Pookie, wauw, gefeliciteerd Ik duim mee!! Hanna, schattige foto's van schattige kinderen Loe, ik denk dat het goed is om eens verder te kijken met L! Natuurlijk is het te hopen dat zijn ontwikkeling wel normaal is, maar anders krijgen jullie in ieder geval goede hulp All, verder even geen tijd, dus verder maar een zwaai
Hey meiden, vanaf de camping toch even spieken op mn telefoon maar WAUW pookie wat een goed nieuws nieuws!!! Gefeliciteerd en mijn duimen draaien over Uren voor je, voor een plakkerd. Zwaai!
Zo lang is er hier volgens mij nog nooit niet gekletst Hoe is het met iedereen? Pookie, hoe voel jij je? Sterre, hebben jullie een leuke vakantie gehad? V is helemaal zindelijk, zowel overdags als 's nachts Heerlijk vind ik het! En sinds het weekend heeft ze haar speen niet meer met slapen, en dat is helemaal zonder problemen gegaan. Ze vindt het prima zo dus heel fijn! Afgelopen week hebben we een fiets met zijwieltjes voor haar gekocht, en ze fietst al best goed. Ze is dan ineens zó groot! Dus we maken nu vaak de buurt onveilig, V op haar fiets en N op de driewieler N is echt een knuffelkont, en nog steeds zo'n heerlijk vrolijk meisje!
Ha meiden, Hier een drukke tijd met een zieke Ole. Benauwd, bacterie en wellicht door het vele hoesten reflux. Dus megaveel medicijnen en veel aandacht voor mijn kleine man. Hij blijft wel heel vrolijk dat is wel fijn. Deze week drie keer in het zh geweest. Gelukkig mocht ie steeds toch weer mee naar huis. Vanaf vandaag gaat het eindelijk weer de goede kant op. goede flessen en ook wat fruit en groente. Mosa, wat knap van V zeg. Leuk dat het zindelijk worden gelukt is Wij doen hier ons best maar zijn er nog niet. Komt wel goed!
Het was inderdaad stil hier, maar ik heb echt mijn handen vol aan het stel hiero. Dus reageren is lastig N. is hyper, c. steeds aan het huilen, en ons mannetje vind 5 uur wakker worden ook heel leuk! Ik zie erg op tegen volgende week. N. slaapt nu van 11 tot 14 uur, maar omdat de scholen weer beginnen, kan dat niet meer. Dus gaan we was rug naar 2 slaapjes. En ik was net zo blij dat we daar van af waren. Maar ja, de kids moeten om 12 uur worden gehaald en om 13 uur gebracht bij de gashouder.
Wat knap van V! Beterschap voor Ole. Vervelend van het verstoorde ritme Melisa. *** Wat een zalig weer! Hopelijk de hele volgende week nog zo, ons laatste weekje voordat werk en school weer beginnen. Zal wel erg wennen worden voor iedereen. Ik ga M maar ook T missen en zij zullen het wel gek vinden dat Jan en ik weer gaan werken. Nachtelijke perikelen zijn hier weer bezig. S zoals te doen gebruikelijk, maar ook T wordt standaard 1x wakker en wil daarna ook nog wel eens 1-3x blijven roepen. We zijn nu erg streng: niet meer roepen, gewoon gaan slapen en dat doet ie meestal wel. M had ook nachtmerries vannacht dus sjeemigdepemig *gaaaaaaaaaap*. Overdag wel heel fijn en gezellig. Op het strand kan S gewoon al even (minuut of 2) zelf zitten. Op een harde ondergrond lukt het nog niet - heeeeeel even en dan valt ie om T is heel lief en knuffelig en durfde gisteren voor het eerst de zee in. Wilde er vervolgens niet meer uit ondanks rillen en paarse lippen (dus onder gebrul terug naar de handdoek om op te warmen). Hij is wel snel boos en van slag, hoort echt bij de leeftijd. Voelt plas en poep eigenlijk altijd aankomen, maar durft niet meer op de po. Nou ja. Komt wel ... M is zo aan het groeien. Vooral mentaal want het is een klein smal meisje . Heerlijk aan het kletsen en zo lief en meegaand. Ook wel dwars hoor, maar dan kan je echt met haar communiceren. Als ze het snapt dan verdwijnt ook de dwarsigheid. Ik ben zo trots op en blij met mn 3 liefies.
Hoi dames @ Melisa wat rot dat je n's schema weer om moet gooien! @ salapio heerlijk hoor dat je zo lekker geniet van je kids, de nachtelijke taferelen zijn dan wel weer minder! Maar komt vast goed!! Haha @all Hier gisteren broertje zijn 1ste verjaardag gevierd echt zo leuk! Het was ook heerlijk weer dus hebben we de tuinset goed kunnen gebruiken! Hij was ook echt jarig ( had het nog niet echt door natuurlijk) maar met zingen wad hij zo vrolijk mwe klappen en lachen en hieraan met zn armpjes on de lucht de hele tijd echt super Ook leuke cadeaus gekregen dus flink verwend Ook delano en broertje spelen steeds meer 'samen' ze kunnen echt samen in een deuk liggen om 'pakkertje' wat ze dan spelen oid Verder alles prima hier ook lekker aan het genieten vd kids en jan na 1 werkweek ( als je dat zo mag noemen van 2 dagen) al niet meer wachten tot de volgende gaha gewoon om het lekker samen zijn en leuke dingen doen haha Nou groetjes weer!
Mupet: Nog gefeliciteerd met broertje!!! Ook alweer 1 jaar, poeh wat gaat het snel he?! Wat heerlijk dat hij zo genoten heeft van de aandacht en liedjes. Salapio: Balen van de slechte nachten zeg Hier vind N het ook weer/nog steeds eng om te poepen op het potje. Nou ja, komt inderdaad vanzelf wel. Leuk dat je met M nu echt kan communiceren. Ik vind alle leeftijden tot nu toe wel wat hebben maar rond die leeftijd lijkt het me zo leuk omdat ze het steeds beter écht begrijpen. Melisa: Pff wat balen zeg dat het ritme er straks weer helemaal uit is Hoe gaat het nu met de kindjes, weer een beetje hun eigen ikke? C ook alweer bijna jarig toch? Hanna: Hoe gaat het nu met O? Mosa: Wat knap van V zeg! Hier gaat het zindelijk worden met ups en downs. Gister slechte dag en vandaag weer een goeie. Nou ja, komt wel Poeh zonder speen slapen.. dat hoef ik bij N nog niet te proberen denk ik haha. Ach hij heeft em alleen voor te slapen en verder niet. Bij beide jongens blijft ook altijd de tut en knuffel in bed liggen als ze wakker zijn dus ik vind het wel goed zo. Pookie: Hoe gaat het nu met je? Ik ben erg benieuwd hoe je je voelt. All: Hier alles rustig aan. Lekker van het weer aan het genieten en de kinders. Liam heeft zijn eerste losse stapjes gemaakt, geweldig om weer mee te maken.. zo trots N is een hele goeie hulp in de tuin gebleken, hij helpt me heel graag als de plantjes dorst hebben. Beetje rommelen in het zand enzo, heerlijk. Ik heb bij de h.ema ook van die zakjes met kruiden (peterselie, bieslook e.d.) gekocht die je dan zelf kan kweken dus die hebben we samen d'rstraks in leuke potjes gedaan en nu hopen dat het gaat groeien haha. Oja, we zijn natuurlijk naar de camping geweest. Was ontzettend leuk. De camping zelf was erg goed, schoon en veel te doen voor de kinderen. Het slapen was ook goed. Er past helaas geen bedje voor L in de caravan dus toen heb ik met N in het ene bed geslapen en R met L in het andere bed. Ging prima en was ook erg gezellig. We zijn naar s.cheveningen geweest en Sea.life, heerlijk gegeten in kat.wijk. Best een aanrader allemaal Ik wil alleen nog terug om naar Cor.pus te gaan in Lei.den maar dat ga ik snel met mijn moeder doen.
CORPUS hanteert een adviesleeftijd van 8 jaar en ouder. Kinderen onder de 6 jaar hebben geen toegang tot CORPUS. Kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 14 jaar dienen begeleid te worden door minimaal één volwassenen begeleider. Dus je mag niet naar binnen met kinderen onder de 6 ... (hier kwam mijn vriendin een keer achter toen ze met haar 2jarige zoontje voor de deur stond ... ze was woest )
Ha meiden, Vandaag weer een dagje naar school geweest. Er moet nog veel gebeuren. Vrijdag nog een dagje en dan komen maandag de kinderen weer. De vakantie is snel voorbijgegaan. Vandaag ben ik met O naar de KA geweest. Het gaat al een stuk beter met hem. Hij heeft nu nog een zalfje tegen de eczeem gekregen en Ventolin ga ik nu afbouwen en kijken hoe hij reageert. Ze denkt dat ik nog weleens terug ga komen... Lekker vooruitzicht... Maar zelf denk ik dat ook. Ik hoef nu iig niet meer via de HA maar kan direct bellen. Dat is wel heel fijn! Salapio, fijn te lezend at het zo goed gaat met je kindjes. Mupet, van harte gefeliciteerd met de verjaardag! Een leuk feest zo te lezen Slapen zonder speen? Haha ze heeft er nu 5 in haar bedje... We richten ons eerst maar eens op zindelijk worden... Daarna zien we wel verder Sterre, Leuk hoor seaworld. knap zeg van L dat het lopen zo goed lukt! Vandaag heeft S haar verjaardag gevierd op het KDV. ik bene rbij geweest. Was echt superleuk om mee te maken.
zo hier ben ik weer eens. Eerst maar een ego update. Tot nu toe ben ik nog steeds zwanger. Volgende week donderdag de eerrste echo. Dit in het UM.C Utrec.ht in verband met een onderzoek waar ik aan deelneem. Het is een onderzoek naar het effect van p.roges.teron pillen om een miskraam te voorkomen. Dit omdat vrouwen met meerdere miskramen vaak baat hebben bij p.rogesteron toediening. Ik heb dus pillen en 50% kans dat het placo.bo's zijn. Maar niet geschoten altijd mis toch>??? En er komt ook extra bloedonderzoek bij en mocht het misgaan dan komen er nog meer aanvullende onderzoeken. Alleen die eerste weken blijven ene ramp...ik haat die onzekerheid. Ook heb ik niet veel zw klachten dus blijf ik twijfelen. @sterre; fijne vakantie gehad? Ik lees van wel. Ach got jij en R hebben de hele vakantie apart geslapen.........gaat het verder wel weer beter met jullie. Hebben jullie nog kunnen praten en genieten tijdens de vakantie? @mosa; wat fijn dat V helemaal zindelijk is. Dat heb je goed gedaan! Y gaat ook de goede kant op. Het is alleen nog lastig om netjes in de wc te plassen, het richten wil nog niet echt lukken @hanna; beterschap voor O. En ondanks dat hij ziek is nog zo'n lekker vrolijk mannetje. @melisa; Jee bij jullie beginnen de scholen al weer bijna. Hier is het allemaal voor mijn gevoel net begonnen. Hopelijk gaat het dan beter met uitslapen. @salapio; ook bijna over met vakantie voor jullie. Geniet er dan nog maar even van. Ik ben wel nieuwsgierig hoe jouw 3 kinders er nu allemaal uitzien @mupet; nog gefeliciteerd met de verjaardag van broertje
Pookie, hopelijk blijf je nu ook lekker zwanger! Het is je zo gegund. Mupet: nog gefeliciteerd! Vanmorgen waren mijn kids gewoon rond 5 uur al wakker, echt niet leuk! Dus maar even mee in bed genomen, en een uur heerlijk getrut. Je moet wat hè haha. Zondag is C alweer jarig, en nu wordt het een vreselijk warme dag. Hopelijk bellen niet te veel mensen af! Maar het is wel leuk om te zien dat ze echt weet dat ze bijna jarig is!
Salapio: Een aantal mensen hadden ons al gezegd dat c.orpus niks voor kleinere kinderen is dus daarom hebben wij het niet gedaan. Pas toen ik van de week kaartje ging reserveren voor mij en m'n moeder zag ik ook pas dat het v.a. 6 jaar was. Ik ga er i.i.g. morgen heen met mijn moeder dus het komt helemaal goed Hanna: Vakantie alweer voorbij ja.. en nu is het mooi weer Wat is er precies met O aan de hand (geweest) dan? Heb ik even niet mee gekregen volgens mij Wel jammer dat je nog terug moet maar fijn dat je rechtstreeks kan bellen. Pookie: Gelukkig nog steeds zwanger! Mijn duimen draaien over uren voor je dat het ook zo blijft deze keer! Spannend de echo volgende week en natuurlijk heel begrijpelijk dat het geen leuke tijd is nu. Haha ja wij de hele apart geslapen maar naast N slapen vond ik ook helemaal niet erg hoor Eigenlijk best leuk. Behalve de eerste nacht want N is nogal een draaikont en toen had ik met regelmaat ineens een voet in mijn gezicht of trappelende voeten in mijn rug. Tussen mij en R gaat het gelukkig goed. Klinkt een beetje stom maar R heeft in heel korte tijd veel bijgeleerd. Het zegt en doet dingen die hij tot kort geleden nog nooit heeft gedaan. Melisa: Ik las het al op je fb maar 5.15u is écht te vroeg zeg C zondag jarig, het wordt inderdaad warm maar toch geen reden om af te zeggen? Grappig dat C het nu goed in de gaten heeft dat ze bijna jarig is. N heeft dat nu ook. Vooral dat er dan cadeautjes komen Maar eerst is L aan de beurt. All: Hier gaat het goed. Afgelopen maandag naar een u.wv arts geweest v.w. mijn rug en het was een zeer verassend gesprek. Ze zijn daar een heel ander pad ingeslagen volgens mij. Ik zat echt zo te luisteren. Ik heb nu een training aangeboden gekregen van 4 dagen om te werken aan mijn geest en lichaam om de chronische pijn duidelijk te krijgen. Beetje moeilijk uit te leggen maar het was i.i.g. totaal niet wat ik verwacht had. Wel erg fijn en tegelijk maf dat je juist van degene waar je het niet van verwacht een hand van aangereikt krijgt. s' Middags ben ik bij de reval.idatie arts geweest en daar had ik dus weer helemaal niks aan. Die kwam weer met een therapie aan en ze zei nog net niet 'leer er voor de rest maar mee leven'. Met de kindjes gaat het ook goed. L is los aan het stappen. Ineens binnen 1,5 week kon hij los gaan staan en maakte wat stapjes. Het is nog allemaal heel wankel enzo maar hij oefent goed N is een vreselijke kletskous, dat ratelt maar door Ze zijn deze maand voor het laatst bij de gastouder en daarna gaan we hem naar de psz brengen, kan hij daar zijn energie kwijt gaan raken
Kom even binnen vallen en wat zie ik pookie zwanger! Gefeliciteerd en ik duim voor je dat het een plakbeeb is..
@ hanna, gefeliciteerd met s @ pookiw, ik blijf voor je duimen in deze spannende dagen. wat goed dat je meedoet aan studie. hopelijk zit je in fe exp groep en helpt het! @ all, zwaai
Hoe gaat het Afrola? Hier alles prima. M en T weer naar school. M voor het eerst in haar nieuwe klas (groep 2/3), ze vond het spannend, maar leukspannend. Zo stoer die meid van ons . T ook stoer op de speelzaal, lekker spelen, wel 3x een laatste kus maar stralend achter gelaten. Fijn weer. S die heeft geen zin in slapen, as usual. Nou ja. Alles weer 'normaal'
Hey meiden Sorry dat ik ook niet eerder ben langs gekomen Heb ontzettend veel aan me hoofd Met thijmen en kyano gaat het heel goed Ze wonen nu 24/7 bij mij en mijn vriend dus geen co-ouderschap meer Ik dacht ik post ff hier wat Hebben jullie al vakantie gehad Liefs Tijgertje23
Salapio: Leuk dat M het goed doet op met naar school gaan. Maar groep 2/3..? Hoe zit dat dan hihi? En T weer lekker aan het spelen op de psz Fijn hoor dat hij het zo naar zijn zin heeft. Hoe gaat het nu met S zijn spugen e.d. Nog wel medicijntjes? Tijgertje: Leuk dat je langs kwam. Fijn dat het goed gaat met de jongens! En wat heerlijk dat ze nu bij jou wonen. Ik zie dat je bezig bent voor een 3e? Wat leuk All: L loopt Zo grappig om weer te zien, die kabouterstapjes enzo. Ben weer trots op mijn kleine man Verder gaat hier alles z'n gangetje. Bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van L. Zaterdag doen we voor de vrienden en kindjes en op zijn verjaardag zelf voor de opa's, oma's, tantes en ooms. We hebben al wat versieringen enzo gekocht en we gaan zelf een taart maken.. ben benieuwd of het gaat lukken Het bloedhete weekend goed doorgekomen. Ons gewoon niet druk gemaakt en alles op het gemakje. Badjes in de tuin, flink schaduw gemaakt en vooral veel drinken en ijsjes eten Bij de jongens op de kamertjes was het op een gegeven moment 30 graden ondanks dat we de warmte zoveel mogelijk buiten hebben geprobeerd te houden Maar ze hebben toch goed geslapen dus dat is wel fijn.