@Pookie, balen zeg die klimop. Wij hebben ook gestreden tegen dit onkruid, eerst in ons oude huis en waar we nu wonen zitten we ook weer met klimop van de buren aan beide kanten. Maar manlief houdt het gelukkig aardig bij, dus hebben we er niet zoveel last van. Succes nog met verder tuinieren!
Goedemorgen allemaal! Hier ook weer een heerlijk zonnetje vanmorgen word er zo blij van! @Sheann: wat spannend! Heb je al bedacht hoe je het gaat vertellen? Ik weet nog dat ik het eerst aan mijn schoonouders vertelde; helemaal door het dolle! 1e kleinkindje En daarna reden we door naar mijn ouders; voor mijn moeder was het eigenlijk geen verrassing meer, ze had het al lang aan mijn gezicht gezien! (wat voller!) @Hanna: wat koken betreft kunnen we de hand schudden, vind er ook echt niets aan! @Pookie: rustig aan met die hormoontjes ga maar lekker in het zonnetje zitten en even dromen over het kleine hummeltje wat er in je buik zit! @sannehai: oehhhh, lekker shoppen hou je in bedwang
Ha; uitgeroeid. Niet helemaal maar we kunnen het schuurdakje weer zien en de schutting is ook de helft minder dik! Gelukkig heeft mannetje toch uiteindelijk goed zijn best gedaan. Misschien verdient hij nuu wel een biertje op het terras. Ik zal het eens voorstellen. Jullie ook allemaal lekker naar buiten en vitamine D opsnuiven! Of babyshoppen; vitamine B(aby) opdoen!
Hoi Meiden Ben net terug van mijn moeder. Al mijn broers en zussen wisten het blijkbaar al en ik vroeg aan mijn moeder of iemand het grote nieuws al had verklapt en ook al wist ze het nog niet ze wist gelijk waar ik het over had. Ze was heel erg blij en ik kreeg een hele dikke knuffel. Een half uur later bedacht ze ineens dat ze mijn vriend ook nog moest feliciteren Daarna heerlijk genoten van het zonnetje in de tuin.
Mijn moeder vertelde trouwens dat ze bij al haar zwangerschappen 3 maanden misselijk was maar nooit hoefde over te geven dus dat geeft mij weer moed. Ze vertelde ook dat je vroeger niet zomaar een echo kreeg en dat ze daarom ook nooit het geslacht wist.
Hoi meiden, Wat een prachtige dag was het toch weer Dat smaakt naar meer @ Sanne, daar heb je helemaal gelijk in, dat je bij een latere echo veel meer ziet. Dat is ook wel erg leuk natuurlijk! Wat leuk en toevallig dat je collegaatje ook zwanger is Typt ze ook hier op het forum? Heb je vandaag nog iets leuks gekocht? @ Sheann, jammer dat je je nichtjes en neefjes zo weinig ziet! Leuk dat iedereen zo blij voor jullie is! En wat grappig dat zo'n nieuwtje als een lopend vuurtje door je familie heengaat! Heeft je vriend ook een grote familie? Fijn dat je moeder nooit hoefde over te geven! Dat zal jou inderdaad moed geven! Mijn moeder is uberhaupt nooit misselijk geweest vanwege haar zwangerschappen! @ Hanna, nu kun je natuurlijk iets gerichter spulletjes kopen! Leuk zeg! Hopelijk heb je vandaag inderdaad niet hoeven te koken Wel gezellig om samen met vrienden te koken! En wat voor nieuw boek heb je dan? @ Pookie, hihi, ik moest wel lachen om je klimop verhaal Maar gelukkig is het uiteindelijk toch nog goed gekomen! Hebben jullie nog gezellig een terrasje gepakt? @ Dib, ga jij nog iets leuks doen dit weekend? @ All, fijne avond allemaal!
Mosa: Mijn vriend heeft geen grote familie. Hij heeft een broertje en die heeft al twee kleintjes. Heb jij broers of zussen. Wel fijn dat je moeder niet misselijk was. Misschien wordt het jou ook bespaard. Ik ben de laatste paar dagen wel een beetje weeig en moet s'ochtends kokhalzen door te veel slijm in mijn keel. Maar het valt allemaal wel mee en het ergste zit denk ik in mijn hoofd. Als het hierbij blijft dan teken ik ervoor. Jij nog misselijk?
@ Sheann, mijn vriend en ik hebben allebei een oudere broer. Mijn zwager en schoonzus kunnen geen kinderen krijgen, en mijn broer en schoonzus willen wel kinderen maar nu nog niet. Dus geen grote familie Vervelend dat je moet kokhalsen door slijm Hopelijk is dat tijdelijk. Ik heb af en toe nog dat weeïge gevoel maar niet misselijk of kokhalsen ofzo. Dus dat is wel lekker. Zo, nu lekker met mijn boek op de bank
Nee geen terrasje gepakt, na ff nadenken dachten we dat het bij ons in de tuin zonniger en luwer was dus hubbie heeft daar van een biertje genoten. JIj lekker gelezen Mosa? @Sheann; misselijk voelen en kokhalzen is al niet echt fijn, ik hoop voor je dat de rest ( het echte werk je bespaard blijft!) gelukkig is het bij mij de laatste dagen weer beter aan het gaan. Misschien is mijn lijfje nu aan de concentratie HCG gewend. wel weer lekker vroeg wakker.........weer geen uitslapen dus. Maar ik duik zometeen nog wel ff naast het ventje. Anders is het zo ongezellig!
Ha pookie Als het goed is heb jij de ergste weken al gehad en wordt het vanaf nu alleen maar beter. Ik ga zo ook mn ventje wakker schudden, ik zit al uren alleen.
Goedemorgen meiden, Nou ik heb mijn beweging voor vandaag er al weer op zitten. Mijn man ging hardlopen en ik heb gezellig meegefietst. Het waaide toch nog wel hard hier in de polder, maar gelukkig scheen wel lekker het zonnetje! @Pookie, fijn dat het gelukt is met die klimop! Altijd een hele klus. @Shean, leuk dat je moeder zo leuk reageerde. Nog even over het overgeven: Mijn moeder heeft nooit overgegeven. Ze is 3 keer zwanger geweest. Mijn oudste zus heeft ook nooit overgegeven. Mijn tewwelingzus 4x9 maanden en ik....? Bij mij is het nu gestopt (hoop ik) na 16 weken zwanger zijn. Dus bij onze familie wordt dit duidelijk niet van moeder op dochter overgegeven (leuke woordspeling ) Mosa, ik heb nu het boek: Donkerder dan de nacht van Michael Connelly. Ben er net in begonnen en zit gelijk al helemaal in het verhaal. Heerlijk! Het koken ging trouwens heel goed gisteren. Ik heb goed mijn snor gedrukt hahahahha Het enige wat ik heb gedaan is garnalen verdeeld over de borden en 2 limoenen doormidden gesneden Fijne dag allemaal, groetjes, Hanna
hoi dames! @mosa ja mn collegatje schrijft hier ook opt forum is wel grappig haha ik denk dat ze nu wel naar de novembermama's zal gaan, ze zat niet echt bij een vast clubje. ze heet manonn dus wie weet zie je haar daar wel verschijnen haha en owja shoppen haha was echt super leuk! mn vriend zn zus en de kleine kids mee.. haha heb je toch weer een goeie smoes om in de prenatal te zijn of in de duimeland(kweet niet of jullie dat kennen? dat is ook een babyzaak hier) in de duimeland flink eens naar de kinderwagens gekeken, gelijk uitleg gekregen van zo'n vrouw haha voelde me wel iets ongemakkelijk omdat het nog allemaal zo vroeg is! hahaha maar goed informatie is altijd handig! we vonden de urban jungle (denk ik dat het was) wel erg leuk. die reed ook echt Super licht, en zeker vergeleken met de quinny van mn vriend zn zus! met 3 wielen, leuk ding. verder niets gekocht ofso hoor tsja je weet toch nog niet wat het is dusja.. @sheann ik had dat in het begin ook Mega veel slijm en dan stond ik in de douche te tandenpoetsen en dan ook steeds kokhalzen, ik hoop niet dat je op dn duur echt moet gaan spugen! @pookie good job met het uitroeien van de klimop! hahah @hanna oww haha lekker niet veel hoeven doen dus bij het koken? ik hou juist wel erg van koken, ( ook niet altijd hoor maar es op zn tijd) heb gisteren met de zus van mn vriend bara's gemaakt, dat is iets surinaams erg lekker! maar toen ik thuis kwam was ik helmaaaal niet lekker weer spugen dus gelijk naar bed gegaan...heb ook steeds een beetje het gevoel van als ik dan niet op tijd genoeg naar bed ga, dat ik dan ook niet lekker word ofso..? heb ik al een paar x gehad namelijk... naja.. gwoon op tijd naar bed gaan dan eh haha. nou damesssss fijne zondag nog ik ga lekker niet te veel doen( ahh ergg want er moet nog heel veel hier gebeuren! hahaha) groetjessssss
zeg... bij mij doet de site weer es raar hoor..:S ik kan met geen mogelijkheid zorgen dat mn banner weer te zien is:S? en hij staat gwoon wel in mn profiel...? lekker bizar..
Sannehai, ik zie je banner wel hoor nu. Soms is die van mij ook even verdwenen.... geen idee hoe dat dat kan. Misselijkheid kan natuurlijk erger worden als je vermoeider raakt. Op een gegeven moment heb ik dat ook weleens gedacht dat dat er iets mee te maken kon hebben bij mij. Ik ben trouwens vanmorgen nog even op de weegschaal gaan staan en ben nu 1,2 kilo aangekomen. Dus lekker bescheiden nog. Da's wel het voordeel van veel overgeven in het begin
Sanne: Dus ik ben niet de enige die dat heeft et veel slijm, ik vond het al zo raar. Mijn vriend is ook gek op bara. Ik ben er zelf niet zo weg van. Hanna: Ons keuken prinsesje hihihi
Hoi meiden, Ik heb een beetje een rotdag. Sinds vandaag heb ik met het afvegen na het plassen een beetje bruine afscheiding op het wc-papiertje zitten Heel vreemd, en ik vind het toch wel heel eng. Verder komt er niets, alleen na het plassen iets. Het is ook niet bloed, maar echt afscheiding. Ik denk een beetje wat jij ook had Sanne. Verder voel ik me hetzelfde, ik baal er wel van. De laatste twee keer dat ik naar de wc ging, was het amper meer wat, maar het zal toch even afwachten zijn. Dinsdag naar de vk, misschien kan ik toch iets eerder een echo krijgen? Vanmiddag zouden vrienden komen, maar die hebben we afgebeld, ik was niet echt in de stemming. @ Pookie, gelukkig voel je je wat beter de laatste dagen! @ Sheann, wat was je vroeg wakker dan zeg! Ik ben 's nachts veel wakker maar ik kan uiteindelijk nog wel een beetje uitslapen. @ Hanna, mooi zo dat je niet hoefde te helpen met koken gisteren Wat vervelend trouwens dat jij de enige was die moest overgeven vanwege de zwangerschap, raar dat dat zo wisselt! 1,2 kilo aangekomen is erg netjes zeg Goed hoor! @ Sanne, ik voel me ook nog heel ongemakkelijk in babywinkels. Ik heb dan echt de neiging om mijn buik uit te zetten, zodat het nog wat lijkt Zo te lezen heb je een leuke dag gehad gisteren, wel jammer dat je moest overgeven erna! Misschien dat je er inderdaad meer last van krijgt als je moe bent? Nu is je banner trouwens wel weer te zien! O ja, kijken jullie weleens De wereld draait door? Ik ga morgen naar de opnames met 6 collegaatjes Daar heb ik heel veel zin in, ik vind het altijd wel een leuk programma! Fijne dag nog allemaal!
hoi dames pff wat een blech dag heb ik vandaag! vanaf gisteravond dus al niet lekker.. vandaag ook niet echt.. bah bah.. hele dag niets gedaan.. en weer flink moeten spugen.. bah bah. zou bij mn vriend zn ouders gaan eten, maar heb mn vriend gebeld dat ik niet meer kom ben echt niet lekker! en mn boobs my gosh.. ze gaan de laatste paar dagen steeds meer pijn doen ze gaan ook steeds strakker zitten, zegmaar bij de omvang..? @sheann ja ik vind bara wel lekker, kan alleen opt moment ff de geur niet verdragen! haha we hadden er ook een tomaten salsa met madame janet's gemaakt, Pittig! whoe! @hanna zoo dat is zeker bescheiden ja 1.2 kilo haha dat zal wel het voordeel van het spugen zijn ja! bij welke week is dat bij jou ook al weer over gegaan..? nou groetjessss
@mosa heee meid wat vervelend dat bruin verlies! ja ik schrok me ook een hoedje toen, maar toen ik later nog eens even kritisch naar mezelf keek was het gwoon meer donkergeel dan bruin... als je je zorgen maakt kan je altijd de vk even bellen, wie weet mag je eerder op controle, maar volges mij, als het niet helder rood is en je hebt geen krampen, steld het meestal niet veel voor. (al snap ik je gevoel natuurlijk volkomen!) in mijn zwangerschapsboek staat dan ook dat dit bij 1 op de 4 vrouwen voor komt, en dat het bij 90% niets is. maar ik duim voor je dat het niet erger word!
Sanne, vervelend dat je zo'n rotdag hebt! Balen dat je nog zoveel moet overgeven! Beterschap! Het is bij mij wel bruin, maar dan meer lichtbruin waterig. Dinsdag heb ik de intake bij de vk, dan zal ik het in ieder geval wel melden, kijken wat zij zegt. Maar dank je wel voor je berichtje, stelt me toch iets meer gerust! Nu maar hopen dat het zo'n beetje wegblijft!
Hoi meiden, Wat een rustig relaxdagje hier zeg! Heerlijk! Heb vanmiddag nog 1,5 uur geslapen op de bank @Mosa, dat zal wel schrikken geweest zijn, bruine afscheiding. Inderdaad, in de meeste gevallen is het niet ernstig en we gaan maar uit van het goede he. Wel fijn dat je dinsdag naar de VK mag. Ik zou toch vragen om een echo als ik jou was. Dat stelt je wat meer gerust denk ik en van de buitenkant kunnen ze echt niet zien hoe of wat! Ik kijk heel vaak naar de Werel draait door. Leuk Dat je morgen naar de opname gaat. Veel plezier daar! Sannehai, bij mij is het spugen zo bij 16 weken overgegaan. Groetjes, Hanna