HANNA, Het is gewoon bij jou ook begonnen SPANNEND!!! Ik zou manlief idd snel maar inschakelen voor alle laatste klusjes hihi. Haha, zoals je verteld van je man die het verschil niet weet tussen kraamverband en watten, denk dat wel meer mannen dat hebben En de eerste krampjes ook gearriveerd... Heel veel SUCCES!!!
Zo nu even op de rest reageren: @ Hanna, grappig dat je je neefjes nodig had om het spelletje af te maken, wel heel gezellig Ik heb de hints hier op het forum gebruikt. @ Nijn balen van je ongi. Succes in het Spaarne dan maar! @ Sheann, schilderen van de trap gelukt? ehm ja dus. Fijn, lekker luchten met deze wind waait de verflucht sneller weg . @ Mosa, buurtbbq's, van de avonden die heel gezellig kunnen zijn maar vaak vooral voelen als een verplichting . Hopelijk blijft het droog (of goed excuus om niet te gaan) Je vroeg gister nog naar de vlekken in mijn gezicht. Daar gaat het goed mee, worden niet erger. Zit de laatste tijd ook niet heel veel in de zon vooral in de schaduw of onder de parasol en smeer nog regelmatig met zonnebrand. Leuk dat het lampje en kapstokje er is. verder de babykamer opleuken . Was het lekker in de tuin? @ Sterre, mooie orchidee! Vervelend dat je alweer zo'n last had van je banden @ Wops, vervelend blaasontsteking. Hier een rare nacht gehad. Werd wakker omdat ik naar de wc moest, toen ik terug in bed ging liggen kon ik niet meer slapen vanwege continue harde buiken, vervolgens werd ik misselijk en kreeg lage rugpijn die je ook hebt rond ongesteldheid. Toen dacht ik echt nee he niet nu al . Maar na een uurtje trok het gelukkig weer weg. Maar voordat ik toen weer sliep... vanochtend dus wat langer geslapen. Vandaag kwam mijn moeder ook nog op tijd om de babykamer schoon te maken. Daarna hebben we het samen weer ingericht . Nu echt alles uit plastic gehaald etc. Alleen de gordijnen kunnen nog niet worden opgehangen omdat mannetje nog een keertje de kozijnen moet schilderen (morgen als het goed is). De komende tijd zullen we alleen nog opfleuren met dingen aan de muur etc. Helemaal blij met schone en ingerichte kamertje
Wops: Ik heb ook al vanaf een week of 20 last van harde buiken. Soms willen ze echt niet weg gaan en blijven een uur lang. ik had het vandaag ook de hele tijd bij de notaris, nou dan zit je ook niet lekker. Mosa: Welke kleur ga je de schommelstoel verven. Ik wil graag een witte. Samenlevingscontract is opgesteld en we hebben gelijk het testament laten doen. Scheelt weer een ritje. We moeten alleen nog wel een voogd zien te vinden voor de kleine. We zijn er al uit dat het een van mijn zussen wordt maar ik moet maar eens gaan vragen of ze dat wel willen. Wat doet jou vriend trouwens voor werk en werkt hij fulltime? Sterre: Ik ben geen kapster maar kan wel met een tondeuze overweg Moet je vaak je broertjes haren knippen? Afrola: Vervelend dat je ineens harde buiken kreeg en misselijk werd. Er zou dan ook door mijn hoofd schieten dat het misschien het begin zou zijn van de bevalling. Als het goed is blijft ie nog even zitten.
1 uur lang!!?? Jemig, ik vind hoe ik het nu heb al raar/vervelend gevoel. Moet jij van de verloskundige extra rusten of werk jij niet? Ik werk nu even 4 uur per dag (50% is dat nu dus) Dan mag Mosa wel in der handjes klappen zeg, heerlijk als je ze nog niet hebt gehad Mosa.
Wops: Ik werk 2/3 dagen in de week en dan heb ik het ook heel vaak. Ik heb het eerlijk gezegd niet met de VK over gehad. Ik dacht dat het erbij hoorde. Ik was het wel van plan om aan te kaarten als ik weer langs ga op 2 september. Hoeveel dagen in de week werk je 4 uur?
Zo volgens mij heb ik een hele hoop gemist. eerst ff bijlezen dus maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoe het met Hanna is!!!!
Ik werk nu 5 dagen van 4 uur. Maandag bedrijsarts en hopelijk mag ik nog een weekje zo doorwerken. Het staat hier niet vast zeg maar, wordt per week of 2 weken bekeken bij de bedrijfsarts.\ Ik werk anders gewoon fulltime 5x 8uur. Ben erg benieuwd wat jou verloskundige zegt.
Afrola, gelukkig maar, dat de vlekken in je gezicht niet erger worden! Wat een rare nacht dan! Wel eng lijkt me, vooral omdat je niet precies weet wat het is. En het is natuurlijk de bedoeling dat je beebje nog even blijft zitten! Heerlijk dat jullie het kamertje schoon hebben gemaakt! Leuk hoor, binnenkort nog eens een fotootje? Sheann, leuke nieuwe avatar Ook weer één van je nichtjes neem ik aan? Dat is wel lang zeg, voor een harde buik Ik dacht dat het altijd met een paar minuten weer weg trok. Ik zat eerst ook aan een witte schommelstoel te denken, maar ik bedacht me later dat geel ook wel leuk staat op het kamertje. Dus ik denk dat het geel wordt, dat zit ook in het behang. Goed dat jullie gelijk een testament hebben laten opstellen, voor de zekerheid is het altijd goed om het geregeld te hebben! Mijn vriend is bedrijfsleider bij Gall & Gall in Blaricum. Hij heeft altijd in de horeca gewerkt, maar die tijden gingen ons tegen staan. Dit doet hij nu alweer iets van 5 jaar en hij vindt het heel leuk. Hij werkt full-time en vandaar dat hij bijna altijd op zaterdag moet werken. Daar tegenover staat dat hij altijd wel een dag doordeweeks vrij is, dat is ook wel leuk. Als ons kindje er is, dan gaat hij 4 dagen werken (hij maakt dat iets langere dagen), dus dat is heel handig. Omdat hij dan ook op zaterdag werkt, is hij doordeweeks twee dagen thuis. Dus heel handig met een kindje! Ik dacht trouwens dat harde buiken niet pijnlijk zijn Dat lees je altijd. En het is geloof ik toch ook normaal om ze te hebben (niet al te vaak dan)? Pookie, op zich valt het mee wat je gemist hebt, het enige echt belangrijke is dat de vliezen van Hanna zijn gebroken. Verder is het afwachten, maar ze is al even niet geweest.
Mijn harde buiken doen niet zeer, het is alleen heel raar/onprettig gevoel. Maar volgens mij als je gaat bevallen doen ze wel zeer, heb er nog geen ervaring mee.
Haha, hier moest ik om lachen Zo ontdek je nog eens wat hè?! Als het echt gaat gebeuren, dan sms-t Hanna mij, dus ik probeer jullie dan zo snel mogelijk op de hoogte te houden. Straks tijdens de bbq gaat dat niet zo makkelijk, maar als er nieuws is als ik thuis kom, dan kom ik dat natuurlijk nog even melden. Wat grappig trouwens dat je mannetje de bevallingsverhalen niet gelooft Dan kan hij nog eens raar opkijken tijdens de bevalling Maar misschien beval jij wel heel netjes Hopelijk wil hij met je mee naar de partneravonden! Nog 3 dagen werken, jeetje, dat klinkt lekker! Je zult er ook wel aan toe zijn, maar nu eerst lekker weekend! Nog leuke plannen? Is dat wel goed, dat je buik continu hard is? Dat klinkt niet zo goed namelijk. Maar ik neem aan dat je het wel besproken hebt met de vk?
hmm...Hanna is niet meer online geweest sinds 15.15 uur 8) Dus voordat de vk voor de 2e keer kwam. Dat begint wel ergens op te lijken, anders was ze vast wel even komen vertellen wast de vk zei. Zou super zijn als ze nu al echt bezig is!
Ik had trouwens net tranen bij het nieuws. Dat verhaal over dat meisje uit Enschede die haar 2 baby's heeft gedood en eigenlijk niet weet waarom. En ook nog zo emotieloos etc........je kon ook aan de verslaggeefster merken dat ze er moeite mee had. Misschien hadden ze het aan een andere veslaggever moeten overlaten....... Maar nog wat een raar geval, Mosa jij zal het professioneel gezien wel interessannt vinden???
Pookie, idd heel erg verdrietig, maar ik heb er alleen over gelezen en niets gezien. Zo'n vrouw zal zo in de knoop met zichzelf hebben gezeten! Zulke verhalen zijn professioneel gezien idd wel interessant voor mij, maar je kunt er eigenlijk niets over zeggen voordat je de hele achtergrond weet. Dat stoort me weleens, dat mensen altijd meteen klaar staan met een grote mond over familiedrama's enzo, maar je kunt er niets over zeggen als je niet weet wat er speelde. Het is natuurlijk vreselijk dat er mensen zijn die zich zo wanhopig voelen, dat ze tot zulke dingen in staat zijn (psychopaten uitgezonderd dan).
Volgens en ook in het item wordt het het meisje vooral verweten dat zij er zo emotieloos over spreekt. En inderdaad zit er vaak een heleboel ellende en problemen bij zo iemand voor zij tot zo'n daad komen. Ik hoop het in ieder geval maar. anders is het echt een psychopaat. Ik moet zelf bekennen dat ik bij de brand in Kampen de hele tijd het idee had en nog wel heb dat dat ook een "familiedrama" is. Gewoon zo bizar dat de brand begint op een trap naar de zolder???
Emotieloos zijn is idd een karaktereigenschap van een psychopaat. Maar ik weet eigenlijk heel weinig van die zaak (kijk niet zo veel tv), dus ik weet niet echt wat ik er van vind. Het is te 'hopen' dat die brand in Kampen echt een ongeluk is, ik had er nog niet zo over nagedacht als jij Dat zou vreselijk zijn! Nu natuurlijk al, 4 van die jonge kindjes, maar helemaal als het bewust gedaan zou zijn. Maar ze gaan het vast wel onderzoeken, dan komen ze er vast wel achter of het aangestoken is of een ongeluk. Ik ga me maar eens omkleden. Mijn vriend komt zo ook thuis, dan kan hij douchen en dan op naar de bbq. Bah, ik heb nog steeds geen zin. Volgens mij wordt het zo'n ongemakkelijke situatie, omdat we niet zo veel mensen kennen. Maar ja, daar komen we wel weer overheen. Dus mocht ik wat van Hanna horen, dan kom ik later vanavond nog even online. Fijne avond!
Wel goed hoor dat je weinig TV kijkt. Ik kijk soms wel eens te veel. Maar jij wat moet ik anders doen als ik op de bank lig. Ik hoop dat je vanavond nog wat hoort van Hanna, of nog leuker dat ze zelf hier nog ff een update komt doen!
Haha Pookie, dat zat ik vandaag ook te bedenken, en met die oefensessie van mij van vannacht komt het voor mijn gevoel ook wel echt dichterbij , al kan het ook nog 8 weken duren...