Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Willen jullie het nog wel stil houden
    Nog niks posten op facebook en hyves

Wil eerst de echo afwachten

Is nog wel onwerkelijk hoor

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mupet, hopelijk hebben jullie een fijne vakantie en komen jullie eruit!

Tijgertje, gefeliciteerd :)

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mupet: een fijne vakantie, maar wel vervelend om te lezen dat het bij jullie even niet zo lekker loopt.

Tijgertje: gefeliciteerd! Een fijne zwangerschap gewenst.

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, van harte gefeliciteerd met L's eerste verjaardag :D

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden!

Melisa: Wanneer mag je naar de psych?
    Hoe was het trakteren?

Afrola: Vervelend dat je s.ouders overtuigd zijn van hun hulp. Lijkt me lastig om dan zo'n gesprek aan te gaan.
    Awhh de kindjes verkouden :(
    Thanx voor je felicitatie :D

Pookie: Leuk weekendje heb je geboekt :) Wanneer gaan jullie?

Loe: Haha die L met z'n 'nee' :D

Mupet: Wat rot dat het niet lekker loopt tussen jou en je mannetje :( Hopelijk gaat de vakantie werken! Waar ging je ook alweer heen?

Tijgertje: Hé wat leuk, gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?

All: Gister was onze kleine man jarig, 1 jaar alweer! Pff wat gaat het toch snel. Ik kan me nog zo voor de geest halen hoe de bevalling begon enzo. Het lijkt nog helemaal geen jaar geleden. Hij loopt ook al hartstikke goed.. pff ik ben alweer helemaal baby af nu *snif*
    We zijn er wel zo goed als over uit dat we graag een 3e kindje zouden willen in de toekomst maar toch he.. ik zou graag nog even willen wachten tot L wat ouder is (1,5 a 2 jaar) maar R wil geen oude vader worden en vind 38 oud zat. Dat is volgend jaar dus het wordt een beetje krap. Nou is het natuurlijk niet per definitie af bij 38 jaar maar toch...lastig lastig want ik moet er even niet aan denken om straks 3 kinderen thuis te hebben. Het zou wel handig zijn als N naar school gaat en L i.i.g. naar de psz. Maar goed.. R moet volgende week weer gaan beginnen bij zijn nieuwe baas en die is al de hele week onrustig dus ik zal daar maar even niet over beginnen nu :p:)

Verder gaat het goed hier :)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja.. ohhh vergeet ik iets belangrijks.. N is zo goed als droog overdag :D Hij wil niet meer op het potje.. neeeee op de wc mama :) Poepen is nog wel een dingetje maar daar komen we wel overheen. Dat wil hij dan nog wel graag in een luiertje doen. Verder is hij een echte peuter met alle wijsheid in pacht.. denkt tie zelf althans ;) Af en toe best vervelend maar ook vaak erg grappig. Ennn we zitten in de 'waarom' fase, dodelijk vermoeiend :D

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: wel leuk nog een derde kindje. Al moet ik er niet aan denken :) ik moet volgende week woensdag naar de psych. En een dag later komen ze vanuit centrum jeugd en gezin hier thuis. Ik heb gevraagd of ze eens met me mee willen kijken en denken bij het gedrag van N.

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi sterre

Maakt niet uit wat voor leeftijd
    Mijn vriend is 43 en vind het erg spannend

We hebben gister aan de oudste vertelt en die moest eerst aan het idee wennen maar hij begint het wel leuk te vinden
    En de jongste ook
    De oudste is 19 en de jongste 17 en ze gaan ook heel leuk ket mijn kindjes om

Alleen mijn kindjes die snappen het nog niet helemaal maar dat komt wel goed

Ik vind het ook helemaal spannend ben met vlagen misselijk maar wel ontzettend moe
    19 sept hebben we een afspraak bij de vk

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oja als het goed mag gaan ben ik op mijn vriend zijn jongste zoon uitgeteld
    Op 28 april

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal,
    hier even een snelle update. ik heb nu weer eens vakantie en heb een dagje vrij nu de kids naar het kdv zijn. Ik zelf heb nog altijd problemen op het werk en zoek naarstig naar een nieuwe baan maar dat valt niet mee.
    De kinderen hebben beide vorige week last gekregen van een milde krentenbaard (op armen en benen??) maar het lijkt weer op zijn retour.
    Gisteren is mijn kleine man weer door het CB goedgekeurd en is hij nu 71 cm en 8,2 kg!! Onze meid herkent al een hoop letters en is een echte drama-queen. Papa mag niks doen en alleen mama is goed. Heel vervelend kan ik zeggen.

Ook zijn we eens gaan kijken bij ouder en kind gym en ik denk dat we ons maar op gaan geven.

Vandaag wilde ik een asus tablet gaan kopen maar ben thuis gekomen met een lenovo ultrabook !!! (nu nog aan djaarman uitleggen hoe dat zo gekomen is hahaha)

Hopelijk krijg ik hierdoor weer meer gelegenheid (lees snelle laptop dus sneller online en browsen) om hier te kletsen. Ook krijg ik hier in de avonden wel wat meer tijd nu B ook op een normaler tijdstip gaat slapen.

Verder ben ik ook weer begonnen met hardlopen (lijkt nog meer op snelwandelen ofzo hahaha, maar het lijkt een beetje te lukken.

zo nu snel wat boodschappen gaan doen en nog even rusten voordat ik de kids weer kan ophalen.

tot snel

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik kom even aanwaaien, had het abb van ditopic verweiderd. Nu ben ik weer lid haha

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn die hulp! Was is er dan met het gedrag van N? Of heb ik wat gemist ... :)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, gefeliciteerd met je dreumes én met jullie voornemen voor een derde. Erg leuk kan ik zeggen :) (zolang de voorraad luciferhoutjes niet op raakt :D)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Fijn dat je volgende week terecht kunt bij de psych. Goed dat je hulp hebt gevraagd voor N. Onze oppas heeft dat ook gedaan bij haar zoon en ze heeft goeie en handige tips gekregen.

Tijgertje: Mij zou leeftijd ook niet zo veel uitmaken maar mijn vriend wel. Tja, is toch hoe iemand er zelf over denkt.
    Spannend voor de kinderen van je vriend en grappig dat je op de verjaardag van zijn jongste bent uitgerekend.

Djaar: Rot he dat het zo moeilijk is om een andere baan te vinden :(
    Awh de kindjes ziek, gelukkig is het alweer over aan het gaan. De kleine man doet het goed zo te lezen :) En J een drama-queen :p Dat alleen mama goed is hebben wij hier ook met L... erg vermoeiend inderdaad ;):)
    Heb je djaarman nog kunnen overtuigen van je andere keuze :D
    Wat goed dat je bent begonnen met hardlopen... mijn schoenen staan nog steeds werkloos in de kast :) Ik moet ook écht eens gaan beginnen.

Salapio: Ik zal het R laten lezen :D Maar oef.. dan heb ik niet zo'n lang leven bedenk ik me ineens :$ (mam was 16 en pap was 20)
    Hoe oud is Jan dan?

All: R mag voor zijn werk een nieuwe auto uitzoeken en we zijn vandaag op pad geweest. Erg mooie en leuke auto's gezien maar het is moeilijk kiezen. Uiteraard is het natuurlijk vooral een luxe probleem :). R wil nu graag een grotere auto zodat de kids er straks ook in mee kunnen. Met die nieuwe regelingen kunnen we die auto ook prive gaan rijden dus dan is dat toch wel handig. We hebben ook voor de o.pel insigni.a gekeken en R had al gezien dat er 3 kinderen inpassen haha.. schattig hoor :D

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dank je wel! Haha ja een 3e... nu nog niet gelijk hoor. Ik heb ook al gezegd dat ik niet ga tempen o.i.d. maar dat we het gewoon op zijn beloop laten als we ervoor gaan :)

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ietsje ouder dan die van Tijgertje ;)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: N. Heeft driftbuien die ik niet echt snap. Hij kan echt letterlijk met zijn hoofd bonken, en alles bij elkaar gillen. Dit komt voor mij uit het niets, en ik kan dan ook helemaal niets met hem. Hij gooit met eten, trekt regelmatig het haar van zijn zus er uit, en als ik hem dan corrigeer is er weer die driftbui. Dus ik vond dat het tijd werd dat er eens iemand mij wat adviezen gaat geven hoe hier mee om te gaan.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Eindelijk eens de tijd genomen voor een ouderwets uitgebreide reactie ;)

Allereerst, Pookie, hoe voel jij je? Heb je er inmiddels wat meer vertrouwen in of blijft het moeilijk?

Leuk, een weekendje naar Beekse Bergen! Wanneer gaan jullie? Alvast veel plezier :)

Tijgertje, van harte gefeliciteerd met het goede nieuws!!

Melisa, best een grote stap lijkt me, hulp zoeken bij een psycholoog, maar kwaad kan het natuurlijk niet. Ik hoop dat je, ook met eventueel wat hulp/advies voor N, snel weer beter in je vel zit :)

Salapio, wat fijn dat S van de medicijnen af is! Hopelijk blijft het goed gaan :)

Afrola, ik vind het ook erg knap dat je bv geeft, doen vast niet veel mama's je na ;) En snel ontwikkelende kinderen lees ik, leuk!
    Hoe was de kraamborrel? En is het inmiddels weer wat rustiger met je schoonouders?
    En zeker schrikken van J, jeetje zeg! Maar gelukkig viel het achteraf enigszins mee!

Sterre, wat fijn dat je nu eindelijk een goede therapeut voor je lichaam lijkt te hebben gevonden! Heb je inmiddels al minder last van de oefening die je moet doen? Maar zou super zijn als dit echt baat zou hebben :)

Hoe is het gesprek van R met z'n ouders gegaan?
    Heel leuk van jullie 3e kinderwens :) Maar...de auto die ik op FB zag, lijkt me niet helemaal geschikt voor 3 kinderen toch of vergis ik me ;)
    Joepie voor N's zindelijkheid! Hier is de knop volledig om voor V, ze is dag en nacht zindelijk, heerlijk vind ik het :D

Loe, gaat L na komend weekend naar de psz? Vind je het spannend? Hopelijk doet het veel goeds voor zijn ontwikkeling!

Mupet, ik hoop van harte dat jullie vakantie jou en je mannetje veel goeds zal doen :) In ieder geval een dikke knuffel voor dat het niet zo lekker loopt tussen jullie!

Djaar, vervelend dat je banenzoektocht nog niet naar wens verloopt, het is ook zo'n rottijd natuurlijk ;) Ik hoop dat je snel wat leuks vindt, dit zal ook wel spanning opleveren lijkt me?

V en ik doen ouder- en kindgym en we vinden het allebei erg leuk! Afgelopen week waren mijn ouders op vakantie (normaal past mijn moeder op) dus ik had N een keer meegenomen en die vond het ook al geweldig. Dus vanaf nu neem ik ze allebei mee, N kruipt gewoon op haar gemakje de hele zaal door en 'danst' mee met de liedjes :D

All, hier gaat alles prima :) Gisteren kaartjes besteld voor de nieuwe theatershow van Woezel en Pip, Veda zal dat geweldig vinden. Een leuk verjaardags- of sinterklaascadeautje dacht ik zo. Sinds 2 weken gaat ze weer naar de PSZ en het is leuk om te zien dat er weer allemaal nieuwe kindjes zijn, nu is ze al echt één van de oudere. En zo gedraagt ze zich ook ;) Ze is wel aardig dwars de laatste tijd (slecht luisteren, heel vermoeiend :)) maar dat zal wel weer overgaan. Andere momenten is ze weer superlief. En retebijdehant :D
    Ze fietst trouwens heel goed op haar nieuwe fiets, echt leuk om te zien. Bijna iedere dag maken we dan ook wel een rondje door de buurt, zij op haar 'grote' fiets en N in de driewieler.

N is een echte knuffelkont, en ze geeft heel graag kusjes. Ook echt met een dicht mondje en een mmm-geluidje erbij. Fijnere dingen zijn er bijna niet :) Ze begrijpt ook al zo ontzettend veel dingen, zo wordt het meer en meer een écht mensje.

Nu nog even wat andere dingen op internet doen en dan (proberen) niet te laat naar bed, V is nog steeds van het vroege wakker worden 's ochtends. Afgelopen week zelfs een keer om 4 uur en ook echt niet meer gaan slapen, gaap :)

Fijn weekend allemaal!

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Haha, Salapio, Sterre, Tijgetje fijn hoor dat oude mannen kinderen kweken die ouder worden :D

@ Melisa, fijn dat je hulp krijgt bij N's driftbuien. Kan me voorstellen dat je met je handen in het haar zit als het zo vaak gebeurt en je kunt niets. J heeft er nu denk ik drie keer een gehad. Kan haar dan alleen maar laten uitrazen, heeft 1 keer wel een uur geduurd. Gelukkig gebeurt het hier niet zo vaak dan zou ik ook moedeloos worden ;).

@ Sterre, Leuk een nieuwe auto uitzoeken. Onze buren hebben de auto die je noemt geleasd. Mooie ruime wagen :D. Gezellige verjaardag gehad dus, en babyaf, gossie toch. Dan maar op voor nr 3 :p. Kan me voorstellen dat je dan even iets meer tijd ertussen wilt. En over ruim een jaar gaat N alweer naar school :$, dus dan wordt het ook alweer iets rustiger thuis ;).

@ Djaar, fijn dat het goed gaat met je kids, al is J een mama's kindje... Succes met het zoeken naar een nieuwe baan. Knap dat je lekker aan het hardlopen bent gegaan, hopelijk een goede uitlaatklep ;)

@ Mupet, hopelijk zijn jullie lekker op vakantie en kom je eruit met je mannetje!

@ all, J is inmiddels echt ziek geworden :(. Al drie dagen koorts, sinds maandag al minder eten en nu al drie dagen nauwelijks eten, overgeven, dunne ontlasting en niets is goed. Inmiddels ben ikzelf ook al aangestoken dus hoest mijn longen uit mijn lijf en stem hapert. Toch jammer van mijn laatste dagen thuis voordat ik volgende week weer met werken begin. Heb zelf sinds woensdag ook rare aanvallen van galbulten en opzwellende lippen, komen ze ineens opzetten, word ik gek van de jeuk waarna het na 1-2 uur weer wat afneemt. Dus voor vandaag maar even dubbele afspraak bij de HA gemaakt voor J en mij. Heb voor J nu verwijzing naar een KA gekregen om eens uit te zoeken waarom ze zo vaak verkouden is, hoesten en rare ontlasting. Toen ik J gister vertelde dat ze naar de dokter zou gaan samen met mama, vroeg ze of hij dan haar buikje beter ging maken. Galbulten van mij is een allergische reactie op iets, weet dus alleen niet wat :(. Hopelijk knappen we wat op dit weekend ;)

Deel Deze Pagina