Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, wat een ziekenboeg bij jullie zeg :( Veel beterschap voor J en jou!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, ha je was me net voor :D
    Fijn dat alles goed gaat bij jullie. Lekker aan het fietsen dus met V en N. Leuk kaartjes voor theatershow. Mijn ouders wilden met J naar voorstelling van Nijntje, ook leuk ;)
    Oja psz heeft nl zomervakantie. Leuk dat V nu weer wel mag en ook leuk om die ontwikkelingen in zo'n groep ook te zien :) Dat zie ik bij J ook op het KDV veel oudere kindjes uit haar groep zijn de laatste 2 mnd weggegaan om na de zomer op de basisschool te mogen beginnen, J wordt daarmee ook een van de oudere kindjes in haar groep. Nu j's 3e verjaardag in de buurt komt denk ik ook steeds vaker, over ruim 1 jaar mag zij ook al, het gaat zo snel :$;).

Schoonouders hebben inmiddels begrepen dat ik het niet meer zo nodig vind dat ze elke week op de stoep staan. Nu even afspraken maken hoe vaak ze langs komen ;)

Kraamborrel was supergezellig en geslaagd. Veel kleertjes gekregen, en ook aardig wat bonnen/geld. Ook leuk om zelf even wat dingen te kunnen kopen ;). Was blij dat ik het niet veel eerder had gedaan, we waren gesloopt met z'n allen naderhand ;).

Wat betreft ontwikkelingen, S rolde vandaag ook van rug naar buik en vervolgens gelijk weer terug :D, weer trots hoor ;). V is vooral bezig met speeltjes en haar handjes. Nog niets gezien bij haar wat op rollen lijkt :). Zij is ook het fanatiekst aan het kletsen en kreten slaken, heerlijk ook om te horen :D.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, we hadden idd tegelijkertijd gepost :D

PSZ heeft idd echt zomervakantie, maar nu wel weer lekker dat V er heen kan.
    Toevallig las ik net dat er ook een peuteracademie is, ze werken samen met onze PSZ en dat is echt voor kindjes tussen de 3 en 4 jaar, dus echt voor die leeftijd. Daar ga ik eens naar informeren rond haar verjaardag, er is nu al zoveel verschil tussen V en net 2-jarigen.
    En jaja, over ruim 1 jaar gaan onze kinderen alweer naar de basisschool, kan ik me zó nog niets bij voorstellen!

Goed van je schoonouders, geeft jou ook weer wat meer rust :)
    Hoe gaat het verder met jou (buiten het ziek zijn)? Vind je het hebben van een tweeling, buiten natuurlijk al een kind, zwaarder dan je had verwacht of valt het wel mee?

Stoer hoor, S al zo aan het rollebollen :D En V dus druk op andere gebieden, grappig. Wil je binnenkort weer eens een foto plaatsen?

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afola: succes in de ziekenboeg.

Mosa: C. Gaat ook weer naar de psz. Het valt mij op hoe groot ik haar thuis al vind, en hoe klein ze is als ze met haar leeftijdsgenootjes is, figuurlijk dan hè.

Verder hier ook een ziekenboeg. C. was 2 weken geleden aan de diarree en overgeven, nu flink verkouden. Ik deze week, en ben nog niet koortsvrij, en vannacht moest N. overgeven en heeft al wat luiers vol. Wanneer zal man volgen?

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Mijn moppies:

Bijgevoegde bestanden:

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een lekkere moppies!
    En wat krijgt je grote mop ook al een wijs snoetje.
    Onze grote kindjes worden echt groot nu!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, bah zeg, vervelend dat jullie bijna allemaal ziek zijn! Hopelijk is het snel weer over! Hoe voel je je nu?

Afrola, wat zijn ze al groot!! J trouwens ook, wat een leuke meid!
    S en V zijn echt schatjes, en ook een echt jongetje en een echt meisje, leuk :) Je kunt zien dat ze goed groeien op je melk!

Pookie, hoe is het met jou? Hoe voel je je? Wanneer heb je nu weer een echo?

All, mijn laatste avond als twintiger :D Ergens vind ik het wel leuk om 30 jaar te worden, maar het klinkt ook best oud :)

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @mosa: gefeliciteerd en 30 is nog altijd minder dan 35!!! En ook dat is goed te doen.

@all, ik ga even rennen en boodschappen doen en dan kom ik wat uitgebreider reageren.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Melisa: Is er al iemand geweest voor N? En hoe ging het?
    Beterschap voor jullie!

Mosa: Hartelijke gefeliciteerd met je verjaardag :D

Het gesprek met R zijn moeder (vader was weg) ging goed. Ze begreep veel wel, vooral wat het mijn schoonbroer en s.zus aan ging maar ze begreep ook veel dingen niet van R. S.ouders zijn meer van de struisvogelpolitiek dan dat ze over dingen praten.

Haha die auto op fb is maar tijdelijk. We moesten uiteindelijk toch de lease-auto van R inleveren omdat overname uiteindelijk toch niet kon dus kregen we van de nieuwe baas van R een huurauto tot we een andere hebben. De nieuwe wordt wel 3-kids-proof, daar hebben we al voor gekeken :D

Apart he dat V nu al een van de oudere is. Hebben jullie al naar een basisschool gekeken of ben je daar nog niet mee bezig? Ik nog niet trouwens hihi :)
    Oef, 4 uur :$ ... dat zijn écht geen leuke tijden meer!
    Ik herken het trouwens heel erg, dat dwarse gedoe, niet luisteren.. N vraagt ook bij alles 'waarom mama' ;)

Afrola: Inderdaad een mooie auto die o.pel. Er zitten ook 3 i.sof.ix dingen achterin, vandaar dat het ons opviel dat er 3 kids inpassen haha. Maar qua ruimte was het ook wel duidelijk hoor :p

Spannend hoor dat je deze week weer aan het werk gaat, hééél veel suc6 i.i.g!!!
    Ben benieuwd wat er bij J uit gaat komen bij de KA. Wanneer ga je erheen?
    Galbulten als allergische reactie.. ik heb er (gelukkig) nooit last van (allergische reacties) maar wel rot zeg. Hopelijk kom je erachter waar het van komt.
    Fijn dat de kraamborrel leuk was :) En V&S gaan goed zeg!
    Nahhh wat een lieve foto's! Echt leuk om te zien :) En J met d'r mooie blonde krullen :)

Pookie: Zeg dat wel! Nu de keuze voor school enzo zachtjes aan om de hoek komt kijken verbaas ik me er helemaal over hoe snel alles gaat met de kindjes.

All: Zo, hier weer de baas over mijn eigen laptop haha. R pikte em steeds in maar vandaag is zijn eerste werkdag. Spannend spannend! Ik ben erg benieuwd hoe het hem vergaat vandaag. Gister was wel heel vreemd. Net alsof we echt even afscheid moesten nemen van een hele vervelende periode v.w. zijn ontslag maar ook van een hele fijne tijd waarin we lekker hebben kunnen genieten onze jongens en vrijheid. Gelukkig heeft R in die periode ook grote stappen voor hem persoonlijk kunnen maken, dankzij de psych e.d.

Verder gaat het zn gangetje hier. Aankomende donderdag heb ik een bruiloft van vrienden en ben voor de hele dag uitgenodigd. Heb er erg zin in :) Dat is trouwens van die vriendin waarvan ik een tijdje geleden vertelde dat ze wel positieve testen had maar dat ze op de echo niks zagen. Dat is toen uiteindelijk toch een miskraam geworden maar ze is nu 31 weken zwanger en is toevallig op 4 nov. uitgerekend, een dag na de verjaardag van N.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Rense!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, wat een leuke foto's! Heeft S nu donkere ogen of lijkt dat maar zo?

Melisa, hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen. Ik merk ook wel dat er een goed verschil zit tussen M en T in de zin van luisteren en opvoeden. M is heel erg coöperatief en luistert (muv poep in oren momenten) eigenlijk heel goed. T daarentegen ... sjongejonge! En dat is een heel makkelijke!

Sterre, wat een lieve avatar!

Mosa, gefeliciteerd ennuh best leuk hoor een dertiger zijn :)

Oooooooo neeeeeeeee! S slaapt dus NIET door het alarm. *censuur* :(

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ mosa, gefeliciteerd, 30 verschilt niet zoveel van 29 hoor :p

@ salapio, s heeft donkerblauwe ogen rond de pupil neigt het wat te verkleuren, v&j meer lichtblauwe ogen. niemand bij ons heeft blauwe ogen, wel bruin, grijs-groen etc.

2x alarm hier...

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haha alarm....

Geen last van gehad vandaag. Ik zat veilig in het warehouse:)
    Zelfs de lift was niet in storing gevallen.
    Wel ben ik echt supermoe de hele dag, minder leuk. Ook mijn buik is aan het einde van de dag al 20 weken waardig.
    Maar ik heb het al verteld aan mijn directe collega' s dus ik mag af en toe lekker zeuren.

Maar genoeg werk.

@mosa; gefeliciteerd, het was vast een leuke lange dag;) en de big 3 is niet zo erg als een naderende big 4!!!!!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Druk met het opstarten in de nieuwe klas na de zomervakantie.
    Is altijd een hele klus om weer de neuzen dezelfde kant op te krijgen ;)
    Maar het is een leuk cluppie dus het gaat helemaal goedkomen.

Met O gaat het prima. Hij ontwikkelt zich goed en heeft sinds zondag zijn eerste tandje :D

S is nog steeds een spring in 't vled. Ze mag begin oktober een nachtje logeren op het KDV. Dat doen ze al 25 jaar. Ze organiseren het voor de kinderen die in oktober voor het laatst zijn. Omdat S in aug naar de basisschool gaat mag ze nu ook meedoen.

Mosa, heb je een leuke verjaardga gehad?

Pookie, hoe gaat het met je? 8w3d zwanger nu. Super joh. Nog geen last van kwaaltjes?

Melisa, is de ziekenboeg al weer gesloten inmiddels?

Afrola, wat een schattige foto's van je 3 kanjers!!

Sterre, leuk dat jullie voor een derde kindje willen gaan :D

Djaar, goed hoor dat je het hardlopen weer hebt opgepakt!

Ik ben weer aan het wandelen met mijn zus elke week en op woensdag altijd naar de markt. Dat is ook een aardig eindje.

School, S gaat naar de Daltonschool hier een paar straten verderop. Ik heb er een goed gevoel bij. Vond het wel erg lastig, omdat ik toch veel weet over het onderwijs en alles zie in een school. Het gebouw is nieuw, het praatje was goed en nu maar hopen dat de juffen en meesters die S krijgt dat ook zijn. Daar hangt of staat het toch mee is mijn mening :D

15. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii dames

hier weer eens een reactie van mij haha!

@mosa nog gefeliciteerd!!

@pookie ah fijn dat het goed gaat! en lekker af en toe klagen bij je collega's heerlijk hoor! :D

@afrola wat een heerlijke mopjes heb je zeg!! :D echt leuke foto's!

@melissa is er al iemand geweest om mee te kijken? hopelijk heb je er wat aan! en de ziekenboeg al voorbij? hier heeft alleen broertje het te pakken gehad en manlief een beetje verder gelukkig niet maar het heerste op het kdv super erg!

@sterre wat leuk dat jullie voor een 3e willen gaan in de toekomst :D en wat fijn dat R veel aan de psyg heeft gehad, en spannend hoor hoe heeft hij het nu op zn nieuwe werk??

@all

we gaan begin okt op vakantie met t vliegtuig! :D we hebben er allemaal heel veel zin in naar turkije gaan we, ik hoop heel erg op goed weer

manlief doet heel erg zijn best om lief en leuk te doen dus dat is wel fijn nu hopen dat het zo blijft.

en ik hoop/denk dat de vakantie ook nooit kwaad kan natuurlijk haha

wel een heel geregel en gedoe, paspoorten hebben we nu ook voor de kids inbezit dus dat is wel goed

ik zit al wel vanalles te bedenken over de vlucht enzo maarja ik laat het maar over me heen komen denk ik ;) hopen dat de vluchttijden niet veranderen dan moet t wel goed komen hopelijk hahah!

groetjes!

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen allemaal. Vandaag komt de dame langs om het over N. te hebben. Gelukkig gaat het met het mannetje al wel steeds beter. De driftbuien worden zeker minder.

Gisteren ben ik ook bij de psych geweest. Voor mij heel verhelderend. Jammer dat mijn man er helemaal niet naar heeft gevraagd, enkel de opmerking plaatste dat ze me maar moesten opnemen, was beter?? Je kunt wel nagaan wat dat met mij heeft gedaan, in ieder geval niet veel goeds!

17. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @melisa ow jeetje wat een mega *** opmerking van je man zeg.. pfoe! ik snap dat dat echt niet leuk is om te horen! en dan ook dat hij er helemaal niet naar vraagt hoe het geweest is oid pff echt heel rot!

en gelukkig lijkten n zijn driftbuien al minder te worden, suc6 vandaag!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, wat een rotopmerking. Waarom zegt hij zoiets? Is hij nijdig?
    Wel fijn dat het voor jou verhelderend was.

AFrola wat een moppies! En wat wordt J. groot ja, echt dame al hoor!

Pookie, fijn dat het goed gaat met je zwangerschap!

Mupet, fijne vakantie!

All, ondanks dat we niet zwanger gaan worden (manlief heeft zelfs volgende week woe een operatie-tje om geen kindjes meer te kunnen krijgen, zie mijn tempkaartje. Wat een prachtig plaatje toch! Zo heb ik ze nooit gehad, behalve toen ik zwanger werd mbv de kliniek.:) Gewoon even showen!:D

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik denk dat mijn man bang is te horen wat we hebben besproken, maar om er dan helemaal maar niet over te hebben? Ik heb hem gemeld dat ik het echt heel jammer vond hoe hij reageerde, en door het er maar niet over te hebben het alleen mijn probleem lijkt. En dat hij moet beseffen dat er ook stukken liggen die ik hem aanreken. (de omgang met andere dames bijvoorbeeld)

Zo, ik ga de stad in, nu zal het nog wel lekker rustig zijn.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Het lijkt me echt moeilijk voor je, wat een moeilijke houding heeft je man. Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina