Afrola, balen zeg dat de schilder er nog niet is. Hopelijk komt ie snel! Mosa, leuk mandje zeg. Op kleinezebra heb ik ook dingen besteld van Elmer voor onze kinderkamer. Prima service daar! Fijn dat het ledikantje nu compleet wordt gemaakt! Sheann, van 10 tot 8 geslapen... Nou daar teken ik voor voor aankomende nacht
Afrola: Ik zit ook te wachten op de aannemer. Hij zou om 8:30 komen maar hij is er nog steeds niet. Ik heb me nog niet aangekleed omdat ik toch al een vermoeden had dat hij niet op tijd kwam. Mosa: Die mandjes zijn echt leuk. Ik zat aan houten kistjes te denken voor boven de commode ipv een plankje maar dit is ook leuk,.
Hanna, ik zag op die site idd dingen van Elmer, en ik moest gelijk aan jou denken Sheann, jeetje, wat is dat toch met al die werklui Irritant hoor! En wachten is sowieso altijd vervelend. Ik was ook weg van de mandjes, maar ik doe evengoed wel een plankje denk ik. En dan wilde ik er 3 mandjes onder hangen.
Sheann, soort van vrij vandaag Ik heb deze week helemaal geen afspraken, dus ik werk lekker thuis. En dan geen hele dagen, maar iedere dag een paar uurtjes, dus dan kan ik het zelf plannen. Ideaal! En jij vrij vanwege de aannemer of werk je een andere dag extra?
O ja, ik heb trouwens een babyshower aanstaande zaterdag van een vriendin van mij. Ik heb al zo'n pakketje gekocht waarmee je een gipsafdrukje kunt maken van de handjes en voetjes, maar ik weet niet wat ik er nog bij wil geven. Het moet wel een beetje orgineel zijn. Ik zoek nog iets voor ongeveer een tientje. Heeft iemand van jullie een idee?
Hoera, hier is de schilder ook gearriveerd en ze denken het vandaag ook af te krijgen . Het was maar goed dat ik belde want ze wisten niet meer waar ze heen moesten . @ Sheann, fijn dat de aannemer bij jou inmiddels ook is aanbeland. Ik verwachtte de schilder ook niet stipt om 7:30 zoals ingepland maar omdat het ongeveer 10 minuten duurt vanwege pijn en stijfheid in bekken voor ik uit bed en in kleding ben durf ik het niet aan om af te wachten tot de deurbel gaat . De wekker stond dus om 7:20 uur en met kleding aan kruip ik dan op de bank met boek en tv. @ Mosa, leuke mandjes zijn het idd van handed by . In mijn commodekast staan er inmiddels ook een aantal. Lekker dat je deze hele week thuis aan de slag kunt, erg fijn als je zelf je tijd kunt indelen . Baby-dump komt vanmiddag al met een nieuwe plaat, snel geregeld! Kado-idee: Misschien een leuk boekje? knisper boekje/ badboekje/ kleurrijk boekje of een boekje met versjes/liedjes om voor de kleine en later met de kleine te zingen?
Hey dames, Hier is het weekend weer overleefd. Gisteren werd mijn nichtje 2 en ben de hele dag op verjaardag geweest. Maar dat was een domme aktie. Om half 7 was ik zo moe dat ik spontaan begon te huilen. Ineens wilde ik naar huis, wat nog anderhalf uur rijden was. Manlief heeft me in de auto gezet en is direct gaan rijden. Gelukkig begreep mijn zusje het wel. Nu ben ik nog steeds bek af, maar hoef nu niets meer de komende weken. Alleen vanavond even op kraamvisite, maar dat is dan wel weer leuk. Ik ga maar even aan de poets. Komende week wordt het zo warm dat ik er vast geen zin meer in heb (geen week om te bevallen heb ik besloten haha, zie me niet met 30 graden puffen zeg)
Goedemiddag, Even snel tussen door.. @Mosa: Fijn dat de achterkant er al is van je ledikantje, lekker snel geregeld zo. Leuk hoor die vlinderlamp en mandjes! Ik houd me wat dat betreft nog even rustig, ik wil eerst weten wat ons kleintje is (jongen/meid) en dan ga ik met kleurtjes werken....heb er nu al zin in @Sheann&Afrola: Fijn dat de schilders en aannemers gearriveerd zijn bij jullie en bij jou afrola denken ze vandaag klaar te zijn...hoop voor je dat het gaat lukken. Sheann, ik dacht dat jullie al klaar waren? @Hanna: Balen zeg dat je zo slecht slaapt! Hopelijk kan je vanmiddag nog even wat slapen. @Melisa: Een hele dag is ook wel erg veel en nu weer eigenwijs aan de poets...ik kom je denk ik maar vastbinden op een stoel @All: Gister heerlijk dagje gehad, lekker op het terras gezeten met een vriendin en 's avonds met z'n 4en echte belgische frietjes gegeten..yummie. Heb helaas wel het hele weekend blijvend last gehad van mijn rug en heupen. Normaal trekt het wel weg maar nu niet helaas. Maar goed, mag dadelijk naar de fysio en dan kijken wat zij zegt. Vanavond ook weer zw-yoga.
Ha meiden! Wij zijn weer terug van 3 heerlijke weken Frankrijk. Veel gedaan en veel gereisd ... maar ook wel keihard werken hoor, kamperen met zo'n brutale ontdekker . Hopelijk gaat het goed met iedereen. Hier alles prima. Voel me goed, wel snel moe en heb volgens mij een megalage bloeddruk want ik duizel veel en snel ...
Mosa: Ik heb deze hele week vrij. Misschien dat ik nog thuis een klusje met doen voor het werk. Ik zou niet weten wat voor kadotje je kunt halen. Jij kent vast nog wel een leuke site Afrola: Gelukkig is de schilder er eindelijk. Ze zullen wel de hele dag blijven. Hier was de aannemer al na een half uurtje weg. Nu is hij echt klaar Aw Melisa, wat is je man toch lief voor je. Ga je thuis bevallen, dan zou ik nog even wachten met bevallen tot zaterdag. Sterre: Ik dacht ook dat hij klaar was maar er lekte nog het een en ander. Ahhh belgische frietjes. Ik wil ook!!!!
Zwanger kamperen gaat prima. Al heeft Jan wel veel werk overgenomen ... de lieverd . Maar met zo'n dreutelende dreumes is het ook wel pittig hoor. De eerste zwangere kampeervakantie was ook vooral veel in hangmat liggen en boekjes lezen ... daar was nu eigenlijk nauwelijks tijd voor
Salapio, welkom terug Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt, maar ik kan me voorstellen dat het vermoeiend was met Mirre! Waar zijn jullie precies geweest? En misschien toch maar even je bloeddruk laten testen, duizeligheid is niet prettig! Afrola, zou mooi zijn als de schilders vandaag klaar zouden zijn! Hopelijk lukt het! Bedankt voor je cadeautips! Ik vind het in zo'n geval zo lastig, vooral omdat ze zelf al zo veel spulletjes heeft. Maar een boekje met liedjes vind ik leuk! Melisa, toch te lange dag gisteren dan? Vervelend, ik kan me voorstellen dat je op was. Gelukkig greep je man meteen in! Veel plezier bij de kraamvisite vanavond! Sterre, ik kan me in jouw geval goed voorstellen dat je nog even wacht met verdere kleurtjes, vaak is het wel zo leuk om het een beetje aan te passen aan het geslacht. Wat balen dat je zo'n last hebt gehad van je rug en heupen! Hoe ging het bij de fysio vanmiddag? Wat zei hij/zij? Hanna, hoe was het bij de vk? Ik hoop dat je urine en bloeddruk goed waren! Wops, hoe ging het weer, je eerste dagje werken? All, net even met mijn moeder bij wat winkels geweest en ik heb hele leuke gordijnen gekocht voor op de babykamer Verder nog een heel leuk groen klokje met een schaapje er op (ik blijf toch een beetje in dat thema hangen ). Verder kwam ik vanochtend tot de ontdekking dat de vlinderlamp niet voorradig was Ik heb gemaild, maar in september krijgen ze weer een nieuwe voorraad. Dus dan wacht ik ook wel tot dan met de andere dingetjes te bestellen van die site. Met dat soort gevallen ben ik altijd erg ongeduldig, dus ik vind het wel jammer. Maar een goede oefening voor mij
@Mosa, Lief dat je het vraagt. Het was niet zo`n groot succes. Heb me voor 50% ziek gemeld en werk nu deze week even halve dagen (4 uurtjes per dag) Ben gewoon wel erg moe, heb ook geen oog dicht gedaan dus dat zal meespelen. Ben een beetje grieperig denk ik. Smorgens allemaal snotteren en niesen en aan die diaree en heel veel hoofdpijn. Dus maar even rustig beginnen deze week. Gelukkig deden ze niet al te moeilijk, maar de persoon die ik vandaag aanspraak op het werk had wel zo`n bedenkingen denk ik. Hij zei namelijk "ik moet je maar geloven dat je je zo voelt" nou dan voelt het al niet echt geloofd, maar goed dat is zijn probleem probeer ik dan maar te denken.
Wops, jammer dat het niet zo goed ging! Dan is deels ziekmelden inderdaad de beste oplossing. Wel balen dat je het idee hebt dat hij je niet helemaal geloofde, maar dat is idd zijn probleem! Het zal heus een reden hebben dat vrouwen zwanger zijn en mannen niet, moet je maar denken
Haha ja dat is inderdaad helemaal waar mosa @Wops: Wel evengoed balen hoor dat iemand dat zegt, net alsof je het verzint Goed naar jezelf luisteren, het is jouw lichaam en jouw kindje en dat gaat boven alles. @Salapio: Welkom terug! We vroegen ons een paar pagina's geleden al af wanneer je terug zou komen maar daar ben je al Fijn dat je mannetje veel overgenomen heeft. Kan me wel voorstellen dat het zwaar was. Wij kunnen nog even lekker gaan liggen maar met nog een kleintje erbij lukt dat inderdaad niet. Was het wel lekker weer enzo? Zijn jullie op 1 plek gebleven? @Sheann: Nu hopen dat er verder niks meer is, lekkende dingen kunnen vervelende dingen met zich meebrengen. @Mosa: Oohhohh ben jij echt zo ongeduldig Hihi ik zou ook niet kunnen wachten hoor. @All: Ojee...zit me ineens te bedenken dat ik vandaag de boeken voor geboortekaartjes ging halen...oeps. Fysio was goed, heb veel oefeningen meegekregen voor mijn heupen, volgende week komt mijn ruggetje aan bod. Anders werd het te veel om alles in 1 keer te doen en vooral te onthouden voor mij Zo en nu eten maken want ik ben eigenlijk al aan de late kant. Fijne avond!
Salapio, welkom terug. Fijn te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad! Hahaha, mannen zwanger.... Ik zeg altijd maar, dan zouden er veeeeeeeeeeel minder baby's worden geboren Wops, hopelijk voel je je snel weer wat beter! Mijn man heeft net de ramen op de slaapkamer buiten geverfd en kwam nu melden dan vannacht de ramen niet open kunnen. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Nou, ventilator maar mee naar boven dan..... Sterre, fijn dat het goed ging bij de fysio. Hopelijk helpen de oefeningen snel.
Sterre: Ik hoop ook dat het nu afgelopen is. Er is nog wel een lek bij het fonteintje bij de wc beneden maar die gaat mijn vriend maken. Als dat maar goed komt. Hanna: Raar dat de ramen niet open kunnen. Ik zou juist denken dat ze niet dicht kunnen. Of ben ik blond.