Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

@hanna,

Succes en zet hem op, hopelijk krijgen we straks al bericht dat je bevallen bent.
    Spannend!

@hier,

:D Ik doe de 19 weken dans. :p

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: 19 weken alweer. Je zit al bijna op de helft.

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, gefeliciteerd met je 19 weken :D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :$ Hanna, wat spannend!!!

Als je dit nog leest, heel veel succes!
    Ik zal aan je denken, en hoop dat het nu allemaal een beetje snel gaat!

En dat trillen kan ik me heel goed voorstellen, over niet al te lange tijd heb je gewoon je meisje in je armen :)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wops, gefeliciteerd met de 19 weken! Binnenkort al weer de 20-wekenecho, spannend!

Sheann, wat was jij er vroeg bij vandaag! Kon je niet meer slapen?

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Toch nog even hier spieken en wat zie ik?? Hanna, is ook bezig!!! Hanna, heel veel succes!!!

Wops, gefeliciteerd met je 19 weken!! Al bijna op de helft. Wat gaat dat toch snel.

Ik zou tot morgen niet meer posten hier en dan zaterdag legaal, maar ik ben vanmorgen ongi geworden. Ik wilde hier ook niks meer posten (al maakten jullie het mij wel moeilijk met jullie opmerkingen) maar op Hanna moet ik even reageren, natuurlijk....

Liefs, Nijn

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijn, ik heb al iets uitgebreider gereageerd in het temptopic, maar klote meid! Dikke knuffel!

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nijn: Balen van je ongi maar aan de ene kant wel fijn dat je nu weer een normale cyclus hebt gehad.

Mosa: Ik ben meestal vroeg wakker. En Hanna riep mij dus ik moest er wel uit :)

Ik ben nu de trap aan het verven. En vanmiddag gaan we een samenlevingscontract opstellen. Hebben jullie ook zoiets?

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, op zich ook niet erg om vroeg wakker te zijn natuurlijk, als je de rest van de nacht maar goed slaapt.
    Ik slaap juist het laatste stukje van de nacht het beste.

Wij hebben idd een samenlevingscontract. Stelt niet zo veel voor, je moet alleen bekijken of er dingen zijn die jij of je vriend, mochten jullie uit elkaar gaan, per sé willen houden. Dan kun je dat vast laten leggen (bijv. een erfstuk ofzo). Wij hebben niets vast laten leggen. Verder moet je iemand aanwijzen die, als jullie iets zou over komen, alles voor jullie gaat regelen. O nee, dat moet in het testament. Doen jullie dat ook gelijk?
    Van wat ik me er nog van herinner, stelt het verder niet veel voor.
    Hebben jullie al wel de erkenning geregeld?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, succes trouwens met het schilderen van de trap, ook best een klus! Ik neem aan dat je er wel goed op let dat je voldoende ventileert?!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, tuurlijk lees ik dit nog..... Ik voel nog niks... geen krampjes enzo.
    Dus lekker nog achter de computer beetje lezen en posten hier!
    De vk komt straks even langs. Dat vind ik toch wel een fijn idee!

Manlief is nog even sporten (met mobiel in de aanslag :) ) Kan jij nog even zijn energie kwijt hahahaha!

Nijn, wat ontzettend balen voor jou zeg! Ik had echt goede hoop met zo'n mooi kaartje.
    Ik duim voor je dat je snel zwanger zult zijn!

Sheann , succes met het verven van de trap!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat ben je nog relexed Hanna. Al kun je natuurlijk wel in de stress schieten, maar daar heb je niks aan...
    Je voorgevoel dat je langer dan 40 weken ging lopen, is niet heemaal uitgekomen...Wel beter zo.
    Nogmaals heel veel succes!!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, volgens mij zou ik in jouw geval alleen maar een beetje door het huis lopen ijsberen :D Maar het kan natuurlijk nog even duren.
    Wel heel spannend hoor!
    Idd fijn dat de vk straks komt, die kan misschien een betere inschatting maken van hoe lang het nog ongeveer kan gaan duren.

Succes met wachten nu nog even, hopelijk heb je uiterlijk morgen je meisje in je armen. De 40 weken zul je in ieder geval niet halen :)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ja dat dacht ik ook, maar elke keer als ik opsta lijkt het alsof ik in mijn broek plas..... vruchtwater.... dus ik blijf maar even zitten :D
    Nee die 40 weken kan ik vergeten...maar dat geeft niks hoor... dit is prima!!! hahahah

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is waar, dat zal ook niet een al te prettig gevoel zijn :D
    Ik dacht altijd dat als je vliezen zouden breken dat het één plens was en dan over, maar Melisa had pas ook al constant vruchtwater verlies. Kijk, zo leer ik ook weer voor over een tijdje.

Ik vind het zo spannend voor je, nu gaat het dan echt gebeuren. Dat je man trouwens uberhaupt nog kan sporten nu, dat zie ik die van mij niet doen :D Maar misschien is het juist wel lekker, even alles er nog uitgooien voor het echte werk.

Weet je hoe laat de vk komt?

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Testament moeten we nog doen, dat is wel zo handig omdat de koopwoning alleen op de naam van mijn vriend staat.
    Erkening hebben we al een tijdje terug geregeld. We moeten nog wel na de geboorte het ouderlijk gezag aanvragen bij de rechtbank.

Trap is klaar voor vandaag, morgen de andere helft. Ik heb alle ramen en zelfs de voordeur opengezet, ik waaide bijna weg :D

Hanna: Kan je niet iets omdoen (zit vast wel iets in je kraampakket) om het vruchtwater op te vangen?
    Het is handig dat jullie ons voorgaan want zo kunnen we er nog wat van leren. Heb je ook je slijmprop verloren of komt dat later pas?

Het verbaast me ook dat je vriend is gaan sporten. Volgens mij is hij binnen een kwartiertje weer terug :)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het schijnt dat vruchtwater ook nog gewoon wordt aangemaakt nu. Dat als ik pas ergens. Wist ik ook niet!
    Nee helaas niet een plens en dan over, dat zou wel lekker zijn.... hahaha, tenzij je in de Albert Heyn staat ofzo natuurlijk!

Ja die man van mij is een beetje overfanatiek met sporten :) Hij liever dan ik.

Nee, ik heb nog geen idee wanneer de vk komt. Ik zou nog gebeld worden. Want toen ik om half 9 belde was er net wisseling van de wacht. Gelukkig heeft er een leuke vk dienst :)
    Hopelijk bellen ze wel terug, want dit is niet hun sterkste kant gebleken in de afgelopen tijd.
    Ik wacht nog maar even af! (wat kan je anders he)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, nou die man van mij is al een uur weg hoor. Die komt alleen maar eerder terug als ik bel :D

En ik heb inderdaad kraamverband om nu, maar ja, dat is soms niet genoeg. Raar eigenlijk want het zijn me een lappen....
    Ik denk niet dat ik de slijmprop heb verloren trouwens.... Was er niet helemaal zeker van in het begin maar denk nu dat dit wat er nu is toch vruchtwater is.

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Kraamverband was het woord wat ik zocht ;)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja hè, Sheann, zo kunnen we zien wat ons te wachten staat :)
    Lekker dat je al klaar bent met schilderen voor vandaag! Nu zal het wel supersnel drogen.

Testament is zeker aan te raden, vooral nu ook met een kindje op komst. Ouderlijk gezag aanvragen moeten wij ook nog doen, maar dat kan pas na de geboorte natuurlijk.

Hanna, dat wist ik ook niet! Maar vruchtwater is gewoon helemaal helder van kleur toch?
    Ja, moet je je voorstellen dat je wel in de supermarkt zou staan :D Dat liever niet, dan beter thuis!

Hopelijk hoor je snel wat van de vk! Je kunt nu idd niets anders doen dan wachten, maar dat overleef je vast wel!

Wij hebben vanavond een buurtbbq en ik heb echt totaal geen zin! Sowieso heb ik de laatste twee keer na een bbq er ontzettend last van gehad de hele nacht, en we kennen ook niet zo veel mensen hier. En eigenlijk vind ik het wel voldoende om de naaste buren te kennen en verder niet. Maar ja, we vonden wel dat we moesten gaan, en misschien wordt het wel gezellig.
    Ik heb in ieder geval een goed excuus om het niet laat te maken :) En mijn vriend moet morgen werken, dus die wil het ook niet laat maken.

Deel Deze Pagina