pookie, weer een spannende dag dus, ik vind het een super kaartje?! Mosa: Chelsey kan bij ons ook al op een grote fiets, ga straks ook eens MP afstruinen.
jeetje..........binnen 1 minuut al Graag nog wel ff stil houden op f.ace.bo.ok. Eerst maar weer eens die eerste 12 weken doorkomen.
Pookie, Wat een goed nieuws . Mijn duimen draaien voor een plakkerd!!!! @ Hanna, leuke collage en dat op je IPhone knap! @ Melisa, oei wat een schrik met N. Gelukkig is het goed afgelopen! @ Mosa, balen voor je schoonzus . Hopelijk hebben ze echt alles weg gehaald. Vandaag voor het eerst zonder V&S op stap geweest, naar een verjaardagsfeestje samen met J. J en ik vonden het leuk en gezellig. Was ook goed om weer even te kolven, duurde even voordat het op gang kwam, maar uiteindelijk goede opbrengst. Thuis bleek T het wel moeiljik te hebben gehad met V&S die de fles niet echt heel geweldig vonden. (Dit hadden we niet verwacht, aangezien ze in de eerste weken ook al uit de fles hebben gedronken, zonder problemen.) Ze kregen twee voedingen uit de fles, bij de eerste dronken ze echt heel weinig en de tweede keer hebben ze onder luide protesten uiteindelijk wat meer gedronken uit de fles. Die flessen moeten we blijkbaar toch nog een paar keer oefenen voordat we ze overdragen aan het KDV met fles .
Ik zit nu naast de wieg van Ole. Hij heeft net gedronken. Niet zo veel. Hij is erg verkouden. En nu hoop ik dat hij nog even gaat slapen. Het is wel erg vroeg zo....
Ja lief he? Die heb ik afgelopen week op het kdv gemaakt. Mijn ook viel net op de Lengte en het gewicht van L. Sis nu bijna 3 en 92,5 cm en 14,2 kilo. Haha wat een verschillen he? O is nu 70,7 cm en 8355 gram. Bijna een kilo meer dan S rond deze tijd
Melisa, met gekromde tenen heb ik je stukje zitten lezen ... brrrrrr! Maar gelukkig is alles goed met N! Mosa, wat een knappe meid is V! Nu nog de speen (ach ja, hier een jochie dat nog voor zn slapen een flesje melk krijgt ). Hier een speelzaal met di/do en wo/vr als vaste ochtenden en ma als extra. Pookie, waaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat onwijs goed! Ik hoop zo dat dit ukkie lekker blijft zitten tot de lente Hanna, wat een moppie! Loe, superleuke collage ook van L! Verschil in gewicht, M is nu 15 kilo, T ruim 13 . S lijkt qua lengte op T, maar is wel (nog) smaller ...
Wij hebben gewoon een klein reusje. Eigenlijk al toen hij geboren werd voor het aantal weken. Nu ook, kun je misschien wel zien op de foto, heeft hij behoorlijk grote handen. Echt een kleine beer. Wat sommigen van jullie misschien al gelezen hebben, anderen niet, is dat ik vermoed dat L. een ontwikkelingsachterstand heeft. Ik heb hem vorige week aangemeld voor vroeghulp. Moest zeker een drempel over, maar ik wil natuurlijk doen wat het beste is voor L. Ook loopt hij nog steeds niet los (nu aan 1 vinger, heel houterig), zijn evenwicht is nog niet zo goed en hij durft ook niet. Maar het niet zelf lopen kan wel een probleem gaan worden als hij in september naar de psz mag. Ze gingen overleggen. Heb wel meteen gevraagd of dat wettelijk dan zo is, want als het voor hen alleen lastig is, dan is het wel sneu voor hen misschien, maar L. heeft er super veel aan en is helemaal blij om te spelen met andere kindjes. Er komt nu wel veel op ons af, ik hoop dat het allemaal meevalt.
C. Weegt nu precies 15 kilo, en N. 11.5. C. Is alleen wel lekker lang, 104 cm. En N. 83. Loe, ik kan me voorstellen dat hulp vragen moeilijk is, maar je kunt er alleen maar wat mee winnen joh. Salapio; ik wil het echt nooit meer meemaken!! Ik ga me nu steeds meer beseffen dat het heel anders af had kunnen lopen, en ik hoor mezelf nog schreeuwen van de schrik. De buurman had mij achteraf ook gehoord, maar hoorde N. Ook direct huilen, dus was toen gerust. Bah bah.
Loe, goed van je dat je nu hulp gaat zoeken. Lijkt me wel een hele stap, maar ik denk dat L er alleen maar beter van kan worden. Heb je met hem fysio gedaan? Salapio, grappig van M en T maar 2 kilo schelen nu. C ook een lange meid zeg. S is nu 92,5 cm
Hoi dames @pookie ahhh super zeg nu duimen voor een plakbeeb!! @Melisa ahh wat ontzettend schrikken moet dat geweest zijn zeg!! Gelukkig ia alles goed maar het zet je wel aan het denken ja knuff @loe goed dat hulp gaat inschakelen voor l, snap wel dat je over een drempel heen moest is ook niet niets maar zal alleen maar voor het beste zijn succes @Afrola wat heerlijk hoe jij kan vertellen over je kids je trots straalt er gewoon vanaf haha zo hoort het natuurlijk ook @sterre veel plezier!! @ hanna heerlijk ook weer wel he zo'n dagje zonder kids! Hebben wij hier in de vak ook gehad en wat een leuke fotos van je kindjes!! @ salopio bij jullie alles goed? @ Mosa wat goed dat v ineens helemaal zindelijk is!! Poept ze ook op de wc? Dat wil delano hier echt nog steeds niet en wat leuk van n dat ze steeds met jullie wilt lopen dat los lopen kan sneller gaan als je denkt hoor! @all Morgen weer aant werk nog niet echt veel zin haha maarja hoort erbij! Hier alles ok broertje loopt bijna alleen nog maar in de rondte en bijna zn verjaardag vieren!! Kmoet zeggen dat ik het heerlijk vind dat hij bijna 1 is ik vind het echt steeds makkelijker worden En delano doet t ook goed met wat gedoe rondom eten en slapen maarja hoort erbij Gister als afsluiter van de vak lekker met mannetje uit eten geweest
Melisa, hihi C is dus even zwaar en ongeveer even lang als M Loe, ik had het al gelezen, knap dat je de stap hebt gezet. En hopelijk kan L wel gewoon naar de speelzaal, is denk ik wel erg goed voor hem. En wie weet is hij toch een laatbloeier? Hanna, ook lieve S-spam! Mupet, fijn dat het goed gaat bij jullie Hier ook alles goed. Heerlijke vakantiedingen aan het doen en gisteren samen met Jan uiteten geweest, heeeeeerlijk was dat! Kinderen hebben het (uiteraard) ook goed gedaan bij oma en opa (die hebben opgepast, S kan ik echt nog niet een nachtje missen ). M is echt zo'n grote meid aan het worden, veel makkelijker ook met gaan slapen bijvoorbeeld, gewoon omdat ze het allemaal beter overziet, snapt en accepteert. Met de logo gaat het fenomenaal, ze is zelfs spontaan de R aan het zeggen. Ik denk dat ze nu voor buitenstaanders gewoon prima te verstaan is. Het geeft haar ook een egoboost . Het is ook een dappere dodo, stapt op potentiele vriendjes af, loopt tot aan het nek in de zee (met een van ons erbij uiteraard) en doet haar hoofd onder water in het zwembad (heeft ze nooit gedurft). T is ook een beetje aan het TUFfen, snel aan het brullen, snel boos (frustratie!) en wordt steeds vaker snachts (1x) wakker. Gaat na een knuffel heel lief slapen, maar ja, we moeten er wel uit ... S lijkt uit de TUF. Slaapt en drinkt beter overdag en de nachten normaliseren: 19-23-3-6 (om en nabij). Ik teken ervoor (al mag die van 3 wel wegvallen hoor!). Vaak geeft Jan een flesje poedermelk als laatste avond en dat drinkt hij ok (100-150 ml).