Goedemorgen meiden, Zo daar zijn we weer! Lekker geslapen vannacht, wel een beetje warm, maar tja... daar heeft iedereen last van he! Ik heb de ventilator al lekker weer aangezet! Pookie, mooie buikfoto hoor! En wat een mooie tuinset. De kluer van de kussens vind ik prachtig! Sterre, ik zal straks even vragen of mijn moeder een buikfoto maakt. Die zal ik wel even in mijn album zetten dan ok? Kunnen jullie ook even je mening geven over mijn buik Mosa, leuk hoor dat knutselen met die letters. Ik wilde dat ook eerst doen, maar manlief wilde niet dat de letters op de muur werden geplakt hahahahha. Hij heeft er zo lang op gezwoegd om die muur netjes te krijgen tijdens de verbouwing dat ie bang is dat die letters mochten ze er ooit een keer moeten er niet makkelijk af gaan. Heb je al een keuze kunnen maken uit de geboortekaartjes??? All, De steunkousen waren niet op voorraad, zo vertelde de vrouw die ze had aangemeten telefonisch. Nu krijg ik 2 paar op proef en moet ik zelf even kijken welke het beste passen. Anders duurt het nog 2 weken.... en dan ben ik 39 weken zwanger. Wie weet... is ons meisje er dan al wel he Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Pfff wat is het warm zeg! Even snel een berichtje van mij... Badkamer is natuurlijk niet afgekomen maar dat krijg je als je pas om 13 u aan komt kakken. Nou mag die vandaag weer verder. 20 weken echo van mijn zusje was goed. Ik dacht van tevoren dat ze een meisje zou krijgen maar de laatste weken begon ik ineens te twijfelen en wat blijkt... ze krijgt ook een jongetje Ik ben nog niet begonnen met het kaartje maar ik ga hem zeker zelf maken want uit een boek kiezen wordt heel lastig voor mij. Dan zijn ze allemaal net niet goed genoeg en dan wil ik weer een combi van twee kaartjes. Wij hebben trouwens al een naam voor ons knulletje. Over de tweede naam zijn wij nog niet uit maar dat komt wel. Fijne dag en laat de regen maar komen
Wat een positiviteit Wat fijn dat alles goed was bij je zusje, en ook een jongetje, leuk! Leuk dat jullie al een naam hebben, ben benieuwd! Is het een veel voorkomende naam of niet? Balen van de badkamer zeg, hopelijk vandaag écht klaar! Wel zo lekker voor het weekend! Hanna, zou erg leuk zijn, straks een buikfoto van jou! Ik ben erg benieuwd of het idd meevalt of dat het toch stiekem best een grote buik is De naamletters zou je natuurlijk ook heel makkelijk op een plank kunnen plakken, en die aan de muur ophangen. Dan hoef je ze niet op de muur te plakken. Wij moeten nog even zien hoe we het precies gaan doen. Wat vervelend van de steunkousen! Maar hopelijk zit er wel een goed passende bij de twee die je op proef krijgt. Met dit weer zullen je enkels wel helemaal verschrikkelijk dik zijn! We zijn er nog niet uit, over het geboortekaartje. Mijn vriend is nu sporten en op de terugweg haalt hij nog één keer nieuwe boeken We hebben op dit moment wel één kaart die we heel mooi vinden, maar ik zou liever uit wat meer kaarten willen kiezen. Maar voorlopig heeft het nog helemaal geen haast, dus binnenkort ook nog eens even op internet kijken. Afrola, joepie, je eerste verlofdag! Ga je nog wat leuks doen, of is het vooral bijkomen? All, vandaag spierpijn in mijn rug van de fysio gisteren Ik heb net even boodschappen gedaan op de fiets, en ik heb het nu al gehad. Maar even rustig aandoen de rest van de ochtend.
Sheann, wat leuk dat je zus ook een jongetje krijgt. Hoeveel weken is ze nu zwanger? En wat goed dat jullie de naam al hebben. Snel hoor! Mosa, mijn enkels zijn inderdaad heel erg dik. Ik heb nu de kousen binnengekregen, maar krijg ze niet goed aan. Buikie zit in de weg Dus ik neem ze even mee naar mijn moeder zometeen en dan proberen we het even samen.... Op een bord plakken dat zou wel een oplossing geweest zijn hier.... Maar goed.... het kamertje is klaar. Misschien in de volgende kamer als we hem gaan veranderen over een aantal jaar Ik zei al tegen mijn man: Dan wil ze vast een prinsessenkamer hahahhahah!! En spierpijn... tja even een terugslag. Hopelijk gaat het steeds een stukje beter!
Goeiemorgen meiden, Wat een hitte gister (36 graden op mijn zon-balkon ), hopelijk is het vandaag ietsjes minder, er is in elk geval hier wat meer sluierbewolking , heerlijk! @ Mosa, heb je vandaag voor het eerst betrapt op een foutje hihi, je schreef "Afrola, hoe was het met de echo van je zusje" . Je bedoelde sheann . Had graag een zusje gehad maar helaas ... Spierpijn van de fysio , volgens mij heb je de behandelingen dan echt hard nodig! Wanneer mag je weer heen? Tot die tijd maar lekker rustig aan doen! Alweer geshopt , nog veel leuks gevonden of was het alleen gezellig? Ben benieuwd naar de foto van de letter! @ Pookie, prachtige tuinset, en kun je nu lekker van genieten . Leuke/mooie buikfoto ook. Idd onze buikkies kunnen wel tegen elkaar op . Goed dat hubbie eindelijk goed naar je heeft geluisterd ! Wat lastig van je rug . Maar hoezo komen de lage onderrugklachten niet van de zwangerschap? Nu mijn buik zo lekker groot is (en ik zo'n ongelofelijk tuimelaar gevoel heb) heb ik ook veel meer last van mijn rug, vooral onderin, aan het einde van de dag. Hubbie trouwens nog maar een keer heel lief aankijken zodat ie gaat schoonmaken van het weekend @ Sterre, fijn dat het behang er op zit en mooi is geworden ! Vervelend van de bandenpijn, het zit je wat dat betreft niet mee . Maar het kan goed zijn dat de ligging van je kindje effect heeft op je banden. Draag je van dat extra ondersteunende ondergoed of buikband? Ik ben dat de laatste dagen weer gaan doen als ik ga lopen en het helpt bij mij wel een beetje. @ Hanna, goed hoor dat je lekker slaapt met dit warme weer, lekker je rust nog even pakken . Jammer dat steunkousen zo lang op zich laten wachten maar gelukkig even proefexemplaren. Met dit warme weer heb je ze wel nodig. Vervelend dat je ze niet aankrijgt maar kan het me wel voorstellen! Ik kom ook al niet meer zo goed bij mijn voetjes . Hopelijk krijgt je moeder de kousen bij je aan! @ Sheann, zou het dan vandaag de dag zijn dat de badkamer afkomt? Fijn dat de 20wk echo helemaal goed was bij je zusje. Leuk dat zij ook een jongetje krijgt. Jullie zoontjes worden vast de beste vriendjes straks . Leuk dat jullie inmiddels uit zijn over de naam, kun je er nu helemaal aan gaan wennen . Ik hoop op een plaatselijk buitje voor je sheann, ik hoef niet zo nodig veel regen, al mag het best iets afkoelen Wij zijn uit het geboortekaartje . Nu alleen nog de tekst in het geboortekaartje Zo mijn eerste verlofdag begonnen met papieren zooi verwerken en opruimen. Verder lekker rustig aan doen. Vanavond nog een huwelijksfeest van vrienden van mijn man. Gelukkig vrij dicht in de buurt want ik zal moeten rijden, duurt nog ong. 2 weken voordat mijn mannetje weer een rijbewijs heeft
@ Hanna, zie dat vanaf vandaag je kindje thuis geboren mag worden . Weer zo'n mijlpaal. Geweldig spannend hoor!
Hihi, het was de 20-wekenecho Hopelijk is het je gelukt om de kousen met behulp van je moeder aan te trekken, maar dit zweterige weer werkt ook niet mee natuurlijk. En je mag idd thuis bevallen vanaf vandaag Ik ben even kwijt of je dat ook wil, of dat je in het ziekenhuis wilt bevallen? Afrola, oeps, ik bedoelde idd Sheann Zal ik het nu dan maar een keer op mijn zwangerschap gooien Ik moet volgende week weer naar de fysio, de komende tijd moet ik wekelijks geloof ik. En thuis iedere dag oefeningen doen. Idd veel geshopt de laatste tijd, maar nu is het ook wel weer even genoeg. We hebben alleen wat kleine dingetjes gekocht (slofjes, soort deken om het beebje in te wikkelen, rompertjes etc.). De meeste grote dingen hebben we nu inmiddels al wel. Leuk dat jullie er uit zijn over het geboortekaartje! Ik ben erg benieuwd naar alle kaartjes hier, iedereen heeft toch weer een andere smaak. Veel plezier vanavond op het feest! 07-08-09, grappige datum Er zullen wel veel stelletjes trouwen vandaag, lekker warm! All, ik met mijn geboortekaartjes, maar ik heb 2 hele lieve gezien Dus er zit vooruitgang in! Verder heb ik het erg warm, zo warm heb ik het nog niet gehad deze week. Maar ja, maar weer rustig aan doen!
@ Mosa, geeft niet hoor, heb ook erg veel last van mijn hormonen Afgelopen 2 weken was het mijn collega's ook bijzonder opgevallen Fijn dat je wekelijks naar de fysio mag. De oefeningen hielpen bij mij in het begin echt goed. Nu maakt het volgens mij niet veel meer uit . Maar ik doe liever iets dan niets Shoppen is toch leuk . Na de inventarisatie van vanochtend kwam ik erachter dat ik vorige maand ook best veel had gekocht. Maar goed, je hebt ook best wel veel nodig, dus dat is een goed excuus . Nu ben ik er zo ongeveer. Er zijn nog een paar (minder leuke)dingen zoals hydrofiele luiers die ik moet hebben. Daarnaast ben ik een lijstje aan het maken met dingen die ik wel wil hebben maar niet noodzakelijk nodig heb. Die kunnen we dan aan mensen gaan vragen of van bonnen kopen . Na de bevalling mag ik van mezelf pas weer los gaan op kleertjes etc. omdat we dan beter in kunnen schatten wat ons kleintje nodig heeft, en dan is shoppen natuurlijk nog steeds leuk . Ga nu toch maar eens boodschappen doen... Heb al de hele dag geen zin, maar ja moet toch eten vanavond ...
Goedemiddag! Pff, kom net uit mijn bedje gerold en wat is het toch klam warm..blegh. Gisteravond kreeg ik weer pijn aan mijn heupen en had hub me gemasseerd met als gevolg dat ik vannacht niet meer kon slapen van de pijn. Ging gewoon door mijn benen heen. Vanmorgen wel gewoon gewerkt en nu gaat het weer goed. Ik vind het zo vreemd hoe zoiets op komt zetten en weer gaat Ik zit er inmiddels wel ook aan te denken om misschien toch maar eens de fysio op te zoeken. @Afrola: Een ondersteunend broekje heb ik geprobeerd maar heeft eigenlijk geen effect. Banden draag ik redelijk veel maar ook dat mag niet baten helaas. Heb je al boodschappen gedaan...ik heb ook nog een lijstje liggen en heb ook geen zin... Fijn dat jullie eruit zijn met de geboortekaartjes. @Mosa: Lekker geshopt las ik. Ik heb geloof ik ook zo'n beetje alles al. Voor de rest heb ik net als Afrola een lijstje die ik na de geboorte wil kopen omdat ik niet weet of ik die echt nodig ga hebben. @Sheann: Fijn dat de 20 weken echo goed was en allebei een jongen, leuk hoor! Fijn dat jullie een naam hebben, kan je alvast gaan wennen. Nou hoop ik toch echt voor je dat die man eens op gaat schieten met de badkamer..dan ben je eindelijk van em af. @Hanna: Owh balen zeg dat ze die kousen niet op voorraad hebben. Hopelijk krijgt je moeder ze wel bij je aan. Het behang is mooi opgedroogd, geen bellen enzo, ik ben er echt heel blij mee. Ik zal zaterdag fotootjes maken als de band er ook op zit en het laminaat gelegd is. Oja, zit ik me ineens weer te bedenken. Is even een stom vraagje maar hoe gaat met jullie nagels? Die van mij lijken echt onbreekbaar nu ik zwanger ben. Ik moet er regelmatig een stuk vanaf vijlen omdat ik alles en iedereen krabbel, zo lang zijn ze. Al mijn nagelklantjes zijn jaloers hier haha. Mijn haar daarin tegen is echt flut....
Mosa, vond nog een interessant linkje voor als je em nog niet gezien had. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/157491-verschil-onvolkomen-volkomen-stuit.html
Hoi meiden, Lekker net even met mijn zus wezen shoppen. Ik in rolstoel, dat gaat prima Weer veel te veel voor onze kleine meid gekocht.... Hahahahh! Een witte broek, shirt met lange mouwen , zomerjurk, en winterjas. De eerste 3 dingen zijn voor volgende zomer. Erg goed geslaagd al zeg ik het zelf! Enne, ik ga fijn in het ziekenhuis bevallen hoor! Ik ben echt geen held, dus voel me daar veel beter op mijn gemak (denk ik ) Mosa, goed zeg dat je al 2 leuke kaartjes hebt nu. Nu wordt het straks nog heel moeilijk om te kiezen..... Sterre, ik zou inderdaad even een fysiotherapeut naar je bekken laten kijken. Als het niks is weet je dat ook weer, maar als je er te lang mee blijft lopen en er zit ergens iets niet goed dan ben er er snel bij. Afrola, ik heb ook heel veel kleertjes in maat 50/56/62, dus heb me nu maar op de grotere gestort En inderdaad wat je zegt, als we bevallen zijn zullen veel mensen ook kleertjes geven denk ik! Die kousen... dat is niet gelukt vandaag. Mijn schoonmoeder werkt in de zorg en gaat denk ik morgen even een spoedcursus geven. Ik moet haar nog even bellen, maar ik zie haar 's morgens ook op de verjaardag van mijn schoonzus.
Afrola, ik heb idd ook nog wat dingen in mijn hoofd die (nog) niet noodzakelijk zijn. Om dat soort dingen aan mensen te vragen is een goed idee! Sterre, wat vervelend dat je vannacht niet kon slapen van de pijn Lijkt me verschrikkelijk! Maar zou het voor jou niet helpen om met wat kussens te slapen, of zou dat alleen helpen als je buik te zwaar wordt? Maar fysiotherapie zou je ook altijd kunnen proberen, zij kunnen vaak snel inschatten wat er precies aan de hand is en wat en hoe je er wat aan kunt doen. Fijn dat het behang goed opgedroogd is, is toch altijd spannend of er geen bobbels blijven zitten. Als morgen het laminaat er op ligt, zal het er wel weer heel anders uitzien! Ik vind eigenlijk dat je het niet mag vragen, te persoonlijk, maar mijn nagels zijn ook erg sterk de laatste tijd Toen we op vakantie gingen heb ik ze goed kort geknipt, altijd makkelijk met kamperen, maar ze zijn nu alweer goed lang. Volgens mij is dat ook algemeen bekend, dat die harder en dus minder snel breken als je zwanger bent. Mijn haar is trouwens juist wel voller, ook lijkt er meer volume in te zitten Volgens mij is het vaak zo dat je minder haaruitval hebt dan normaal. Misschien is het wel zo dat mijn haar voller is: meisje en jouw haar minder: jongen Sheann, hoe gaat het met jou haar? En bedankt voor je linkje, handig! Ik ga het zo lezen! Hanna, toch in het ziekenhuis bevallen. Ik dacht al zoiets, maar ging toch twijfelen. Heb je al een rondleiding enzo daar gehad? Ik vind er altijd zo'n vies steriel luchtje hangen, dus het lijkt mij juist helemaal niet prettig om daar te bevallen (als het niet nodig is natuurlijk!). Balen van je steunkousen, maar als je schoonmoeder in de zorg werkt, dan heeft ze er vast veel ervaring mee. All, heeft het bij jullie geregend of ge-onweerd? Hier rommelde het vanmiddag een beetje en het werd ook wat donkerder, maar dat trok weer weg en nu is het weer helemaal onbewolkt. Toch staat er wel iets meer wind, dat is wel weer lekker. Mijn enkels zijn ook superdik vandaag. We gaan vanavond naar vrienden toe en ik wil een leuk jurkje aan, maar ik vind het een beetje lullig dat ik van die dikke enkels heb. Staat net wat minder leuk, maar ja, niets aan te doen natuurlijk.
@Mosa, als alles goed gaat ben je toch het eerste gedeelte tot ontsluiting van 6? cm gewoon lekker thuis om de weeen op te vangen. We hebben inderdaad een info - avond gehad in het ziekenhuis em die viel wel een beetje tegen. Wel veel info, maar ik vond het te medisch en daar hou ik helemaal niet van. Allemaal senario's wat ze gaan doen als het mis gaat... Nu heb ik al zoveel kwaaltjes en pech dat ik er helemaal vanuit ga dat de bevalling wel goed zal gaan. .... Maar we hebben ook even de bevalkamer gezien en de douche enzo en ik voel me wel goed bij mijn keuze. Daar gaat het tenslotte om he. Ik zie me dat gewoon niet thuis doen.... Ik vind het al zo dapper van mezelf dat ik zwanger ben geworden en je moet het dappere ook niet overdrijven he hahahha Hier nog geen regen of onweer trouwens. Het is wel lekker afgekoeld en we hebben lekker in de tuin zitten eten!
Mosa.... gewoon aandoen hoor dat jurkje... wat kan jou die enkels schelen! Ik loop al weken in jurkjes en met dikke enkels!
Hanna, dat is helemaal waar, bij de eerste weeën snel je nog niet meteen naar het ziekenhuis, dat is pas later. En allerlei scenario's over wat er mis kan gaan zit niemand op te wachten toch? Mocht er iets niet gaan zoals het hoort, dan verwacht je dat ze in het ziekenhuis professioneel genoeg zijn om te doen wat juist is, maar om alles al van te voren te weten Maar het belangrijkste is idd dat je alles doet waar je je goed bij voelt! Ik vind mezelf ook best dapper hoor, met mijn overgeeffobie, maar ik bedacht me van te voren ook dat het een goede manier zou zijn om er overheen te komen. Maar ik heb geen één keer hoeven over te geven, dus die vlieger ging niet op Jij kon het bloedprikken enzo niet voorkomen, dus het is stoer dat je je daar wel over heen gezet hebt!
@mosa; Mijn verlof gaat inderdaad in bij 34 weken, en dat is al over 2,5 week En in dat shirtje ( officieel een jurkje) lijkt mijn buik inderdaad heel groot,komt vast omdat hij boven buik getailleerd is. @hanna; dankje voor complimenten over tuinset, ik ben ook heeeel blij met de kussens. En ze zijn zelfs nog relatief goedkoop ook. Leen Bakker heeft soms heeeeel leuke dingen! En goed dat steunkousen op proef krijgt, over 2 weken heb je ze vast niet meer nodig!!! Oei, zelf op de foto zie je al hoe erg je vocht vast houdt. Balen hoor en dan helemaal met deze hitte, moet je ook zoutloos eten?????? @Sheann;Zusje ook jongen, dat is helemaal leuk zeg, samen zwanger en 2 jongens. Wie weet worden dat wel grote vrienden! En bij jullue ook geboortekaartjes problematiek. Wij hebben wel een heel leuk speciaal kaartje gezien maar dat kost dan ook weer. Ongelooflijk hoeveel geld die kaartjes eigenlijk kosten. maar ja alles voor baby. @Afrola; fysio zei tegen mij dat onderrug klachten bij zwangerschap zeldzaam zijn omdat je door het groeien van de buik juist beter gaat zitten??? Tja mijn rug is nooit heel sterk geweest dus ik denk dat daarin ook al een deel oorzaak zit. Ik mag dus niet te lang achter elkaar zitten want dat geeft pijn. Vandaag heb ik het besproken op het werk en gelukkig reageren ze nog steeds heel lief. Als ik de 6 uur niet red mag ik mij eerder ziek afmelden en dan gaan ze niet meteen de uren terugschroeven! Gelukkig maar want ik heb nog zat werk te doen! Moet nog ff een validatieplannetje schrijven voor onze micromethoden ahhhhhhh jij hebt kaartje gevonden!!!YEAH deel 1 van de missie = geslaagd. Nog 2 weken voor mannetje rijbewijs WEER heeft, issie stout geweest???????? FOEI @Sterre; hup naar de fysio, het klinkt toch niet heel erg goed hoor met je bekken. Mijn nagels groeien ook tegen de klippen op!En vooral teennageltjes verzorgen wordt toch wat lastig. Misschien ga ik eens een pedicure laten doen, lijkt mij wel wat! En mijn haar zit met dit soort weer altijd FLUT, het is net te kort voor een staart en de steiltang heeft nu totaal geen effect! Wij hebben 3 druppels regen gehad maar gelukkig is het vanaf een uur of 6 gaan waaien, nu hebben we alle deuren en ramen open staan want vooral op dijkniveau ( woonkamer) is het enorm warm 26,5C!!!! Morgen het kamertje ophalen en in elkaar zetten dus wie weet gaat het dit weekend goed opschieten!!! En nu heb ik weer lang genoeg gezeten, welterusten maar weer!!!
@Hanna: Jammer dat het niet gelukt is met je kousen maar het zijn ook enorme ondingen ook. Mijn moeder heeft ze ook gehad. Je ziet inderdaad goed dat je beentjes het zwaar te verduren hebben. Wij krijgen ook die rondleiding in het ziekenhuis, ben wel benieuwd maar op wat-als-verhalen zit ik ook niet te wachten. @Mosa: Ik ben al bezig om dat voedingskussen uit te wassen en ga dan kijken of ik daar beter mee slaap. Maar het zit niet echt in de botten zeg maar. Het is echt die spier die afgekneld lijkt te worden. Heb het al vanaf een week of 8 maar het trekt ook iedere keer weer weg en heb het er wel met de vk over gehad maar ja...ik heb al zoveel hihi, wil ook niet aanstellerig overkomen Mijn rug is sinds een week of 2 ook echt killing...net onder mijn schouderbladen in het midden...Haha leuk he zwanger zijn Oja, hier een paar druppels gevallen maar geen onweer...ik hoop het ook niet want hub is op stap met een vriend en ik ben bang voor onweer @Pookie: Zo 2,5 week al ja, gaat snel he. Ik hoef ook nog maar 7 weken, dat is ook zo om en vooral omdat ik nu zoveel minder werk natuurlijk. Heb je al plannen of nog geen idee wat je dan gaat doen? @all: Net uit eten geweest met hub en een vriend van ons, was wel lekker alleen werd ik een beetje misselijk, dat was jammer. Mannen zijn nu stappen maar ik trek dat helaas niet (meer) Ach, dadelijk lekker pyama aan en even lekker banken. Weltrusten!
Goedemorgen meiden, Slechte nacht gehad, pfffffffffffff, laat erin.... we gingen Catannen bij mij zus..... en vroeg weer wakker met alle tussendoor wakkere momenten was ik blij dat het half 7 was. Vanmiddag ga ik een uitgebreid slaapje houden... wat er ook gebeurt! Ik ga vanmorgen naar de verjaardag van mijn schoonzus en vanmiddag naar de verjaardag van mijn neefje, dus nog een druk programma ook. De poezen vinden het in ieder geval erg gezellig dat ik al op ben en zijn lekker aan het spelen! Fijne dag! Groetjes, Hanna
Goedemorgen meiden, Hanna, leuk, een buikfoto van jou! Ik heb hem eens aandachtig bestudeerd en alhoewel je best een hele flinke buik hebt, snap ik misschien wel dat mensen denken dat je minder ver zwanger bent. Ik kan alleen niet precies uitleggen waarom. Maar in ieder geval heb je een mooie buik hoor! En nu nog maar 20 daagjes! Het lijkt wel of jij telkens een goede nacht hebt en dan een slechte nacht Vervelend is dat! Veel plezier op de verjaardagen dit weekend! Pookie, over 2,5 week verlof, lekker idee! Heel fijn dat ze op je werk zo goed meewerken, dat scheelt al heel veel lijkt me. Maar hopelijk lukt het allemaal nog een beetje, met af en toe een rondje lopen tussen het werken door. Geboortekaartjes zijn idd heel duur, maar ja, wat niet op babygebied?! Leuk dat jullie vandaag het kamertje op gaan halen, veel plezier!! Sterre, als je al zoveel lichamelijke klachten hebt, zul je idd wel een zwaardere zwangerschap hebben. Maar toch jammer, soms hoor je toch ook dat door de hormonen bepaalde klachten (ook reumatische klachten) juist opknappen? Jammer dat dat blijkbaar bij jou niet het geval is. Maar gewoon lekker doorgaan met minder werken, als je het daardoor wat beter kunt uithouden! Succes vandaag met het laminaat leggen! All, gisteren bij vrienden geweest en lekker de hele avond buiten gezeten. Ze hadden alleen niet zulke fijne stoelen, dus gelijk weer meer last van mijn rug vandaag. Ik had ook echt superdikke enkels, zo dik zijn ze nog niet vaak geweest. Dus een tijdje omhoog gehad, maar dan krijg ik zo snel kramp Ik heb het vannacht echt heel benauwd gehad door de warmte, echt heel irritant. Maar gelukkig is het vandaag wat afgekoeld. Vanavond komen andere vrienden bij ons eten, en eigenlijk willen we bbq-en. Dan kunnen we vanmiddag al alles voorbereiden en hebben we het dus vanavond makkelijk. Hopelijk werkt het weer een beetje mee! Fijne dag!