Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

    Het lijkt me leuk om bij het forum-onderdeel zwangerschap een clubje op te starten van meiden die eerst bij het temperatuur topic met elkaar aan het kletsen waren over zwanger worden en hun temp. Daarbij hebben velen een band met elkaar opgebouwd en voor korte of lange tijd lief en leed met elkaar gedeeld. Ik merk dat nu ik zwanger ben het kletsen met deze meiden wel mis. Daarnaast ben ik ook erg benieuwd hoe het met deze meiden en hun zwangerschap gaat. Veel meiden blijven ook nog wel even kletsen bij het tempkaartjes topic maar dat wordt toch minder.

    Bovendien heb je nu ook wat nieuwe zaken te bespreken/bediscussieren wat niet altijd past binnen het tempkaartjes topic. Dit kun je doen door bij de bevallingslijst topic te gaan kletsen maar deze zijn soms erg druk en daardoor soms wat onpersoonlijk.

    Vandaar dat ik graag deze nieuwe club opricht. Hopelijk vinden andere voormalig tempmeisjes dit ook een leuk idee. Ik heb het hier al kort over gehad met Mosa en die leek het ook wel leuk.
    Dus kortom zwangere tempmeiden komen jullie hier ook meekletsen?

    Liefs,
    Afrola
     
  2. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

    Gezellig, zo'n topic!
    Ik vind het inderdaad te druk bij de bevallingslijsttopics, dus ik kan daar nog niet echt mijn draai vinden.
    Ik hoop dat andere meiden dit ook een leuk idee vinden en wat van zich laten horen!

    Afrola, wat ontzettend fijn dat alles goed was bij je echo! Was je erg zenuwachtig?
    Ik voel me nu op zich niet heel onzeker, maar ik denk dat ik het tegen die tijd wel erg eng vind. Lijkt me heerlijk als alles goed is!

    Ik ga morgen de vk bellen, dus ik ben benieuwd wanneer ik mijn eerste afspraak heb. Ook komt morgen iemand langs voor MvM langs, ook wel spannend. Het stomme is dat ik daar wel een beetje onzeker over voel, ik ben bang dat ik ineens een negatieve test heb ofzo :rolleyes:
    Ik heb geen testen meer in huis, na twee positieve testen wilde ik eigenlijk niet meer verder testen.
    Maar het komt vast wel goed :)

    Verder vraag ik me af wat jullie voor vitaminepillen slikken?
    Ook alleen van die zwangerschapsvitaminen en visolietabletten of ook nog andere?

    Liefs Mosa
     
  3. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi,

    De echo was supermooi ja :D !
    Op een bepaalde manier geeft het idd een geruststelling. Aan de andere kant heb ik al een paar weken het gevoel dat het heel erg goed zit. Ik voel zowiezo dat het HCG volop zijn werk doet ;) .
    Daarnaast heb ik volgens mij al eens verteld dat mijn moeder over mij en mijn toekomstig kindje heeft gedroomd. Mijn moeder heeft dat wel vaker en tot nu toe zijn haar dromen over zwangerschap en kindjes altijd uitgekomen. Dit heeft mij een enorm vertrouwen gegeven. (al heeft mijn moeder nog expliciet aangegeven dat ik niet op haar mag vertrouwen :) , ach ja ben wel vaker eigenwijs)

    Toen de mevrouw van moeders voor moeders bij mij langs kwam was ik ongeveer 6wk zwanger was, en was ik ook superzenuwachtig. Zodra zij de test had gedaan keek ik continu met een schuin oog naar de test of de streep wel snel opkwam, dat terwijl die vrouw ontzettend haar best deed om me af te leiden :) . Gelukkig kwam de streep snel en dik op.
    Bij jou, Mosa, komt het ook vast wel goed. Je bent inmiddels lang genoeg zwanger om ook de mvm-test goed te laten kleuren ;)

    Ik slik de vitamine pillen van gravitamon. Ik ben van plan om mijn verdere zwangerschap een vitaminecomplex te blijven slikken. Dit omdat ik een dieet volg waarbij ik minder melk en vlees eet en gewoon zeker wil zijn dat ik voldoende calcium en ijzer binnenkrijg. Volgens mijn vk kon ik daarvoor ook een goedkopere variant van het kruidvat slikken. Ik zie wel als mijn potje leeg is. De pillen van gravitamon slikken in elk geval wel lekker weg ;)

    Ik moet binnenkort kraamzorg gaan regelen en eens informeren naar kinderdagverblijven. Ik weet dat hier in de buurt lange wachtlijsten zijn voor KDV's maar wilde toch wel de eerste echo afwachten. Nu die er is moet we snel een aantal zaken regelen. Wel leuk al is het onhandig dat alles overdag moet en we daarvoor niet zoveel tijd hebben. Misschien dat ik morgen even tijd heb, vrijdag is meestal rustig op mijn werk ;)

    Liefs,
    Afrola

    P.s. ga nu mijn bedje opzoeken, het is voor mijn doen al erg laat. En als ik te lang doorga voel ik me de volgende dag erg beroerd.... Dus slaap lekker
     
  4. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat weet ik inderdaad nog wel, dat je moeder gedroomd had! Wel fijn dat dat je meer geruststelde natuurlijk!
    Hebben jullie het ook al tegen iedereen verteld?
    Wij alleen tegen onze ouders en een paar vrienden. Binnenkort gaan we het tegen onze broers zeggen en verder wachten we tot na de echo. Maar ik zou helemaal niet tegen iedereen mijn mond kunnen houden, ik moest het echt vertellen :)

    We zullen zien hoe het morgen gaat met de test, ik zal hem ook goed in de gaten houden ;)
    Maar ik vind het wel erg belangrijk om mee te doen, alhoewel je wel leest dat het best een gedoe is. Maar daar moet je je maar over heen zetten natuurlijk.

    Mag ik vragen waarom jij een dieet volgt waarbij je minder melk drinkt en minder vlees eet? Is dat om je gewicht of om een andere reden?
    Ik heb ook getwijfeld over de kruidvat-vitaminepillen, en het zal ook wel onzin zijn, maar ik had toch een beter idee bij een merk. Ik heb die van Centrum (Materma) en visolietabletjes van Sunwell. Het zijn best flinke pillen, dus dat is even wennen in plaats van zo'n foliumzuurtje :)

    Het is inderdaad verstandig om zaken als kraamzorg en KDV vroeg te regelen, maar ik kan me voorstellen dat je eerst de echo wilde afwachten. Hopelijk heb je er morgen tijd voor!

    Ik moet morgen eerst naar de tandarts (heb ik zo'n hekel aan!), dan met mijn moeder mee naar het ziekenhuis en dan komt die mevrouw van MvM, dus best een druk dagje.
    Maar buiten dat ik slechter slaap en af en toe last van mijn buik heb, heb ik gelukkig (nog!) geen kwaaltjes dus hopelijk blijft het zo! Ik heb nu juist heel veel energie, gewoon door de blijdschap van het zwanger zijn!

    Nou, ik hoop dat er snel meer meiden volgen hier! Ik vind het in ieder geval nu al leuk :)

    Liefs Mosa
     
  5. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

    Gezellig zo'n topic. Ik doe hier natuurlijk mee :)
    Mosa succes bij de tandarts morgen
    Afrola, fijn dta je echo goed was! Lekker gevoel gefet dat he!
    Ik heb er intussen 7 opzitten (ja, ik ben een bofkont :D) Maar goed, de aanleiding... MK, dat wil je voor niemand!
    Nu moet ik nog 1,5 week wachten voordat ik weer naar de VK mag. Er zit nu 4 weken tussen en ik blijf onzeker.
    Zwanger zijn is tot nu toe niet echt mijn ding, alhoewel ik wel trots ben op mijn groeiende buikje :)
    Ik slik ook vitaminepillen, in een roze doosje ik geloof van davitamon. Zit van alles in, dus dat is wel mooi!

    Afrola, welk soort kinderopvang zoek je?
    Ik heb ons kindje opgegeven op een KDV in de buurt van mijn school. Kleinschalig en de directrice is een moeder uit mijn klas :)
    Dus... ik heb een plaatsje vanaf 4 januari.
    Ik heb er echt een goed gevoel over!

    Aan Mvm heb ik niet meegdaan, omdat ik zooooo misselijk was en ik hoorde dat de geur van die flessen daar niet bevorderlijk voor is.
    Maar ... petje af dat jullie het wel doen!

    He, gezellig om hier weer met jullie in comtact te zijn!

    Ik ga nu lekker onder de wol.
    Manlief is uit logeren bij een vriend. Ze gingen wijndrinken... Hopelijk slaap ik een beetje lekker alleen....

    Groetjes, Hanna
     
  6. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ben ik ook nog eventjes :)

    Leuk dat je er ook bent Hanna!
    Veel echo's krijgen is natuurlijk leuk, maar de aanleiding natuurlijk niet! Dus ik vind het alleen maar goed dat je zoveel echo's krijgt! Stelt je toch wat meer gerust lijkt me, ondanks dat je altijd wel iets onzeker blijft natuurlijk.

    Zo balen dat je zo misselijk was/bent! Met mijn overgeeffobie hoop ik écht dat het mij bespaard blijft! Maar het is te hopen dat het bij jou binnenkort stopt, want zo kun je inderdaad niet genieten van je zwangerschap. Maar je hebt dus al echt een buikje? Leuk zeg!
    Ik heb wel het idee dat ik hem iets minder kan inhouden zeg maar, maar of dat nu echt zo is of dat ik dat denk weet ik ook niet :)

    Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je niet mee hebt gedaan aan MvM als je zo misselijk was. Het idee van verse plas bij plas doen die al een tijdje staat, spreekt mij ook niet echt aan ;)
    Gelukkig heb ik normaal gesproken een sterke maag, dus hopelijk gaat dit ook goed.
    Maar morgen eerst maar weer eens een positieve test :)

    Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over het KDV dat jullie hebben uitgekozen. Misschien ook fijner dat je de directrice kent.
    Ik wil uiteindelijk 3 dagen gaan werken en mijn vriend 4, en omdat hij sowieso altijd op zaterdag werkt (winkel) hoeven we maar voor één dag iets te regelen. En aangezien mijn ouders en schoonouders erg graag willen oppassen, hoeven wij niet op zoek naar een KDV.

    Ik moet alleen nog even zien hoe het met mijn werk gaat. Ze hebben mij pas gevraagd of ik wil promoveren, en dat is in principe 4 dagen in de week. Maar ik wil na de bevalling (klinkt nog zó ver weg) echt geen 4 dagen werken, maar ik weet nog niet of ik dat van te voren ga zeggen.
    Ook weet ik sowieso niet of ik voor ik het contract teken ga zeggen dat ik zwanger ben, maar ik denk niet dat ik het niet kan vertellen. Ik zou het dan toch lullig vinden om er na het tekenen mee te komen.
    Dus dat vind ik nog wel lastig, ik zal blij zijn als het allemaal geregeld is.

    Het is alweer een heel verhaal geworden, dus het wordt tijd om af te sluiten :)
    Hanna, hopelijk slaap je goed in je eentje! Wel saai, maar je kunt wel lekker overdwars in bed liggen :D

    Liefs Mosa
     
  7. woops

    woops Niet meer actief

    Goede morgen,

    Ja ja ik ben in overtreding, maar ik wilde even alvast kijken hier.
    Ik hoop dat ik snel mee mag verhuizen.
    Voor alle meiden die zwanger zijn.
    Nogmaals van harte gefeliciteerd!!

    Tot snel ;)
     
  8. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

    Tuurlijk heb je een positieve test Mosa!
    Ik heb er zelf ook maar 2 gedaan, 1 op 19 dec en 1 op eerste kerstdag, om het af te leren hahahahah
    Daarna niet meer.
    Maar toen werd ik ook misselijk, dus dan is het duidelijk he.
    Ik heb het idee dat de misselijkheid veel minder aan het worden is.
    Jippie!
    Ook weer meer energie end at ik wel lekker als je fulltime werkt. Het is weken geweest werken en slapen als ik thuis kwam. net een oud wijf! :(
    Nu kan ik weer meer!

    Morgen ga ik met mijn zus naar een grote babyzaak, ergens... we weten nog niet welke , om wat inkopen te doen.
    handig dat zij meegaat, want ik kan veel van haar overnemen. Ze heeft 4 kinderen en is nu compleet.
    Dus als ik nu dingen ga kopen die zij nog goed op de zolder heeft staan dan is dat wel een beetje zonde vind ik.
    plus gezellig emt je zus shoppen kan nooit kwaad toch?

    Wops, hopelijk is het voor jou snel raak!

    Fijne dag!

    Groetjes, hanna
     
  9. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

    Wops, ik hoop ook dat je snel hier 'legaal' mag komen ;)

    Ik heb zojuist een ovulatietest gedaan (had ik nog liggen) en voor het eerst in mijn leven had ik een positieve ovulatietest :)
    Dus nu vertrouw ik het wel voor vanmiddag. Maar wat kun je daar irritant onzeker van worden!

    Fijn dat je minder misselijk wordt Hanna, mag nu ook wel een keertje! Gefeliciteerd met je 15 weken, toch weer een mijlpaal!
    Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?
    Fijn dat je ook meer energie krijgt! Alleen maar werken en slapen is ook niet leuk. Maar dat zeggen ze ook, dat je in het tweede trimester bruist van de energie :)

    Leuk dat je morgen met je zus naar een babywinkel gaat! Handig dat je dingen van haar kan overnemen, scheelt toch weer. En winkelen met je zus is inderdaad altijd leuk!

    Ik ga nog maar eens een keer m'n tanden goed flossen en poetsen, dan ben ik klaar voor de tandarts :)
    Allemaal een hele fijne dag!

    Liefs Mosa
     
  10. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    Hoiii damess :D:D

    ik wil hier natuurlijk ook heel graag bij komen kletsen :D:D ( thnx voor de uitnodiging afrola!)

    enne wops ik hoop ook echt dat je hier heel snel mag komen kletsen hoor!

    woww hanna wat gaat dat snel zeg jij zit al weer op 15 weken.. woehoe heerlijk joh!

    zeg gaan we hier ook een lijst bij houden van wanneer we uitgerekend zijn en al die dingen en afspraken? of vinden jullie dat onzin?

    verder gaat het met mij wel oke, ikben Zeer blij dat ik deze week vrij was, ( onze pup is er net) maar ik ben misselijk als een gek!

    iedere dag is het wel raak, spugen spugen spugen, en als ik niet kan spugen, dan blijf ik heel de dag door kokhalzen en misselijk! Heel vervelend.

    ik doe dus ook niet mee aan mvm.. ( schaam schaam) maar ik ben zo beroerd elke ochtend dat ik net als hanna ook niet nog een pies luchtje kan verdragen!

    ik mag pas met 11 weken en 5 dagen voor mn eerste echo pff duurt langg! haha ;)

    nou meiden groetjesssssssss owja ik zal pookie ook even uitnodigen, als dat nog niet gebeurd was.
     
  11. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    bah.. net weer heel de wc vol gespuugd... ieuw.
     
  12. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

    Even snel in de pauze :)

    Mosa, wij willen wel weten wat het wordt hoor!
    Ik ben heel nieuwsgierig aangelegd.
    We hebben een afspraak voor de geslachtsbepaling op 19 maart :)

    Sannehai, leuk dat je hier ook meekletst.
    Balen zeg dat je je zo bereord voelt.
    ik weet hoe het is....
    bij mij is het nu net een beetje over, dus er is hoop voor je.
    Sterkte nog even!
    Welke pup heb je?

    Mosa, hoe was het bij de tandarts?

    Misschien wel leuk om een lijst/webpagina te maken...
    Ik zal eens uitpluizen hoe dat moet...

    Groetjes, hanna
     
  13. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    heyy hanna

    oww dus bij jou is het wel over gegaan die misselijkheid.. nou ik hou hoop! haha

    wij hebben nu een franse bulldog pup, echt heel lief, ook een beetje stout maar gewoon heel leuk :)

    ook wij zijn heel nieuwschierig aangelegd en willen dus heel graag weten wat het word :D

    hier staat het huis nu al vol met baby spullen!

    een kennis van de vrouw van mn vader die was zn zolder aant opruimen en wou allemaal af van zn baby spullen! hahaha

    dus ik heb hier al een wippertje, een aantal leuke kleertjes, een maxi cosi ( altijd handig een 2e erbij, want wil zelf natuurlijk ook nog wel een nieuwe kopen)

    een babygym, een campingbedje, een badset en nog veel meer!

    echt lief toch :D ga dat dalijk maar es snel opruimen voordat er nog iemand onaangekondigd langs komt. hahaha

    het is hier ook heerlijk weer lekker met zonntje enal... i love it!

    groetjessss
     
  14. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hey meiden,

    Superleuk dat jullie het ook gezellig vinden om samen te blijven kletsen :D . Ik heb even gescand wat jullie geschreven hebben maar het is weer heel gezellig :D .
    Vanavond zal ik even uitgebreid reageren op iedereen dan heb ik weer meer tijd, zit nu illegaal op mijn werk even hier te forummen :oops: . Was nl heel nieuwsgierig of er al reacties waren.

    Vanmorgen mijn kamergenootjes op het werk verteld dat ik zwanger was. Een vermoedde het al door de cream crackers die ik de hele dag door eet vanwege de misselijkheid die daardoor uit te houden is ;) :) . Nu kan ik er dan vrijelijk over kletsen. Maandag volgt mijn leidinggevende en andere collega's.

    ZO even een kort berichtje en vanavond reageer ik op iedereen.

    Oja misschien moeten we nog wat meer meiden vertellen over dit topic, ik heb een aantal meiden gepbd maar wist gisteravond niet meer iedereens naam te herinneren... ik zal van het weekend ook nog wel even zoeken...

    Liefs,
    Afrola
     
  15. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    hey afrola heerlijk toch dat je naaste collegajes het nu al weten:D

    die van mij weten het ook al, alleen de gene waar ik mee samen werk hoor :)

    wij willen het rond de 9 weken aan iedereen bekend gaan maken :) heb er nu al zin in! hahaha


    pfff ik verveel me gwoon vandaag... beetje irritant haaha kzou het liefst lekker gaan slapen maarja zo zonde voor t pupje eh

    groetjesss
     
  16. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

    Ik heb niet zo heel veel bij de temp-lijstjes geschreven maar mag ik ook hier meedoen?
    Tis hier niet zo druk en lijkt me best gezellig.

    Liefs!
     
  17. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een gezelligheid hier :)
    Echt een goed idee Afrola!

    @ Sanne, gezellig dat je er ook bent!
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Dat had je al heel vroeg toch?
    Ik heb denk ik even gemist dat jullie een puppy hebben?! Wat leuk zeg! Wel druk zeker?
    Leuk dat je al zoveel spulletjes hebt!

    @ Hanna, leuk dat jullie willen weten wat het wordt! Ik ben zelf ook te nieuwsgierig. Van mijn vriend hoeft het niet zo, maar hij vindt het ook goed om het wel te weten. Ook met spulletjes kopen lijkt het me handig, vooral omdat ik erg van kleurtjes hou.
    Mogen wij ook weten wat het wordt of hou je dat voor jezelf?

    @ Afrola, leuk dat je het aan je kamergenootjes op je werk hebt verteld! Ik vind dat je het nog lang volgehouden hebt! Heerlijk om er gewoon over te kunnen praten!
    Wie heb je ge-pbd over dit topic?

    @ Sterre, vind je het ook te druk bij de novembermama's? Gezellig hoor dat je hier meekletst? Het gaat daar te hard vind ik, moeilijk om alles bij te houden.
    Wat goed zeg dat je toch zwanger bent geraakt ondanks problemen met je eileiders!

    Zo, een hele drukke dag achter de rug.
    Eerst naar de tandarts, zag er gelukkig allemaal prima uit. Wel wilde ze een foto nemen van mijn achterste kies (heeft ze nooit eerder gevraagd) dus toen moest ik wel zeggen dat ik zwanger ben :)
    Zij is net terug van zwangerschapsverlof dus heel enthousiast.
    Daarna met mijn moeder naar het ziekenhuis en toen zijn we bij een babywinkel geweest. Even rondsnuffelen :D
    Maar wat is er ontzettend veel keus :confused: Echt niet normaal meer eigenlijk. En wat zijn sommige dingen ook belachelijk duur eigenlijk.
    Nu zit ik wel met een dilemma. Ik heb een hele mooie kinderwagen gezien, een showroom-model, maar wel precies in de kleuren die ik mooi vind (paars met geel). Nu is hij 250 euro afgeprijst, dus ik zit in dubio of we hem zullen kopen.
    Ik wilde eigenlijk niets kopen tot na de eerste echo, maar dit is wel echt een koopje.
    Aan de andere kant, ook na de eerste echo kan het natuurlijk nog fout gaan, dus 100 % garantie heb je natuurlijk nooit.
    Wat zouden jullie doen?
    Weer thuisgekomen kwam iemand van MvM langs, gelukkig was de test erg positief :) Ik kan dus meteen beginnen! Tot 19 mei moet ik in de kan plassen :confused:
    Maar het is natuurlijk voor een heel goed doel!

    Liefs Mosa
     
  18. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Inmiddels heb ik even zitten googlen, en ik denk dat we beter kunnen wachten met een kinderwagen.
    Er is zó veel keus natuurlijk, en misschien beslis ik dan wel te snel.
    Verstandig hè ;)
     
  19. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hey meiden,

    Gezellig hier :D , heb even tijd om bij te lezen...

    KDV: ik zoek gewone dagopvang. Bij ons in de straat zit een kinderopvang bij een verpleeghuis in. Hopelijk kunnen we daar terecht, maar we zullen ons bij meerdere KDV's in moeten schrijven denk ik omdat ik weet van anderen dat de wachtlijsten erg lang zijn :rolleyes: Ben wel benieuwd ...
    @ Hanna: Fijn dat jij al snel een mooi plekje hebt gevonden bij een bekend KDV
    @ Mosa: Wat fijn dat jij geen KDV hoeft te regelen, wel zo makkelijk ;)

    @ Mosa: fijn dat het goed ging bij de tandarts. En dat de test van MvM posi was. Stiekem toch een opluchting ;) . Veel plezier met de kannen volplassen :) .
    Leuk dat je met je moeder al bent wezen shoppen. Ik ben ook erg benieuwd voor morgen. Tsja en als jij echt denkt een goede koop te kunnen doen dan moet je het ook weer niet laten omdat het nog niet heel zeker is ... 250 euro is best veel! Dit was wel een van de redenen waarom ik nog niet naar de babywinkels wilde gaan ;) .
    ik slik trouwens geen visolie want ik eet nu zeker 2 keer in de week vis :p mjammie :)

    @ Hanna: wat fijn dat bij jou de zw.klachtjes al wat afnemen. Superfijn als je weer wat meer energie krijgt en minder misselijk bent.
    Heb je trouwens lekker geslapen vannacht ;) ?
    Spannend trouwens nog anderhalve week en dan weet je wat je krijgt. Gaat de tijd snel :D . Wij willen het ook weten, maar zullen nog even geduld moeten hebben ;)

    @ Sannehai, jammer dat jij ook al zo snel last hebt van die zw.kwaaltjes. Maar je hebt in elk geval leuke afleiding van een schattige puppy ;) Vliegen de weken vast voorbij...
    Je bent trouwens wel snel met het verzamelen van babyspullen zeg ;)

    @ Sterre, tuurlijk mag je hier ook meekletsen, gezellig :D

    Wat betreft buikje: ik heb er ook al een :confused: het is nog wel een echte darmenbuik dus dat trekt vast wel weer een beetje weg voordat de echte babybuik komt ;) . Ik heb dus bij de meeste broeken elastiekjes door het knoopsgat en om de knoop, anders houd ik het er niet mee uit.

    Babyzaken: morgen gaan wij ook voor de eerste keer naar een paar babywinkels. Ideeen opdoen, heb ik erg veel zin in :D
    Hanna jij ook veel plezier met winkelen ;)
     
  20. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zo weer bijgekletst en dan nu nog even een verhaal over mezelf ;)

    Vanmiddag bij thuiskomst de eerste babypost ontvangen :D. Kaartje van een oom en tante van mij en een kaartje + vestje van een oom en tante van mijn man. Ons eerste babykleertje :D , helemaal vrolijk werd ik ervan.

    Ook heel grappig is om te merken dat onze ouders dus de toekomstige opa's en oma's gelijk los gingen en het de hele familie hebben verteld zodra dat van ons mocht na de echo :D .

    Oh ja, ik had pookie nog gepbd en heb ondertussen bedacht dat we Wies en Tijgetje ook nog kunnen pben... Maar dan moet ik ook even op zoek naar een berichtje van hun... Als iemand nog iemand anders weet laat het haar dan vooral weten ;)

    Liefs,
    Afrola
     

Deel Deze Pagina