***INBRAAK*** Buddynieuws over Hanna: Rond 4 uur zijn de weeen goed op gang gekomen en nu is ze al in het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting. Spannend dus! (ik ben trouwens haar zus) ***uitbraak***
Bedankt Meiske!! Spannend zeg! Hopelijk morgenochtend meer nieuws, maar als ze eerder vandaag al 4 cm. ontsluiting had, dan zal het wel niet al te lang meer duren denk ik We zijn net weer thuis van de bbq. Het was wel gezellig, maar mijn rug vond het wel mooi geweest voor vandaag. Slaap lekker allemaal!
Zo Hanna veilig in het ziekenhuis, dan kunnen wij gerust gaan slapen en morgenochtend zal er dan wel nieuws zijn. Bedankt Meiske AKA zus van Hanna Slaap zacht
Mosa: Ja dat is mijn nichtje. Ik heb ze nu al een jaar niet meer gezien, snik. Handig dat je vriend een dag doordeweeks vrij heeft. Die van mij krijgt ook een vaste papadag. Scheelt weer met oppas regelen, de andere dag past mijn zusje op en de rest doe ik. Harde buiken doen niet echt super veel pijn maar het voelt verdomd ongemakkelijk aan. Iemand zei het al eerder maar het is net of ze van binnenuit een bal aan het opblazen zijn en er een enorme druk op je buik staat. Nog nieuws van Hanna? Pookie: De tweede helft van de trap moet nog maar die is binnen een uurtje klaar en de badkamer moet nog gewit worden en dan zijn we echt klaar met verven. Het vervelende is dat mijn vriend vandaag weer een 24 uurs dienst heeft dus dan wordt er niks gedaan. Hahaha jij bent idd de volgende om te bevallen. Komt goed, we moeten allemaal een keertje.
***Buddynieuws!!!*** Vannacht om 1.14 uur is Hanna moeder geworden van een prachtige dochter met de naam Svinthe Ze zal zelf haar verhaal wel komen vertellen, maar ik kan alvast zeggen dat het erg zwaar is geweest. Vannacht ben ik natuurlijk nog naar het ziekenhuis geweest, en de kleine is echt een mooie baby
Goedemorgen, Ik kwam net mijn bed uit rollen om het goede nieuws te vertellen, maar Meiske was me voor Hanna, VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter!!! Wat een supermooie naam zeg! Hopelijk kun je goed uitrusten de komende dagen zodat je goed kan genieten van je meisje! Meiske, jij natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje!
WOW, dat is eigenlijk nog best snel gegaan! HANNA gefeliciteerd met de geboorte van Svinthe ( mooie originele naam hoor!!!!)
Hanna gefeliciteerd met de geboorte van Svinthe. Hele mooie en aparte naam, daar houd ik wel van. Lekker genieten en hopelijk is het niet te zwaar geweest.
Ik dacht ook, de bevalling is nog best snel gegaan, maar snel is niet altijd prettig natuurlijk. Ik ben benieuwd wanneer ze weer naar huis mag, maar als het zwaar geweest is, kan het natuurlijk ook best zo zijn dat ze even moet blijven. Ik ben ook zo benieuwd naar foto's van de twee nieuwe beebjes Ik voel me echt of ik flink gezopen heb gisteren Ik ben helemaal brak. Ik moet er toch beter opletten dat ik op goede stoelen enzo zit en ik heb ook te lang gestaan. Maar ik wil dan niet 'zeuren' en denk, oh, zo gaat het wel. Hopelijk hebben ze vanmiddag bij de babyshower wel goede stoelen, dan kan ik me gelijk aan mijn goede voornemen houden. Onstabiele houten stoeltjes werken nu eenmaal niet meer zo goed Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
@ Hanna, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Svinthe. Originele naam . Meiske, jij gefeliciteerd met je nichtje Ben ook erg nieuwsgierig naar de eerste verhalen van melisa en hanna en naar foto's @ Mosa, vervelend dat je zo'n last hebt na de bbq. Wel herkenbaar dat je te lang blijft staan of op verkeerde stoelen gaat zitten . Bij grote feestjes heb ik dat ook. Alleen bij goede vrienden durf ik enigszins egoistisch te zijn en een goede stoel op te eisen , maar dat voelt altijd een beetje lullig. Hier een drukke klusdag voor manlief voor de boeg. Ik zal helpen waar ik kan maar dat is ws vooral met drinken en eten aan komen zetten . Verder beloofd het weer een mooie dag te worden dus kan ik ook lekker op het balkon met een boekje gaan zitten. En werken aan ontwerp van een boxkleed. Heb bedacht om deze zelf te maken omdat we er geen kunnen vinden die we echt leuk vinden (ben een beetje kieskeurig )
JAJA foto's van de nieuwe wereldurgers zouden heel erg leuk zijn. bevallingsverhalen........hoeft niet zo. Ik wordt er vast bang van @Mosa; vanmiddag bij de babyshower jou ook een beetje laten verwennen!! @afrola; mijn mannetje heeft ook lekker zijn handjes laten wapperen vandaag. Alle overbodige PC's toebehoren en beeldschermen zijn afgevoerd. Net als een hele stapel sloophout en gipsplaat restanten. De tuin is er een stuk ruimer op geworden doordat hij ook al het onkruid en struikgewas heeft verwijderd.HEERLIJK! En ik was vanmorgen/ middag gezellig op stap met mijn oma, alhoewel, we hebben niet heel veel gestapt. Ik heb met lopen echt heel snel last van mijn harde buik in cmbinatie met gespannen banden. Zeer onprettig. Maandag toch maar weer ff aankaarten bij VK. Wel gezellig hoor zo vaak komt ze niet bij ons thuis. Trouwens echt fantastisch weer vandaag!!!!
Hoi dames, Afrola, is het klussen een beetje gelukt vandaag? En wat leuk dat je zelf een boxkleed wilt ontwerpen! Hoe wil je die gaan maken dan? Pookie, dan alleen foto's en geen bevallingsverhalen Meen je dat echt dat je daar moeite mee hebt? Fijn dat je mannetje zo goed heeft opgeruimd vandaag! En dat met het warme weer! Leuk dat je wat met je oma hebt gedaan (is dat de dementerende of je andere oma?), maar wel vervelend dat je zo snel last kreeg! Dat zijn volgens mij juist de dingen om tegen de vk te zeggen, dus idd maar even melden maandag. All, net terug van de babyshower. Aan de ene kant is het wel gezellig, maar dat 'getrut' over zwangerschappen de hele middag vind ik wel erg lang. Voor een niet-zwangere lijkt me dat dan helemaal een beetje veel! Zometeen komt mijn vriend uit zijn werk, en vanavond nog even naar mijn ouders, want die gaan morgen op vakantie. Maar eerst nog even relaxen in de tuin
jaja die arme niet-zwangeren. Van de week bij de verjaardag hadden een paar vriendinnen ook wel een beetje moeite met het hoge zwanger/kind verhalen gehalte. Tja er zaten 2 (hoog)zwangeren en 2 trotse opa/oma's. En totaal maar 10 personen, die vriendinnen waren dus echt in de minderheid Het uitje vandaag was met mijn leukste oma, de jonge van nog maar 70 jaar die helaas sinds mei weduwe is. Maar ze doet het goed!!! Ze heeft heel veel steun aan haar chihuahua en mijn ouders gelukkig! Ach en dat van de bevallings verhalen, als het maar niet te veel in detail beschreven wordt. Maar je hoort soms van die verschrikkelijke ( overdreven??) gedramatiseerde verhalen. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet bij Melisa en Hanna! Dus die mogen van mij zeker wel hun verhaal hier doen CHIPS dit weekend Lowlands en ik mis het eigenlijk best wel!!! Maar ja dat is nu gewoon niet te doen. Gelukkig stonden er dit jaar niet echt superfavorite bands van mij geprogrammeerd! Misschien komt er nog wat op TV????????????? Vorig jaar was echt een ultieme ervaring, aan de ene kant heel verdrietig want curettage was nog niet uitgevoerd maar aan de andere kant was het een super afleiding en mijn favo band was echt geweldig!!!!
@ Pookie, mannetje ook al aan de klus, wel fijn als er veel gebeurd . Jij gezellig met je oma op pad. Leuk!! Vervelend dat je zoveel harde buiken en bandenpijn hebt. Maar ik moet zeggen dat nu mijn buik zo groot is ik daar ook veel sneller last van heb. Lowlands, zelf nooit heen geweest maar mijn broertje is groot fan. Gisteravond was er nog wat van op tv en natuurlijk de hele dag de radio @ Mosa, de babyshower vandaag. Uiteraard wel veel babypraat, maar ik kan wel begrijpen dat het ook wel een hoop gemiep kan zijn . Ben ik ook niet zo'n fan van alhoewel ik eerlijk gezegd ook wel veel over baby's praat nu . Mannetje is geloof ik net klaar met schilderen. 'T was een druk dagje. Ga zo maar eens eten maken. Vanavond gaan we nog naar de film. Harry Potter Boxkleed gaat bestaan uit 9 vlakken van verschillende afmetingen en op een aantal vlakken wil ik dan een beest "plakken" van een andere kleur stof. De grootte van de vlakken heb ik bedacht moet nu nog even uitmeten hoe groot de beesten gaan worden. En snel op jacht naar stof . Fijne avond allen!
Pookie, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je oma, en zo is het ook een leuk uitje voor haar! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig wat je favoriete band dan is? Ik heb helemaal niets met Lowlands of andere festivals, maar ik kan me voorstellen dat als je er van houdt, dat het super is! Je zou denken dat er wel wat op tv over komt, misschien op NL 3? Afrola, ik vind het ook leuk om over zwangerschappen en baby's te praten, maar niet alleen maar over kwaaltjes zeg maar Die vriendin heeft nogal de neiging het daar constant over te hebben, en dan bijv. wel 10 keer te zeggen hoe warm ze het wel niet vond. Daar krijg je het ook niet minder warm van natuurlijk Leuk idee voor een boxkleed, ik ben érg benieuwd hoe hij gaat worden als je er mee aan de gang gaat! Veel plezier vanavond in de bios!
afrola; Zeker een leuk idee voor het boxkleed, missschien kan ik een bestelling bij je plaatsen **Dol op beestjes** Leuk naar Harry Potter, ik wil hem ook nog graag zien. Maar dat zal wel DVD worden Mijn favo band is ELBOW: VPRO | 3VOOR12 | Lowlands 2008 | Elbow trakteert Lowlands op de schoonheid van de tragedie En tot nu toe nog niet veel op TV gezien va Lowlands, maar ja we waren gisteravond ook bij een ander bandje aan het kijken...... JAZZZ dus lekker zitten in grand-cafe. Dat heeft ook wel wat. Maar het is gewoon een beetje vreemd geen LL, sinds 1996 maar 3 edities Lowlands gemist..............