Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Wops en Sheann: Mooie buikjes hoor!

@Hanna: Strak bevallingsplan hoor ;) Lijkt mij ook wel wat.
    Rottig he die stomme muggen...alhoewel...ze moeten hier altijd mijn vriend hebben dus heb ik er niet zoveel last van gna gna...Dan zeg ik altijd 'jij stinkt lekkerder' :D
    Haha ik zie je al helemaal liggen dadelijk in je kraambed...met knappe tenen en wel.

@Afrola: Gelukkig ben je weer een beetje bijgekomen. Zijn die schilders inmiddels al bezig? Is sheann eindelijk van haar drama-aannemer af, nou heb jij ze...

@All: Alweer goed kunnen werken vandaag...het word nog wat zo op het eind haha. Dadelijk even shoppen bij h&m voor nog wat kleertjes. Zag gister bij het inruimen van de kast dat ik nog een aantal 'noodzakelijke' dingen mis...moet dus wel gehaald worden uiteraard ;):D

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heb net de foto's van de beep kamer in het album 'de vertelcadeautjes' gezet en een nieuwe buikfoto met 27 weken en 3 dagen.

Oja...en die mooie blauw gestreepte broek is mijn pyama broek...ik maak de foto's als ik net mijn bedje uitkom op zondagochtend dus niet denken dat ik elke dag dezelfde broek aan heb haha.

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Schilders komen niet meer vandaag denk ik ;). En daar sta je vroeg voor op en blijf je voor thuis :x.

Net een paar uur geklungeld met telfort.nl. (het is echt mijn dag niet geloof ik). Heb namelijk een nieuwe abonnementsvorm aangeschaft. En daar kreeg ik uiteraard een nieuw telefoonnummer bij wat ik helemaal niet wil. Dan moet je nummerbehoud aanvragen maar dat lukte uiteraard niet. Dus om hulp gevraagd via de email aan de klantenservice en dan krijg je echt de meest stompzinnige antwoorden waar je niets aan hebt. Vervolgens denk ik ik bel wel naar het dure klantenservice nummer. Na 2 minuten door een menulijst heen zien te komen blijkt de wachttijd voor jou vraag 10 minuten :$ te zijn. Dus maar weer opgehangen. Nu zijn we inmiddels 3 uur verder en ik ben ergens gekomen na veel frustratie. Hoop zo dat het nu is gelukt. Maar daarvoor moet ik eerst hun brief afwachten.
    Waarom kunnen dit soort dingen nou nooit gewoon normaal verlopen :(

@ Sterre, leuke foto's! Kamertje wordt al heel mooi. En je krijgt een mooi maar bescheiden buikje :D. Heeft ook zo zijn voordelen!

Zal ook weer eens een nieuwe buikfoto plaatsen. Volgens mij is die afgelopen week heel hard gegroeid. Zo van ze heeft meer rust dus nu kan ik groeien of zo ;)

Alhoewel, vandaag voelt niet als rust. Vecht tegen mijn chagrijn vanwege afwezige schilder en stomme telfort :x. Heb nu al bijna een pak chocoladekoekjes op vanwege de frustratie :).
    Misschien vanmiddag maar even gaan shoppen om nog iets leuks te doen vandaag ;)

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, mooie kamer zeg voor de baby!!!!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, zie nu dat jij ook alweer de 28 weken grens hebt bereikt :D. Dat is weer een mooie mijlpaal, kindje is gewoon levensvatbaar!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, balen zeg zo'n dag waar veel tegen zit!
    Lekker shoppen jij... Waar wacht je nog op? :D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Afrola: Dat is mooi balen zeg...en die schilderl*llo's niet op komen dagen en gedoe met telfort...Daar zou ik ook flink de balen van krijgen en een pak koekjes van opeten grrr...
    Heb je het wel al een beetje van je af kunnen shoppen? ;)
    Jaa ik ook 28 weekjes! Weer een mijlpaal bereikt inderdaad.
    Héhé je zit mijn 'penske' toch niet voor de gek te houden he ;):D

@Hanna: Thanx! Ben er zelf ook erg tevreden over. Dacht alleen dat ik al redelijk veel lime groen had maar het valt redelijk mee...weer een reden om nog wat te kopen haha.

Vanaaf lekker uit eten met hub, we gaan wokken. Daar zijn we sinds een paar jaar verslaafd aan en zijn zelfs al bekend met de mensen van het restaurant, zo vaak gaan we.. :)
    Oja, ben net bij h&m geweest maar dat viel helaas een beetje tegen qua kleertjes. Ik droop alweer af terug naar de auto en kwam ik ineens een prenatal tegen (ik ga eigenlijk nooit in roermond winkelen) dus ik daar naar binnen en ja hoor, 3 pakjes keken me zooo lief aan...:p

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, leuk dat je zo goed geslaagd bent bij Prenatal!
    Eet smakelijk vanavond!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hanna, voetjes weer helemaal mooi laten maken? Wel lekker, naar de pedicure!

Sheann, wat leuk dat je ook bij barbamama hebt besteld, en zo te zien kon jij ook moeilijk kiezen :D
    Je hebt trouwens een goed weekend uitgekozen om weg te gaan, het wordt heerlijk weer!

Afrola, bedankt voor je tips tegen kramp! Vannacht gelukkig geen last van gehad, dus ik wacht het eerst weer even af. Anders zal ik zeker de oefeningen proberen!
    Wat een gedoe met Telfort en de schilder, ik kan me voorstellen dat je er chagrijnig van wordt :x
    Ik dacht, leuk, een nieuwe buikfoto, maar je moet hem nog plaatsen zie ik. Ik ben benieuwd!
    Heb je nog leuk kunnen shoppen vanmiddag?

Sterre, wat een lief kamertje zeg! En mooie meubeltjes hoor! Ik vind op zo'n manier toch deze witte meubeltjes mooier dan de houtkleurige.
    En mooi buikje! Zo lijkt hij idd bescheiden, maar ik denk dat hij groter lijkt/is met kleren aan of niet? Ik moest trouwens weer lachen om de foto van Moos :D
    Leuk dat je weer kleertjes gekocht hebt! Ik vond de laatste keer h&m ook tegenvallen, maar gelukkig is dat niet de enige winkel met babykleertjes.
    Ik hoop dat het wokken weer lekker was!

All, vanmorgen weer flink afgebeuld bij de fysio ;) Dat ik deze week veel meer last had van alles, zijn waarschijnlijk gewoon naweeën van vorige week. Ze zei dat ze extra voorzichtig had gedaan bij mij, maar omdat het zo vast zat en ze het dus een beetje los gemasseerd had, had ik er last van. Dus vandaag weer opnieuw gemasseerd en vanmiddag voelde ik het al.
    Dus vanmiddag met één van de katten een dutje op de bank gedaan :) Dat doe ik eigenlijk nooit, maar nu had ik er zo'n behoefte aan. Nu weer verder gaan met mijn oefeningen thuis, maar ik hoop dat het komende week iets makkelijker zit.
    Verder nog een hele leuke grote knuffelaap gekocht, met van die lange armen. Dus dan kan ik daar een leuke plek voor zoeken op de babykamer. Geen kleertjes gekocht vandaag, dus dat is netjes :p

Fijne avond nog!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zozo flink geklets dames, waren jullie allemaal vrij????????:D:D:D:D

@Sheann; mooi buikje hoor maar wat is hij al laag. Ligt beeb zo laag?

@Wops; valt wel mee hoor met dikke buik, voor 18 weken is het heel netjes. Bij de een groeit het ook sneller dan bij de ander!

@Hanna; VK willen ook wel eens een nachtje lekker slapen. Misschien zijn het ook wel die instructies die ik bij de volgende afspraak allemaal ga krijgen. Wanneer wel/niet bellen. Wanneer mag je thuis bevallen etc...... ik zal wel zien. Maar snel en zonder uitscheuren/ knippen etc lijkt mij ook wel wat.
    Ha fijn naar de pedicure, met zo'n bolle buik is teentjes/voetjes vertroetelen best lastig!

@Afrola; balen dat jij vroeg je bed uit komt en mensen zich niet aan afspraken houden. Ik zou echt uit mijn plaat gaan en bellen!! Zo vervelend!! En ook nog kledingstress voor beeb, rustig aan hoor! Misschien moet je eens therapeutisch gaan shoppen???
    Grrrrrr en ook al problemen met provider, al is het telefonie.

Sheannnnnnnn is jouw UPC probleem nu al eens opgelost??

@Sterre; Wel fijn dat werk weer lekker ging. Bij mij is het deze week ook heel lekker gegaan. Alleen jammer dat ik gewoon niet veel zin meer heb. Al dat afronden en zo voor je weggaat. je kan niet ff lekker met iets beginnen. Leuk kamertje en wat een grote beer!!!En die buik wordt ook al aardig wat!

@mosa; lekker mishandeld door de fysio dus. fijn dat je wel een beetje kan bijkomen van zo'n behandeling. En vandaag maar 1 aap gekocht:) Goed hoor.

Ik ga mij bijna een ontaarde moeder voelen zo weinig kleertjes heb ik voor het frummel! Maar ik ga fijn mijn shoplijstje afwerken als ik verlof heb!
    Vandaag een mijlpaal. Vanmorgen in bed goed gesprek ( wel wat eenzijdig) gehad met hubby. En....... mormeltje krijgt toch 2 namen en ik krijg mijn zin met het babykaartje:p:p:p:p
    Van de 2 overgebleven babykaartjes denk ik dat de uitlijning op mijn favoriete kaartje met de 2 namen gewoon mooier wordt.
    Bovendien staan er ook "behang" dieren op en dat is weer herleidbaar naar babykamer.

Zo nu weer ff lekker bankhangen want het zitten op stoel ben ik na zo'n werkdag meer dan zat!!!!

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    O ja, ik heb de bon van de box gevonden. Gewoon te goed opgeruimd:)
    Zo en nu lekker in bed naar DVD van Pride and prejudice serie kijken!!!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, fijn dat het werken deze week goed ging! Maar het laatste stukje werken lijkt me idd lastig, ik merk nu soms al dat ik weinig gemotiveerd ben :)
    En dat ik al zo veel kleertjes heb, komt meer omdat ik me niet goed kan inhouden hoor :D Jij kunt idd tijdens je verlof nog lekker gaan shoppen, ook een leuk vooruitzicht!
    Altijd goed trouwens, die eenzijdige gesprekken ;) Lekker je zin gekregen, dat is altijd leuk :)
    Hihi, de bon té goed opgeborgen, dat kan natuurlijk ook nog! Maar gelukkig heb je hem gevonden. Wanneer krijg je de box?
    Veel plezier met tv-kijken! Wij hebben eigenlijk bewust geen tv op de slaapkamer, anders ben je snel geneigd om tv te kijken terwijl ik liever nog wat klets ofzo als we op bed liggen. Maar nu ik soms erg moe ben, lijkt het me soms wel lekker!

All, ik checkte net even mijn mail en mijn barbamama-kleertjes zijn verstuurd. Dus ik denk dat ze morgen komen :)
    Het lastige is wel dat als ik buiten zit, dat ik de deurbel niet hoor. Dus ik hoop maar dat ik de postbode niet mis! En ze hebben het over 28 graden morgen, dus zeker buiten-zit weer!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Hanna en Melisa, hebben jullie een beetje kunnen slapen? Nog gerommel gehad?

Pookie, weer een beetje uitgerust?

Afrola, je chagrijnige bui weer over? ;)

Sterre, was het wokken lekker? En verder een gezellige avond gehad?

Wops, er weer een beetje klaar voor om maandag te gaan werken?

Vanochtend om 7 uur belde mijn schoonzus al dat mijn zwager (broer van vriend) in het ziekenhuis ligt. Hij heeft al een tijdje ontzettend last van zijn darmen (iets van een geïrriteerde blinde darm, maar te geïrriteerd om hem er uit te halen), en gisteren is hij opgenomen in het ziekenhuis omdat hij weer zo'n buikpijn kreeg. Vandaag gaan ze allerlei onderzoeken doen, dus hopelijk valt het mee!
    Vanavond gaan we er waarschijnlijk heen.

Fijne dag allemaal, en goed rustig aandoen want volgens mij wordt het heel warm :)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    M'n kleertjes van barbamama zijn net gebracht en ik ben helemaal verliefd :) Zo schattig!

En nu weer snel verder met de badkamer schoonmaken ;)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goedemorgen Mosa, ook al lekker vroeg op op de zaterdag!
    Fijn dat de kleertjes nu al binnen zijn anders zit je zometeen niet echt op je gemak in het zonnetje.

Heb je al wat gehoord van je zwager?????Wel eng hoor, zo makkelijk word je niet opgenomen tegenwoordig dus dan moet het wel serieus zijn.En een te geirriteerde blinde darm klinkt helemaal vreemd.

Gisteren is mijn (andere) opa opgenomen in het ziekenhuis, hartritmestoornissen. Wel sneu, die man is thuis alleen maar aan het renen voor oma die hartstikke dement is. En ze weigeren al jaren naar een aanleunwoning oid te verhuizen. En nu is het eigenlijk te laat. Oma is te dement daarvoor dus lekker lastige situatie. Maar de hartritmestoornissen zijn waarschijnlijk met medicijnen te verhelpen en dan mag hij weer naar huis, rennen voor oma:(

Poessie van buren hebben ook weer eten in schone bakjes, de plantjes hebben geen water gehad, heb zelfs wat geleegd. Hubby geeft iets te fanatiek water:)
    Maar getver wat is kattenvoer toch vies en wat zijn katten vieze eters. gelukkig morgen het laatste dagje katten verzorgen (geen kattenbak gelukkig!) dan zijn buurtjes weer thuis.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, wat zielig voor je opa! Misschien toch een teken dat het allemaal te veel voor hem wordt? Wel rot zeg, hopelijk slaan de medicijnen goed aan, maar dat lost de situatie met je oma natuurlijk niet op. Dementie is ook zo vreselijk :(

Onze katten krijgen alleen brokjes te eten, dus geen blikvoer, dat scheelt ontzettend! Zo stinken ze ook minder uit hun bek, dat is ook mooi meegenomen!

Verder niets meer gehoord over mijn zwager. Vanochtend zou hij door de scan gaan, dus misschien dat ze dan wat zien? Als het goed is, is mijn schoonzus er nu weer heen. Lastig is wel dat hij in Utrecht ligt, dat is bijna een uur rijden.
    Maar hopelijk valt het allemaal mee, maar het is idd een beetje een vreemd verhaal. Het is ook helemaal geen kleinzerig iemand, dus die buikpijn zal wel vreselijk zijn geweest.
    Zodra ik wat meer weet, laat ik het weten.

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen,

hier geen nieuws. Het is lekker weer rustig in mijn buik Vanmorgen lagen mijn man en ik lekker nog even te dutten in bed, en beseften ons dat het 1 van de laatste keren is geweest. Over hooguit 3 weken is de kleine er toch echt! Gek idee. Alles is nu zo vertrouwd he.

Hopelijk kom ik de dag een beetje door want het word hier lokaal 30 graden. Vanmiddag maar even zwemmen in het zwembad van mijn schoonouders. Die zijn een weekend weg, dus ik heb 20 vierkante meter zwembad helemaal voor me alleen. Heerlijk!

Iedereen een fijn weekend natuurlijk.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Wat heb ik lekker geslapen zeg, in tijden niet meer zo goed :D
    Kijk daar word ik heeeeeeeeeeel blij van.

Pookie, mooi dat je je zin krijgt met het geboortekaartje. Dta heb ik hier ook gelijk afgedwongen..... Ik zeul de baby mee dus..... :D
    Bij onze trouwkaart was het een ramp om samen wat uit te kiezen. Daar had ik nu even geen zin in hahahah!
    Fijn dat de bon terecht is!

Mosa, leuk dat de kleertjes aangekomen zijn. Altijd spannend vind ik als je het op internet koopt hoe het er in het echt uit ziet.

Geen gerommel hier hoor.... Niks aan de hand. Wel vanmorgen weer een paar karateschoppen :)

Donderdagavond waren mijn zus en zwanger hier om te eten. OP een gegeven moment doet Smirre, onze poes iets wat niet mag. Dus mijn man roept: NIet doen!!!!
    Ik zeg: Je moet wel de naam erbij zeggen anders weet de poes niet dat je haar bedoelt....
    Roept ie de naam van de baby!!! :D :D :D
    Ik heb zo gelachen!! Mijn zus kon haar lachen maar net inhouden en ze hebben gedaan alsof ze het niet hoorden.
    Maar de volgende dag heeft mijn zus een mailtje gestuurd: Leuke bijnaam heeft jullie poes hahahahahahahh!!
    Nou die weten dus ook wat het wordt en hoe het heet!!!
    Ach joh, nog even en we zijn van het geheimzinnige gedoe af!

Fijne dag allemaal!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Handige actie van je man, Hanna!! Wel grappig

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    HAHAHA Hanna wat een verhaal van je man.
    En watmoet het moeilijk geweest zijn voor je zus om haar lachen in te houden! Ik zie het al helemaal voor me.

He nijn, leuk dat je weer even om de hoek komt kijken. Maar wat duurt het nog lang voor je tot die afspraak in het Spaarne:(

Deel Deze Pagina