Melisa, heerlijk zeg, een zwembad voor je zelf alleen!!! Ik ben jaloers Hanna, fijn, zo'n goede nachtrust! Alles wat je nu nog mee kan pakken, is mooi meegenomen. Hopelijk ga je een beetje uitgerust de bevalling in! Haha, idd lekkere actie van je man All, net belde mijn vriend vanaf zijn werk, maar zijn broer heeft weer een hevig ontstoken blinde darm. De details hoor ik vanavond wel, maar zijn blinde darm is in principe zó ontstoken dat ze nu niets kunnen doen. Hij ligt aan een infuus met ontstekingsremmer en met volledige bedrust proberen ze die ontsteking te stoppen. Dan kan hij geopereerd worden zodat zijn blinde darm eruit gehaald kan worden. Ik ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren.
poeh hee wat warm is het. Ik heb net even mijn rondje markt gedaan en het is ineens weer zomer!! Melisa wat lekker dat je een zwembad voor jou alleen hebt. DROOMMMMM @Mosa; gelukkig weten ze wel wat er aan de hand is met je zwager. Hopelijk slaan de ontstekingsremmers aan en kunnen ze snel dat aanhangsel verwijderen voor het nog meer problemen geeft!
Mosa, jeetje zeg wat naar voor je zwager! Hopelijk helpen de ontstekingsremmers en kan hij snel geopereerd worden. Pookie, inderdaad erg warm vandaag. Gewoon rustig aan doen en wachten tot het vanavond weer wat is afgekoeld. Mijn man is nu de buitenboel achter aan het schilderen. Die zal het ook wel warm hebben denk ik! Ik kom net terug van mijn ouders. Ben ik even langs geweest omdat ik me verveelde. Gelijk nasi meegekregen voor vanavond en een zak pruimen. Lekker hoor
Hanna, poeh, ook warm, om nu te schilderen! Hij mag wel oppassen dat het niet te warm is, en dat het te snel droogt. Ik was straks nog wat een het schilderen met acrylverf en die verf was echt supersnel opgedroogd, een beetje te snel! Lekker (en makkelijk!) dat je nasi meegekregen hebt voor vanavond! En pruimen zijn ook altijd zo lekker! Pookie, markt en deze warmte vind ik nooit zo'n goede combi. Het zal ook wel druk geweest zijn of niet? Ik las dat er deze week mogelijk een hittegolf aan zit te komen Weten jullie eigenlijk wanneer Salapio precies terug komt van vakantie? Volgens mij ging zij zo'n beetje toen ik terug kwam, en dat is al weer 3 weken geleden.
Misschien is die afspraak niet meer nodig, want ik ben bezig met een super kaartje!!! Ben 23 juli toch ineens ongi geworden en nu hebben we 1 kans om zwanger te worden, voordat ik naar het Spaarne moet. Melissa en Hanna, heel veel sterkte met de laatste loodjes!! En de andere meiden volgende week in de hitte (ik heb er verder geen problemen mee). Liefs, Nijn
thnx, Hanna. Heb zelf een heel positief gevoel, maar ben ook wel bang dat ik mezelf voor de gek houd... Wil het zo graag en andere bijkomstigheid is dat Haarlem voorlopig niet hoeft...
Zo hee, hebben jullie ook allemaal zo lekker uitgeslapen????? Althans uitgeslapen na halve nacht wakker geweest te zijn Hubby had een optreden en ik moest natuurlijk vannacht om 2 uur het hele verslag horen............. Maar het was wel ee succes geloof ik. alleen slapen lukt dan niet meer zo goed en zeker niet als het zo warm is Nu ff lekker brunchen.
@Mosa: Met kleren aan lijk ik inderdaad groter. Kreeg gister al te horen van 'nou die groeit goed, dat word geen maatje 50' Haha ja die Moos, je zou hem eens in het echt mee moeten maken. Heb je nog last gehad van de fysio? Wokken was weer erg lekker. Daarna zijn we nog even gaan wandelen in het bos en zagen we nog een ree staan. Helaas zag hij ons ook en rende snel weg. Ojee, lees net van je zwager, hopelijk kunnen ze hem snel opereren dan is hij ervan af. Ik zat ook al aan Salapio te denken...die ging toch maar 2 weken? @Pookie: Leuk dat jij/jullie eruit zijn met de namen en het kaartje.. en fijn dat je de bon van de box weer gevonden hebt! Vervelend van je opa. Maar willen jouw opa en oma zelf niet verhuizen of krijgen ze geen ander huisje? Mijn opa kan eigenlijk niet meer voor zichzelf zorgen maar iets anders krijgt hij niet. Het is eigenlijk een beetje wachten tot het mis gaat met iets Haha, fijn als je 's nachts nog een heel verhaal krijgt. @Melisa: Gek he als je je dat ineens even beseft dat het weleens de laatste keer met z'n 2en kan zijn. Hopelijk heb je lekker gezwommen. @Hanna: Whahaha ik moest erg lachen om jou berichtje over de naam en de poes...onee toch...maar goed dat het nu niet lang meer duurd dan hahaha. @All: Gister wilden we eindelijk boeken gaan halen voor geboortekaartjes...waren ze dicht....Dan ga ik ze morgen maar halen. We hebben nog wel een winterjasje gekocht, maat 62 want ik had alleen een maatje 50 en vond die erg klein. Ik slaap echt slecht de laatste paar dagen. Mijn heupen willen echt niet meewerken en knakken ook de hele tijd nu, best vreemd want dat heb ik nog niet gehad. Gelukkig morgen naar de fysio. Beepje ligt ook de hele tijd tegen mijn ribben aan, tenminste dat denk ik dan en het doet best pijn. Heb em al een paar keer terug geduwd en dat werkt wel maar een uur later kruipt tie weer terug. Hier is het gelukkig flink afgekoeld dus heb nu lekker alles open staan, kan het even doorwaaien. Hub is vissen met een vriend en ik ga straks naar een vriendin (vriendin van die vriend) en dan gaan we vanavond wat eten met z'n 4en.
Hallo all, Lekker genoten van het mooie weer gister? Hier lekker druk gehad met schoonmaken van de nieuwe ramen en op bezoek gaan bij vrienden. Vannacht helaas veel pijn bij slapen maar vanochtend lang op de bank bij gekomen. Nu ging mannetje verfen en dan komt hij erachter dat er geen verf is (op of verdroogd), slim he?! Mijn chaggie bui van vrijdag uiteindelijk losgelaten door te bellen met ouders en vriendin en op internet op zoek geweest naar babyspullen. Aanbieding gevonden voor een wrapper dus daar ga ik van de week even "live" naar kijken. @ Sterre, jou buik durf ik niet voor de gek te houden hoor !!! Lekker geshopt bij de prenatal lees ik en lekker gewokt . Jasje mt 62 altijd handiger omdat je het over de andere kleertjes moet zien te wurmen. Vervelend dat je heupen zo knakken, hopelijk heeft de fysio tips. En beeb goed terugduwen hoor, zijn vaak erg eigenwijs in buik . Loop hier ook regelmatig terug te duwen haha. @ Mosa, alweer een beetje bijgekomen van de fysiobehandeling? Idd heb je soms naderhand even meer pijn. Hopelijk helpt het uiteindelijk wel! Leuk dat alle babykleertjes al zijn gekomen. Leuk om zulke pakketjes uit te pakken ! Naar dat zwager in zkh ligt met blindedarmontsteking . Maar vreemd dat ze niet opereren omdat het te erg is. Ik dacht dat ze dan altijd snel moesten zijn vanwege springgevaar? Als ze dat ding er ieg maar uithalen dat is het belangrijkste, zo doormodderen is ook niks! Wat zeg je nu hittegolf komende week, puf puf! @ Pookie je bent niet direct een ontaarde moeder zonder al te veel kleertjes haha. Nog tijd zat om te shoppen, voor en na de bevalling Fijn dat je wat vooruitgang hebt geboekt met hub en jij je zin haha. Volhouden zo!!! Diertjes op geboortekaartjes altijd leuk Haha, bon te goed opgeruimd. Ik ben ook zo'n ster om belangrijke dingen op 'slimme' plekjes op te ruimen en een paar weken later ben ik prompt vergeten wat dat 'slimme' plekje was Opa in zkh vanwege hartklachten Heel vervelend. Tja kans groot dat zorgen voor oma hem idd wel zwaar valt. Het is ook niet makkelijk zorgen voor je demente vrouw. Sterkte ermee! @ Melisa, wat een luxe een prive-zwembad. Lekker van genoten? @ Hanna, wat een actie van je man. Haha, gelukkig hoeft hij het niet meer heel lang voor zich houden . Vannacht weer zo lekker geslapen? @ Nijn, superspannend kaartje hoor, zou wat zijn als het nu gelijk raak is! @ All, nog een fijne zondag, niet meer zo warm als gister
Heb weer 2 nieuwe buikfoto's geplaatst. Heb ze wel zelf gemaakt. Het wordt tijd dat ik met mannetje een fotosessie maak. Volgens mij is het dan beter te zien haha.
Zo daar was ik weer. Het was een heerlijk weekend en super weer. Pookie: Ik weet niet of de beeb laag ligt. Ik vond juist dat ik erg ver naar voren draag. Internet doet het weer vanaf afgelopen woensdag dus nu kan ik weer alles bij houden. Hanna: Hahah wat grappig dat je man de naam van de kleine heeft geroepen. Mosa: Gatsie wat een naar bericht van je zwager. Salapio zou drie weken weg blijven dus dan zal zu nu ongeveer terug moeten komen. Nijn: Jij hebt idd een super kaartje. Wat heb je daar lang op moeten wachten zeg. Weet je al wanneer je gaat testen? Sterre: ik heb een winterjasje in maat 56 gekocht maar denk dat ik er ook eentje in 62 nodig heb want dan is het nog wel koud. Afrola: Mooi buik hoor. Vind dat wij een beetje dezelfde vorm hebben. Alleen is die van jou iets hoger.
@ Sheann, ja jij draagt ook lekker naar voren . Krijg je idd mooie buikjes maar ze voelen wel groot aan! En met het groter worden van je kind gaat de buik vanzelf ook omhoog .
Hoi meiden, Pookie, wat zielig dat je mannetje je zo wakker hield vannacht! Maar ik kan me wel voorstellen dat hij even zijn verhaal kwijt wilde. Hopelijk heb je vandaag lekker rustig aan kunnen doen! Hoe is het nu met je opa? Sterre, leuk dat je nu gaat beginnen met het zoeken naar een geboortekaartje! Leuk om te doen! Ik heb twee winterjasjes, eentje in maat 56 en eentje in maat 62, volgens mij kom ik daar al wel een eind mee. Wat vervelend dat je heupen zo knakken, maar gelukkig mag je morgen naar de fysio! Afrola, mooie buik zeg! Je draagt idd erg naar voren, erg mooi! Sheann, fijn dat je een leuk weekend gehad hebt! Lukte het lopen een beetje? All, vanmiddag eerst bij mijn broer naar voetbal gekeken (Feyenoord), en daarna naar mijn zwager in het ziekenhuis geweest. Het is zo dat doordat het zo ontstoken is, er allemaal verklevingen zijn ontstaan. Als ze dan gaan opereren, dan is de kans op complicaties en bacterieën in de buik erg groot, vandaar dat ze het niet aandurven. Nu is het afwachten tot de antibiotica aanslaat, dan mag hij waarschijnlijk naar huis om daar in bed te liggen. Daarna lekker een patatje gehaald en nu net klaar met eten. Inmiddels zijn mijn enkels weer superdik, dus vanavond lekker niets meer, alleen maar met mijn voeten ophoog zitten
Oh oh, ik ben nog op zoek naar een leuk wandlampje, maar ik zie veel te veel leuke dingetjes Erg hè, ik denk dat ik deze ga bestellen: kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: aankleding kamer :: verlichting :: wandlamp :: Houten wandlamp vlinder Ik vind hem zo schattig! Van diezelfde serie hebben ze ook een leuk kussentje en een kapstokje. Eigenlijk kan ik beter geen sites meer bekijken, ik kom ze telkens in de verleiding. Maar ik vind het ook zo leuk om met het kamertje bezig te zijn en mis nog net wat aankleding Wat ik ook erg leuk vond, zijn deze mandjes die je aan de muur kunt hangen: kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: aankleding kamer :: verlichting :: wandlamp :: Houten wandlamp vlinder Ik denk dat ik die doe om onder de plank boven de commode te hangen, in plaats van mandjes op de commode. Dit is misschien handiger. Zo, in ieder geval tijd om te stoppen met spulletjes zoeken, anders komt het vast niet goed met mij
Hoi meiden, Ben alweer present. Wakker sinds 5 uur Beetje balen maar ja, vanmiddag maar weer een dutje! Gisteren hebben we gezellig een rondte gereden door Zeeland. Was zulk lekker weer! Vandaag mag ik weer naar de VK. Hopelijk is mijn bloeddruk goed. De vorige keer was het was te hoog. Ook wordt mijn urine getest op eiwit... Leuke lamp, Mosa!
Mosa: Hahah ben je weer aan het shoppen. Je hebt twee keer dezelfde link in je berichtje geplakt en ik heb de mandjes niet kunnen vinden op de site. Het lopen lukte aardig. Het was best wel warm dus hebben we heel veel terrasjes gepakt. Hanna: Weer zo vroeg wakker. Ik heb gisteren ook een tukkie gedaan en heb zelfs van 22 tot 8 uur geslapen Dat is voor mij een record, denk dat ik mijn slaap echt nodig had. Succes bij de VK
Goedemorgen meiden, Weer vroeg op voor een schilder, maar nog niemand gezien . Ik ga zometeen maar eens bellen hoe of wat. @ Mosa, leuke lamp @ Hanna, jammer dat je zo vroeg wakker was. Succes bij de vk @ Sheann, van het weekend was het idd lekker terrasjesweer Fijne dag allen!
Goedemorgen, Hanna, bah, wat vroeg weer Hopelijk lukt het dutje vanmiddag beter! En succes bij de vk, hopelijk is je bloeddruk idd goed! Sheann, terrasjes pakken is altijd leuk natuurlijk De mandjes staan op een andere site, dus per ongeluk verkeerde linkje geplakt, dit is de goede: stevig mandje voor aan de muur Handed By | kinderen-shop Kleine Zebra Fijne dag allemaal!
Afrola, wat vervelend, van de schilder! Heel irritant als je telkens vroeg op moet staan voor hem en dat hij dan vervolgens pas zo laat komt Misschien idd maar even bellen zo! O ja, vanmiddag komen ze trouwens van Baby-dump om een nieuwe achterkant van het ledikantje te brengen (vanwege dat deukje). Nog best snel vind ik, goede service!