Hahaha, vanmorgen moest mijn man dat pakken uit het kraampakket, kwam hij (het was nog vroeg hoor ) met een zakje watten aan.....
Een slijmprop is toch echt een propje dacht ik? Volgens mij een soort lijmachtig dingetje. Dus volgens mij zou je die wel gezien hebben als je hem verloren bent. Maar dat zegt volgens mij heel weinig. Ook al verlies je een slijmprop, dan kan het nog wel een week ofzo duren geloof. Als je vliezen breken, dan moet het wel wat sneller gaan.
Mosa, als het goed is is vruchtwater helder van kleur. Heeft de baby gepoept in het vruchtwater dan is het geel, groen of bruin, al naar gelang hoe lang geleden dit is gebeurd. Bij mij is het gelukkig helder, anders moet je gelijk naar het ziekenhuis. Liever nog even thuis blijven hoor!
Hahahaha, dat vind ik juist wel schattig Die arme mannen ook, voor hen zal het ook wat zijn allemaal!
Hanna, groot gelijk heb je, liever nog even thuis blijven nu! Lekker in je eigen vertrouwde omgeving! Hoe lang is het rijden naar het ziekenhuis?
Dat vind ik zielig! Die van mij ziet er op het moment ook wel meer tegen op dan ik, maar het valt nog wel mee. Ik ben zelf (tot puntje bij paaltje komt misschien) heel nuchter, dus daardoor is hij ook minder zenuwachtig. Ik heb hem wel vast een beetje voorbereid hoe het allemaal kan gaan, en dat het bijv. heel vaak voorkomt dat vrouwen moeten poepen tijdens de bevalling Dan is hij vast voorbereid voor het geval dat
Dat heb ik die van mij ook al verteld dat vrouwen vaak moeten poepen tijdens de bevalling en super grote aambeien krijgen van het persen en uitscheuren of ingeknipt worden. Volgens mij heb ik hem een beetje bang gemaakt.
Whoehoe Hanna je vliezen gebroken!! Ben ik even blij dat ik niet hoef te werken vandaag, anders had ik dit al gemist. Spannend! En jij maar denken dat je nog even had haha. Wel fijn dat jullie meisje met het weer rekening heeft gehouden Hahaha die man van jou! Schattig hoor! Wops: Gefeliciteerd met je 19 weken, alweer bijna op de helft meid! Nog even op je andere berichtje, was ik vergeten...leuk he als je je buik ziet bewegen?! Ik kon het in 1ste instantie niet geloven dat mijn buik echt bewogen had Weet je al wanneer jullie de 20 weken echo krijgen? Nijn: Awh balen joh! Echt klote. Sheann: Suc6 met het verven van de trap! Oh lees net dat je al klaar bent. Enne jij was er inderdaad vroeg bij zeg...slaap jij altijd maar zo kort? Oh lees ook al dat je altijd zo vroeg wakker bent Wij hebben ook een samenlevingscontract maar het is precies zoals mosa zegt. Mosa: Kan je niet beter even wachten met testament tot de kleine er is? Anders moet je straks weer terug als ie geboren is toch? Vruchtwater: Die vriendin van mij waar de vliezen bij braken in het restaurant met 35 wkn werd verteld dat er inderdaad nog steeds vruchtwater aangemaakt werd en dat de bevalling zelf nog tot 2 weken op zich kon laten wachten. In hoeverre dat waar is weet ik niet (ze overdrijft nogal eens graag hihi)
Sterre: Ik ga altijd vroeg slapen, soms zelfs om 9 uur, dus ik kom wel aan mijn uren. En de laatste tijd slaap ik ook een uurtje in de middag. Testament is misschien wel handig om na de geboorte van de kleine te doen maar als er onder tussen iets gebeurt met mijn vriend dan heb ik geen huis.
Hahaha sheann...je maakt je mannetje bang joh! En jij ook mosa... Die van mij gelooft het allemaal niet wat ik zeg...ach ja, hij komt er vanzelf wel achter Ik heb trouwens een foto van m'n orchidee in mijn album gezet, weer bij vertelcadeautjes. De 4e knop is uit aan het komen
Sheann, haha Uitscheuren of inknippen is ook een goede (sorry Hanna!), dat weet die van mij ook al. Sterre, wij hebben al een paar jaar geleden een testament opgesteld, toen we ons huis kochten. Sheann heeft nog geen testament Volgens mij is het zo dat als je vliezen breken, de bevalling niet al te lang meer op zich mag laten wachten. Dan moet het binnen een paar dagen gebeurd zijn (misschien ivm kans op infecties?). Bij een slijmprop kan het nog langer duren.
Mooie orchidee Sterre! Zo te zien doet hij het supergoed, idd iets om trots op te zijn! Heb je vannacht eigenlijk weer zo'n last gehad van bandenpijn of viel het mee? Vanochtend zou je wel moeten werken toch? Sheann, poeh, ik kan zelfs nu ik zwanger ben, niet op tijd slapen. En overdags wil ik al helemaal niet slapen, want dan ben ik 's nachts nog langer wakker. Wel lekker als je zo goed kan slapen!
Mosa: Oja..hallo ikketje...wij hebben ook een testament laten maken toen hihi...sorry was vroeg vanmorgen We moeten em alleen aanpassen als de kleine er is. Mij lijkt dat inderdaad ook v.w infectie gevaar o.i.d...klinkt eigenlijk wel zo logisch maar die vriendin lag in het ziekenhuis en ze was 35 wkn...misschien dat daar dan verschil in zit. Maar goed, ze overdrijft ook graag dus ik neem het maar niet zo nauw met wat zij zegt over bepaalde dingen. Heb vanmorgen trouwens de boeken van de geboortekaartjes omgewisseld voor nieuwe. Straks even neuzen maar eigenlijk heb ik die andere die we gezien hebben al in mijn hoofd
Mosa: Thanx! Ik had inderdaad flink last gehad gister en vannacht. Was eigenlijk wel van plan te gaan werken maar ik dacht, ik ben gek ook als ik het doe.
Sterre, kan best hoor, dat als je vriendin in het ziekenhuis ligt, dat ze het langer kunnen rekken. Vooral als ze toen 35 weken zwanger was. Mijn schoonmoeder had het pas over iemand die met 4 weken overtijd werd ingeleid, dat vond ik ook al zo'n vaag verhaal. Volgens mij gebeurt dat echt nooit, maar ook zij maakt het altijd graag net iets erger en spannender dan het is. Leuk dat je zo met de geboortekaartjes bezig bent! Wat voor boeken had je? Ik vond vooral die van Kennemer en Mercard leuk, maar misschien heb je wel een hele andere smaak. En groot gelijk over je werk! Lekker rustig aan doen vandaag! Wel vervelend dat je er zo'n last van blijft houden! Wanneer moet je weer naar de fysio?
Ik wil zo even in de tuin gaan zitten, maar ik heb het vermoeden dat vandaag mijn pakketje met de lamp komt, en als ik buiten zit dan hoor ik de deurbel niet zo goed. Dus nu zit ik eigenlijk te wachten of hij komt, heel irritant. Voor hetzelfde geld komt hij pas morgen, maar stel dat het wel vandaag komt, dan wil ik het niet missen
Sterre, mooie orchidee hoor!!! Tja er is zoveel keuze in geboortekaartjes he. Zat er niks leuks bij in de boeken die je hebt nu of wil je gewoon nog meer zien? Mosa, het is ongeveer 10 minuten rijden naar het ziekenhuis. Dat is een dorpje verderop. Goed te doen lijkt me!