Haha, ik zie het al voor me Vooral in de zomer, als je dichtbij een zweetoksel van iemand anders staat
oh bah, wat ben ik blij dat ik met de auto of lekker met de fiets naar het werk toe kan! Ik ga zo chinees bestellen! babi pangan met rijst. Op de een of andere manier gaan dat soort voedingsmiddelen wel goed en aardappel helemaal niet. Ik heb zelfs geen trek in friet!
zweetoksel....lol Pookie: eet smakelijk. Ik ga steak met champignons op de grill gooien met een stokbroodje met kruidenboter en een komkommer salade. Mijn zusje komt eten en ik heb besloten om het vandaag te vertellen. Ik heb het al aan een ander zusje verteld vandaag. Dus nog 4 zussen te gaan en mams en paps natuurlijk. Mijn broers die horen het vanzelf wel.
Pookie, lekker toch chinees?! En dan kun je dat beter eten, als je daar wel zin in hebt, dan iets wat je toch al tegen staat. Hihi, met zo'n zweetoksel bedoel ik dan de oksel van een man met zo'n hemd aan, en dat zijn okselhaar dan in sliertjes hangt Bah, dat zie je echt weleens Sheann, veel plezier met vertellen! Dus je hebt 6 zussen en ook nog broers Hoeveel broers heb je dan? Wat kom je uit een ontzettend groot gezin dan?! De hoeveelste ben jij?
Hoi meiden, Vandaag een hele drukke dag gehad, eerst file en daarna steeds iets te doen. Dus nu pas tijd voor het forum Gisteren heb ik het ontwerp vor het meisjeskaartje afgemaakt en gelijk de proefdrukken besteld. Die krijg ik morgen. Ben benieuwd! Sheann, onze baby heet kleine Flaps Pookie, hoe voel je je nu? Hopelijk ben je een beetje opgeknapt! Afrola, fijn dat de kraamzorg nu geregeld is. Raar hoor dat het nu al vol kan zitten.... Kinderopvang.... ook ene moeilijke keuze vond ik.... maar ben nu erg tevreden over waar onze baby terecht gaat komen. Kleinschalig en dichtbij mijn werk! Sheann, en hoe reageerde je zus? Grote familie hoor, je kan voorlopig nog veel lol beleven aan het vertellen van het grote nieuws! Morgen heb ik een pretecho en weten we waarschijnlijk wat het gaat worden! Spannend! Groetjes, hanna
Hey even snel een berichtje van mij, vertel morgen over mijn werk (niet dat dat zo interessant is als ik dat van jullie lees) maar wilde even melden dat ik vandaag al ben geweest voor de 2e echo. Na een 1,5 dag een beetje zonder krampen kwamen ze gisteravond weer heel fijn terug en was ik het vanmorgen helemaal zat, ik begon echt een beetje in paniek te raken leek het wel. Het doet geen pijn maar het is gewoon een enorm k*t-gevoel die je niet wilt hebben. Heb ik de gyn gebeld en kon vanmiddg gelijk komen. Hij zei dat hij even wilde kijken maar zij vrijwel direct, onee hoor het is helemaal goed, ik zie het al, dan zijn het 'gewoon' groeipijnen ofwel bandenpijn....We zagen een mooi beebje van 0.82cm klein en een kloppend hartje...fieuwwww opluchting! We hebben het hartje zelf gehoord! Dat is echt onwerkelijk kan ik wel zeggen.... Gyn is ook nog eens een enorme lolbroek....Ik zei ik mezelf een zeurpiet vond, zegt hij, ben je ook...je wilt gewoon een extra echo....Nou ha ha ha hoor.. Nou ik ben i.i.g weer gerust gesteld en krijg op 1 april de 3 echo..hopelijk geen flauwe grapjes van de gyn die dag. Zal morgen even de foto's e.d in m'n album zetten maar ga nu lekker slapen, was weer een spannende dag en ben doodmoe. Weltrusten en slaap lekker! Liefs!
@sterre: ik herken die pijnen wel. Ook ben daarvoor al snel voor een echo geweest. De pijn heeft lang aangehouden, maar sinds een week of 2 is het veel minder. Dus het gaat echt over, alleen kan het nog even duren.
Hoi meiden, Zo, weer een nieuwe dag. wat gaat de week toch weer snel. Werd vanmoregn om 6.13 uur wakker en hoopte dat het weekend was.... Maar helaas.... het lichtje dat de wekker aanstond brandde Nou ja en toen bedacht ik me dat ik vandaag de echo heb. Was gelijk wakker @Sterre, fijn dat je zo snel terecht kon voor een echo en natuurlijk geweldig dat alles goed is. Ik herken de pijn wel hoor, bandenpijn. heb ik ook heel erg gehad in het begin. 's Nachts van die steken.... Niet prettig! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Mosa: Ik snapte precies wat je bedoelde met die zweetoksel maar bedankt dat je het nog even voor mij visualiseert Mijn moeder heeft letterlijk een heel elftal plus wat reserve spelers eruit geperst waarvan ik de vierde ben Hanna: Leuk hoor, kleine Flaps. Mijn zusje reageerde heel leuk en ze had al zo'n vermoeden omdat ze hoorde van een andere zus dat ik testen had gekocht. Hoe laat heb je je echo vandaag? Sterre: Leuke gyn heb jij Gelukkig is alles goed.
hoi dames! zoo ik heb eens even flink bij gelezen! ( en weet nu de helft al niet meer... oepsi! haha) maar gelukkig gaat het goed met de beebs hierzo met mij gaat het ook wel oke, vanochtend voor het eerst geprobeerd wat in bed te eten..1 beschuitje, en dan nog even te blijven liggen.. kijken of k dan niet hoef te spugen.. who knows... hahaha sheann ik heb over jou gedroomd vanacht, ik weet niet meer wat het was, maar jij of in iedergeval jou naam kwam er in voor! hahahah en ik was blijkbaar werkeloos geworden enal..hahha ik ga volgende week aan mn collega vragen ( zei doet nu een opleiding en moet daar vanaf oktober ook uren voor werken) of het er in zit dat ik heel de maandag zou kunnen werken ( en dat zei dus niet meer die ochtend gaat werken en die vrij neemt) ik hoop het heel erg.. want dan zou ik alst goed is, en als er genoeg kids blijven komen, 3 dagen kunnen gaan werken na mn verlof.. wat ik wel graag zou willen natuurlijk. maarja dat is dus nog maar even afwachten. niet aankomende maandag maar die maandag daarop, gaan wij het aan iedereen vertellen die het maar wilt weten khep dr nu al zin in! khep dan nog wel geen echo gehad, maarja.. tkan altijd nog verkeerd gaan denk ik dan..kvind het gwoon zo lang duren tot 12 weken.. pfff hahaha @hanna leuk hoor de pretecho super heel veel plezier daar! nou fijne dag allemaaaal groetjessssss
sanne: wat leuk dat je over mij hebt gedroomd. Ik droom de laatste tijd ook heel veel maar als ik eventjes wakker ben dan ben ik het alweer vergeten.
haha ja ik weet ook echt niet meer precies wat het was, maar ik droom de laatste tijd ook elke x raar ja en van alles door elkaar wahah slaat nergens op! droomde vd week ook al ineens over een ex van mij...:S:S beetje maf! hahaha groetjes en fijne dag! owja, nog niet gespuugd... wie weet helpt ut! hahah
Goedemorgen, Hanna, wat spannend vandaag! Heel veel plezier, ik hoop dat ze kunnen zien wat het gaat worden! Kijken of het inderdaad een jongetje is Sterre, wat goed dat je aan de bel getrokken hebt en meteen langs kon komen. Nu zul je wat meer gerustgesteld zijn lijkt me! Wat heerlijk dat je het hartje hebt horen kloppen! Sheann, dat is zeker veel broers en zussen Mogen ze allemaal al weten dat je zwanger bent? Sanne, hopelijk helpt het blijven liggen en wat eten een beetje tegen de misselijkheid! Ik voel me vandaag een beetje minder goed. Heb een beetje hoofdpijn en zo'n weeïg gevoel. Ik hoop dat het straks weer wegtrekt! Fijne dag allemaal!
hey hey @mosa hopen dat je je snel wat beter voelt! pff dalijk weer gaan werken.. ( half 2 pas maar toch) khep nu al geen zin! hahaha
owja ik weet niet of jullie het weten, maar er is een hele leuke site, die kan je dan naar je eigen gegevens invullen, en dan kun je de veranderingen van je beebje zien enal heel erg grappig met foto'tje dr ook bij enal, leuk om te zien. de site is : http://vaderschap.org/cgi-bin/yawps/mod ... /index.cgi en die onthoud dan ook jou ingevulde gegevens en past het dan zelf aan grappig om te zien, het is wel een beetje ruim genomen natuurlijk eh
@Mosa, ja kijken of het inderdaad een jongetje is en of onze zaadjestheorie dan klopt Hopelijk voel je je nu weer wat beter en is de hoofdpijn weggetrokken bij je! @Sannehai, hopelijk gaat je werktijd lekker snel en ben je vlug weer thuis. Succes! @Sheann, ik heb de echo om half 5, dus dat schiet al mooi op nu! Ga me nu weer even bemoeien met de kindertjes hier Groetjes, Hanna
Spannend Hanna Mosa: Ik voel me vandaag ook niet zo lekker en heb net twee uurtjes geslapen. Al mijn broers en zussen mogen het weten. Het is ook erg lastig om iets geheim te houden want als de een het weet dan weet gelijk iedereen het
@Melisa: Oef erg zijn ze he, ik vind het echt verschrikkelijk maar goed, het hoort erbij helaas. @Hanna: Ik ben ook wel benieuwd naar die zaadjestheorie, nog eventjes en dan weten we het Héél véél plezier straks! Hoop dat je een mooie echo krijgt. @Sheann: Ja die gyn van mij is echt een hele leuke man. Jee dan kom jij ook uit een groot gezin haha, wel gezellig of niet? Mijn moeder had dat ook wel gewild maar helaas door de endometriose niet gebeurd. @Sannehai: Ik hoop voor je dat eerst eten voor het opstaan gaat werken voor je. Ben de laatste dagen ook flink misselijk maar dan vooral 's avonds....hub staat al 2 dagen te koken want ik word er echt kots misselijk van haha. Alleen gister had hij me verast met spaghetti met daarin 2 rode pepers i.p.v 1 dus na een half uur zat ik ook met maagzuur te kijken....Ach ja, hij bedoelde het goed. @Mosa: Ja de gyn maakte er wel een grapje over maar zei ook dat ik altijd langs moest komen als er iets is. Hij nam me wel serieus. Shit zeg dat je je niet goed voeld vandaag. Hoop voor je dat het wel wegtrekt maar tot die tijd gewoon lekker rustig aan. Zo, volgens mij iedereen gehad Nou mijn werk....ik werk dus gewoon in een verpakkingsbedrijfje, is niet groot en ben daar bedrijfsleidster en heb normaal 5 man onder me maar op het moment 8. Wij verpakken, sealen, etiketteren/coderen, maken assortimenten etc, alles wat je kan bedenken behalve etenswaren. Meestal is dit redelijk normaal spul maar we hebben dus ook weleens gevaarlijke stoffen bij ons binnen staan. Mijn baas is behoorlijk ouderwets en is niet zo van de beschermingskleding, handschoenen en mondkapjes...Hij zet dus gerust de doorgang naar een branddeur dicht zodat, mocht er wat gebeuren wij dus niet weg kunnen komen. Het ergste is dus dat ik nu voor het 4e jaar met hem op BHV-cursus ga en hij het alleen maar voor de formaliteiten doet. Heb hem er al vaker op aangesproken maar dan krijg ik te horen dat het wel mee zal vallen en dat HIJ dat niet nodig vind allemaal....We hebben zelfs al een paar keer op het punt gestaan om de arbeidsinspectie in te schakelen maar dit kan helaas niet anoniem en als ze al uit zichzelf komen dan melden ze dit van te voren waardoor hij zich dus kan voorbereidden Ook hebben wij dus sealmachines staan waar behoorlijke dampen vanaf komen. Ook hierover heb ik gevraagd of hij kan aantonen hoe schadelijk dit is (hij is het ook verplicht) maar ben er al een paar jaar op aan het wachten. Die machines staan trouwens niet altijd aan, ligt aan de opdracht. Gister heb ik dus geweigerd bij die machine te gaan staan en uberhaupt in 1 ruimte met dat ding. Binnenkort komt dus die arbeidsdeskundige en ben benieuwd wat die allemaal gaat zeggen. Naast deze baan heb ik nog een nagelsalon aan huis wat ik voornamelijk in de avonden doe en hoop dat ik op een gegeven moment thuis kan blijven voor mijn salon en bij mijn baas weg kan. Poeh, nou heel verhaal geworden, sorry Oja....echo van gister staat in mijn album. Liefs!
Wat een leuk topic! Zie weer allemaal bekende namen voorbij komen, leuk @Hanna: veel plezier met de pretecho! @Mosa: wanneer je je zo voelt is het goed om eventjes iets te eten, dan gaat het vaak wel over, of een glaasje cola, kan ook helpen Hier groeit alles prima! Buik groeit echt met de week, zal binnenkort wel weer even een nieuwe foto maken! Schoppen/slaan/draaien en zelfs de hik voel ik al goed! Af en toe zie je zelfs mijn buik tekeer gaan lol Groetjes Dib
Jeetje Dib jij bent al onwijs ver onderweg! goed hoor, en leuk dat je de beeb zo goed voelt. Ik ben daar echt heel nieuwsgierig naar, lijkt mij zo'n vreemde ervaring!