Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

Ik mag eindelijk ook door daar jullie topic. De eerste gaat alweer bijna bevallen. Poeh zeg.

Ik heb de afgelopen 16 maanden al 3x eerder zwanger geweest. echter is dit met 9w, 10w en 5w misgegaan.

Vanochtend hadden wij weer een positieve test in handen.
    Hopelijk blijft alles goed gaan en mag ik hier bij jullie blijven schrijven, kletsen en lezen.

Ik zal even een foto van mijzelf in mijn profiel zetten.

Groetjes Britt

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Wops: Mooie echo foto's zeg en erg grappig dat zwaaien, je ziet het handje ook echt goed. Ik denk ook dat het een jongetje is...ga snel verder lezen :)...
    Ohh lees dat je lekker op vakantie bent/gaat...héél veel plezier en geniet ervan!

@Hanna: Yep, augustus al, begin je niet 'nerveus' te worden? Nu gaat het straks toch echt gebeuren allemaal.
    Ojee dat is niet zo mooi van je schoonzusje. Hoe gaat het inmiddels met haar?

@Afrola: Lekker hoor, bijna verlof...ik heb er ook enorm zin in, al is het maar om van mijn baas af te zijn. Heb je al plannen wat je nog gaat of wilt doen of word het lekker rustig aan doen i.v.m je bekken?

@Mosa: Toevallig dat ik afgelopen weekend een feestje had van mijn schoonzusje en een vriendin van haar is doktersass. Ik heb het er met haar over gehad (omdat ik me stiekem toch ook een beetje zorgen maakte) maar volgens haar valt het op zich nog allemaal wel mee. Het is niet erger als een 'normale' griep maar omdat de media enzo het zo opblaast word er wel paniek gezaait. En aan een gewone griep gaan ook mensen dood alleen is het nu veel beangstigender. De mensen die er aan gestorven zijn hadden bijna allemaal ook andere gezondheidsklachten. Tamiflu schijnt toch ook de oplossing niet te zijn (is ook behoorlijke rotzooi waar je flink ziek van kan worden) Je kan het blijkbaar ook niet zomaar overnemen, er moet toch wel intensief contact geweest zijn met iemand die het heeft (minimaal 4 uur)
    Ze verwachten dat er half september, begin oktober écht een middel tegen de mex. griep op de markt komt. Tamiflu is alleen een virusremmer.
    In ieder geval werkse vandaag!!!

@Melissa: Ik miste je al...dacht stiekem dat je al bevallen was hihi. Fijn dat je straks gewoon thuis mag bevallen als het zover is. Wil je ook echt thuis?

@Pookie: Ik heb me van de week ook aangemeld bij infofilter, werd knettergek van al die energie-maffia.
    Lekker! Grieken, jummie, daar ben ik ook altijd wel voor in!
    Hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met je heupen en kont.
    Oja, ik heb je ook gevraagd als vriendje...ben wel heel erg beniewd naar je buikje!

@Britt: Gefeliciteerd en welkom!!! Ik hoop voor jullie dat nu alles goed blijft gaan meid!

@All: Lekker druk weekend gehad hier. Zaterdag bij de vk geweest. Met de kleine is alles goed maar net als pookie brak ik even bij de vk. Donderdag had ik het even helemaal gehad v.w die buikpijnen en na een gesprekje kwamen we er toch al snel achter dat het toch de stress is vanuit mijn werk. Ik blijf dus nog 3 halve dagen werken als het te erg word raadde ze me zelf aan om helemaal de ziektewet in te gaan. M'n zwangerschap word gewoon helemaal verpest op deze manier.
    Zaterdagavond feestje gehad van mijn schoonzusje, die word vandaag 30 en we hebben een kookcursus gedaan, was heel erg leuk en lekker.
    Gister zijn mijn schoonouders terug gekomen van vakantie en bleek mijn schoonvader van maandag tot vrijdag een ontstoken tand gehad te hebben waardoor ze bijna niks hebben kunnen doen. Echt balen zeg voor ze. Vandaag moest hij hier terug naar de tandarts dus ik ben beniewd. Loops hondje ook weer terug gebracht maar sta er toch versteld van hoe snel je aan zoiets went. Liep net al automatisch naar de schuur om haar te gaan halen om te wandelen maar de schuur was weer leeg :(
    Vandaag weer gewerkt en mijn baas voor de zoveelste (en nu écht laatste) keer aangegeven dat ik fatsoenlijk aangepast werk moet. Collega's verklaren me inmiddels voor gek dat ik uberhaupt nog kom :( Maar ja, ik wil gewoon niet thuis zitten...*zucht*
    Dadelijk gyn bellen voor de uitslag van die uitstrijkjes en vanavond 1e keer zw-yoga! Heb er zo'n zin in :D Ik ben echt benieuwd hoe het gaat enzo.

Zo, heb een behoorlijke lap getypt zie ik...sorry :p

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Britt, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik duim voor je dat het nu helemaal goed gaat.
    Gezellig dat je mee komt kletsen!

@Sterre, je bent inderdaad wel een volhouder hoor met je werk. Ik wete niet wat ik gedaan zou hebben in jouw situatie...steeds maar weer aangeven dat dit werk niet goed is voor een zwangere....Dat gaat toch ook wel een beetje stom worden op een gegeven moment.
    Gelukkig dat alles goed was bij de vk!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Hanna: Het is helaas ook heel stom van mijn werk...

@All: Vanmiddag gyn gebeld en gelukkig waren alle uitslagen goed. Lichamelijk dus niks aan de hand. Tis dus echt de stress die me nekt met die buik :( Stomme baas...

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ja Sterre, niet zo druk maken om het werk!!!
    Zo spuit 11 heeft ook ff haar woordje gedaan:)

Bij mij zat vanmorgen om 5 voor 9 de verzuimcoordinator al aan het bureau om te melden dat mijn uren eventueel verder teruggeschroefd moeten worden als de klachten blijven aanhouden.
    Zo kan het ook, dan maar liever mijn manier dan de jouwe.
    Ik heb geen stress, wil alleen zelf niet thuis hangen!

@Britt; Gefeliciteerd en na 3 x is nu de vierde X echt Beebrecht! Op naar de 12 weken.

@hanna; oefenwee!!! Spannund!

Maar rug is killing dus ik ben vandaag hier snel weer weg!
    Welterusten

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wops, beetje laat, maar ik hoop dat je een leuke vakantie hebt! Je blijft in Nederland toch, dan heb je in ieder geval mooi weer in het verschiet!

Hanna, wat vervelend, weer zo'n slechte nacht. Maar idd, als je eenmaal gaat denken aan alles wat je nog wilt doen, dan kun je verder slapen wel vergeten!
    En misschien een oefenwee, spannend!! Hoe groot schatten ze je meisje in?

Britt, welkom hier :) En nogmaals gefeliciteerd!! Ik vind het super voor je dat je weer zwanger bent, en ik hoop zó dat alles goed gaat! Na alles wat je al hebt meegemaakt, is je al het geluk van de wereld gegund!
    Leuk dat je een foto van jezelf geplaatst hebt, altijd leuk om te zien hoe iemand er uit ziet!

Sterre, dank je voor de geruststelling over de Mexicaanse griep! Vooral dat stukje over dat er intensief contact geweest moet zijn, stelt me wel gerust! Dat is nu iets wat je over het algemeen niet hebt met mensen in de trein :D Vaag is dat hè, dat je je nu veel eerder zorgen maakt over dingen waarover je normaal helemaal niet zo na zou denken.
    Fijn dat alles goed was bij de vk, maar wel heel irritant dat je blijkbaar zoveel lichamelijke klachten hebt door die stomme baas van je! Je moet wel écht goed om jezelf denken hoor als het zo doorgaat! Rust en in ieder geval geen stress is zo goed voor je lichaam!
    Heel veel plezier bij de zw. yoga, ik hoop dat je het leuk vindt!

Pookie, balen van je rug! Erg vervelend dat je dat zo vaak hebt! Hopelijk slaap je vannacht goed en voel je je morgen weer wat beter!

All, zo, mijn eerste werkdagje zit er weer op :) Al mijn collega's keken erg op van mijn buik, ze vonden hem flink gegroeid in 3 weken. Wel leuk natuurlijk! Toch merk ik wel dat het nu iets zwaarder begint te worden, ik heb nu best last van mijn bekken en onderrug.
    Ook valt het me op dat er zo veel mensen met het OV gaan die stinken :$ Of zweet, of rook, of gewoon muf of een combinatie van die 3 :) Ruiken ze dat zelf niet of zo?
    Sinds zaterdag voel ik het beebje ineens superveel :D Misschien dat de bewegingen sterker worden en dat ik het daardoor meer voel. Nu voel ik het zelfs als ik bezig ben, eerst alleen als ik rustig ging zitten of liggen. Ik geniet zo van al die beweginkjes :)
    Fijne avond nog!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mosa; jij ook rustig aan hoor met je bekken en onderrug!!!!
    Tja die klachten zullen ook wel komen dordat we nu zwaarder worden. die baby's groeien gewoon veeeeeeeeeeeeeel te snel:)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Yes M'am ;) Toch is dat in de praktijk altijd lastiger dan je denkt hé?!
    Ik denk zeker dat de klachten daardoor komen, je sjouwt toch wat extra kilootjes mee (ik mag woensdag weer op de weegschaal bij de vk :)). Maar we geven gewoon de babies 'de schuld' :D

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Na mijn drukke dag weer even bijgelezen...

@ Hanna, wat vervelend van je schoonzusje. Hopelijk kunnen ze het een beetje rekken maar nog een week of 4 plat liggen is ook geen fijn vooruitzicht ;)
    Grappig zoals jij het klustempo van je man beschrijft, ik heb hier een kopie rondlopen haha ;)
    Mogelijk een oefenwee gehad. Komen vaak 's nachts... Wordt zo echt spannend :$!

@ Pookie, handig die infofilter. Echt fijn als je niet meer wordt lastiggevallen :)!
    De plakbeesten en behangbeesten klinken leuk en creatief ben benieuwd naar het resultaat. Heb al je foto's proberen te bekijken maar moest eerst vriendjes worden zag ik ;)
    Fijn dat ze bij jou op je werk er goed mee omgaan dat je zoveel bekkenklachten hebt. Het wordt ook wel steeds zwaarder deze weken. Ik begin ook echt te merken dat mijn buik goed zwaar is bij veel lopen krijg ik nu van mijn hele rug last ;).

@ sheann, fijn dat je je beter voelt :D. Nog een paar dagen rustig aan en dan trekt de rest vast ook weg!

@ Mosa, ik heb eindelijk even naar je echo foto's gekeken. Mooie beelden en grappig dat je zo duidelijk ziet dat ze in vruchtwater zit :D. Jammer dat je schoonfamilie niet zo enthousiast waren over de foto's. Zou het nog veranderen als ze je dochtertje straks in het echt zien?
    Naast naamgenoot zijn we ook allebei maagd, grappig!
    Vervelend he dat er zoveel mensen ruiken in de trein, metro, supermarkt etc, ik heb er ook erg last van tijdens mijn zwangerschap :).
    Vanmiddag op mijn werk hadden ze het ook al over de mex. griep. Ze vonden mij erg nuchter erover denken. Maar een collega die ook ha is raadde me ook wel aan om wat vaker de handen te wassen en te ontsmetten en verder gewoon alert te zijn als je griepverschijnselen hebt.
    Leuk dat je je baby zo goed voelt! De bewegingen zul je elke week beter voelen. Ze worden idd steeds sterker ;)
    Heb je eigenlijk al een afspraak bij de fysio vanwege je bekken/rug?

@ Britt, GEFELICITEERD! Super dat je mee kunt komen kletsen :). En hopelijk is de vierde keer dan je geluksbeeb! Ik zal voor je duimen dat deze een blijvertje is!

@ Sterre, fijn dat alles goed was bij de vk met je baby. Vervelend dat je zelf brak. Maar als het beter is voor jou lekker stoppen met werken idd. Al dat gedoe met je baas maakt het je ook niet makkelijk! Sterkte daar nog even mee!
    Gezellig dat je verder ook nog lekker druk bent geweest met je familie. En vanavond zw.yoga Hopelijk bevalt het, veel plezier in elk geval!
    Tijdens mijn verlof wil ik lekker rustig aan doen. Verder mijn to-do lijstje afwerken voor zover ik dat zelf kan ;). Ook wil ik creatief zijn voor in de babykamer en mogelijk nog andere dingen die nog liggen...

@ all, vanavond voor het eerst niet naar zw. yoga. Eigenlijk is het ook wel lekker. Morgen de laatste echte werkdag en ik wil er eigenlijk wel fit voor zijn! Donderdag is mijn laatste halve werkdag en dat wordt een afscheids en opruimdagje.
    Gister was nog erg leuk. De wieg is binnen en staat opgemaakt en al in de kamer. Verder een lading lakentjes en matrashoezen etc gekregen van mijn ouders :D. Ook had mijn moeder toch nog even snel een kruikenhoes van dezelfde stof als de wiegbekleding gemaakt :). Het wordt echt steeds echter :D. Foto's ga ik morgen of woensdag maken. Er moet nog even wat troep opgeruimd worden die weer even in de babykamer staat omdat er nog wat geklust is ;).

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ pookie, heb je foto's bekeken. Mooie buik hoor!
    Wel zijn je foto's klein en ik heb een klein scherm dus vond ik het wel lastig om je babykamer goed te bekijken :(. Maar de muren zagen er wel mooi wit uit :D.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #2151 pookie66, 3 aug 2009
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
    tja, ik weet niet hoe ik die foto's groter kan krijgen.
    Het zal wel komen omdat ik ze van picassaweb af haal.

Ja, dat was de oorzaak, ik heb ze nu ff anders opgeslagen en nu zijn ze wel groter te zien.
    Kwaliteit is alleen niet zo heel goed.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, grappig dat je opvalt dat je op mijn echofoto's zo goed het vruchtwater ziet, dat hadden wij ook al gezien. Ook zie je erg goed de placenta, omdat ze daar telkens half in wegkroop :)
    Ik ben bang dat mijn schoonouders altijd een beetje anders blijven, het is bij hen alleen maar ikke ikke ikke en zelfs in dit geval lijkt het ze verbazingwekkend genoeg niet heel erg te interesseren.
    Omdat mijn zwager en schoonzus geen kinderen kunnen krijgen, hebben ze al meerdere keren gezegd dat ze niet verwacht hadden nog opa en oma te worden, leuk he? Net of wij niet meetelden ofzo, heel vreemd!
    De fysio was vorige week op vakantie, en vandaag heb ik geen tijd gehad om haar te bellen. Morgenochtend ga ik haar gelijk bellen, hopelijk is ze er dan weer.

Spannend, morgen je laatste werkdag! Lijkt me een vreemd idee, maar ook lekker natuurlijk! Succes in ieder geval!
    Wat ontzettend leuk dat de wieg klaar is, en ook dat je lakentjes enzo hebt gekregen! Ik ben érg benieuwd naar de foto's!

Pookie, zo zijn je foto's beter te bekijken! Mooie buik hoor, en zoveel verschil tussen 25 en 30 weken!
    En een mooie grote babykamer, of lijkt dat zo? Is dat een balkon achter de deur?

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, de foto's zijn zo veel duidelijker :D. Mooie grote babykamer lijkt mij!

@ Mosa, jammer dat je schoonouders altijd zo zijn, beetje vreemd ;). Maar ja je kunt er weinig aan doen, schoonfamilie krijg je er bij he?! Wel fijn dat je vriend en jouw ouders wel helemaal goed gaan dan!
    De placenta had ik niet gezien maar ja weet ook niet precies hoe dat er uit ziet. Zal nog eens kijken of ik dat herken.
    Morgen dan maar de fysio bellen, fysio kan zoveel goeds voor je doen bij bekkenklachten, daarom zitten we je even achter de broek :p.

Nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken... fijne avond/nacht allen! Of alweer een goede nieuwe dag gewenst ;)

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, nog even naar de foto's gekeken, de placenta is wel overduidelijk, haha, je moet alleen wel weten wat het is natuurlijk ;)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, meestal kan ik er ook wel goed mee om gaan hoor, dat ik mijn schoonouders niet zo mag, en vaak zat kunnen mijn vriend en ik ook wel lachen om bepaalde opmerkingen. Maar soms is het wel jammer.
    Mijn vriend kan gelukkig supergoed met mijn ouders, dat scheelt wel weer.

Het is ook heel goed dat jullie me achter de broek aanzitten, met dat soort dingen denk ik ook vaak dat het vanzelf wel weer over gaat. Maar deze keer kon ik er zelf echt niets aan doen. Ik zal morgen laten weten of ik haar heb kunnen bereiken :D

De placenta is idd overduidelijk, als je weet dat dat de placenta is. Het beebje kroop er echt half in, waarschijnlijk lekker zacht.

Ik ga ook mijn bedje opzoeken, ik lag net al half te slapen op de bank. Weltrusten en tot morgen!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Pookie: Fijn dat het bij jou op je werk wel goed gaat. Ik wil ook niet thuis hangen en daarom baal ik er zo van dat het zo gaat bij mij. Ben ook echt de weken aan het aftellen nu.
    Leuke foto's hoor, je hebt een mooie buik. De kinderkamer komt op mij ook heel groot over, ziet er goed uit. Ben beniewd als het af is!

@Mosa: Hihi ik ruik ook heel goed nu en inderdaad, ik snap soms ook niet dat mensen het zelf niet in de gaten hebben dat ze niet helemaal fris ruiken. Ik ben er nu zelf heel alert op.
    Fijn dat je je meisje steeds beter voelt, ik voel de stuiterbal ook inderdaad steeds meer en ook onder het bewegen. We moeten er maar flink van genieten want voor je het weet is het voorbij.
    Nou vreemde opmerking hoor van je schoonouders dat ze niet meer verwacht hadden opa&oma te worden :( Vind je vriend dat niet vervelend? Wel des te fijner dat het bij jou kant zo goed zit.

@Afrola: Lief van je ouders dat ze zoveel meegebracht hebben en dat je moeder nog een kruikenzak heeft gemaakt. Ik ben benieuwd naar de foto's!
    Werkse nog vandaag!

@All: Zw-yoga was erg leuk en leerzaam. Het was wel minder intensief dan ik had gedacht maar misschien komt dat nog een andere keer. We hebben ademhalingsoefeningen gedaan voor tijdens de weeen. Ze vertelde dat we elke wee moesten verwelkomen als iets fijns...weer 3 mm ontsluiting erbij...;)...ik weet niet zeker of ik dat ook echt zo ga zien als het zover is :) Tijdens een ontspanningsoefening was de stuiterbal flink bezig dus echt m'n gedachten even ergens anders bij houden ging moeilijk.
    Hub belde net dat we donderdagavond het kamertje gaan ophalen, spannend! Helaas is het kamertje zelf nog niet behangen en ligt er nog geen laminaat dus kunnen we hem niet gelijk opzetten.

Fijne dag en hopelijk is het bij jullie net zo mooi weer als hier! 8)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pff heb trouwens nog contact gehad met de arbeidsinspectie...dat stelt ook niet veel voor. Voor het roken moet je bij de voedsel&warendienst zijn, voor de lonen die te laat komen e.d moet je dat via een jurist/advocaat uitvechten, voor de onveilige nooddeuren en anders veiligheidsaspecten weer bij de gemeente c.q brandweer....dat schiet dus totaal niet op. Ik zou wel vandaag of morgen de brief krijgen waarin alles staat, ben dus héél benieuwd want ze gaf aan dat het een behoorlijk afspraken lijst was.

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ahh het was Borat. Ik dacht Bruno omdat hij net uit is. Borat was idd wel flauw maar je moet hem gezien hebben.
    Ik voel me de laatste tijd ook super zwaar. Ben ook niet meer zo vlot als vroeger.
    Morgen mogen we weer op de weegschaal :D daarna ga ik een dagje extra werken want het is druk, hoop niet dat het te warm wordt.

Britt: Gefeliciteerd en welkom hier. Ik ga ook voor je duimen dat je hier mag blijven.

Sterre: Groot gelijk om nog minder te werken. Stress op je werk is niet niks.
    Dat schiet ook niet erg op met de arbeidsinspectie. Maar je baas is nu wel even op z'n vingers getikt. Misschien dat dat een beetje helpt.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Eindelijk even de tijd om bij te lezen....

Mosa, ik krijg volgende week dinsdag een groeiecho en dan kunnen ze denk ik wle kijken toch hoe groot ze is??
    De vk schat ze gemiddeld. Tja, makkelijk antwoord denk ik dan want wat is dat???
    Pas je op met je bekken en rug??
    En ja over stinkende mensen... Ik ruik ook veel meer nu ik zwanger ben en dat is vaak niet zo positief :) Zeker in het openbaar vervoer zit je toch hutje mutje vaak....

Afrola, je laatste werkdag zit er nu op, alleen donderdag nog even. Lekker hoor!!!
    Geniet van je verlof... lekker een extra slaapje tussendoor enzo. Heerlijk joh!!!

Sterre, lekker makkelijk gezegd, elke wee als iets fijns verwelkomen..... Beetje zweverig toch??? Tuurlijk komt bij elke wee de geboorte van je kindje een beetje dichterbij maar toch.... :)
    Leuk dat jullie donderdag het kamertje op gaan halen.
    Waar hebben jullie hem gekocht?
    Wel jammer dat het nog niet opgezet kan worden, maar nu ben je 2x blij... 1x bij het ophalen en 1x bij het opzetten :D

All, ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest om eens te laten kijken naar het vocht in mijn benen.
    Hij vond dat ik eerbiedwaardige kuiten heb :D
    Ik krijg nu donderdag elastische kousen aangemeten... charmant :) en hoop maar dat het helpt.
    Het lopen gata nu een stuk beter, dus tja dan moet er wel wat nieuws bij komen he, anders wordt zwanger zijn zo saai! :D

Vanmiddag heeft mijn moeder me nog door het winkelcentrum gereden en heb ik even heerlijk kunnen snuffelen in de winkels. Lekker hoor!
    En.... niks voor de baby gekocht *klopt zichzelf op de schouders* :)

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Zo bijna klaar met werken. En ben er ook even helemaal klaar mee!

Vandaag een lastig gesprek gehad met mijn leidinggevende over een verlenging van mijn contract na mijn verlof. Eigenlijk kwam het erop neer dat ze me zo snel mogelijk weer in dienst willen hebben maar alleen als ik helemaal gezond ben ;). Dus ze zetten nu niets zwart op wit. Want je weet nooit wat er gebeurt rond een bevalling...

Ik vind het ook niet eerlijk. Als je wil dat ik zo snel mogelijk terug kom moet je mijn contract direct verlengen (tijdens mijn verlof) en niet pas als ik weer terug kom. Ik heb nu aangegeven dat ik pas per 1 feb op zijn vroegst wil beginnen. Zodat ik echt even kan bijkomen van mijn (zware) zwangerschap en kan wennen aan het nieuwe leven met kind. Maar dat snappen ze wel maar komt niet uit met hun planning. En het komt dus ook niet uit als ik niet volledig inzetbaar ben vanwege restklachten.

Wil ik nu dus wel terug?
    Op mijn functioneren waren totaal geen aanmerkingen, dan zou je toch verwachten dat zij er ook alles aan willen doen om je terug te krijgen :(. Ik was toch wel een beetje ontdaan door dit gesprek :(.

Zo dit moest ik even kwijt....
    Zal nu even op jullie reageren...

Deel Deze Pagina