Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Woeps, druk op een verkeerd knopje...

@Mosa: Leuk tip die site, heb even snel gekeken maar ga straks even uitgebreid loeren.

@All: Sorry reageer even heel kort op iedereen, kan bijna niet meer op die stoel hier zitten van de rugpijn...Word nou toch echt tijd dat ik de fysio ga bellen..
    Vanmorgen weer gewerkt en het viel voor de verandering eens mee. Zo wil ik wel uitwerken tot mijn verlof.
    Hub heeft met z'n vader vanmorgen het kamertje opgehaald en ze zijn bezig em in elkaar te zetten. (nou ja, mijn schoonvader dan, hub is net zo technisch als een theezakje dus die kijkt voornamelijk haha) Was iets meer werk dan we dachten maar dat maakt niet uit.

Liefs uit het druilerige limburg....

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Melisa: Owh ik vind het echt vervelend voor je dat je zo zit. Ik hoop ook voor je dat je beebje snel komt.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, in jouw geval snap ik ook wel dat je een beetje twijfelt over het geslacht hoor, maar ik denk dat het echt uitzonderingen zijn waarbij het niet klopt.
    Fijn dat de voorlichtingsavond interessant was! Ik denk dat je van te voren toch niet kunt inschatten of het makkelijk of moeizaam zal gaan, wie weet verloopt het allemaal wel heel soepel.
    En al het intakegesprek van de kraamzorg gehad! Wel handig dat je het één en ander kunt aangeven, en leuk idd dat je in bad wil bevallen.
    Zo wordt het weer een beetje echter hè?!

Hanna, het scheelt natuurlijk ook wel voor je benen dat het niet zo warm is toch? En verder lekker veel rustig aan doen met je beentje omhoog :)

Melisa, fijn dat je extra kraamzorg krijgt! Dan heb je ook iets meer rust om te herstellen van de bevalling.

Sterre, ik denk dat het zeker tijd wordt voor de fysio voor jou! Snel een afspraak maken dus!
    Fijn dat het werken meeviel, motiveert toch wel weer extra lijkt me, zulke dagen.
    Leuk dat ze de meubeltjes in elkaar aan het zetten zijn, hopelijk wordt het helemaal naar je zin!

All, ik heb zelf het één en ander besteld op die site :) Het zijn 7 jurkjes, één rokje, twee shirtjes, één broekje en een boxpakje geworden :D Ik kon gewoon niet kiezen tussen de jurkjes.
    Nu ga ik me echt weer even inhouden :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, ik snap het heel goed hoor, maar een paar dagen geleden schreef je nog dat je nog wel genoot van het zwanger zijn :D
    Maar ja, ze zullen niet voor niets zeggen dat de laatste loodjes het zwaarste wegen, dus ik hoop voor je dat je kindje nu niet meer zo lang op zich laat wachten!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, jeetje zeg wat vervelend zulke rugpijn. Hopelijk kan je snel bij een fysio terecht.

Mosa, hahahha, toch nog wat gekocht.... :D
    En la die jurkjes hahahaha, ik ben ook helemaal jurkjesfreak geworden sinds ik weet dat het een meisje is!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Bo; welkom en gefeliciteerd!! Nog even voorzichtig maar hopelijk houdt deze beeb zich stevig aan je vast!!

@hanna; rustig blijven hoor, nog even verder broeden is beter voor beeb. Leuk idee van de papieren letters voor het raam. Wij willen zo'n sticker met de naam erin bestellen, hier op de site staat een link.
    Hubby vond dat ook eigenlijk wel voldoende en dacht dat er dan geen kaartjes meer nodig waren;)

@melisa; Lekker een powernapje s'middags;) Maar dan 1 zonder harde buiken. Ik kan mij voorstellen dat je er nu wel genoeg van krijgt!

@mosa; ook al zo' n shopaholic. Maar ik ga toch ff kijken, wij hebben nog wel ruimte in de kast:) Rustig aan morgen hoor, niet te lang achter elkaar zitten, veel koffie halen! Tenminste als de automaat niet weer te ver weg is. Maar dag za zeker snel gaan met veel afspraken!

@Afrola; o, geven ze het zoutloos advies niet meer bij hoge bloeddruk???? dat wist ik niet, maar wel bij veel vocht vasthouden toch? Hier ook nog beugelBH's hoor, alleen die vervelende omvang s'avonds. Maar morgen "ren" ik na het werk naar de hunkemoller.
    En borstvoeding heeft alleeeeeeeeeeeeeeeeen maar voordelen ( op alle nadelen na dan:D)
    Waarom willen alle kraamverzorgsters eigenlijk zo graag bij een badbevalling zijn?????? Is dat makkelijker opruimen achteraf:p
    Wel leuk dat je er al zin in krijgt.

@sterre; Lekker ff vlak liggen met je rug. Dat ga ik zo ook weer doen.
    Ik weet af en toe niet hoe ik rechtop moet blijven zitten.

FF jullie weer bijkletsen. Boxbon nog niet gevonden, maar ook nog niet echt gezocht.
    Brief van werk over dat geld, ben bij PZ langsgeweest en ik heb er ECHT RECHT op. Nix fout gerekend in mijn nadeel alleen maar mijn voordeel. Dus ik heb een lekkere meevaller deze maand:) En dat zonder de staatsloterij:D:D:D
    Ook ben ik vanmiddag ff langs VK geweest. Alles was prima met mij en beeb. Bloeduitslagen waren keurig en bloeddruk ook.
    Beeb ligt netjes met hoofd naar beneden ( heb ik ook gevoelt!!) en haar kont ligt onder mijn ribben, fijn. Maar ze draait nog wel lekker om haar as dus dat wisselt.

Dat was weer mijn epistel voor voorlopig, ik ga ff op de bank liggen tot ik kan gaan koken.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Och meiden, laat mij maar lekker mopperen haha. Maar het is wel zo. De laatste lootjes zijn echt best wel zwaar. Maar ik zal wat minder klagen, want wil jullie niet ontmoedigen.

Ondertussen zit ik mijn 6de harde buik van vanmiddag weg te puffen.... Zoals geleerd met pufklasje ;)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Minder klagen? Ten eerste, ik vind je absoluut niet klagen en ten tweede, het zal ook allemaal heel zwaar zijn op het laatst, ik denk dat iedereen het wachten dan zat is!
    We kunnen nu alleen maar meeleven met je en hopen dat het niet al te lang meer duurt!
    En je 6e harde buik al, dat klinkt wel alsof er iets aan het gebeuren is :)

Pookie, hihi, een naamsticker op het raak plakken en dan geen kaartjes meer versturen :D Zo werkt dat natuurlijk niet ;)
    Ik zal er er morgen extra op letten om regelmatig even een rondje te lopen, en niet te lang achter elkaar te zitten. Dan komt het vast goed.
    Wat fijn dat je wel recht had op dat geld, dat is toch weer een meevaller idd :)
    Ook fijn dat alles goed was bij de vk en dat je beebje al lekker met het hoofdje naar beneden ligt. Nog maar een paar weekjes en dan is het voor jou ook al zo ver!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Paar weekjes.......... ARRGGGGGGG

Over 2 weken gaan we bij de VK wel de bevaling doorspreken.
    Het komt dus weleng dichtbij nu. Ik wordt daar wel een beetje zenuwachtig van.

En Melisa, je zeurt en klaagt maar raak hoor:) Wij horen het allemaal aan en zullen proberen je weer op te vrolijken.
    Over een paar weken ga ik dan lekker ook zo zeuren en klagen!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, fijn dat alles goed was bij de VK !!
    Grappig dat je man/vriend? een naamsticker wle genoeg vindt. Mannen, ze snappen er niks van hihi!

Bevalling doorspreken, dat is hier nog helemaal niet gedaan en ik denk dat dat ook niet meer gaat gebeueren....
    Ik zit heel erg in de we-gaan-het-allemaal-wel-zien-modus....
    Misschien niet goed, maar wel relaxed voor mij nu.

Melisa, lekker klagen hier hoor! Daar zijn we er hier toch ook voor he!
    Hopelijk zetten de harde buiken zich om naar echte weeen!

Vanavond lekker voetbal kijken. Ik kijk er al heel de week naar uit :D
    Het Nederlands Elftal is echt mijn ding en ook al is dit een vriendschappelijk duel, tegen Engeland kan het een mooie wedstrijd worden!!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, ja, wen er maar vast aan, maar voor je het weet is het al jouw beurt :D
    Waar wilde jij ook al weer bevallen?

Hanna, ik denk dat een relaxte instelling wat betreft bevallen wel genoeg is. Mijn moeder zei ook al, als je maar heel goed naar de vk luistert en doet wat zij zegt, dan gaat het allemaal vanzelf. En pijn zal het toch wel doen :)

Wij gaan straks ook voetbal kijken, ik had er ook al zin in! Veel plezier dus, hopelijk wordt het idd een beetje een mooie wedstrijd!

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    All: Wij gaan een dagje naar Centro en een dagje naar Movie world. Ik hoop dat ik het een beetje vol hou want ik had gisteren voor het eerst last van mijn bekken, tenminste ik denk dat het met bekken zijn. Vandaag maar even bijkomen van 3 dagen op kantoor werken. Vind het nu wel zwaar worden om lange dagen te maken.

Hanna: Zo jij hebt al veel kleding voor de kleine zeg. En zo te zien heb je heel vaal jurkjes.

Afrola: Ik heb ook vaak last van zo'n voetbal in mijn buik, maar ik dacht dat harde buiken pijnlijker waren. Nou ja lekker voelt het ook weer niet aan.

Mosa: ik vind het kaartje met het schaapje het leukst. Leuke site trouwens, heb hem gelijk onder mijn favorieten gezet.
    Dat jij zo lang kan wachten met eten. Ik had al lang alles opgegeten :)
    Lastig zeg die bekkenpijn. Hoe voelt dat bij jou? Bij mij voel ik het tussen mijn benen bij mijn botten tijdens het lopen.
    Leuke site van barbamama en zeker goedkoop. 7 jurkjes :$ Laat Mr Lam dat maar niet horen.

Sterre: Haha ik zeg ook altijd Lasagna. Dat zal wel de Engelse uitspraak zijn.

Bo: Van harte gefeliciteerd. We gaan ervanuit dat alles deze keer goed gaat :)

Melisa: Je moet wel blijven klagen hier anders is het zo sneu voor je man.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gode morgen dames,

Nou het was een onrustige nacht hier. Bijna niet geslapen. Tot half 3 vannacht harde buiken en menstruatie-achtige krampen. Toen in slaap gevallen en nu is alles rustig. Jammer hoor dat het niet heeft doorgezet. Had me er al bij neergelegd haha. Iedere keer als ik een kramp of zo heb gelooft mijn man er niets van trouwens dat het nu echt zo maar los kan basten. Hij is nog in ontkenning. Misschien vind hij het toch wel een beetje eng. Hoe doen jullie mannen het?

ZO op controle naar de verloskundige, kijken wat die zegt.

Iedereen een fijne dag, en ik zal laten weten hoe het was.

Groetjes!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hier een lekker nachtje gehad. Heerlijk geslapen.
    Nog niks aan de rommel in mijn buik hoor. Deze kleine meid doet het lekker rustig aan :D

Melisa, het blijft bij jou wel spannend hoor met dat gerommel!
    38 weken al weer vandaag.....

Sheann, veel plezier met je uitstapjes!!

Mosa, hoe gaat het nu met werken.... Hopelijk lukt het een beetje en is de dag zo voorbij!

Mijn schoonzus ligt weer in het ziekenhuis. Ze verloor weer heel veel bloed en moet nu waarschijnlijk wle in het ziekenhuis blijven totdat de baby geboren is. Ze is nu 35w2d zwanger en ze proberen het toch nog te rekken tot 37 weken.
    Misschien bevallen we wle op dezelfde dag nu. Ik ben morgen nl 38 weken zwanger....

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben al weer terug van de VK. Baby ligt nu helemaal vast in het bekken, vandaar het gerommel gisteren. Het is er helemaal klaar voor! Maar ja, het kan ook nog 4 weken duren he...

16. woops

woops Niet meer actief

#2316 woops, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
    Hoi meiden,

Ik ben weer thuis van de vakantie.
    We zijn 2 daagjes eerder thuis gekomen ivm weer en ook omdat ik heel veel last heb van bandenpijn.
    Heb zelfs de verloskundige nog gebeld omdat ik echt niet kon lopen en heb wel een traantje gelaten, nu is het weer wat beter met de pijn. :D
    De vakantie was heerlijk en we hebben genoten.
    Voel nu sinds de vakantie m`n kleintje echt goed, en het bobbelbad vond ons kleintje volgens mij niet zo geweldig, want dan reageerde het erg hard. :)
    Ik heb nog helemaal niets terug gelezen maar hoop dat hier alles goed is met iedereen.
    Ik ga straks waarschijnlijk globaal terug lezen en dan zal ik even kijken of ik wat gemist heb.

Iedereen een dikke knuffel.

17 weekjes en 3 dagen:

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Pookie: Gelukkig maar dat het toch in jou voordeel was op het werk. Scheelt weer een hoop ellende.
    Fijn dat alles goed was bij je vk. Jaja, voor jou komt het stiekem ook allemaal steeds dichterbij.
    Hahaha die man van jou, ik moest er erg om lachen toen ik het net las.

@Hanna: En wat vond je van de wedstrijd? Ik vond een aantal spelers erg goed bezig waarvan ik het niet helemaal had verwacht. Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet alles meegekregen heb omdat ik half lag te slapen :) maar 2-2 is wel een mooie uitslag.
    Voor mij is het natuurlijk nog wat verder weg maar tot nu toe heb ik ook nog zoiets van, ik-zie-het-allemaal-wel als ik moet bevallen.
    Oei lees nu van je schoonzus, dat is vervelend zeg. Hopelijk kunnen ze het nog tegenhouden tot 37 weken.

@Mosa: 7 jurkjes! Haha jij kon heel duidelijk niet kiezen ;)

@Sheann: Veel plezier vandaag en hoop dat je het allemaal vol kan houden!

@Melisa: Ik wil mezelf nog weleens horen over een aantal weken...en we zijn er toch voor om elkaar te steunen hier?! Ik vind het vervelend voor jou dat je het zo zat bent. Ik ga voor je duimen dat het snel mag gaan gebeuren bij jou :)
    Mijn mannetje is juist heel erg alert (tenminste, nu nog wel) Hij wilde al tas in de auto gaan zetten MOCHT er wat zijn ;):D Dat is wel héél erg vroeg maar wel schattig.
    Maar nu ik dit schrijf komt er iets weer naar bovendrijven...afgelopen weekend had ik 's nachts heel erg kramp in mijn kuit dus ik wat auwies en godvers eruit gegooid maar meneer sliep rustig verder...

@All: Ik heb geslapen waar je akelig van word. Ben ook net een uurtje wakker en kan zo weer verder slapen *gaap*
    Kamertje staat en vandaag ga ik al wat inruimen enzo. Het is alleen wel een stuk groter dan ik had verwacht dus hebben we de kast en het bedje maar verwisseld anders leek het kamertje echt super klein. Maar ik kan me hier ook in vinden en heb al even staan wegdromen :p Wanneer gaan jullie alles wassen enzo? En wat leggen jullie eigenlijk allemaal in de commode?
    Zo, en nu even de fysio bellen...

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo fysio gebeld en word z.s.m terug gebeld over een afspraak.
    Nu lekker tutten in het kamertje :D

Oja, wat ik nog wilde vragen...Hebben jullie ook zo snel last van een opgeblazen gevoel na het eten en drinken?

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, fijn dat de baby er goed voor ligt!

Wops, mooie buik hoor! Welkom terug !!

Sterre, leuk dat het kamertje staat. Veel plezier tinrichten. Vind ik een van de leukste dingen om te doen. Lekker tutten in het kamertje.
    De wedstrijd was wel leuk, vooral de eerste helft. De tweede helft was Engeland toch wel wat beter, maar goed, daar leren ze ook weer van!

Ik ga nu eten, ben bij mijn ouders.

Groetjes, Hanna

20. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden!alles goed?hier gaat het wel,maar enorm veel last vn misselijkheid :s
    ik hoop dat dit snel zal beteren zu!..... ben zelfs afgevallen,ik voel het aan men broeken,billen zijn slanker geworden :)

Deel Deze Pagina