Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Wat moeilijk zeg :( Tis gewoon je gevoel vs je verstand en dat is heel moeilijk. Ik ben meer een gevoelsmens en handel daar vaak naar. Tis niet altijd het beste of verstandigste helaas .. tis gewoon moeilijk. Dikke knuf!

Melisa: Gefeliciteerd met je contract! En lekker toch dat jij geen stress gevoel hebt gehad :)
    Balen zeg dat de gastouder N zo lang laat slapen 's middags ;) Heb je er niks van gezegd dan?
    Oh belgh iets verkeerd gegeten, hoe gaat het nu?

Mosa: Het gaat gelukkig nog steeds goed hier. Ja af en toe zo'n erger-moment maar dan proberen we er over te praten of tel ik gewoon even tot 10 (tja soms ligt het ook aan mij natuurlijk hihi)

Spannend van je schoonzus. Hopelijk valt het allemaal mee! Hoe gaat het nu met je s.vader eigenlijk?
    Oef wat heftig van dat jongentje :$

Leuk dat jullie met V zijn begonnen aan het zindelijk worden. Knap dat het gelijk al zo lekker gaat zeg :) Dat gevoel komt vanzelf wel denk ik, ze zijn natuurlijk ook helemaal niet gewend om eraan te denken haha. Oh ik lees al dat het nu goed gaat, super zeg!

Hanna: Klinkt als een goeie vakantie! Heerlijk hoor :)
    Jemig O alweer een half jaar.. Leuke foto joh, hij lijkt veel op zijn zus. Em wat een mooi haar heeft die S toch, het blijft me verbazen hoe snel dat groeit haha.
    Mooi he hoe kindjes gek op elkaar zijn. Hier is het ook 'mijn broertje' voor en 'mijn broertje' na :D

Salapio: Zo, M dezelfde maat als N haha :)
    Spannend voor M dat is in een nieuwe klas komt. Zitten er wel bekende in van de vorige klas?
    Hier is N ook echt toe aan de psz. We hebben de gastouder opgezegd (ook omdat ik geen werk meer heb op die dag) en nu willen we hem voor de psz gaan opgeven. Toen we laatst in plopsa.land waren vond hij het groepje kindjes waar hij even mee speelde zoooo leuk. Toen ze weggingen zei hij heel zielige 'kindjes, wacht op mij'.. pff ik kon wel janken :(
    Hier ook gewoon nog boeken hoor, ik vind het veelste fijn zo haha. Ik koop ze ook nog gewoon.. (moet nog steeds ooit een keer lid worden bij de bieb) :)

Pookie: Welke luierbroekjes heb jij? Ik heb die van de kruidvat en vind ze op zich wel fijn maar voor N is het gewoon een luier waar hij daar dan gewoon alles in doet ;)

All: We zijn gister met mijn skonouders en 4 kinders (2 neefjes) naar een wildpark geweest. Was erg leuk en met 4 kinderen van de leeftijd tot net 4 jaar ging ook goed. We hadden natuurlijk genoeg ogen maar de kudde bleef fijn bij elkaar en niemand deed écht vervelend. Toch was ik gister wel helemaal gesloopt toen we terug kwamen. Maar het was een leuke dag :)

Gisterochtend ook met L naar het CB geweest, hij was nu 8.9 kilo en 75,5cm. Hij was aan het afslanken en langer aan het worden nu. Tis ook weer zo'n bewegelijke en heeft gister al zijn kunstjes laten zien dus we mogen door voor de volgende ronde. Helaas wel prikjes gehad waar hij later op de dag toch wat last van kreeg. Vannacht ook geen best nachtje gehad helaas maar goed, komt wel weer goed.

Vandaag maar een rustig dagje voor ons. Even bijtanken en luieren :)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja over bijdehand gesproken..

Noah: Mama ik heb een idee..
    Ik: Oh vertel
    Noah: Kom we gaan een stukje vlaai eten..

:D Heerlijk :D

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat is er gekletst vandaag! Dat was lang geleden :) ik ben vandaag gewoon weer gaan werken, voel me wel weer prima eigenlijk.

Donderdag moet ik met n. naar het cb, ben benieuwd hoe lang etc hij nu is.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, zeker balen als je zo'n uitje had bedacht.
    Artis, daar ben ik al heel lang niet geweest.
    Is een beetje uit de route voor mij.
    de laatste keer dat ik daar was was denk ik toen ik nog op de Pabo zat :D

Sterre, haha ik moest wel lachen om dat: gelukkig bleef de kudde bij elkaar :D:D
    L ook al weer zo groot he. Ben je al aan het voorbereiden voor zijn eerste verjaardag?
    Goed idee trouwens van N whahahhaha!!

Melisa, gelukkig ben je weer opgeknapt!
    Donderdag naar het CB. Ik ook. S en O moeten allebei.
    S voor haar ogentest. Hopelijk werkt ze een beetje mee.
    Ben ook erg benieuwd hoe lang en zwaar O nu is.
    Is N een lange jongen?

Morgen een heerlijk ochtendje. Ik ga samen met mijn zus (en O) naar de braderie hier een paar dorpen verderop.
    Ik heb tegen Hannaman gezegd dat ie niet hoeft te wachten met de lunch. Dan hebben we lekker de tijd aan onszelf.
    S blijft thuis, dus kan ik lekker op mijn gemakje kijken.
    Net ben ik nog wat kleertjes op gaan halen die ik op MP had gekocht.
    3 broekjes en een shirt, nog niks mis mee voor 10 euro.
    Koopje :D:D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    OOOOOOOOOOOOO bah.
    Y heeft net overgegeven in de supermarkt:(
    Ik haal haar op van het KDV en nix aan de hand en ineens middenin de supermarkt gaat haar mond open.

En de mijne ook:$
    Gelukkig was de dweilmachine dichtbij. Ik pak alleen nooit meer bij die winkel een winkelwagentje vast:cool:

Het arme kipje is nu wel heel ziekjes. Ieder slokje water komt er na een minuutje of wat weer uit. Zelf per theelepeltje.
    Gelukkig hebben we wel ORS in huis.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, och getsie. Helemaal niks om juist daar zoiets te hebben.
    Hoe gaat het nu?
    Beterschap voor Y!

Vanmorgen lekker naar de braderie geweest en heel mooie slippers voor mezelf gekocht. Helemaal mee in mijn nopjes en ze lopen ook nog eens lekker ;)
    Verder toch weer een druk dagje met een vermoeide, dus jengelende S aan het eind.
    Gelukkig weet je altijd dat ze op een gegeven moment weer lekker slapen. Dan geniet je extra van de rust.
    Hannaman is wijnproeven, dus ...home alone! :D

Morgen naar het CB met S en O. Een dubbele afspraak.
    Daarna heb ik een kraamvisite meeting. Iemand van het andere forum is bevallen en daar gaan we met een paar meiden een kijkje nemen. Leuk, heb er zin in.

Fijne avond!

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Mn computer doet dom dus moet alles via mn tel doen, heel irritant!

@Melissa super van je contract! En ook weer bijna naar het cb ik vind dat altijd. Wel weer leuk

@ hanna jij lekker naar de braderie geweest leuk! En o al weer 6 mnd! En oww wat een mooie haren van s! En jij ook naar het cb, wel handig he dubbele afspraak

@ Mosa we gaan ws niet meer echt op vakantie we hebben een nieuwe tuinset gekocht, lounge set en tafel met 2 bankjes en nu blijven er niet zo veel centjes meer over wel jammer maarja dit us ook leuk en ook nodig want we hadden niets

Wat goed dat het zindelijk worden van v zo goed gaat! Fijn hoor!

@pookie ah wat zonde voor Y! Hoe gaat t nu met dr?

@sterre ah jullie ook pas naar P.land geweest wij toevallig afgelopen zaterdag in h.as.elt was heel leuk en ah wat n tegen de kindjes zei! Ik zou ook zo kunnen huilen daarbij! Lief hoor!

@ all

Hier laatste weekje vakantie! Gaat toch snel he!

Broertje is de laatste tijd best vaak ziek of naja 2X in onze vakantie ( 1x van prikjes) en pas daarvoor ook al!

Nu heeft hij ws hand voet mondziekte heel zielig gelukkig is hij wel al aan het opknappen maar hij heeft nog blaasjes in zn mondje en die dien zeer dusja eten en drinken gaan niet echt super

En op het cb vonden ze al dat hij weinig gegroeid was, ook niets in cm's? Ze hete hem zelfs korter nu

Maarja kom vast volgende x wel weer goed :)

We hebben nu een neefje te logeren eens kijken zo of hij al wakker us haha

Groetjes allemaal

Owja jullie hebben grote kindjes zeg haha belang gast net over richting 92 maar us nog best groot eigenlijk en qua breedte heeft ze eigenlijk maat 74/80 nodig!

Nou doeii

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Y en broertje!

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: zielig he zieke kindjes, en dan net in een supermarkt.

Mupet: C. heeft ook een keer de mond hand en voeten ziekte gehad. Ik dacht toen eerst waterpokken, maar dat bleek het niet te zijn. Hopelijk is het snel weer over.

All: N. is weer door de keuring, hij is nu 83 cm en 11.5 kilo! Hij gaf geen kick bij de prikjes, wat de arts echt heel bijzonder vond, want het waren echt pijnlijke spuiten. Ach, ik heb gewoon een bickel haha.

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow ik zie dat ik lekker veel type fouten had ik mn bericht..sorry die stomme telefoon ook altijd die verbeterd dingen terwijl ik dat niet eens wil heel irri haha

en melisa haha wat een stoer mannetje heb jij zeg, geen kick geven bij de prikjes! dit zijn volgens mij best vervelende toch, ook vaak dat ze na een paar dagen er niet lekker van zijn toch? dat zei de arts teminste de vorrige x bij mij omdat wij die de volgende keer krijgen

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mupet: de arts zei dat ook tegen mij, de meeste kinderen gillen heel hard. Nou, mijn mannetje keek er een keer naar en ging verder met brabbelen :)

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Wat is er weer gezellig gekletst :).
    Ik heb ook even tijd :D, dus ik heb even bijgelezen...

@ Sterre, met N gaat het zindelijk worden dus best goed en lekker hard aan het groeien :). Ondertussen is L ook alweer bijna 1 jaar, gaat hard he?! Ook al weer helemaal goedgekeurd bij CB, fijn! En ook al weer snel in ontwikkeling. Dus daar kan je binnenkort ook achteraan rennen?!
    Haha heerlijk bijdehandte N die vlaai wil :D

@ Loe, vervelend die hormonale kriebels en als verstand en gevoel wat anders zeggen :(. Ik snap heel goed dat het je dwars kan zitten. Misschien als L wat ouder is (vanaf dat hij naar de basisschool gaat) dat een kleintje erbij misschien wel kan? Maar ik denk dat het voor jou idd wel heel zwaar zal zijn als je nu al overweegt opnieuw zwanger te worden. Financieel kan ik verder niet oordelen.

@ Melisa, gefeliciteerd met je vaste contract, fijn dat je zo'n goede beoordeling had :)! En N weer goedgekeurd bij N. Wat knap dat hij niet huilde oid. En groot kereltje of niet?

@ Mosa, wat leuk dat jullie met N ook steeds beter kunnen 'communiceren' :). Zo leuk opnieuw die ontwikkeling te zien. Leuke foto ook, idd weer een stukje ouder :)
    En ook al bezig met zindelijkheidstraining van V, goed hoor!
    Wat zielig van dat jongetje van de psz van V. Waarschijnljik dus wel een mooie breuk die niet gezet hoefde te worden?! Dan is het waarschijnlijk redelijk snel weer over.
    Hoe bevalt de e-reader?

Hier werkte stickers ook wel, of kadootje in het vooruitzicht als ze een hele dag niet in haar broek had geplast. Klappen deden we ook voor haar. Met als gevolg dat als ze door heeft dat ik een plas op de wc doe dat ze ook gaat klappen en zegt "goed zo, mama. Zo hoort dat". Tja, zo hoor je jezelf weer terug :D:D:D

@ Hanna, lekkere vakantie gehad zo te lezen. En nu heerlijk vrije tijd in de rest van je zomervakantie, superlekker :)
    Jeetje O alweer 6 mnd, gaat alweer lekker snel zeg? Al aan de hapjes met O, eet hij nog steeds beter dan S?
    Leuke foto van O, heerlijk vrolijk mannetje om te zien :). en S met haar mooie lange haren :). Ik ben gek op lang haar, dus ik zou het lekker lang laten hoor.
    In de vakantie S aan de zindelijkheidstraining, goed zeg dat het is gelukt.
    Wat heerlijk dat S zo dol is op haar broertje en jou zo af en toe totaal negeert :D :D
    Lekker uitgeleefd op de braderie, heerlijk :)

@ Salapio, heerlijk dat M en T het jammer vinden dat school en PSZ even dicht zijn. Dan hebben ze het er goed naar hun zin :). Met S nog steeds in TUF. Hopelijk snel iets minder TUF!

@ Pookie, over een e-reader, liggend in bed op je zij leest idd niet lekker met een e-reader omdat deze ook vaak landscape en portrait wisselt. Maar je hebt echt geen twee handen nodig voor vasthouden en scrollen. Dat doe ik met maar 1 hand. Hier wissel ik e-reader en boek. Thuis is een boek leuk, maar onderweg is een e-reader echt een uitkomst :).
    Jammer dat Y. nog niet echt zindelijk wil worden. Soms maakt het ze niet uit of hebben ze geen zin oid. Dan zul je nog even geduld moeten hebben ;), komt wel!
    oei Y ziek in de supermarkt, dat is vervelend. Hoe gaat het nu?

@ mupet, lekker genieten van je laatste weekje vakantie :). Niet meer op vakantie maar wel een lounge set, daar heb je veel langer plezier van ;). En wat een kleintje is die van jou dan als ze net pas naar 92 gaat. Ach ja het is ook niet leuk als ze allemaal even groot zijn nietwaar ;). Zie bij de OS vandaag ook dat de stuurvrouwen in de boot met 8 roeivrouwen ook echte kleintjes zijn. Dus misschien is dat wel wat straks ;):D

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zo eerste bericht geplaatst, nu even kijken hoe lang ze me nog laten tikken over hier ;)...

Hier gaat het goed. Vorige week overduidelijk een sprongetje gehad. Ineens zijn kleertjes die nog goed zaten te krap. Daarnaast zijn ze nu af en toe heel wakker, lekker aan het lachen en lekker aan het kraaien in reactie op mijn geklets :D. Ze vinden grote zus ook erg leuk. Die komt regelmatig aangestormd om ze (soms wat hardhandig) te knuffelen en kusjes te geven. Daarna blijven ze haar echt volgen. Van de week lag V rond het avondeten wat te jengelen in de wipstoel. V was aan het rondspringen en dansen. Ik zei tegen haar ga maar voor V dansen. Dat deed ze en was heel leuk om te zien dat zolang J maar in het blikveld van V aan het dansen was, V daar heel intens naar aan het kijken was. Zodra V J niet meer kon zien begon ze weer te jengelen :D.

Met het sprongetje lijkt het hier ook wat rustiger te worden. S is echt nog maar weinig aan het spugen en is ook veel rustiger tussen de voedingen door. Hij kan alleen af en toe heel boos/verdrietig worden als er een boer dwars zit :). Ook V is rustiger. Ze spuugt niet meer na elke voeding heel veel, maar nog steeds best wel wat. Alleen met regelmaat komt er nu ineens bijna een hele voeding uit. Echt heel smerig, vaak als ze bij een van ons ligt omdat ze daarvoor heel jengelig is, met reden want het zit dan blijkbaar goed dwars. Maar dan zit dus echt alles onder in haar buurt inclusief papa, mama, bed, bank etc. Bij de kleinere spuugjes lijkt ze er wel wat minder last van te hebben. Daarbij kunnen we bij het spugen haar nu wat vaker troosten door even een speentje te geven :).

J vindt het echt super met V en S. Ze is écht een trotse grote zus echt heel leuk om te zien. Zo heel af en toe merk je dat ze het soms moeilijk vindt dat ik haar minder aandacht kan geven. Soms ook heel begrijpelijk, want het is met 2 babies soms ook echt lastig om haar genoeg aandacht te geven :). Je merkt het bv doordat ze wat meer naar haar vader trekt. Met het mooie weer was J bv in haar badje aan het spelen. Ik zat er naast en was samen met haar wat gek aan het doen. Toen begon V te huilen. Die was aan het spugen in de wagenbak waarin ze lag te slapen. Tsja dan kan ik niet anders dan V oppakken, haar schoonmaken en aandacht geven. J zat toen even heel sip en stil te zitten in haar badje. Vond ik ook even lastig.
    V en S zijn 'savonds vanaf etenstijd ook heel onrustig, dat betekend dat ik de meeste avonden vooral aan het voeden ben en J niet naar bed kan brengen. Maar als het me zo af en toe toch een keer lukt om het avondritueel met J te doen is ze heel blij en krijg ik ook de volgende dag veel meer aandacht van haar :).

Met mij gaat het ook goed. BV kost me wel veel energie, maar is ook wel lekker dat ik alweer bijna op startgewicht zit. Heb wel nog vel en buik over (heb echt overschot/gerimpeld velletje op mijn buik :(). Afgelopen weekend konden T en ik even alleen met V&S naar een winkelcentrum in de buurt. Dus ik even een leuk kledingwinkeltje in gedoken. Heb er een superleuk jurkje gescoord. De verkoopster vroeg aan mij of ik de mama van de tweeling was. Toen ik bevestigend antwoordde zei zij: "wow, dan ben je echt alweer mooi slank en ze zijn nog zo klein" :) Dat vond ik echt leuk om te horen :):)
    Met bekken gaat het ook echt goed vooruit, heel fijn. Wel nog onder begeleiding van fysio. Maar nu voor mijn hele rug. Want hele rug zit behoorlijk vast, komt ook omdat door bekkenprobleem veel spieren in rug en buik nog nietoptimaal in conditie zijn en ik ondertussen flink rondsjouw met 2 kleintjes. Ach ja ontzwangeren, gaat uiteindelijk weer over ;).

Zo heel verhaal geworden. Wordt nu wel tijd voor een bv momentje ;)

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een zwaai :) Hier aan het pakken voor de vakantie naar r.ijnsburg. We hebben er zin in, hopelijk hebben we het weer mee. Woensdag komen we terug maar mocht het nu echt goed bevallen dan boeken we misschien nog een paar daagjes bij. We zullen het wel zien :)

Zwaai!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt goed allemaal Afrola! Fijn van de complimenten, ik voel me nog altijd een Blob ... ;)

Sterre, veel plezier in R.ainsburg :D, misschien komen we elkaar wel tegen op het strand van K..atwaik?

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, ik heb samen met N. een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Waar je als ouder zo voor waakt en bang voor bent gebeurde ons gisteren. Even de deur naar de trap vergeten dicht te doen, en N is naar boven geklommen, om vervolgens met een rotvaart naar beneden te vallen. Ik hoorde ineens een hoop kabaal en besefte direct wat er aan de hand was. Ik zag hem nog net van de laatste treden naar beneden rollen. Zijn hele hoofd zat onder de blauwe plekken, dus direct naar de HAP gebeld, er heen gereden, en daarna door naar de eerste hulp. Daar werd hij opgenomen ter observatie, en werd ieder uur gewekt. Het is uiteindelijk goed afgelopen, maar dit wil ik echt nooit meer meemaken!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Hier een heerlijk dagje:
    kinderen op het KDV
    Lekker alleen boodschappen gedaan
    Gezellig gelunched met Hannaman in het dorp
    Daar was braderie :D en gelijk de Hema leeggekocht. Nieuwe kleren voor mij om aan te doen om mijn eerste werkdag na de zomervakantie :D
    Hannaman gaat S en O straks ophalen en daarna eten we patat
    Ik zeg: doe mij vaker zo'n dagje :D

Afrola, wat leuk om weer wat van je te horen.
    Je klinkt erg positief. Leuk!
    Kom je weer eens een foto spammen?
    Ik ben wel heel benieuwd hoe S en V er nu uitzien :D
    heel fijn om te lezen dat je bekken zo goed vooruit gaat. Prima toch dat je nog fysio hebt!
    Leuk hoor dat J zo trots is. Super om te zien he hoe je oudste reageert.
    Ik geniet er hier ook zo van.

Sterre, heel veel vakantieplezier!

Melisa, oeeeee wat schrikken zeg!
    gelukkig is het allemaal goed met N.
    Knuffel van mij!

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; jeetje wat schrikken!! Gelukkig is het allemaal afgelopen met slechts wat blauwe plekken.

@sterre; fijne vakantie!

@afrola; zo wat een lang verhaal heb je kunnen schrijven. Er is dus nu wel een goed ritme met de kleintjes:) Wel sneu voor V dat ze zo last van haar maagje heeft.
    Fijn dat je bekken goed gaat. En ook mooi dat J een trotse grote zus is. Het is zeker heel moeilijk met het verdelen van de aandacht.

@hanna; lekker zo'n ochtendje~! En veel plezier met de tatjes vanavond:)

Hier alles OK, Y is weer hersteld en eet zelfs weer goed. Alleen nu heeft pookman de ellende en die ligt die op apegapen in bed.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Salapio, hoe is het met de TUF van S?
    Hoezo gaat T na de zomer 3 ochtenden naar de PSZ? Hier kan dat volgens mij helemaal niet, alleen 2 ochtenden.

Pookie, sneu dat Y pas zo ziek was, en overgeven in de supermarkt is heel rot natuurlijk! Hopelijk is je mannetje ook snel weer de oude!

Sterre, wat is L dan vergelijkbaar met N, zij was met 11 maanden 76 cm en 9,1 kilo :)

Heel veel plezier op vakantie, hopelijk hebben jullie een hele fijne tijd!

Hanna, klinkt als een heerlijke dag, fijn :)

Mupet, beterschap voor broertje! Vervelend dat hij regelmatig ziek is, maar de weerstand moet nog echt opgebouwd worden hè?

En van een loungeset heb je langer plezier dan van een vakantie ;)

Melisa, wat schrikken zeg, de val van je mannetje! Dat is echt een nachtmerrie, maar gelukkig is hij er redelijk goed vanaf gekomen! Hopelijk gebeurt het nooit meer!

Afrola, erg knap, nu al weer zo mooi slank :) Mag je trots op zijn! Hopelijk wordt het vel ook weer wat strakker, maar je buik is natuurlijk ook zo enorm opgerekt geweest.

Fijn dat het verder beter lijkt te gaan, alleen dat stomme spugen nog ;) En aandacht verdelen blijft lastig, laat staan met 1 peuter en 2 baby's! Maar ik denk zolang je echt je momenten pakt met J, dat het dan wel goed komt :)

All, V is echt helemaal zindelijk, overdags dan :D Gisteren gingen we naar de Prenatal (vast een nieuwe autostoel gekocht voor V, voor als N niet meer in de maxi-cosi kan). Toen zei ze ineens dat ze moest plassen, en ze deed netjes een plas daar op de wc. En later bij de V&D nog een keer. Ze draagt nu overdags helemaal geen luier meer, ook dus niet als we weggaan. Ze is ook duidelijk trots op haarzelf, leuk om te zien. We gaan maar gelijk door met haar speen. Die heeft ze nog steeds met slapen gaan, maar ze weet dat zondag de spenenfee komt :) Ze zag een heel leuk prinsessenjurkje bij de Hema, toen heb ik gezegd dat ik tegen de spenenfee zal vertellen dat ze dat jurkje graag wil hebben. Ze is nu dus helemaal blij dat ze dat jurkje krijgt van de spenenfee. Ze weet ook wel dat ze dan haar speen kwijt is, maar volgens mij beseft ze nog niet helemaal dat ze hem dan nooit meer krijgt ;) Ik ben benieuwd, maar ik vind haar al veel te oud voor een speen met slapen, dus het is nu echt klaar. Ik ben in ieder geval blij dat N geen speen heeft, krijgen we het niet nog een keer ;)

N zit in een gefrustreerde fase. Ze wil alleen maar lopen, lopen en lopen. Prima, maar dat kan ze natuurlijk nog niet, dus alleen aan onze handen. Niet zo fijn voor onze ruggen natuurlijk :) Wel grappig om te zien, ik ben benieuwd wanneer ze uiteindelijk echt gaat lopen. Zal nog wel even duren.

Vandaag ook nog slecht nieuws gehad. Mijn schoonzus is pas geopereerd na een aantal foute uitstrijkjes. Het goede nieuws is dat ze alles hebben weggehaald, maar het slechte nieuws is dat het toch echt baarmoederhalskanker was :( Over 3 maanden moet ze weer terug komen voor controle, het kan natuurlijk terug komen. Wel schrikken hoor, ze is ook pas 35 jaar.

Fijn weekend allemaal! Ik ga even op internet kijken voor een fietsje voor V. We zijn vanavond even bij een fietsenwinkel geweest, en ze heeft al echt een 16 inch fietsje nodig voor haar leeftijd.

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb nu toch wel een bizar tempkaartje.
    Zometeen maar even langs het kruidvat rijden.
    My Ovulation Chart

Deel Deze Pagina