Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Heerlijk geslapen vannacht en nu pas een beetje op gang.
    Heb eerst mijn boek uitgelezen toen ik wakker werd :D
    Daarna wat getut in de badkamer met cremetjes enzo.

Mosa, leuk nog maar 100 dagen! Een echt emijlpaal, dat vind ik ook.

Vanmiddag gaan we naar een verjaardag tevens afscheidsfeestje bij vrienden die 4 maanden door Europa gaan trekken.
    Heb wel zin in dat feestje, zeker met dit lekker weer daar fijn in de tuin.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goeiemorgen!

@Mosa: Awh balen zeg dat er een deukje in de achterkant zit, hopelijk kan het snel opgelost worden morgen.
    Wel fijn zeg, 28 graden en dan lekker zwemmen. Enne, ik moet bekennen dat ik ook geen tour-fan ben Hub kijkt wel veel.
    Ik heb de arbeidsinspectie ingeschakeld en donderdag komen ze langs. Het is dus nog niet rustig bij mij op het werk en met mijn baas.

@Hanne: Fijn dat die bekkenband verlichting geeft.
    Ik kan ook zo verslaafd raken aan een boek. Ik lees ook graag en veel. Waar houd jij van? Ik ben meer van de engere/spannende boeken, moorden enzo of onverklaarbare verhalen. Laatst heb ik de delta deceptie gelezen, was erg raadselachtig alleen het eind vond ik behoorlijk afgeraffeld.

@All: Nou, 10 minuten nadat ik vorige keer melde dat pietepiet het nestje verlaten had kwam de overbuurman over de heg, hij had em weer gevonden bij hun op het terras ;) Hij is dus weer terug :D We gaan het oefenen met vliegen dus nu anders doen. 2 straten verder ligt een grote speeltuin met een behoorlijk veld en dan gaan we het daar maar doen, dan vliegt hij ook niet meer een tuin in (als het goed is)
    Vrijdagmiddag flink geshopt met mijn moeder voor de kleine en goed geslaagd. Ik wilde nog wel een klamboe meenemen maar bedacht me dat het misschien leuker was om dat na de geboorte te doen. Dan kan ik die al in een ander kleurtje pakken (paars of licht blauw ofzo) omdat ik nu het meeste met lime groen en lichte pasteltinten heb. Anders ben ik een beetje bang dat het zo eentonig word.
    Nu langzaam aan ook eens gaan oriënteren op geboortekaartjes enzo.

Fijn Zondag! Hier is het al heerlijk weer, ik hoop bij jullie ook 8)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wat stoer dat vrienden van je door Europa gaan trekken! Waar willen ze allemaal heen gaan? Veel plezier in ieder geval vanmiddag!

Sterre, wat vervelend dat het nog zo'n gedoe is op je werk. Maar heel goed van je dat je de arbeidsinspectie hebt ingeschakeld! Daarna verbetert er vast veel!
    Lief schrijf je over het vogeltje :) Leuk dat je weer goed geshopt hebt! Ik wil komende week ook weer langs wat winkels, blijft leuk!
    Ik las straks een paar pagina's van de novembermama's door, en goede reactie hoor! Ik was het helemaal met je eens :D

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ze beginnen in Duitsland, Oostenrijk, Hongarije en dan Italie, Frankrijk en wat nog meer op hun pad komt.
    Ze hebben niet echt een heel schema gemaakt, maar deze landen gaan het zeker wel worden in ieder geval.

Ik heb net heerlijk liggen slapen op de bank. Was om 12 uur al weer moe terwijl ik om half 9 wakker was. Ligt hte misschien aan het weer?

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zo, hallo dames, fijne zondag

@sterre; dus pietepiet heeft nog niet definief het nest verlaten. Ach gut, hij moet toch nog maar een beetje beter oefenen.

@Mosa; tijdrit lijkt mij juist heel leuk bij de tour, je ziet tenminste 1 voor 1 de renners langskomen en dan kan je ze uit elkaar houden.........als je het een beetje volgt tenminste.

@hanna; fijn dat de bekkenband verlichting geeft. Lucht toch wat op. lezen; ik kan ook nooit boeken wegleggen als het een beetje goed of spannend verhaal is. daarom lees ik voor het slapen gaan altijd een bouquetreeksje, dat verveelt snel en kan ik dan wegleggen om te gaan slapen:)

en nu weer verder met tuinstoelen inolieen, hubby is babykamer aan het verven, en daar kan ik nu niet bij helpen. Tja verf op terpetinebasis dekt veel beter...........

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Pookie: Heb je foto's van de tuinset? Ben erg nieuwschierig :D

Mosa: Welcome back. Jammer dat je niet lekker hebt kunnen slapen. Het is niet niks om te kamperen met een dikke buik.
    Ben wel erg benieuwd naar je foto met hoofd :p

Hanna: Lekker is dat als je een boek hebt waar je helemaal in kan duiken. Ik moet ook maar weer eens langs de bieb.

Sterre: Ahh pietepiet weer terug. Het was dus toch nog geen tijd om het nest te verlaten.

All: Wij zijn gisteren oververhuisd en we slapen een aantal dagen in mijn moeders huis totdat de wc in ieder geval af is en hopelijk binnenkort de badkamer.
    Het huis staat nu nog vol met dozen maar die gaan we rustig een voor een uit pakken. Wat een bende!

Tour de France?? Ze waren toch bezig met de vierdaagse? Heb er niks van meegekregen :D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, een heel avontuur voor je vrienden zeg! Was het gezellig vanmiddag? En kon je het een beetje volhouden?

Pookie, leuk dat je mannetje de babykamer aan het verven was. Is het mooi geworden? En wat voor kleur(en) hebben jullie uitgekozen?

Sheann, goh, dus jullie zijn al verhuist, dat is snel gegaan! Hopelijk zijn de wc en badkamer snel klaar, zodat jullie over kunnen. Is het allemaal naar je zin tot nu toe?

All, de meubeltjes zitten in elkaar en ze zijn super vind ik :D Het is nog wel even kijken hoe we alles precies neerzetten (wat zijn die meubeltjes eigenlijk groot!), en dan nog wat losse troep opruimen en dan begint het ergens op te lijken. Over een paar dagen zal ik foto's plaatsen.
    Ik heb even snel de foto's van de vakantie bekeken en ga nu een foto in mijn album zetten (met hoofd). Ik kan even zo snel geen goede foto vinden van de zijkant, maar dinsdag maak ik weer een nieuwe buikfoto. Ik vind mijn buik echt gigantisch op het moment :)

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Gisteren een lekkere dag gehad. Waren pas om kwart voor 9 terug van het tuinfeestje en ik was zoooooooo moe, dat we gelijk zijn gaan slapen.
    Toch wel een druk weekend gehad en nu dus een hele rustige dag.
    Om de dag een beetje te breken ga ik wel bij mijn ouders eten tussen de middag, maar ik heb verder geen plannen.

Sterre, ach... pietepiet weer etrug. Even een valse start uitvlieg. Hopelijk lukt de nieuwe tactiek wel!

Pookie, is het gelukt met de tuinset?

Mosa, leuk dat de meubeltjes nu in elkaar staan. Groot is het alles bij elkaar he, dat had ik ook. Zo van pffffffff, het past maar net in de kamer. Maar ja... als alles staat dan ben je ook weer snel gewend aan de maat.
    Mooie vakantie foto hoor! Met hoofd hahahahah!

Sheann, succes met het uitpakken van de dozen!

Gisteren op het feestje waren nog 2 zwangere meiden. Zei die ene tegen mij, Ik vroeg nog wie is er dan nog meer zwanger? Ik had het bij jou helemaal niet gezien.... :(
    Je hebt helemaal geen grote buik :(
    Kijk.... dat vind ik echt niet leuk om te horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Toen vroeg ze ook : Hoe lang moet je nog. Ik: 4,5 week :D
    Da's dan wel weer leuk :D

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen iedereen,

Het is al weer maandag, en ik moet nog precies een maandje! Wat gaat de tijd snel.

Af en toe heb ik nog wat krampen etc gehad, dus ik denk dat het kindje nu wel netjes op zijn of haar plek ligt. Mijn schaambot doet echt zeer bij het opstaan etc, maar mijn bekken genieten echt van de rust. Heb bijna geen klachten meer. Raar om dat nog mee te maken.
    Vandaag moet ik echt wat in huis gaan doen, dus dan zal ik mijn bekken wel weer gaan voelen. Maar ik wil echt de babykamer nog een keer soppen. Het weekend lag ik er gewoon wakker van haha. Zal toch wel die nesteldrang zijn? Al ben ik er niet het type voor.

Iedereen weer een fijne dag!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Melisa: Nog een maandje...het schiet al op. Doe je wel rustig aan, nu zijn je bekken een beetje tot rust gekomen en je moet straks nog hard werken als je moet bevallen.

@Hanna: Haha grappig die complimentjes, die krijg ik ook graag.

@Pookie: En, hoe zijn de meubeltjes geworden? Hier word ook nog het een en ander geschilderd en baal er wel van dat ik niet kan helpen.

@Sheann: Bij een verhuizing zie je pas écht hoeveel spullen je eigenlijk hebt he? Wij zitten hier nu 5 jaar, hele huis gedaan en moet er nu niet aan denken om al weg te gaan...alleen al voor de rotzooi haha. Hoop voor je dat ze snel de badkamer en wc af hebben, douchen in je eigen huisje enzo is toch het fijnst.

@Mosa: Leuk hoofd ;). Ik heb toevallig gister ook weer buikfoto's gemaakt, zal ze z.s.m plaatsen.
    Fijn dat de meubels zo goed bevallen. Ik ben ook bang dat ik me een beetje vergis qua grootte maar het gaat wel allemaal passen...(denk ik :D)

@All: Pietepiet heeft ons gister dan toch écht verlaten. De nieuwe tactiek werkte perfect. Hij vloog zo de lucht in, draai nog een keer en weg was hij...awhhh...het enige nadeel is dat ik nog met een halve kilo insectenvoer zit nu haha.
    We hebben sinds vrijdag ook een logeer-hondje van mijn schoonouders, die zijn op vakantie maar het beestje is loops. Echt balen, ze mag van mij dus ook echt niet binnen maar ze heeft een mooi plekje in het schuurtje en gelukkig is ze ook gewend om buiten te zitten.
    Ik heb trouwens ontzettende vreetbuien gekregen. Allemaal lekkere dingen wil ik eten maar kan me tot nu toe nog redelijk inhouden maar sjonge jonge...gister stiekem een paar theelepeltjes met hagelslag uit het pak gevist omdat ik er zooo'n zin in had :)

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Gister was erg gezellig. Bij vrienden in de tuin gezeten en gezellig bijgekletst. Daarna nog bij mijn ouders gebarbecued en even de bekleding van de wieg in wording bewonderd. Deze week maakt mijn moeder het af en komend weekend komen ze de wieg dan brengen :D.

Vandaag hard gewerkt en zit nu uit te puffen op de bank...

@ Sterre, jammer dat pietepiet het bij de eerste keer uitvliegen toch niet was gelukt. Maar inmiddels lijkt poging twee beter geslaagd... Hopelijk blijft hij dit keer weg. Of komt ie terug voor het lekkere eten ;).
    Extra trek is volgens mij ook een algemene zwangerschapskwaal, vooral in van die lekkere slechte dingen ;). Zo af en toe maar gewoon van genieten!
    Succes met het loopse hondje, niet echt een fijne timing ;)

@ Melisa, mijn fysio vertelde dat bij sommige vrouwen de bi idd minder word na indalen. Hopelijk werkt dat bij jou ook zo! veel plezier verder met schoonmaken ;)

@ Hanna, lekker aan het tutten en lezen, heerlijk :D! Over anderhalve week kan ik dat ook gaan zeggen ;)... Jammer dat ze bij jou niet goed zagen dat je zwanger bent. Ik heb elke keer het tegenovergestelde. Moet je nog zolang :$? Ja die buik kan nog veel dikker :p. Tsja, soms irritant maar we kunnen zelfs niets veranderen aan de "grootte" van onze buik...

@ Mosa, wat leuk dat jullie de meubeltjes in elkaar hebben gezet. Dat maakt het allemaal steeds echter ;). Wel heel vervelend dat er een deuk in het ledikantje zit :(. Hopelijk komen ze dat gewoon omruilen.
    Leuk om een vakantiefoto met hoofd te zien :).

@ Sheann, leuk dat jullie zijn oververhuisd. Was wel even een drukke bedoening zeker? En nu weer zorgen dat alles een plekje krijgt... veel succes met uitpakken!

@ Pookie, en is de tuinset mooi geworden? Hopelijk kun je er deze week al een beetje van genieten, het is er (tussen de buien door) wel warm genoeg voor ;)

Allemaal nog een fijne avond! ga weer verder met mijn soepje en vanavond weer naar de yoga...

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hier een slaap-dagje gehad. Vanmiddag bijna 2 uur geslapen. :D Heerlijk hoor!
    Daarna ben ik naar de zolder gegaan en die is nu ook opgeruimd!! Jippie!! Daar hoef ik nu dus niet meer te komen als ik dat niet meer wil!
    Ik ben zoooo blij dat dat nu uit mijn systeem kan.

Op het augustusforum is het nu een echte babyboom aan het worden.
    Spannend hoor. Morgen is het 28 juli en ik ben 28 aug. uitgerekend. Nu gaat het echt opschieten :)

Sterre, fijn dat de vogel nu echt goed kan vliegen!

Afrola, klinkt gezellig jouw dag gisteren. Het was ook wel echt bbq weer he!
    Veel plezier bij de yoga vanavond.

Melisa, is het gelukt met het soppen.
    Hier ook wel een beetje nesteldrang.... niet al te veel... ook niet het type voor,. maar toch... sommige dingen moeten wel even regeld worden hahahahahh!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @shean; geen foto's nog, die komen vast wel als de tafel ook is gearriveerd. Maar buikfoto's heb ik ook nog steeds niet van hubby gehad dus het kan nog wel even duren.
    Oe en jij dus nu verhuisd.........succes met het afmaken van huis. Zorgt je moeder goed voor jullie?????? Als je goed slaapt en goed gevoert word gaat het klussen veel sneller:)

@mosa; kleuren babykamer; rooswit met beige ( leem). lekker neutraal dus. Kleur komt er wel in met alle oranje accesoires die ik heb gekocht.Nog ff doorschilderen dan kunnen we snel de meubeltjes ophalen en in elkaar zetten!! Ik denk dat wij ook nog moeten schuiven met de indeling.
    Zo hee je buik is ook enorm gegroeid!!!! Mijne ook zal toch hubby ff achter de vodden zitten voor mijn fotoserie.

Ik ben trouwens heel nieuwsgierig naar al jullie babaykamers.........en geboortekaartjes, daar ben ik ook langzaam mee bezig.

@hanna; ahhhhh hadden ze je buikje nog niet gezien? Een collega van mij schijnt ook zwanger te zijn en ook nog even lang. Ik heb echt nog geen buik gezien bij haar. Moet ik toch even gaan opletten!!!
    maar het is dus niet zo van , weinig buik , geen bekkenklachten. Daar ben jij dan wel een voorbeeld van.

@melisa; ahhhhh gegrepen door de nesteldrang. Hup lekker die babykamer nog een keer schoonmaken meid!!!

@Sterre; pietepiet echt weg, maar loopse hond teruggekregen. Maar arme hondje mag huis niet in......... Je kan ook de hond een broekje met verband aandoen werkt prima! Oeps volgens mij kan die chihuahua van mijn ouders ok loops worden als ik aan het oppassen ben. Daar heb ik nou geen zin in, ze moet weer gedekt worden en dat is pas echt niet leuk. En bij zo'n klein mormel lijkt mij dat nog vervelender. Hopen maar dat ze voorlopig nog niet loops wordt!!

@afrola:lekker BBQ, daar heb ik ook wel weer eens zin in. Hopelijk wordt het dit weekend goed weer.
    En bijna de wieg in huis leuk hoor. Ik hoop toch ook nog een wiegje te krijgen van schoonouders. Zat hel erg te twijfelen maar het lijkt mij toch wel knus en leuk.
    Bij mij zitten ze ook altijd te zeuren over mijn GROTE buik, en dat terwijl het besst meevalt vergeleken met kenissen die ook zwanger zijn. En volgens VK is buik ook gewoon op schema. Ach liever dat buik dik is door beeb dan dat ze denken dat ik gewoon dik ben:)

Dit weekend dus bezig geweest met het in de olie zetten van de tuinset. Op zich best een leuk werkje maar die buik gaat toch in de weg zitten. Het werk is dus fijn verspreid over 2 dagen, en dat voor 4 stoelen;)

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Afrola: Klinkt inderdaad dat het gezellig is geweest gister. Onze bbq is afgelopen zaterdag in het water gevallen, letterlijk. Ik ga volgende week maandag voor de eerste keer naar zw-yoga, heb er enorm zin in!

@Hanna: Hmm lekker slaap middagje..ik ben ook even plat gegaan toen ik uit mijn werk kwam, heerlijk! Fijn dat je de zolder hebt kunnen doen. Is inderdaad fijn als zulke dingen gedaan zijn.
    Voor jou dus ook nog maar een maandje! Begint spannend te worden hier.

@All: Wat ik me trouwens al een paar ik heb afgevraagd maar iedere keer vergat...hoe kan het dat er zo weinig meiden van het temp-topic deze kant opkomen? Ik heb wel stiekem wat gespiekt maar worden er maar zo weinig meiden zwanger? Zag in de gauwigheid wel dat het bij 2 meiden heel spannend is nu.

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Pookie: Heundje is gewend om buiten te zitten hoor, ze zit bij mijn schoonouders ook buiten. We doen haar volgens mij niet eens een plezier om d'r binnen te houden, twas maar omdat ik het altijd zo gezellig vind... ;)

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat voor een hond is het dan dat ze de hele dag buiten zit??????

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wat is er gezellig veel gekletst vandaag :)

Hanna, lekker dat je vandaag een rustig dagje gepland had! Maar dat je de zolder hebt opgeruimd is ook wel lekker natuurlijk! Wat apart dat iemand niet zag dat jij zwanger bent, en dan ben je al zó ver!

Melisa, nog precies een maand, apart hoor! En wie weet haal je de 40 weken niet ;) Spannend! Fijn dat je zo weinig klachten hebt op het moment, lekker van genieten!

Sterre, ik ben benieuwd naar je buikfoto! En gelukkig hadden we al besloten om niet het kleinste slaapkamertje als babykamer te gaan gebruiken, dan was het wel erg krap geworden met de meubels :)
    Wat lastig, die vreetbuien! Hopelijk lukt het je om je een beetje in te houden, maar af en toe jezelf verwennen mag natuurlijk wel :)
    Helaas is het wel zo dat op het moment maar weinig meiden van het temptopic zwanger raken :( Iedereen die positief test, stuur ik in ieder geval een pb-tje over dit topic maar niet iedereen komt dan ook echt hier meekletsen. Maar op het moment is het vooral zo dat er dus weinig zwangeren bij komen.

Afrola, veel plezier bij yoga! Heb je over anderhalve week weer vakantie dan, of begint je verlof dan al?

Pookie, nog steeds geen buikfoto's ;) ;) Duurt wel érg lang hoor :p
    Leuk,de kleuren van jullie babykamer! Oranje vind ik ook een mooie kleur.

All, vanochtend heb ik de Baby-dump gebeld over het deukje in het ledikantje, en ze zeiden gelijk dat het waarschijnlijk een beschadiging is door het spuiten en ze bestellen een nieuwe. Over 5/6 weken wordt hij geleverd, en tot die tijd kunnen we gewoon dit ledikantje neerzetten. Prima service dus!
    Verder hebben we woensdag weer een pretecho :D Deze keer 3D, dus ik ben héél erg benieuwd. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, en mijn ouders gaan ook mee.
    Vandaag een beetje aangerommeld in huis, zo heerlijk om saampjes vrij te zijn. Zometeen komen mijn schoonouders kijken naar de meubeltjes.
    Morgen moet mijn vriend eerst naar de tandarts. Hij heeft 3 weken geleden een wortelkanaalbehandeling gehad, maar hij heeft nu weer last ;) Als hij zich daarna een beetje goed voelt, gaan we naar Utrecht. Maar weer eens naar alle babywinkels :)
    Fijne avond!

18. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik kom even zwaaien.
    Ben volop aan het genieten van de zwangerschap, misselijkheid is nu ver weg en alleen nog erg moe, maar ben volop aan het genieten.
    Ik zag net de laatse berichtjes over een hond die altijd buiten wil zijn.
    Nou hier ook hoor, al regent het dan wil hij juist naar buiten de gekkerd.
    Wij hebben een langharige schotse collie.
    Hier een foto.

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een moppie, ik ben niet heel gek op schotse collies maar ik vind de blue merls wel de mooiste.

Dit was mijn meisje, helaas al bijna 2 jaar dood maar mijn ouders hebben er nog 3 van dit ras ( fokken ze + chihuahua's)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops en Pookie, wat een schattige foto's zeg!!

Deel Deze Pagina