Even een dikke knuffel voor Melisa!!! Echt een klote opmerking zeg :x Hopelijk snel even beter reageren, ben al dagen in touw met een bruiloft, verjaardagen bla blaaa dus amper tijd en bekaf maar wel heel leuk allemaal
Stilte ook van mijn kant. Superdruk. S heeft last van tanden en is flink verkouden + verhoging. Etc. S-alarm
Hier ook druk! Ben weer begonnen met werken, leuk! Maar nog maar weinig tijd over Bovendien flink in de lappenmand gezeten. J's verkoudheid eindelijk op z'n retour na een mnd . Ik ook flinke lage luchtweginfectie + buikgriep. V&S zijn gelukkig maar lichtjes verkouden geweest en T ook verkouden. Met J naar de KA geweest en ze wordt verder onderzocht ivm vele verkoudheden, mijn zorgen werden eindelijk serieus genomen en er werd toegegeven dat het wel een btje veel was, hehe. Knuffel voor iedereen!
Nou dat is ook maf, ik heb helemaal geen meldingen gehad dat er nieuwe berichtjes waren en ik maar denken dat niemand schrijft Melisa: Hoe gaat het met je? Ik vroeg me trouwens af of je tegen je man hebt gezegd wat het met je doet als hij zoiets zegt? Slechte nachten las ik ook op je fb.. poeh poeh, hoe houdt je het vol Salapio: Beterschap voor S! Afrola: Fijn zeg dat je nu wel serieus werd genomen! Wat gaat er nu verder gebeuren? Djaar: Hoe gaat het met je? All: Hier gaat het wel goed Iedereen is wel wat verkouden enzo maar gelukkig niet echt sachie ofzo. Ook behoorlijk druk gehad met van alles, bruiloft, verjaardag en 3 bbq's.. niet erg natuurlijk R is aan zijn 2e werkweek bezig en het gaat gelukkig heel goed. Tis natuurlijk wel even wennen maar ja, dat is logisch natuurlijk Hij heeft ook een nieuwe auto uitgezocht dus dat is ook weer leuk. Hij is voor de r.enault m.egane e.state gegaan maar dan hebben we straks 2 van die bakken voor de deur. Vind ik een beetje onzin dus ga ik een kleiner autootje kopen. Wel even kijken natuurlijk want er moeten wel 3 kinderen in passen L gaat super goed. Die wandelt al lekker rond en klom van de week zelf op de bank. Word dus goed in de gaten houden want eraf is nog een beetje moeilijk. Praatjes heeft hij ook voor 10 en weet zich ook al goed te weren tegen zijn grote broer (= lees flink mopperen als N iets afpakt en het proberen terug te pakken) Echt van die broer-broer-ruzietjes.. N gaat ook lekker. Heel lief en op zijn tijd ook lekker stront vervelend Over een paar weken mag ik met N naar het cb, krijgt hij ook een ogentest. Ben benieuwd want hij klaagt af en toe over hoofdpijn en wilde er eigenlijk mee naar de ha gaan maar nu eerst even het cb afwachten. Kijken wat zij ervan zeggen.
Zwaai zwaai! Gister ben ik voor het eerst naar de acupunctuur geweest voor mijn rug. Erg aparte ervaring vond ik het. Ze gaat er volgende week verder op in maar denk dat de rugpijn veroorzaakt wordt door iets anders dan dat ik zelf altijd dacht (artrose) Ze denkt dat het van mijn heupen/onderrug uitkomt. Ik heb i.i.g flink wat afspraken vooruit geplant met haar dus ik ben zeer benieuwd. Ze zei al wel dat mijn lichaam kon gaan reageren en vanmorgen kon ik amper liggen van de pijn in mijn bekken.. heel maf. Straks ff naar mijn moeder, die was gister jarig
@sterre; Hopelijk werkt de acupunctuur, het is weel altijd jammer dat je eerst veel behandelingen nodig hebt voor je het effect merkt. Nog gefeliciteerd met je moeder. Alles OK met je mannen? En hoe bevalt de nieuwe baan van R? @afrola;Het zware werkleven is weer begonnen voor je. Lijkt mij echt heel druk met 3 kleintjes. Vervelend dat het gelijk een ziekenboeg is bij jullie. Wel fijn dat J eindelijk doorverwezen is naar de KA, hopelijk kan die er iets aan doen. @melisa; en heeft je man zijn opmerking al teruggenomen? Wel erg bot van hem hoor. Sommige mannen zijn echt lomperiken @hanna; Is O ieder dag om half 5 wakker of was vandaag een verrassing? Wel een vrolijk mannetje om te zien hoor. @salapio; rust weer wat wedergekeerd bij jullie? Tandjesstress weg? Hier alles OK. Vandaag de termijnecho gehad en wonder boven wonder was bij de uitwendige echo al goed beeld en een vrolijk spartelend beebje te zien. Bovendien werd er al flink naar ons gezwaaid. Y was ook helemaal onder de indruk van de baby in mama's buik. ( we hadden geen oppas voor haar) Y heeft alleen een bronchitis opgelopen dus zit helaas nu ook aan de Ventolin, net als mama.
Pookie wat fijn dat nu alles goed gaat! Ben je al aan het genieten? Hier is het even een gekkenhuis. Slaapt de ene goed, is de ander aan het spoken. Grrr. Maar ja, het zal wel weer zo'n fase zijn.
Pookie,wat een goed nieuws! wat zullen jullie nu opgelucht zijn. Ricmar...............wat een mooi kaartje! (al testje gedaan???) Manlief hier heeft vorige week een echte vasec.tomie gehad. Het is slikken,maar het geeft ook wel rust.
@ Pookie, gefeliciteerd met de goede termijnecho. Superfijn voor jullie dat het nog steeds goed gaat . Heb je er een btje vertrouwen in? @ Loe, en wat vond je man er van? viel het mee? Hopelijk kun je het nu wel afsluiten! T gaat het ook laten doen, wanneer is nog even de vraag, dan moet er eerst een afspraak gemaakt worden met een ha en dat is moeilijk Blijft hier druk. J opnieuw verkouden . Ze is met ziek zijn vorige mnd 1,5 kilo afgevallen. En dat komt er niet terug aan. Qua postuur kan het geen kwaad. Maar hoop niet dat het nog verder gaat. Eetlust is nog niet helemaal op oude niveau. Met kleding wel makkelijker, die kan ze nog wat langer aan V blijft ook lastig, lijkt kma te hebben. Ik Zit al even op kmavrijdieet. Maar vindt het moeilijk kaas te laten staan. Van het weekend ivm etentjes wat kaas uitgeprobeerd maar weer volop krampjes en krijsen. Dus kaas laat ik voorlopig nog maar even staan. Ook zijn er tandjes onderweg, nog een reden om boos te zijn Bij mij lijkt de verkoudheid nu echt op z'n retour, eindelijk! Was er ook helemaal klaar mee !
@ Sterre, Spannend aan de acupunctuur. Hopelijk helpt het tegen de rugpijn! En lekker druk zeker met de jongens die allebei aan de wandel zijn Is rond 3 jaar de ogentest op CB? Ben wel benieuwd, onderga ze zelf regelmatig.. Hier zijn ze niet zo snel met de afspraken. Toen ik opperde dat de afspraken van V&S misschien wel samen kon met die van j keek ze alsof ze water zag branden. Antwoord: die afspraak wordt vanzelf ingepland mevrouw, zucht .
geloof niet dat het raak is Loe, ik heb buikpijn en had gister hoofdpijn en al de hele week last van de onderrug
Heb ik trouwens iets gemist en is Mosa met vakantie? Ze is al sinds 11 september niet op zp geweest. Ik hoop niet dat er dan wat anders aan de hand is........... *edit* ik zie net dat je net jarig bent geweest, dat zal de reden zijn. Alsnog gefeliciteerd met de grote 3. @loe; tja wel een stap voor jullie. Maar waarschijnlijk wel beter zo. Hopelijk gaat het goed met je man en heeft hij er weinig last van.
Afrola, je kan hier blijkbaar gewoon het ziekenhuis bellen, de verwijzing hoeft niet. Omdat de huisarts er niet over hoeft te beslissen. Wisten wij ook niet. Dus lekker direct de poli gebeld en manlief kon twee dagen later terecht.
Hoi dames, Was ik ook weer eens Ik heb de laatste tijd eigenlijk niet zoveel te melden en doe 's avonds vaak andere dingen in plaats van achter de computer te hangen. Ook zijn we alle vier ziek geweest en twee hangerige meisjes terwijl je je zelf ook niet lekker voelt, is niet echt fijn Gelukkig zijn de meiden weer opgeknapt. Alhoewel N sindsdien maar één dutje doet terwijl ze er eigenlijk nog niet aan toe is. Lastig wat we daarmee aan moeten, maar zo laten of toch weer proberen haar twee keer te laten slapen. Alhoewel dat laatste niet makkelijk gaat slapen, ze gaat meteen staan en gooit dan haar slaapdoekje uit bed. En dan maar huilen totdat iemand komt. Ze is echt een klimgeitje, ze klimt vooral veel op de bank en de salontafel. Gelukkig kan ze er inmiddels zelf heel netjes af met haar beentjes eerst, voordat ze dat kon moest ik constant opletten of ze niet weer ergens op zat V is óntzettend aan het peuterpuberen, constant aan het uitproberen, best een lastige fase vind ik. Gelukkig is ze nog wel heel knuffelig en zo en hebben we ook veel lol samen Over 2/3 weken komt onze nieuwe keuken. Erg leuk, maar al het gedoe ervoor mag van mij wel overgeslagen worden. Ik denk dat ik dan maar vaak naar mijn ouders ga, wat een troep zal het in huis worden Pookie, gefeliciteerd met weer een goede echo Super hoor dat het deze keer echt goed lijkt te gaan, ik ben heel blij voor je! Wat sneu dat Y bronchitis heeft, beterschap! Tijgertje, ik zie dat je morgen naar de vk moet, succes! Krijg je gelijk een echo? Mupet, zijn jullie al op vakantie geweest? Hopelijk heeft het jullie goed gedaan Melisa, wat een rotopmerking pas van je man zeg :x Hopelijk heeft hij erna wel wat meer interesse getoond! Ben je inmiddels vaker bij de psycholoog geweest? En hoe is het met N z'n driftbuien? En hoe gaat het slapen? Salapio, is S inmiddels alweer beter? Hij is alweer bijna 6 maanden zie ik, tijd voor vast voedsel Afrola, wat een heftige tijden bij jullie, met al de zieken! Wat ontzettend sneu dat J zoveel is afgevallen, dan heeft ze het echt goed te pakken gehad! En V mogelijk KMA, dat is vervelend zeg! Hopelijk helpt jouw KMAvrije dieet! Mag best nog een keer gezegd worden hoe ontzettend stoer het is dat je gewoon beide kinderen volledig zelf voedt Hoe is het om weer te werken? Blijf je hetzelfde aantal uren werken (32 uur toch?)? Sterre, wat fijn dat R het zo naar zijn zin heeft op zijn nieuwe werk! Hopelijk werkt die positiviteit ook door bij je thuis En een nieuwe GROTE auto, leuk Hoe is het nu met je rug? Van artrose zou je niet blij worden hè? Maar hopelijk helpt de acupunctuur! Loe, grote stap, een vasectomie, maar ik kan me wel voorstellen dat het ook wel rust brengt. Hoe gaat het nu verder met jou? En hoe vindt L het op de PSZ? Hanna, hoe is het met jou? Ik had nog een vraagje. Heb ik het goed onthouden dat jij in een combinatieklas werkt, dus bijv. groep 5/6? Wij zijn aan het rondkijken voor een school voor V. Hier in de buurt zijn twee scholen. We gaan sowieso binnenkort afspraken maken voor een rondleiding, dus daar zullen we wel veel aan hebben. Maar de ene school is kleiner dan de andere en hebben ze dus alleen combinatieklassen. Dus 3/4, 5/6 en 7/8 samen. Vind jij dat goed of zou jij de voorkeur geven aan enkele klassen? Ik snap dat het van veel andere dingen afhangt, maar misschien heb je er wel een mening over? Ricmar, wel een mooi tempkaartje! Hopelijk is de buikpijn juist een goed teken! All, fijne dag! Ik ben op mijn werk dus ik ga snel weer wat doen
Pookie: Hé gefeliciteerd met jullie goede echo!!! Ik ben zo blij voor je Durf je er nu op te vertrouwen dat het goed zit? Ik vroeg me nog af hoe het zit met dat onderzoek waar je aan mee deed. Krijg je daar nog iets van te horen? Hier alles goed met de mannen. N is wel écht dwars dus dat is af en toe niet leuk maar goed, zal de leeftijd wel zijn. L hobbelt wel verder, als die zijn natje en droogje maar heeft is het hem wel best R heeft het op zich goed naar zijn zin maar goed, veel verantwoordelijkheid e.d. Hij meent dat hij gelijk alles moet kunnen dus hij legt de lat weer onnodig hoog voor zichzelf Melisa: Pff balen zeg dat ze elkaar afwisselen Salapio: Tuf-se! Ricmar: Ben het met Loe eens, mooi kaartje hoor. Hopelijk blijft tie zo Loe: Oef dat lijkt me inderdaad even slikken. Een vriend van ons 'moet' a.s. vrijdag. Afrola: Jeetje wat balen dat J weer opnieuw verkouden is. En ook behoorlijk afgevallen zeg. Nu weet ik niet wat J weegt maar bij N zou ik dat eng vinden hihi Awh arme V, ook lastig voor jou. Balen hoor dat je het gelijk merkt aan haar. Zo, en al aan de tandjes.. dat gaat snel Ik kreeg een brief van het CB voor een afspraak en daarbij een stukje uitleg dat ze dan een ogentest gaan doen. Zat ook een blaadje bij met voorbeeldjes erop. Ik heb em N laten zien en die heeft alles netjes ingekleurd Ik ben dus ook erg benieuwd hoe die test zal gaan lopen... Ik ben eigenlijk best tevreden met het CB hier en ik kon vorige keer de afspraak van N en L achter elkaar laten zetten. Jammer dat het bij jullie zo gaat. Maar misschien is dat wel een verschil van de stad en een dorp? Mosa: Lastig van N met haar slaapje.. wij zitten eigenlijk met hetzelfde. De ene keer wel 2, de andere keer maar 1 maar 's avonds wel dood en doodmoe Gelukkig is hij dan niet zo huilerig als N toen was maar hij wilt wel de hele tijd op schoot en dat is dan soms lastig. Hier is N ook mega aan het peuterpuberen, inderdaad flink lastig op zijn tijd Spannend van de nieuwe keuken! Gihi, ja het geeft inderdaad een hoop geregel en vooral troep inderdaad, een nieuwe GROTE auto De M.ini is mega grappig maar met kinderen is het een drama. Mijn auto moet gekeurd worden dus wij weer met z'n alle die m.ini in... nah nah All: Gister werd N wakker met wel een stuk of 10 muggenbulten in zijn gezicht en een paar op zijn arm en handen Dat ziet er uit zeg. Nou lijkt hij er ook allergisch voor te zijn, hadden we al eerder gemerkt maar dit is best zielig Zou je er wat voor kunnen krijgen o.i.d? We merken nu wel dat L echt begint te spelen met N. Ze hebben samen zulke dikke lol af en toe. En L is al een echte praatjesmaker en weet N ook goed uit te dagen, erg grappig om te zien. N is met zijn peuterpuber-gedoe wel een flinke bemoeial dus soms hebben ze ook al ruzie maar goed, ook dat is op een bepaalde manier af en toe best geinig
Ha meiden, Het lopot nu aardig op school. de eerste weken waren errg hectisch met het nieuwe lokaal en gebouw en met de nieuwe kinderen. Nu zijn we aan alles wat meer gewend en dat is wel erg fijn! Nu mijn doordeweekse weekend en dat is nog fijner haha Vanavond ga ik naar de bios naar Nick en Simon. Het concert wat ze geven in Carre wordt op vele schermen uitgezonden. heb er zin in. Zondag zijn we gaan winkelen in Rotterdam. niks voor de kindjes gekocht dit keer... Goed he? Maar wel een winterjas, schoenen en een shirt voor mezelf. Pookie, wat fijn dat de echo goed was! Het is je zo gegund. Ik ben erg blij voor jullie. Ole is vaak wel vroeg wakke rin de morgen maar na een fles gaat hij wel weer slapen. Maar heel af en toe niet en dan baal ik wel natuurlijk. Verder is het een rustig en tevreden mannetje! Salapio, is S intussen al weer wat opgeknapt? Sterre, hoe is het nu met je rug? Heeft R het naar zijn zin op het nieuwe werk? Mooie nieuwe auto...altijd leuk!!! Jeetje zeg zoveel muggenbulten....Echt zielig! Melisa, hoe gaat het nu met je? We zijn aardig aan het sonpoppen he? Leuk spel! Afrola, al weer aan het werk. Wat vliegt te tijd toch? Hoeveel dagen werk je nu? Beterschap voor J! Ogentest is idd rond de drie jaar. S. is er al 2 keer voor "gezakt" We moeten nu nog een derde keer terug. Ze doet echt wel haar best maar ik denk dat ze het gewoon niet ziet.. We gaan het afwachten. Hier wordt de afspraak trouwens wel gecombineerd... Mosa, wow een nieuwe keuken. Leuk zeg! Ik heb wel een mening over combnatieklassen. Ik vind het juist goed dat er meer leeftijden bij elkaar zitten. Ze leren van elkaar. Luisteren soms mee naar lessen uit de andere groep bijvoorbeeld, maar leren ook hoe het is om de jongste of juist de oudste te zijn in de klas. S gaat naar de Daltonschool hier in het dorp. Ook een kleine school, met dus ook combinatieklassen. Succes met de beslissing! Fijne dag allemaal!