Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, wij zijn ook weer terug in het land. Zal morgen even terug lezen. Onze vakantie is uiteindelijk nog nog een succes geworden (na wat ellende met waterpokken, vreselijke schoonvader en ikzelf oververmoeid). We hebben echt genoten van elkaar, en de kids vonden het heerlijk. Ik kruip zo heerlijk mijn eigen bedje weer in!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn Melisa!

S heeft zn eerste prikken gehad en redelijk doorstaan. Is supermakkelijk gaan slapen zonder inbakeren! Wat een gekkie!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Hoe was het bij de bedrijfsarts? Hopelijk kom je een beetje bij op de camping!
    Heb je over de kleertjes gedacht? Ik ga na dit weekend maat 80 wassen en dan mag je die berg maat 74 gerust lenen hoor. En als het kapot o.i.d. gaat dan is het maar zo, daar moet je het niet voor laten hoor ;)

Salapio: Thanx. Het gaat gelukkig weer (even) beter nu hier. T heeft flink gedonderd maar we zijn er weer uit.. hopelijk voor een lange tijd nu ;)
    Awh S zijn eerste prikken gehad. Maar wel goed geslapen, fijn :)

Melisa: Welkom terug :) Fijn dat het toch nog goed is gekomen met die waterpokken! Heeft N ze nu uiteindelijk ook gekregen? Oei schoonvader lastig geweest?

All: Hier is de lucht weer geklaard. Hopelijk gaat het nu eens de goede kant op ;)

Wij zijn vandaag 10 jaar samen en de jongens gaan bij opa en oma slapen. Gaan wij vanavond lekker uit eten en een filmpje pakken en vooral.. morgen uitslapen YAY :D Pfff L vindt 6u toch wel laat zat de laatste tijd ;) Nou ja, tis nog overkomelijk maar stiekem ook vroeg haha.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel plezier Sterre en zalig uitslapen! Ik = jaloers. Heel jaloers. Heel heel heel jaloers ;) :D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Slapen jullie kinders niet tot 8 uur dan??

Melisa; welkom terug

@salapio; grote vent die S. En ook niet eens meer inbakeren. Fijn. Nu nog allemaal uitslapen tot 8 uur.

@sterre; hopelijk is de lucht nu geklaard en gaat het allemaal weer beter met R en jullie.

@djaar; rot van je baan. Hopelijk komt er snel een oplossing.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer even. Het is echt zoeken naar tijd om een heleboel te doen ;). Maar nu even tijd om hier terug te lezen en te reageren :).

@ Salapio, hoe gaat het met de TUFnachten? De warmte zal het er vast niet beter op hebben gemaakt. Knuf!
    S alweer zijn eerste prikken gehad, dat is wat later dan 'normaal' toch? V&S krijgen ze morgen al namelijk. Wel fijn dat hij ze goed heeft doorstaan en gewoon lekker is gaan slapen. Dat hoop ik ook dat ze alleen maar veel slapen zoals J ook deed ;)

@ Djaar, spannend weer aan het werk, maar helaas slecht nieuws. Goed dat je je ziek hebt gemeld. Werk eerst maar aan jezelf. Knuf!
    Hoe was het bij de bedrijfsarts?

@ Sterre, grote opruimactie op zolder goed zeg. Wat verzamel je altijd snel een hoop troep he?!
    Samen met R naar de psych, helaas met een minder goede sessie dan verwacht. Voor jou op zich heel fijn dat de psych het vooral met jou éens'was. Maar voor R dus heel moeilijk. Wat ontzettend rot. Hoopte je zo dat je zo verder kwam samen en dan werkte het juist misschien wel averechts. Lees nu dat het inmiddels weer wat beter gaat. Misschien dat de sessie R dan toch wat inzicht heeft gegeven? Hoop voor je dat het nu dan echt doorzet en jullie blijven praten en er nu echt vooruitgang in zit! Knuf!
    Hoe was het weerzien met je broertje?
    Lekker gegeten en uitgeslapen met R samen?

@ Pookie, wat triest dat je oma is overleden, gecondoleerd. VOor haar was het misschien goed zo. Maar jullie moeten haar helaas missen en dat is niet makkelijk :(. Heb je inmiddels wel goed/mooi afscheid kunnen nemen/genomen? Sterkte!

@ Mosa, weer terug in NL. Zo te lezen een heerlijke vakantie gehad, superfijn! Leuke foto's ook van N en V :) En de tijd gaat heel hard, N alweer bijna 1 jaar :).En inspiratie op voor N's 1e verjaardag, lastig hoor. Sieraad? Pop?
    Houten knikkerbaan/treinbaan? Zo een waarvan je een basisset kunt kopen en die dan kunt aanvullen. Heb je voor meerdere gelegenheden kadootjes die je kunt vragen. Misschien is N wel wat jong nog, V zal het ook wel heel leuk vinden ;)

@ Ricmar, knuf voor weer een nieuwe ronde

@ BabyD, leuk dat je even langs komt. Vervelend dat je je zo slecht voelt. Misschien wel goed om er een keer met iemand (maatschappelijk werk/psycholoog) over te praten? Misschien dat ze je heel snel wat handvaten kunt geven om alles een plekje te geven.
    Weet dat je vooral niets fout hebt gedaan toen he?! Soms is het leven gewoon even heel moeilijk. Wel superfijn dat het met de kindjes helemaal goed gaat. Hopelijk krijg jij ook alles snel weer op een rijtje! Knuf!

@ Melisa, fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad? Lekker geslapen in je eigen bed?

Uiteindelijk toch weer een reactie in etappes geschreven, haha. V had honger die onmiddellijk gestild moest worden. Vervolgens ook nog even lunchen zodat J nog even een dutje kon doen.

Hier gaat het goed, maar het blijft aanpoten. De nachten wisselen nog erg op een goede volgt vaak weer een slechte nacht. Verder blijven ze spugen en daar lijkt V af en toe heel veel last van te hebben. Ze is de laatste dagen weer zo aan het huilen dat ik me begin af te vragen of ik niet actie moet ondernemen. Morgen bezoek aan CB dus kan het even overleggen daar.

Verder is er al een beetje ontwikkeling. En duidelijk verschil tussen S en V. V is behalve huilen om boertjes en spuugjes verder heel rustig en nog veel aan het slapen. Er lijken zich al wel 2 tandjes bij haar aan te dienen :$. S is veel alerter en drukker. Veel aan het bewegen met armpjes en beentjes en zich aan het opduwen in de box. Beide liggen veel op hun buik, dan slapen ze beter. Zo schuiven ze allebei wel hun bedje door, maar S draait daarbij allerlei kanten op. Gister heeft hij zich zelfs al omgerold van buik naar rug :).

J speelt momenteel heel veel buiten met kindjes uit de buurt. Is helemaal blij met haar loopfiets die ze van ons heeft gehad. Verder zijn we nog druk in de weer om haar zindelijk te krijgen. Ze kan het wel maar wil vaak niet. Dan is ze te druk met spelen oid. Het irritante is dat ze op het KDV wel helemaal zindelijk is, maar het thuis niet wil vlotten. Nu loopt ze thuis toch vaak in blote kont of een onderbroek rond om het zo te proberen.

Afgelopen week heb ik de nacontrole gehad bij de gyn. Eigenlijk was er niet veel te melden. Kreeg weer het standaard anticonceptiepraatje. Verder voelt alles goed. De enige 'problemen' die ik nu heb zijn mijn bekken en buikspieren (nog niet gesloten). maar daar ben ik met de fysio druk mee. Gyn vroeg zich nog verwonderd af of ik geen vragen had over de bevalling. Ik vertelde dat ik het lange inleiden niet zo leuk vond. Dat kon hij zich indenken maar dat had niet anders gekund. En ik vertelde dat ik de snelle bevalling na breken vliezen overdonderend had gevonden. Dat kon hij zich ook voorstellen want het was wel heel snel gegaan. Maar ik had niet het idee dat er iets anders had kunnen verlopen en daar was hij het ook mee eens. Verder was er volgens hem geen medische reden waarom ik niet nog een keer zwanger zou mogen worden en bevallen. Prima, maar ik vind het wel genoeg zo, liever niet nog een keer. Ons gezin is compleet :).

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sterre, mbt de kleertjes. Heel erg bedankt voor je aanbod, maar lenen vindt ik gevaarlijk. Ben bang voor schade of verlies oid. Bewaar het maar voor een eventueel volgende.

@all, foto's staan in mijn album

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, S was idd laat, maar we hebben sowieso een cb dat terughoudend is met hele kleine babytjes prikken. Zeker die dunnerds van ons: eerst meer spek op de beentjes! S was nu nog wat later ivm refluxklachten.

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; zit jij bij een antroposofisch consultatiebureau dan?
    Bij ons zijn ze echt van de tijdlijn spek of geen spek:)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja. Gelukkig wel milde variant, dus wel voorstanders van vaccinaties ;)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Hier gaan de prikken er ook gewoon in hoor, met of zonder spek. Anders had N ze nooit gehad denk ik haha.
    Hoe gaat het nu met je? Mooi afscheid kunnen nemen van je oma?

Afrola: Hier is het ook de ene dag beter dan de andere dag met zindelijk worden. Al denkt hij er wel best goed aan als hij gewoon in zijn blote kont of onderbroek loopt. Het gaat nog zelden mis.
    Hoe is het bij het CB gegaan?
    Je verzamelt inderdaad ongemerkt erg veel troep op de zolder :)

Djaar: Ik zou het niet erg vinden als er iets kapot gaat of kwijt raakt maar als je je er zelf niet prettig bij voelt moet je het niet doen. Maar als je echt omhoog zit.. het aanbod blijft gewoon staan ;)

Salapio: Hoe gaat het nu met M op school? Is ze al goed gewend?

All: Wat een saai weer he ;) Blegh niks aan zo.

Hier gaat het gelukkig weer / nog steeds goed. Gelukkig zit R steeds beter in zijn vel.
    Helaas slaap ik zelf erg slecht waardoor ik veel last van mijn nek en rug heb. Gister al van die melatonine pilletjes gekocht en gelijk geprobeerd maar het werd er niet beter van. Jullie nog tips?

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, lig je te piekeren? Dan is het zaak om daar iets aan te doen. En wat, tja dat hangt ook van het probleem af natuurlijk. Wellicht ontspanningsoefeningen voordat je gaat slapen. Op yoga gaan. Dat soort dingen?

13. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

@pookie heel veel sterkte met het verlies van je oma dikke knuff

@sterre jeetje dat was wel heftig zeker die sessie? gelukkig gaat het nu beter!

@salapio oh wel fijn cb van jou lijkt me dat eigenlijk, maar die van ons is ook gewoon prikken op de datum als het moet, behalve als ze echt net ziek zijn of pas geweest zijn ofso

@mosa wat een heerlijke meiden heb je zeg! en jeetje jah, N al bijna 1 jaar! hier nog een maandje precies voor broertje :) gaat ook al zo hard vind ik!

@Afrola fijn dat alles goed gaat bij jullie :) en J lekker in dr blote kont laten lopen hoor komt vanzelf goed :)

@all

hier alles zn gangetje we willen mayb nog op vakantie gaan eind sept een weekje, maar ik zou eigenlijk wel eens naar lekker weer willen (wij zijn nog maar 1x een weekje weg geweest sinds delano er is..en dat was ook geen lekker weer)

maarja dan word het dus vliegen, iemand hier ervaring mee? tips ideeen?

groetjes!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Vanavond is mijn thuiswerkavond, dus alleen even tijd voor een korte reactie.

Djaar, hele dikke knuffel voor het feit dat je je werk kwijt raakt :( Ben je inmiddels over de ergste schrik heen? De tijd werkt natuurlijk helemaal niet mee, maar wie weet komt er op wat voor manier dan ook wel een baan op je pad waar je het veel en veel meer naar je zin hebt. Maar voor nu is het echt klote!

Prachtige kinderen heb ik, ik heb natuurlijk even in je album gespiekt :)

Pookie, nogmaals een knuffel voor het overlijden van je oma, en je bent helaas ook ongesteld geworden lees ik :( Wordt nu weleens tijd hè?

BabyD, voor jou ook een knuffel! Is het niet een idee om eens met iemand te praten zodat je hulp krijgt bij het verwerken en op een rijtje zetten van alles?

Sterre, wat ontzettend fijn om te lezen dat het wat beter gaat thuis, ben ik echt heel blij om :) Ik hoop van harte dat deze stijgende lijn doorzet!

Wel vervelend van de slaapproblemen, knuffel daarvoor!

Salapio, S zijn eerste prikjes gehad lees ik, altijd sneu vind ik. N kreeg vorige week haar 11-maanden prikjes, de eerste die ze echt wat bewuster meemaakte, maar gelukkig bikkelde ze zich er goed doorheen (misschien hielp het feit dat V een liedje voor haar zong tijdens het prikken ook wel ;)).

Afrola, leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat, over de ontwikkeligen dan, het vele spugen is natuurlijk minder. Wat zeiden ze er over op het CB?

Mupet, leuk dat jullie vakantieplannen hebben! Wij hebben met V gevlogen toen ze anderhalf was. Ze wilde alleen maar lopen en lopen en met mijn 30-weken zwangere buik was dat toen best zwaar, maar verder ging het prima. Met 2 kinderen is weer een ander verhaal, maar dit jaar deden we over de heenweg met de auto 14 uur en dat was af en toe ook lastig. Dus een gedoe is het soms toch wel, met de auto of met het vliegtuig. Maar dat neemt niet weg dat vakantie heerlijk is natuurlijk :) Hopelijk vinden jullie wat leuks!

All, volgens mij deed mijn banner het al een tijdje niet, dus maar even een nieuwe uitgezocht ;) Hier gaat alles goed, N ontwikkelt als een tierelier, erg leuk om weer mee te maken. Verder druk met beide kinderen, werk en het kopen van een keuken. Morgen hebben we ergens een 2e afspraak en ik verwacht dat we daar dan de keuken kopen. Het wordt zo mooi :D

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Morgen op vakantie. Hopelijk internet daar zodat ik hier eens rustig kan bijlezen. Anders tot over twee weken!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne vakantie!

En leuke banner Mosa :D

Nu snel spuitluier verschonen, denk tot in nek ...

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heerlijk Hanna, geniet ervan :)

Salapio, en, was het idd een luier tot in zijn nek? ;)

All, vandaag een keuken gekocht, en hij wordt zo mooi :D We zijn er helemaal blij mee, begin oktober wordt hij geplaatst. Het is echt precies hoe we het wilden, nu alleen nog een leuk kleurtje voor op de muur bedenken (we doen geen tegeltjes en geen bovenkastjes). Ik vind lavendel wel erg mooi, maar ik wil nog even verder kijken.

Wel balen, iemand hier uit de buurt zou een hele mooie taart voor N's verjaardag maken. Net krijg ik een berichtje dat ze er net achter gekomen zijn dat haar moeder borstkanker heeft en dat ze heel druk is met het verzorgen van haar moeder. Ze heeft dus geen tijd voor de taart. Heel begrijpelijk natuurlijk, en vooral vreselijk van haar moeder, maar nu moet ik dus op korte termijn nog wat anders verzinnen. Het zou een hele leuke Dikkie Dik-taart worden (heeft ze een slaapknuffel van). Morgen maar eens rondkijken of ik iets anders kan regelen. Maar die kloteziekte toch ook :(

Nu snel naar bed, V is nog steeds ontzettend vroeg wakker (vandaag zelfs om 5.15 uur :$ ;)) dus zo fit zijn we op het moment niet :) Morgenochtend thuis werken en dan lekker weekend :)

18. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

@salapio gelukt met verschonen?? ;)

@mosa ow jah bah jeetje echt hele rot ziekte ja!! en ook wel rot voor jou dat je nu zo op korte termijn iets anders moet verzinnen voor je taart! en pff v steeds zo vroeg wakker, hier is het meer broertje die dat zo vroeg doet, dus ik ken het wel, zat gister om half 6 ook al beneden hij was al vanaf 5 uur bezig dusja haha

enja over de vakantie ik vind het moeilijk, ik heb al niet de makkelijkste kinderen, en ik zie broertje echt geen uren op schoot zitten bij mij int vliegtuig, die wilt nooit een sec. stil zitten op je schoot, altijd maar spelen spelen spelen en luier verschonen is altijd al een gevecht omdat dat te lang duurt naar zn zin... dusja ik vind het moeilijk

tlijkt me zo heerlijk die vakantie, en we zijn er ook gewoon als gezin aan toe (vriendlief en ik vooral dan haha) en dat lekkere weer lijkt me gewoon zo heerlijk aangezien hoe de zomer er hier uit ziet

maarja voor de kids is een centerparksje net zo leuk zegmaar als ze maar kunnen zwemmen haha

dusja moeilijk moeilijk.. we denken nog even over hoe of wat :)

@hanna veel plezier op vakantie!

@all

hier alles zn gangetje, khep nu lekker ook vakantie, maandag en dinsdag gaan de kids nog wel naar het kdv, dan heb ik heerlijk 2 dagen voor mezelf, 1tje gewoon thuis en naar de kapper (ook al eeuwigheid geleden haha) en de dinsdag heb ik een hele dag met mn beste vriendin, lekker high tea-en en shoppen en uit eten savonds...zooo veel zin in! hahaha :) mannetje moet nog gewoon werken dus ik neem het er lekker van die 2 dagen :)

en niet aankomend weekend maar het weekend daar op komt mn broer met zn vriendin lekker een weekendje logeren bij ons :D ook veel zin in :)

nou goed, groetjes weer!

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, hier ben ik dan weer eens. Ik heb gewoon weg geen tijd gehad om even te zitten om wat te posten.

Onze vakantie was in het begin best heftig. Mijn schoonvader was mee, en die verpeste echt de sfeer voor ons. Hij zei een week gewoon niets, en ik had er voor mijn gevoel gewoon een kind bij. 's Avonds zat ie tot 10 uur bij ons op het balkon, maar voor zich uit te staren. Na een week heb ik em aangesproken dat het zo niet meer ging. Ik had zo geen vakantie. Hij gaf als reden dat hij moeilijk had, tja, dat had ik ook. Dat betekend nog niet dat je je als een klein kind hoeft tegedragen. (hij had zelfs nog geen kopje naar de keuken gebracht bijvoorbeeld, of een keer boodschappen gedaan). Gelukkig draaide hij wat bij na mijn woede aanval.
    Ook het feit dat C. de waterpokken had was even lastig. Andere ouders hadden het gezien natuurlijk, en wilden niet dat ze in het zwembad kwam. Voor ons niet leuk, maar met een opblaasbaar zwembadje hebben we het een paar dagen op kunnen lossen.

En nu thuis zit N. helemaal onder de waterpokken. Het was natuurlijk te verwachten haha. Maar hij heeft wel het slapen ontdekt! Ik heb al bijna een week geslapn tot half 8. Dat was echt meer dan een jaar geleden. Ben zo uitgerust nu ;)

Echt terug gelezen heb ik niet, want C. slaapt overdag niet meer, dus heb mijn handen vol.

20. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sterre, lees van jullie sessie bij de psych.. Heftig hoor.
    Nog gefeliciteerd me jullie 10 jarig samen zijn!

@ Salapio, hoe bevalt het gezin met 3 kindjes? Lijkt me toch wel erg druk! En hoe gaat het met de kleine S?

@ Melisa, heerlijk dat jullie een leuke vakantie gehad hebben ondanks die ellende. Dat lijkt me idd geen pretje met een schoonvader die niks doet en zegt wanneer je op vakantie bent! Jeetje. En als je het al moeilijk hebt lijkt het me dat je zeker wanneer je op vakantie bent van het moment moet genieten, dat is toch iets waar je even kracht uit kunt halen als je je ervoor in zet.... Maar fijn dat het toch nog beter gegaan is.
    Beterschap voor N!

@ Afrola, leuk om te lezen over je kindjes. Geweldig hoor die 2 kleintjes maar lijkt me idd ook erg aanpoten!! Zo leuk dat hij zich opgedraaid heeft. I was ook erg snel met 6 weken. En ik dacht dat hij dan ook gauw van rug naar buik zou omdraaien, maar dat begint nu bijna te komen zijn ene arm houdt hem nog tegen haha.
    Dat is voor jullie dan wel wat irritant dat J thuis niet zindelijk is. Duidelijk een meisje denk ik dan. D wil ook echt niet terwijl ze het wel aanvoelt. Zo leuk he dat ze nu met buurtkindjes kunnen spelen.
    Hoop dat de nachten ook gauw rustig mogen verlopen.

@ Djaar, wat een prachtige foto's van je kindjes!

@ Mosa, wow N is gewoon al bijna een jaar, wat vliegt de tijd... Maar het is ook zo leuk wanneer ze meer kunnen dan alleen maar een beetje liggen he ik kijk er nu al naar uit wanneer I begint te kruipen ;) . Alleen ze zijn zomaar groot.
    Zo leuk dat jullie een nieuwe keuken gekocht hebben helemaal naar jullie smaak!
    :$ Geen goed bericht nee wanneer iemand die ziekte heeft.. Je hoort het tegenwoordig steeds vaker.

@ Mupet, ik vind het ook zo moeilijk een vakantie kiezen.. Wij blijven dit jaar maar weer thuis denk ik, maar volgend jaar wil ik echt weg. Al betwijfel ik of ik echt iets kan vinden pff vind het ook zo moeilijk. D is ook niet de makkelijkste.

@ all, bedankt voor jullie lieve woorden, vind ik echt super lief.
    Met een HA/psych praten gaat mij niet helpen omdat ik met andere personen zou moeten gaan praten.. Maar het is me kort geleden eerder overkomen dat degene die eerlijk is, dat ik dat ben. En dat de andere bijna zwijgt. Of ja veel zegt maar met woorden die niets betekenen en dat de echte gevoelens niet naar boven komen. En daar heb ik niks aan dat maakt het nog moeilijker en vreemder. :(
    Hoeveel ellende kun je eigenlijk meemaken in een half jaar. Tegelijkertijd met het krijgen van een kindje. Heel dubbel. Ik wil nu voor die 100% gaan genieten en ik denk dat het verwerken nu ook wel begonnen is, dat ik even naar een dieptepunt moest. Ik wilde niet rouwen (had toch pas een baby gekregen) en met al die negatieve dingen erbij die gebeurd zijn, maar het moet toch. Alleen dat ik met een bepaald persoon nog zou moeten gaan praten hoop ik ook binnenkort wel te kunnen. 't Is altijd zo moeilijk wanneer er wel zoveel op het "spel" staat om zomaar te zeggen.
    Nouja sorry dat wilde ik nog even kwijt het helpt toch wel om het even van me af te schrijven! :)

Deel Deze Pagina