Hoi meiden, Ik heb alleen maar de Prenataldoos aangevraagd. Ik ben anders bang dat ik van alles post krijg en telefoontjes enzo.... Vannacht heb ik heerlijk geslapen, wel elk uur wakker, maar dat is intussen normaal. Ik was pas om 10 uur echt wakker en uitgeslapen. Heerlijk zeg! Mijn schoonzusje is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Ze is nu 33w5d zwanger en ging vloeien. Nu moet ze dus plat liggen en ze gaan kijken hoelang ze het nog kunnen rekken. Ik ga morgen, als mijn heup het toelaat even bij haar langs. Vandaag maken we er een rustig dagje van. Zometeen met de beentje omhoog (zoveel vocht) lekker een dvd'tje kijken. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Hoi dames, Mijn pc was even gestopt met werken, maar ik leef nog hoor. Nog een paar dagen en ik mag thuis bevallen. Spannend dus allemaal. De kleine is al ingedaald, en straks gaan we het bed op klossen zetten. Poeh, het komt nu wel heel dichtbij hoor! En ik moet zeggen: laat maar komen!
@wops; leuke echofoto's, maar beoordelen geslacht laat ik liever aan expert over. Ik dacht 2 streepjes en een balletje te zien maar zeker weten doe ik dat echt niet! Het schijnt ook dat op deze "leeftijd" de clitoris er net zo uitziet als een piemeltje en de balletjes niet te zien zijn Dus............................... @Afrola; ja dat terugduwen doe ik ook Ze moeten wel een beetje rekening met mama houden hoor! En dat bekken voel je zeker.....ik heb echt de hele dag een zere doos. Maar wie weet went lijf daar weer aan. En ik ga vent zeker stalken:x!!!! Ik wil ook een paar foto's van ombouwproces babykamer hebben dus hij zorgt er maar voor. anders wil ik gewoon weer een netwerk in huis waarbij de foto's op een soort public mapje voor ons beiden staan. Hmmmmmmmm misschien moet ik daar maar mee gaan dreigen daar heeft hij vast geen zin in8) Oei babykaartjes........moeten wij ook nog verzinnen. @Mosa; 3 september jarig, wat grappig een goede vriend van ons ook. Ben jij ook een echte "maagd"???? Workalholic, perfectionist maar wel heel sociaal???????? Ik ben toch wel geneigd te geloven in Astrologie Hee ik heb nooit een babydump doos gekregen????? En dat terwijl kinderwagen besteld en al binnen is!!! Was het wat of was het nix?? En laat de dozen maar langskomen hoor, ik ben heel goed in het niet kopen!!! Mexicaanse griep, neem een flaconnetje desinfectie handenspul mee en reinig je handen regelmatig. Tja en voor de rest is het hopen dat je een goede weerstand hebt denk ik. Maar ik snap je zorgen wel hoor, ik ben af en toe ook wel bezorgd. Is het niet voor nu dan wel voor begin oktober als ze de echte doorbraak van de griep verwachten. Met mijn slechte longen behoor ik sowieso tot nog een extra risicogroep @nikita; gezellig dat je ff je neus komt laten zien, alles nog OK??? @hanna; sterkte voor//met je schoonzusje, gelukkig is baby met 35 weken al goed op weg en is ze "veilig" in het ziekenhuis. Maar ja fijn is het niet en het levert toch vooral stress op! @all; ik heb mij aangemeld bij infofilter en ik word echt niet meer telefonisch lastig gevallen door energiehuppels, tijdschriften en pensioenen. Wat een rust!!!! Wij hadden gisteren een druk dagje, dochter van mijn broertje werd 1 jaar dus cadeautje kopen. Natuurlijk had ik alweer teveel gelopen en was de rest van de dag mijn onderrug /kont helemaal vast:x Maar verjaardag was best gezellig en ik kreeg een extra kussen op mijn tuinstoel S'avonds dus geen puf meer gehad om te gaan staan koken dus zijn we lekker bij de Griekse vreetschuur in ons dorp geweest. Heerlijk!!!
Hallo Allemaal Ik voel me ietsje beter. Ik heb vrijdag de hele dag met koorts op bed gelegen maar die is gelukkig gezakt maar de verkoudheid is er nog. Ik moest van mijn vriend de huisarts bellen want hij maakte zich zorgen om de mexicaanse griep maar de huisarts zei dat zolang ik geen andere symptomen als misselijkheid of diarree heb dat het niet echt een griep is. Verder maak ik me er niet zo druk om. Je kan het toch niet ontlopen. Mosa: Samen slapen is weinig van gekomen want mijn vriend kwam pas half 6 thuis. Toen ben ik op de bank verder gaan slapen Leuk hoor die gevulde kast. En heel vel roze Hoe was Bruno? Volgens mij is die super flauw maar ik wil hem ook wel zien. Sterre: haha jij hebt veel inkopen gedaan. Wops: Wat een lief kindje dat hij nu al naar jullie zwaait. Zo te zien is het een jongetje, of niet? Melisa: Wow over een paar dagen al bevallen. Dan wordt jij onze eerste bevallen voormalige temp meid.
Melisa, het bed staat nu dus op klossen. HIer nog niet... is een taakje voor manlief, dus dat zal nog wel even duren.... Ik bemoei me er niet mee.... Hij met ook de kinderwagen nog in elkaar zetten en nog een schilderijtje ophangen in de babykamer..... Zal wel nog moeten als de weeen begonnen zijn zo schat ik in Pookie, lekker he die extra kussens. Bij het laatste tuinfeestje waar ik was was er speciaal een stoel voor mij gereserveerd, compleet met exgtra kussen, voetenbankje en in de schaduw Infofilter werkt prima he, ik heb dat een paar maanden geleden ook gedaan en het scheelt heel erg veel! Sheann, fijn te horen dat het weer iets beter met je gaat. Wel rustig aan blijven doen he!
jaja, het dreigen heeft geholpen. De buikfoto's staan nu in mijn foto album. Echter ik ben totaal NIET fotogeniek excuus dus. En ik haaaaaaaaaaat foto's. O' ja en die bril draag ik ook niet altijd. nou ja niets aan te doen ik ben vraag mij alleen af of de plaatjes passen bij het beeld dat jullie van mij hadden. ( ze passen in ieder geval niet bij mijn zelfbeeld)
Ik heb geen openbaar profiel dus dan moet je eerst vriendjes worden. Dat vind je toch niet erg????????
Pookie, mooie buik hoor Ik stel mensen me altijd anders voor dan het uiteindelijk is... hahahha. Leuk hoor. Ik dacht, donker haar met slag erin! Hebben jullie al een idee hoe de babykamer eruit komt te zien?
haha donker......... hubby is wel donker maar tegenwoordig ben ik weer (donker)blond Tot afgelopen maart had ik een bruine boblijn maar die was ik alweer zat en nu laat ik mijn haar weer groeien. Jaja, de baby kamer is klaar wat betreft schilderen. Nu heb ik wat oranje plakbeesten en behang waarvan ik behangbeesten ga maken. De plakbeesten komen op 2 van de 4 inbouwkastdeuren en de behangbeesten op het middenmuurtje boven de radiator. maar eerst gaan we de meubeltjes ophalen en in elkaar zetten. Hoe dan de indeling van het kamertje wordt moeten we nog ff bekijken.
Hoi dames, Nikita, alweer 16 weken zie ik! Hoe gaat het verder met je? Afrola, de kans dat ik de Mexicaanse griep oploopt, is idd niet groter nu ik zwanger ben, maar het ging mij erom dat de kans misschien wel groter is omdat ik een paar uur per dag met het openbaar vervoer reis. Dus daardoor zal de kans wel wat groter zijn, omdat je met meer mensen 'in aanraking' komt. Maar ik zal idd extra mijn handen wassen en even een flesje desinfecteerspul in mijn tas stoppen. Hanna, wat schrikken van je schoonzusje zeg! Hopelijk kunnen ze het nog een paar weken rekken, dan kan het kindje nog even goed doorgroeien. Hou je ons op de hoogte? Melisa, 25 daagjes nog, dan mag je idd bijna thuis bevallen. Ik ben benieuwd wanneer het uiteindelijk gaat gebeuren! Pookie, ik hou me zelf niet zo bezig met astrologie, maar ik ben wel ontzettend (vaak vervelend!) perfectionistisch. Zoals pas met de foto's inplakken, dan ben ik een hele tijd bezig omdat alles precies recht moet en ook precies in het midden van de pagina enzo Een workaholic ben ik niet echt, maar sociaal natuurlijk wel Ik weet eigenlijk niet meer precies wat er in de babydump-doos zit, maar volgens mij ook wel nuttige dingen. Ik heb toen één keertje gekeken, en sindsdien staat de doos nog ingepakt in de kast. Als je het heel graag wilt weten, dan wil ik wel even voor je kijken wat er precies inzit, maar ik heb nu even geen zin om naar boven te lopen Nog gefeliciteerd met je nichtje! Maar balen dat je toch weer te veel gelopen hebt! Wat leuk dat je foto's hebt geplaatst Ze zijn wel een beetje klein, maar evengoed leuk om je eens te zien! Mooie buik heb je, en heerlijk natuurlijk die vakantiefoto! Fijn dat het schilderen nu klaar is! Je zult zien hoe stuk echter het wordt als de meubeltjes er staan! Sheann, fijn dat de koorts gezakt is! Hopelijk knapt ook snel de verkoudheid op! We hebben gisteren trouwens niet Bruno gekeken maar Borat. Ik weet niet of ik het verkeerd geschreven heb of jij, maar in ieder geval vond ik hem heel erg tegenvallen. Ik hoorde van iedereen dat hij echt heel grappig was, maar hij was te flauw om grappig te zijn. Bruno wil ik ook nog wel zien, maar daar verwacht ik nu niet te veel van. En dat terwijl ik Ali G altijd wel erg leuk vond! All, ik heb weer een lekker maagzuurdagje Zelf rennies helpen even niet. Straks de DVD laten zien aan mijn schoonouders, zwager en schoonzus, maar zoals altijd niet al te veel enthousiasme. Terwijl mijn vriend en ik heel verliefd naar het scherm zaten te kijken Wat een weer vandaag hè?! Maar gelukkig komt er weer goed weer aan deze week!
ahhhhh Mosa schoonfamilie weer niet enthousiast; die DVD is natuurlijk ook het leukste voor jullie 2-en. Als jullie er maar blij mee zijn! En die foto's; geen idee waarom ze zo klein zijn. Misschien komt het omdat ik ze van ons album van picassaweb af haal?? Hopelijk volgende week grotere foto's van de complete kamer!!!
Pookie, en wij zijn idd heel blij met de DVD. Het is ook niet alleen het niet enthousiast zijn over zoiets, van mijn kant speelt het inmiddels al 9,5 jaar. Af en toe baal ik er iets meer van, en de andere keer kan ik zeg maar goed de schijn ophouden Zou erg leuk zijn, foto's van de complete kamer! Ik ben erg benieuwd!!
Meiden, Ik weet niet of ik jullie nog spreek morgenvroeg. Dus bij deze: ik ben lekker 2 weekjes op vakantie en ik ga jullie wel missen hoor. Tot over 2 weekjes! Groetjes
Goedemorgen meiden, Alles goed met iedereen hier? Ik heb vannacht erg kort geslapen...was om half 5 al wakker en heb het echt nog 2 uur geprobeerd. Maar helaas. Nu er tochmaar uit. Ik ga dan aan dingen liggen denken die ik nog kan gaan doen en dan kan je het helemaal wel vergeten he. Mosa, jammer dat je schoonfamilie niet zo leuk reageert.... Is toch een beetje een domper op de feestvreugde lijkt me. Leuk zo'n dvd he? Wij hebben er ook een van onze kleine meid en ik heb hem pas ook nog eens gekeken. Wops, fijne vakantie!!!! Waar ga je naar toe?? All, vannacht had ik wat kramp...... maar goed dat hoeft nog niks te betekenen natuurlijk.... Daarna trouwens niks meer gevoeld. MIsschien gewoon een oefenwee??? Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna