kruidvat doos zijn een aantal folders/boekjes, veel verpakkingsmateriaal en maar een paar nuttige dingen. Maarreh een gegeven paard.............................. Ik vond zelf de prenatal doos de leukste. Leuke boekjes en leuke nuttige kadootjes. Zo nu ff lunchen.
Ik moest van mijn hubbie mijn buikband om maar weet nog niet wat ik er zelf van moet vinden. Ik heb het idee dat hij hoger moet maar dan zit hij te los. Foto's staan in mijn album. Als je niet in mijn album kan dan moet je me even toevoegen als vriend, ik heb hem namelijk op prive gezet.
hoi dames, Sheann, nogmaals, hele mooie stoel! Leuke nieuwe buikfoto's zeg! Ik heb het hele concept buikband ook nog niet door, dus ik weet niet precies hoe hij moet zitten. Maar zo ziet het er wel leuk uit, en mooie buik! Sterre, ik heb nog geen vragen bedacht voor de intake van de kraamzorg, maar ik moet er nog even over nadenken. Het belangrijkste is denk ik dat wij 3 binnenkatten hebben, dus het moet niet iemand zijn die allergisch is of katten niet leuk vindt. Verder leggen ze volgens mij meer uit wat de kraamhulp precies doet enzo. Wat vervelend dat je zo'n rotnacht had! Hopelijk voel je je inmiddels iets fitter. Afrola, ik had gisteren idd ook extra last van mijn bekken, dus het was gewoon iets te veel. Vandaag ook erg veel last, maar na alle gebruikelijke boodschapjes vanochtend, doe ik verder rustig aan. Grappig dat je meisje vannacht wilde bepalen hoe jij lag Waar is je zwager op gepromoveerd? (als ik vragen mag). Salapio, vervelend van de duizeligheid! Hopelijk helpt de drop! Pookie, balen dat je niet uit kon slapen Gelukkig heb je de komende tijd vaak zat gelegenheid om alsnog uit te slapen! Die neefjes van mijn vriend waren trouwens van zijn tante, dus geen oom-zeggertjes zeg maar All, net bij de vk geweest en alles was nog steeds prima. Ook bloed laten prikken en de rhesus-negatieve spuit (hoe het dan ook heet) gehad. Gewicht was ook netjes, en bloeddruk ook. Toen ging ze voelen en het hoofdje ligt bovenin Maar ze had nog genoeg ruimte om te draaien, maar ik vind het wel een beetje verdacht dat ons meisje bij geen enkele echo met haar hoofdje naar beneden lag. Maar over 3 weken maar weer zien.
Sheann: Staat je hartstikke leuk joh! maar dan moet je er niet zo verlegen bij gaan staan Afrola: Jij moet dus nu al beginnen met opvoeden Hier begint er in bepaalde slaaphoudingen ook eentje te protesteren. Best grappig maar als je er niet van kan slapen word het minder. Gelukkig heb je al verlof. Morgen ga ik nog 1 keer andere boeken halen voor de geboortekaartjes maar ik verwacht eigenlijk dat we bij het kaartje blijven die we in het 1e boek hebben gezien. Interessant om naar zoiets te gaan. Toen mijn ventje zijn scriptie moest gaan verdedigen was dat helaas achter gesloten deuren. Veel plezier i.i.g. Salapio: Vervelend zeg dat je van die opvliegers enzo hebt. Huh varkengelatine in drop Nog nooit van gehoord...ben ik even blij dat ik geen dropliefhebber ben. In wat voor dingen zitten nog meer van dat soort verassingen? Pookie: Nah balen zeg, heb je lekker verlof word je eruit getrommeld door de hele bubs. Ik had gister toch nog 1 gelukje...ik heb precies dezelfde haarclip kunnen kopen en het was net de laatste die er hing Ik ben dus weer voorzien. All: Het lijkt me gewoon even niet gegund deze week...dacht ik een uurtje geleden even lekker plat te gaan...begint precies de buurman met het opschuren van z'n deuren ...Heb het nog geprobeerd te negeren maar helaas... Ach heb wel even kunnen genieten van een mega drukke stuiterbal die m'n buik flink liet dansen, dat is weer een goedmakertje
@mosa; het is nog niet erg dat je beeb met hoofd omhoog ligt, alleen als ze zo om gaat draaien zal het echt heftig worden waarschijnlijk. Grote volksverhuizing in buik En jij ook al zo'n rhesus spuit gehad? Sterre toch ook? Ik dacht dat dat heel weinig voorkwam maar dat valt dus best tegen. heb ik mazzel Maar jullie hebben allemaal vrij laat de intake van de thuiszorg, bij mij kwamen ze bij 27-28 weken. Maar op zich valt het allemaal mee, ze kwamen gelukkig niet controleren of het kamertje al af was en het bedje goed opgemaakt @Shean; ik heb geen buikbanden, vind het niet zo fijn om aandacht te leggen op dat onderdeel wat ik altijd heb verstopt. dus of hij goed zit weet ik eigenlijk niet maar hij staat je wel heel leuk!
Sterre, bah, vervelende buurman :x Kon je niet even op de muren bonken Maar genieten van een drukte-makertje in je buik is natuurlijk ook erg leuk! Pookie, nou, laat de volksverhuizing dan maar komen Het komt vast ook wel goed, maar ik had echt het idee dat ze nu misschien al wel goed lag. Ik dacht ook dat een rhesus-negatieve bloedgroep niet zo vaak voorkwam, maar Sterre en ik hebben het idd allebei. En mijn vriendin die zwanger is ook, dus zo zeldzaam is het niet. Maar verder stelt het weinig voor, het is meer een voorzorgsmaatregel. Dat is idd een vroege intake dan, als iedereen het bij mij al vroeg vindt. Mij leek het wel handig, niet te laat, dan weet je misschien beter wat je nog moet kopen enzo.
Mosa: Net jou berichtje gemist. Fijn dat alles goed was bij de vk. Die rhesus spuit valt mee he? Hmm jou meisje blijft dus eigenwijs in stuit liggen. Moet je eens googlen op moxatherapie, daar kwam mijn yoga-juf mee. Ik wilde eigenlijk aan de kraam vragen of ze ook mensen hebben die speciaal iets doen met bv of dat ze er allemaal ervaring mee hebben en mij daarin kunnen helpen. Vind dat eigenlijk wel belangrijk dat ik daarin goed begeleid kan worden of dat er i.i.g iemand is die me goed kan helpen. Pookie: In de brief die ik kreeg van de kraamhulp stond al vermeld dat het kamertje niet af hoeft te zijn.
Sterre, ik ging er eigenlijk van uit dat alle kraamhulpen ervaren zijn in het begeleiden van het geven van borstvoeding, maar misschien is het idd goed om het even apart te noemen. Dat zal ik ook doen, want dat is wel een belangrijk punt! Ik zal straks eens googlen op moxatherapie, thanks!
Sterre, ik heb gelijk even gekeken voor die moxa-therapie, en klinkt wel interessant! Maar ze passen het toe vanaf 33 weken, dus eerst maar eens afwachten hoe mijn kindje over 3 weken ligt als ik weer naar de vk moet. Maar bedankt voor de tip, zeker iets om te overwegen mocht het wel nodig zijn!
Mosa: Fijn dat het misschien wat is die moxa. Het klonk mij in eerste instantie een beetje zweverig in de oren maar het ziet er toch interessant uit. Ach wie weet ligt ze straks al fijn in de goede richting.
Aangezien iedereen zo wel een beetje een hoofd foto heeft laten zien heb ik ook even een foto van mij en m'n mannetje in mijn album gezet. Weten jullie ook tegen wie je het hebt Ik heb het wel even prive gezet dus moet je even vriendjes met me worden als je wilt kijken. Oja die foto hebben we trouwens zelf gemaakt met z'n 2en in een iet wat beschonken toestand...was op een bruiloft... Er staat trouwens ook weer een nieuwe actie foto van Moos in...*proest*
Sterre, leuke foto!! En idd leuk om je gezicht ook eens te zien! En nog een hele blije foto ook En Moos, zo zou je er idd bijna bang van worden Ik vind het zulke grappige beestjes!
haha, leuke foto van Moos, echt een fotogeniek beestje! En jullie ook hoor ondanx beschonken teostand
Mosa: Thanx! Haha ja die moos...je blijft ermee lachen. Eigenlijk is het een heel een groot mietje hoor...hij doet alleen maar heel stoer... Pookie: Jij ook thanx!
Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto in mijn album gezet. Eén met mijn standaardshirtje (maar buik lijkt wat kleiner vind ik, omdat de foto van iets verder af is genomen) en één met andere kleren aan.
Tja het is heel moeilijk om iedere keer een gelijke foto te maken. Maar je hebt een mooie buik hoor Mosa!
Dank jullie wel meiden! Wops, morgen 20 weken-echo zie ik. Spannend hoor! Maar alles ziet er vast goed uit, en dan is het super om jullie kindje nog een keertje goed te kunnen bekijken natuurlijk! Veel succes en plezier in ieder geval! Mogen wij daarna ook weten wat het wordt?
Zodra ik het weet en m`n ouders het heb verteld (komen morgenavond op de koffie) Ga ik het van de daken schreeuwen, want ik ben zo zo zo benieuwd.