeld. Voel me natuurlijk al te lang moe,teneergeslagen en depressief. Weet het nu even helemaal niet meer en heb het gevoel dat mijn toekomst weggevaagd is. Ik hoop me snel beter te voelen. @mosa, mooie meiden heb je hoor. En ik ben alleen op mooie dagen op de camping hoor, wonen doe ik nog steeds in mijn appartement. @all, fijne vakanties.
Pookie gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.... Mosa wat een plaatjes. Djaar wat een rotstreek dikke knuffel ego hier negatest met dipstick
Jongens...eh meiden wat een somber nieuws allemaal op Mosa haar vakantie verhalen na dan. @djaar, Sterre en ricmar veel sterkte. ( en mijzelf............. maar het idee dat oma dood is begint te wennen. Het was onverwacht maar het is goed zo. Al had ze nog wel 10 jaar mee gekund) @mosa; mooie vakantieplaatjes. Waren de campings ook leuk? En was het erg druk in de D of viel het nog mee?
Ik moet me schamen. Ik wil de mamas feliciteren met de geboorte van de babietjes!! Veel en veel te laat.............. Maar toch.. En Pookie, heel veel sterkte met het verlies van je oma!! @ all, Ik had/heb geen puf om lang achter de laptop te zitten, daarom ben ik hier ook heel lang afwezig geweest maar wilde toch even nog wat plaatsen hier omdat ik het van mezelf zo stom vind overkomen. En het waarom; ik ben nog steeds het overlijden van mijn opa en die hele fase aan het verwerken. Is ook niet niks hoe het allemaal gegaan is en dat de bevalling toen ook spontaan begon, 't is moeilijk om te verwerken. En ik weet niet goed waar ik met mijn gevoelens heen moet. Wanneer ik lang stil zit ga ik nadenken en gaat het alleen maar negatief door in mijn hoofd dus dat is de rede waarom ik weinig achter de laptop zit. Moet er voor de kindjes zijn, maar het niet kunnen verwerken weegt ook steeds zwaarder. D is zo goed met praten, zegt alles na. Ze is zo'n troste grote zus. I doet het ook super en is zo'n geweldig vrolijk mannetje.
Pookie: Gecondoleerd met je oma. Wat vreselijk dat het zo ineens kwam en ze ook nog wat jaartjes bij jullie had kunnen zijn Ricmar: He wat klote dat het toch negatief was Djaar: Pff wat een ellende. Wel goed dat je gelijk bij de ha aan de bel getrokken hebt! Tot wanneer loopt je baan officieel nog? Mosa: Wat heerlijk dat de vakantie zo geslaagd was! En wat een leuke foto's van je meiden Jemig wordt N alweer bijna 1 jaar Zo balen dat die cliché kloppen he.. het gaat steeds sneller allemaal Geen idee wat voor cadeautje jullie zouden kunnen kopen. Misschien iets 'blijvends' zoals een sieraadje o.i.d. Hoe gaat het nu met V en slapen? Hopelijk zijn jullie op vakantie een beetje uitgerust. BabyD: Ik denk dat hier niemand je iets kwalijk zal nemen meid. Gelukkig doen je kindjes het goed Wel rot dat jij je nog ze voelt. Ben je al eens met de ha gaan praten? All: Ik ben brenger van nog meer niet leuk nieuws. Gister hebben R en ik samen een sessie gehad bij de psych en dat is nogal vreemd verlopen. Ik weet niet wat R verwacht had maar de psych was het voornamelijk met mij 'eens' over dingen en toen ze eventuele relatietherapie voorstelde werd hij heel boos. Hij is zelfs uit de sessie weggelopen en heeft sindsdien niks meer gezegd Volgens mij wist de psych zelf ook even niet wat haar overkwam. Ik heb ook geen idee hoe of wat nu maar het was een erg vreemde gewaarwording en dan nog niet te spreken over wat hij er nog even uitgooide. Pff erg raar als je al 10 jaar samen bent met iemand Straks moet ik ook nog op bezoek bij mijn broertje die ik al bijna een jaar niet meer gezien heb. Sindskort is het contact weer wat op gang aan het komen en vandaag is hij jarig en heeft mij en mijn moeder uitgenodigd. Ik sta nu dus een beetje op ploffen.. niet boos (dat kan al ik niet eens meer worden) maar ik ben heel hard na aan het denken hoe dit verder moet allemaal
Jeetje zeg wat hebben we eigenlijk een gebrek aan leuke dingen de laatste tijd hier. Ik ga morgen naar de bedrijfsarts en zie dan verder. Ook ga ik vanavond met de kids naar de camping voor het weekend. Hopelijk houden we het overdag droog. Zo even inpakken en dan rusten. Ik zal zo even een foto van onze kids in mijn album zetten. @sterre, knuffel voor jou.
He meid wat een rotnieuws. Ik kan me goed voorstellen dat je hier even heel erg ondersteboven van bent. Maar het zat toch al een hele tijd niet zo lekker op je werk? Misschien is dit juist een goed moment om een frisse start te maken? Goed dat je huisarts zo meedenkt. Veel sterkte, liefs en kracht
BabyD, misschien is het een idee om een keer met je huisarts te praten oid wat betreft je grootvader? Dit soort dingen kun je niet onverwerkt laten, ook niet (of misschien zelf juist niet) als je het druk hebt met 2 kindjes. Sterre, tjeminee meis. Wat onwijs Kl*te ... PB staat open als je daar behoefte aan hebt!