Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zit even terug te lezen, gaat zo snel de afgelopen dagen :) Ik mis van alles.

Moos heeft geen last van z'n tandjes alleen word eten wat moeilijker als ze té lang worden maar dat probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Soms maak ik dan zo'n slobberpapje voor em van brood en fruit...vind ie hélemaal niet erg :D
    Het is alleen vervelend dat hij even onder zeil moet met zo'n gaskapje. Dat is ala minuut weer uitgewerkt maar lang zat om snel z'n tanden te doen...je wilt namelijk niet gebeten worden door zo'n beestje en moos word altijd boos hihi.

:$ 4 weken haha...ja dat is dus ook zo'n verhaal die die vriendin van mij ook kan vertellen :D

Ik vond Belle&Beau een heel leuk boek. Die 2 die jij zegt heb ik nog niet gezien. Die andere 2 boeken die ik had waren niet leuk, weet ook niet eens meer welke het waren :)
    Ik heb nu beebie&co, geboortekaartjes (family cards) en baby factory. Maar die zijn vrij 'kinderlijk' en daar houd mijn vriend niet van dus ik denk dat ik deze voor niks heb gepakt.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Oja, ik moet maandag weer naar de fisio en jij?
    Haha ik zou daar ook niet tegen kunnen, stel je voor dat je em mis loopt...:$ Moet je nog langer wachten.

Hanna: Thanx!
    We hebben er inderdaad al eentje gezien maar we wilden voor de zekerheid nog meer zien.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, 10 minuten is idd goed te doen! Ik ben érg benieuwd wanneer je die kant op gaat!
    Hopelijk komt je man over niet al te lange tijd thuis (als hij niet al thuis is), samen wachten lijkt me iets makkelijker.

Sterre, die arme Moos! Ik vind dat je altijd leuk over ze schrijft! En volgens mij hebben ze een heerlijk leven bij jullie!
    Belle & Beau zegt mij weer niets, maar ik heb besloten om nu niet meer echt te gaan zoeken. Ik denk dat het toch het schaapjeskaartje wordt, en anders maak je alleen maar moeilijker voor jezelf.

Jippie, mijn pakketje werd net gebracht, ik ga hem even open maken :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oooh, ik ben verliefd :) Wat een lief lampje!
    Dat komt ook goed uit, want aan het einde van de middag gaan we de gordijnen, het commodeplankje en de mandjes ophangen, dus dan kunnen we deze ook gelijk ophangen :)

Sterre, ik moet volgende week vrijdag weer naar de fysio, deze keer zat er twee weken tussen omdat ik nu thuis goed door kan oefenen. Volgende week gaat ze dan weer alles los masseren.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    De zon is inmiddels weg, maar nu kan ik met een gerust hart buiten zitten :)

Hanna, zet hem op, hopelijk komt de vk snel! Ik denk aan je!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Haha ja mijn vriend zegt altijd 'die beesten hebben een beter leven dan ik'....nou ja, slecht hebben ze het inderdaad niet...:D
    Fijn dat het pakketje er al is, hopelijk zitten er de goede producten in. Kan je fijn in de tuin gaan zitten :)

Hanna: 10 minuten is inderdaad goed te doen. Heeft de vk inmiddels al gebeld? Of is ze al langs geweest?

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Owh loop alweer achter hihi...
    Leuk Mosa dat je nu fijn alles tegelijk kan ophangen enzo.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, leuk dat het lampje naar je zin is. En ook in de goede kleur enzo?? Het moet niet gekker worden ahhahahahahh!!
    Mijn man was om half 11 thuis hoor. Hij was er toch niet zo bij met zijn hoofd :D

Nou de Vk is net geweest. De vliezen zijn inderdaad gebroken :)
    Nu is het afwachten totdat ik weeen krijg.
    Het hartje van de baby klonk mooi en ze komen aan het eind van de middag of aan het begin van de avond nog langs voor nog een controle.
    Dat vind ik wel een fijn idee!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Jee spannend hoor! Nu gaat het dan toch echt gebeuren:)

Ik ga naar mijn broertje, die moet geknipt worden voor het weekend want hij moet op stap en z'n haar in z'n nek zat niet goed meer ;) Fijn hoor zo'n ijdeltuit...*zucht*...

Hanna..suc6 als ik je niet meer 'zie' !!!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, veel plezier bij je broertje!

Hanna, spannend! Hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat je weeën krijgt! En hopelijk komen jullie de tijd een beetje door!

All, mijn moeder belde net dat ze op een rommelmarkt hier in het dorp een hele mooie schommelstoel had gezien voor 10 euro, dus ik ga snel even kijken :) Tot later!

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Ik heb ook zo'n broertje die om de twee weken op de stoep staat voor een knip beurt.

Mosa: Weet je zeker dat de kleur van je lampje goed is? Anders zou ik even bellen :p

Schommelstoel voor 10 euro :$ Die heb ik ook op mijn lijstje staan.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, het lampje is idd de goede :D En het kapstokje ook, dus helaas ;)
    Ook wel lekker, anders blijf ik op pakketjes wachten. Nu alleen nog morgen het goede mandje en dan heb ik alles binnen :)

De schommelstoel was superleuk :) Dus een mooi koopje, m'n moeder had hem al meegenomen omdat ze bang was dat hij anders weg zou zijn.
    Hij is alleen nu (donker)blauw, dus ik denk dat ik hem geel ga schilderen maar het model is leuk. En hij zit ook fijn. En een voordeel is dat het niet zo'n gigantisch grote is, anders neemt hij zo veel ruimte in.

Hanna, hoe gaat het bij jou? Zo kan ik even checken of je nog in staat bent te computeren ;)

13. woops

woops Niet meer actief

@hanna,
    Wat spannend allemaal zeg.

@sterre,
    Ik heb volgende week vrijdag de 20 weken echo, kan niet wachten zeg!

@hier,
    Heb lichte blaasonsteking en heb een kuurtje voor 7 dagen.
    Ik merkte het aan de harde buiken die ik sinds gisteren had en die bleven maar komen.
    Nu rustig aan doen en bij alles wat ik nu doe, krijg ik een harde buik.
    Heel apart, mannetje heeft het ook al enkele keren gevoelt en dat is echt hard, wist niet dat een harde buik echt zo hard kon zijn.
    Dus maandag moet ik naar de bedrijfsarts toe omdat ik nog even 50% wil blijven werken.

Iedereen bedankt voor de felicitatie`s voor de 19 weken, de tijd vliegt voorbij.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha, Mosa, ja hoor ik kan nog internetten.
    Ik krijg wel wat meer krampjes nu, hopelijk zet het een beetje door.
    De vk komt weer kijken over een kwartiertje. Ik ben erg benieuwd wat ze nu gaan doen en zeggen...

Manlief is klaar met verven, dus de poezen mogen weer in de woonkamer... zijn helemaal blij :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wops, vervelend dat je een blaasontsteking hebt! Hopelijk ben je er snel vanaf en verdwijnen de harde buiken ook snel!

Ik weet nog steeds niet wat harde buiken zijn. Dus of ik heb er nog nooit één gehad, of ik herken het niet :)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, als je een harde buik hebt herken je het wel hoor :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, oke, ik dacht, even checken :D
    Krampjes klinkt goed! Zou mooi zijn als je al iets ontsluiting hebt als de vk komt. Maar een hele rare dag zo zeker?
    De poezen zullen ook wel niet weten wat ze overkomt binnenkort :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dan heb ik het nog nooit gehad!
    Weleens dat hij wat harder aanvoelt, maar meer ook niet.
    Maar ik denk dat ik het niet erg vind dat ik ze dan (nog) niet heb, wel zo lekker rustig.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ben ik weer...

Hanna: Bij jou beginnen de krampjes...spannend. Ben benieuwd wat de vk zegt. Hebben de poezen een beetje in de gaten wat er gebeurd?

Mosa: Jij intussen tijd een leuke schommelstoel op de kop getikt voor een mooi prijsje.
    Harde buiken herken je inderdaad als je ze hebt. Het is net alsof je een heel hard opgepompte bal in je buik hebt en het is heel onprettig...tenminste, zo heb ik ze tot nu toe ervaren. Heb ze gelukkig al een tijdje niet meer gehad.

Sheann: Ben jij ook kapster? Mijn broertje is homo, niet erg natuurlijk maar wat kunnen dat trutten zijn, elk piekje, haartje etc etc moet perfect zitten ;) Het was eigenlijk de bedoeling dat ik em alleen in zijn nek wat bij moest knippen...uiteindelijk toch z'n hele bol geworden...

Wops: Dat is wat minder, hopelijk slaat het kuurtje snel aan.

All: Wij hebben sinds een paar weken nieuwe buren nadat het huis bijna 2 jaar heeft leeggestaan. Kregen ze niet verkocht maar moet wel weer even wennen. Ze hebben 2 honden en die blaffen natuurlijk weleens maar schrik er soms van haha. We horen natuurlijk weer van alles nu naast ons en zijn dat niet meer gewend...verwende nesten dat we zijn haha.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, grappig dat je je broertje z'n hele haar moest knippen :D Toch handig voor hem, een zus als kapster :)

Ik kan me voorstellen dat je moet wennen aan twee honden naast je hoor, vooral als het huis zo lang leeg heeft gestaan!
    Hiernaast hebben ze een klein hondje, maar die keft heel veel ;) Soms best irritant, vooral ook omdat ze hem totaal niet opvoeden. Best zielig eigenlijk!

Ik ging net even op de bank liggen, maar ik kon niet lekker liggen. Dus dan ga ik nog maar even buiten zitten met mijn boek.

Ik kom straks nog even kijken wat Hanna's vk heeft gezegd!

Deel Deze Pagina