Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Goeiemorgen all

Pookie wat een dilemma's. Ik zou zeggen dat die van de Vomar het goedkoopste zijn maar dat ligt eraan of er evenveel luiers in zitten als bij de andere winkels.
    Ik zou persoonlijk twee pakken van de kleinste en 1 van de een na kleinste kopen.
    Succes.

Mosa: Vervelend als je moe bent maar je mag niet slapen van jezelf. Ik was gisteren om 20:30 al is slaap gevallen en om 5:30 weer op. Als ik er vroeg uit moet dan ben ik altijd bang dat ik niet kan slapen maar mijn vriend zei dat ik zelfs lag te snurken :)

Nou, ik ga naar het werk. Fijne dag iedereen.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tuttemien komt weer eens buurten ;) ... heb het superdruk (en ben nog niet eens aan het werk) dus helemaal geen tijd om achter de compu te zitten. Zal nu braaf wat vaker bijlezen en reageren :D

LUIERS, de new baby luiers zijn echt bedoeld voor de zachte baby ontlasting (als je BV gaat geven dat blijven die luiers het prettigst). Dus ik zou daar echt voor gaan. Mirre heeft ze gedragen tot ze er echt niet meer in kon :D en daarna overgestapt op active fit. De baby dry is ook prima hoor, maar zit iets minder (bij Mirre). Heb verder ook veel andere luiers geprobeerd, maar ik vind dat je het verschil echt merkt: pampers zijn het zachtste en zitten het beste. De rest is allemaal meer kartonachtig. Vinnik dan ;)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sheann, hopelijk gaat het werken goed en heb je niet al te veel last van de warmte! En lekker toch, dat je van die goede nachten maakt!

Salapio, leuk toch, dat je zo druk bent?! Ik neem tenminste aan dat je ook wel druk bent met leuke dingen? En alweer bijna 16 weken zwanger, gaat best hard hè?!

All, net al boodschappen gedaan voor de ergste warmte.
    Vandaag dus lekker een dagje thuiswerken.
    Vanavond de eerste keer zwangerschapsgym, ik ben érg benieuwd!
    Fijne dag allemaal!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes met thuiswerken Mosa! En ja bijna allemaal leuke dingen: verjaardag gevierd en nog genoten van de laatste dagen vakantie met zn 3tjes (Jan is vandaag weer aan het werk :(, ik morgen weer :( ... ;)) ... Jammer genoeg ook twee volle dagen op bed gelegen met knallende koppijn ...

Beloofd weer een warm dagje te worden ... Mirre loopt al lekker bloot rond, badje staat klaar, vanmiddag denk ik even naar het strand :D

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemiddag!

Luiers: Heb ik me eigenlijk nog niet zo in verdiept maar lees hier al goede tips.

Salapio: Geniet nog van je vrije dag! Lekker naar het strand, dat zou ik ook wel willen maar is helaas een beetje ver weg.

Mosa: Ik denk dat jij nu ook van die tekeningetjes krijgt op je kaart, ik heb de vorige keer ook eentje gekregen over de ligging van de kleine...zijn best grappig vind ik.
    Lekker hoor dat je thuis kan werken en dat je woensdag alles gepland hebt.
    Leuk, je eerste keer zw-gym! Ik hoop dat je het leuk vind.
    Deze week begint het echte aftellen ook voor ons zat ik me gister te bedenken...30 weken alweer. Hub zei gister al dat hij al weken af aan het tellen is maar 30 weken vind ik persoonlijk toch ook weer een klein mijlpaaltje.

Sheann: Haha snurken schijn ik ook te doen. Wel fijn dat je zo goed kan slapen. Ik word heel vaak wakker omdat ik naar de wc moet, heb jij dat niet?

All: Vandaag met mijn baas afgesproken dat ik van 3 naar 2 halve dagen ga omdat ik zo last blijf houden van mijn banden, rug en heupen. Hij heeft liever dat ik helemaal stop maar ik wil het gewoon niet. Ik wil niet thuis zitten en het is nog maar 4,5 week. Even volhouden nog.
    Dadelijk weer naar de fysio maar heb er eigenlijk geen zin in. Vanmiddag komt de vk nog die rhesus-spuit zetten...brrr...daar heb ik ook geen zin in.
    Vanavond wel weer yoga en daar heb ik wel zin in.
    Gordijntjes hangen er trouwens ook weer fris en stralend bij. Ik vond ze ineens een stuk witter maar dacht dat het aan mij lag maar hub zei het ook gelijk toen hij weer thuis kwam...:)....het was dus écht al héél lang geleden dat ik ze gewassen heb :):)

Nou, ben weg naar de fysio :(

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allen,

Het is hier rustig geweest, hoefde ik niet zoveel bij te lezen ;).
    Gister heerlijk in de tuin van mijn schoonouders gezeten onder de parasol :D. Vanochtend druk geweest met allerlei kleine regeldingen buitenshuis. Vanmiddag weer rustig aan. Heb al een parasol met laken opgetuigd zodat ik niet in het zonnetje hoef te zitten want het is alweer behoorlijk warm!

@ sheann, Wat leuk dat je kleine meetrommelde met het zomercarnaval :), Het is zo leuk om contact te hebben met de kleine in je buik ;)

@ Mosa, was het nog gezellig gister met schoonouders en rustig in de tuin was ook wel lekker zeker?

@ Sterre, wat grappig dat jij ook naar Harry Potter was geweest zaterdag. De verhaallijn van HP is altijd verrassend. De boeken heb ik dus wel gelezen, maar ik zal niks verklappen ;)

@ Pookie, leuk naar een hondenshow. Grappig dat jou kleine al een uitgebreide muziekliefhebber is :) en dat je dat zo goed kan merken!

@ Melisa, leuk wat van je te horen. Vervelend dat je pijnbestrijding nodig had, maar ook wel weer een opluchting waarschijnlijk. Gaat alles nu goed met jou en de kleine?

Rustig aan maar weer meiden met deze hitte ;)

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Even een klein berichtje van mij.
    Ik ben 22 augustus bevallen van baby Svinthe.
    Ik heb het niet cadeau gekregen helaas.
    Maar goed, het is achter de rug en ik wilde toch even een leuk fotootje laten zien hier.
    Als ik weer wat meer op de been ben lees ik lekker even bij!

Groetjes, Hanna

8. woops

woops Niet meer actief

@hanna,

Lekker genieten van je kleintje en wat heeft je kleintje al veel haar zeg! :$

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Bij het plaatsen van mijn bericht blijk ik een pagina te hebben gemist :(, hmm zwanger of zo haha

@ Mosa, heb je nog een beetje lekker geslapen vannacht?
    Werkze vandaag en alvast veel plezier bij zw.gym!

@ Pookie, bij de babyuitzet was ook een discussiestuk over newborn versus babydry luiers. Het kwam er op neer dat bij de baby's die borstvoeding krijgen de newborn vaak beter droog houdt en bij flesvoeding de baby dry beter schoon en droog houdt. Baby dry is wel goedkoper...
    Tsja ben hier een beetje mutsig want ook van luiers heb ik 1 pak in voorraad en de rest kopen we wel als de baby geboren is.... Dan weet je de grootte, dan weet je wat werkt En stel je voor dat ;)

@ Salapio, haha je geeft ook een goede samenvatting van de topic discussie die ik zojuist noemde :D

@ Sterre, fijn dat de gordijnen weer lekker schoon, fris en wit zijn! Verder terug naar 2 halve dagen werken. Tsja wat moet dat moet, t is vervelend dat het zo moet maar beter voor jezelf. Wel fijn dat je baas nu min of meer meewerkt!
    Sterkte bij de fysio en veel plezier bij de yoga!

Liggingstekening: hier worden helemaal geen liggingstekeningen gemaakt, maar vanaf 27wk wisten ze bij mij zeker dat het hoofdje beneden lag en ruggetje rechts...

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, wat superlief ziet Svinthe eruit, je hebt haar mooi gemaakt :D! En idd wat een flinke bos haar :$ Leuk hoor :D
    Doe maar lekker rustig aan hoor!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Wauw wat een mooi meid en inderdaad, wat een bos haar :$ Maar dat zal je nog wel veel vaker gehoord hebben en gaan krijgen :D Hopelijk ben je snel weer hersteld! Wel fijn dat je even een foto hebt geplaatst.

Afrola: Ik heb vandaag nog niet buiten gezeten, ga ik straks even doen als de vk is geweest met d'r spuit.
    Ik ben erg benieuwd hoe HP verder gaat lopen. Ik vond de film trouwens minder leuk nu ik dit deel niet gelezen had. Denk dat ik toch maar eens richting bibliotheek ga als ik verlof heb.

Fysio was fijn dit keer. Lekker een massage gehad en mijn heup voelt nu al beter aan. Hopelijk blijft het zo want ze zei dat het erger kon worden. Toevallig bleek zij zelf 21 wkn zwanger te zijn van de 3e maar je ziet er helemaal niks van. Ik was ook best verrast toen ze het zei. Er is dus flink over babies gekletst het afgelopen half uur :).

Zo nu weer naar beneden op de vk wachten...

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, heerlijk, naar het strand! Was het lekker? En wat vindt Mirre van de zee?

Sterre, ik vind 30 weken eigenlijk best een grote mijlpaal, gevoelsmatig dan. Nu is het nog 10 weken en daarna korter dan 10 weken :$ Gaat snel!
    Goed dat je 2 halve dagen gaat werken, waarschijnlijk is het beter voor je. En dan gewoon aankijken hoe het dan gaat. Op welke dagen blij je werken?
    Hoe ging het vanmiddag bij de fysio? Ik lees al dat het deze keer wel prettig was, gelukkig maar!
    En deed de prik zeer?
    Veel plezier vanavond bij yoga!

Afrola, is het een beetje uit te houden op je balkon?

Hanna, wat een schatje!! En idd die haartjes :D Mooi zeg!
    Leuk om wat van je te horen, ik hoop dat je snel weer een beetje op de been bent!

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Hihi vind ik ook wel hoor dat het wel een grote mijlpaal is maar ik dacht dat ik overdreven dacht :) Gaat inderdaad snel maar ik ben nu toch wel heel nieuwschierig aan het worden over hoe de kleine eruit ziet enzo en in mijn geval, wat het is. Gewoon, naar wie er in mijn buik woont :D
    Ik ga nu op dinsdag en donderdagochtend werken. Nou ja werken...het is onderhand meer therapeutisch bezig zijn..;)

Spuit zit er inmiddels in en het viel me 200% mee. Ik las en hoorde verhalen dat het pijnlijk zou zijn maar dat is het helemaal niet. Een klein prikje heb ik gevoeld en verder niks. De uitslagen van het bloed waren ook binnen en ik heb geen anti-stoffen in mijn bloed.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, ik denk dat niemand de mijlpaal van 30 weken overdreven vindt hoor :) En zolang we dat zelf niet vinden, maakt dat natuurlijk ook niet uit ;)
    Ik ben ook al heel nieuwsgierig hoor! Voor mijn gevoel was nog 4 weken nu ook goed :) Maar het komt vanzelf dichterbij!

Fijn dat je de prik weer hebt gehad, en dat je geen anti-stoffen in je lichaam hebt. Dat gaan ze donderdag bij mij checken, maar ik dacht dat ze dan gelijk bloed zou prikken en de spuit zou geven.

Lekkere dagen om te werken, dinsdag en donderdag, lekker lang weekend! En hopelijk hou je dit beter vol!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik denk dat ze dan eerst bloed prikken en daarna die spuit er gelijk achteraan zetten.
    4 weken was ook nog lang zat geweest ja hihi, maar inderdaad, dat komt vanzelf wel :)
    Als ik dit niet volhoud op mijn werk, dan word het echt tijd om te stoppen denk ik...:)
    Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto geplaatst. Je ziet er ook nog een klein stukje van onze maxi cosi op staan en de wagen zag ik net.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk, een nieuwe foto! Je ziet nu heel duidelijk dat je buik ronder wordt vind ik. Ik maak morgen weer een nieuwe.
    En een knuffel in de maxi-cosi, of zie ik dat niet goed? :)

Dat denk ik ook, mocht het niet lukken met deze werktijden, dan zul je toch moeten beseffen dat het beter is om helemaal te stoppen :D Maar misschien is dit precies goed voor die laatste paar weekjes.

17. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje.
    Ik heb wel zoveel hoofdpijn en echt stekende hoofdpijn dat ik m`n hoofd gewoon vast moet houden.
    Als ik lig wordt het iets minder, en als ik dan omhoog kom dan klapt m`n hoofd er zowat van af.
    Heeft iemand dat van jullie ook gehad en wat was het en/of kon je er tegen doen.
    Ik wordt er gek van.
    De verloskundige had wel gezegd als het aanhoud gewoon bellen, maar ja ik blijf bellen naar die vrouw.
    Ze had al wel als tip veel drinken en daar ben ik volop mee bezig.
    Overal waar ik ben heb ik m`n half liter flesje met water bij me.
    Iemand tips voor mij, jullie zijn ten slotte al verder en misschien hebben jullie het ook gehad.

Groetjes

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wops, bah, wat vervelend zeg!
    Aangezien ik gelukkig bijna geen hoofdpijn meer heb sinds ik de pil niet meer slik (daarvoor wel minimaal 1 of 2 dagen in de week), zou ik niet weten wat je er aan zou kunnen doen.

Maar denkt de vk dat het iets hormonaals is? En ik zou zeker de vk nog een keer bellen hoor, want zo veel hoofdpijn is niet te doen!
    Sterkte!

19. woops

woops Niet meer actief

Jja, vind het zo vervelend om haar steeds te bellen, al zegd ze zelf dat ik moet bellen als het echt niet uit te houden is.
    Ik dacht vraag het eerst hier nog eens, ik wil niet klagerig overkomen bij de verloskundige.
    Wat een must ben ik toch. :(

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben zelf ook niet het type om de vk voor ieder wissewasje te bellen, maar dit trek je op een gegeven moment niet meer toch? Vooral hoofdpijn in combinatie met het warme weer van nu lijkt me vreselijk.
    Maar misschien kun je nog even hier op de site zoeken, misschien zijn er wel topics over?

Maar ik weet zeker dat de vk je geen zeur vindt hoor, dus anders gewoon bellen!!

Deel Deze Pagina