Wij hebben sinds de 16 weken echo ook echt een meisjes gevoel. Hopelijk laat ons gevoel ons niet in de steek.
Mosa: Mooi buikje hoor! En wat hebben jullie leuke meubels Wij hebben koloniale ...mooi maar je word er gek van... Wops: Spannend morgen! Ik denk ook een meisje. Salapio: Lekker droog weer
Wops, we zullen het zien morgen En idd 50% kans Sterre, dank je Ik vond het leuk om toen we in dit huis gingen wonen, oude tweedehands meubels te kopen en zelf te schilderen. Alleen onze tafels zijn van hout (teak), en verder alles geschilderd. Een hele klus maar ik ben er wel blij mee. Ik vind persoonlijk koloniaal te donker, maar dat kan juist ook wel weer heel mooi zijn natuurlijk! Morgen ga ik écht rustig aan doen, ik heb de hele avond al hoofdpijn omdat er iets in mijn nek vast zit Heel irritant!
Mosa: Dat is idd raar dat je kleine weer met zn hoofdje naar boven ligt. Heb je dit keer wel een tekeningetje gekregen? Die van mij is de laatste paar dagen heel erg aan het draaien. Ik heb het idee dat hij nu aan de andere kant ligt want de bult is verplaatst naar links. Ik moet volgende week woensdag weer naar de VK. Ik ging gisteren op de weegschaal staan en was 4 kilo aangekomen sinds het vorige bezoek bij de VK. Ik schrok ervan. Hoeveel ben jij nu aangekomen? Leuke buikfoto. Hij lijkt idd ietsje kleiner dan de vorige. Sterre: Altijd leuk om het 'hoofd' achter het profiel te zien Haha vind je dat ik er verlegen op sta. Ik voel me nooit op mijn gemak bij het maken van foto's, ik maak ze liever zelf. Zit zelfs te denken om een spiegelreflex camera te kopen voor als de kleine er is. Daar kan je zulke mooie foto's mee maken. Pookie: Als de kraamzorg nu bij mij langs zou komen kunnen ze naar een lege babykamer kijken. Heel misschien, als mijn vriend niet naar Mysteryland gaat, gaan we zaterdag alle meubeltjes halen. Maar ik denk toch dat hij gaat dus dan wordt het volgende week.
Goedemorgen, Sheann, ik heb geen tekeningetjes gekregen, maar ze heeft het gewoon uitgelegd. Apart hè, die bulten aan de buitenkant van je buik Ik heb ze vaak rond mijn navel, blijkbaar dus het hoofdje. 4 kilo aangekomen in een paar weken is wel balen zeg! Maar kan er geen verschil zitten tussen je eigen weegschaal en die van de vk? Of is het ook 4 kilo ten opzichte van je eigen weegschaal? Anders misschien een groeispurtje van je baby? Ik was 1,5 kilo aangekomen in 3 weken en ben nu in totaal 7,5 kilo aangekomen. Dus hopelijk wordt dat niet ineens veel meer in de komende weken! Leuk dat jullie bijna de meubeltjes gaan halen! Dat maakt de kamer dan ineens zoveel meer af. Is dit weekend dan Mysteryland? Jammer van het weer dan! Zometeen moet ik weer naar de fysio, hopelijk zit het dan erna iets makkelijker in mijn rug en heupen. Fijne dag allemaal!
Mijn weegschaal heeft kuren dus ik wacht volgende week maar af wat mijn gewicht betreft. 7.5 kilo tot nu toe is heel erg netjes. Ik wist niet dat het weer zo slecht werd. Oh dan gaat hij vast niet Succes bij de fysio.
Sheann, wie weet valt het hartstikke mee volgende week bij de vk. Ik weet trouwens niet of het zo slecht weer wordt, maar hier is het heel grijs en het motregent. In ieder geval wordt het het hele weekend niet veel warmer dan 18/19 graden, dus dat is al een heel verschil met de afgelopen dagen.
hier is het nu best mooi weer, vooral vergeleken met gisteren. Toen was het alleen maar bewolkt en af en toe regen. Nu is het lekker fris met een zonnetje! Maar het weekend wordt niet echt lekker festival weer. Net ff te koud en te veel kans op een bui. Op voor de babykamer dus op mijn kaart van VK maken ze ook een soort tekeningetje hoe baby ligt. Heel grappig, het is gewoon een streep met een bolletje eraan. Maar ons mormel ligt nu al een tijd met d'r koppie in het bekken. Ze kreeg overdwars gewoon te weinig ruimte, gnagna. Maar nu voel ik echt overal baby hoor, volgens mij kan die buik niet groter meer!!
Hallo meiden, Na een drukke middag en avond gister heb ik weinig puf vandaag. Hoef niet heel veel maar nog wel een paar muffins bakken voor morgen voor mijn verjaardag. Dus mezelf zo maar eens motiveren om boodschapjes te doen @ Salapio, vervelend zeg duizeligheid ivm lage bloeddruk. Hopelijk helpt de drop! Bij de natuurwinkel hebben ze volgens mij wel drop zonder gelatine @ Pookie, bukken voor kleine hondjes lijkt mij ook killing, sterkte komende dagen! Ja dat gevoel van de baby zit overal en die buik kan nu toch niet groter meer heb ik ook. We zullen moeten zien of dat idd zo is @ sheann, de babydoos van etos moet je idd zelf ophalen maar enkele weken na de bevalling komt er dan ook nog iemand langs met een babydoos... Heel leuk zo'n schommelstoel in de babykamer! Buikband gewoon omdoen zoals jij het lekker vindt zitten. Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar ergens onder gedragen en dan had ik het bovenstukje wel eens dubbel zodat hij niet zover over mijn heupen viel. Bij groeispurtjes van buik en baby kan het even heel hard gaan met de kilo's. Maar daarna kan het weer heel rustig aan gaan. De laatste 7 weken ben ik maar 1 a 2 kilo aangekomen terwijl ik daarvoor in 7 weken 0,5 - 1 kilo per week aankwam. @ Mosa, goed zo! vandaag lekker rustig aan . Fijn dat alles goed was bij de vk. Ik kan wel begrijpen dat je een beetje onrustig wordt van het idee dat je meisje nog steeds in een stuit ligt. Maar probeer een beetje vertrouwen in je vk te houden als die zegt dat er nog genoeg tijd en ruimte is om te draaien. Als je meisje toch in stuit blijft liggen kun je eens nagaan of moxa-therapie wat voor je is. Ik heb daar over gehoord en gelezen en het schijnt bij veel zwangeren te helpen. ( oh, Sterre vertelde je er ook al van ) Ook weet ik dat er yoga-oefeningen zijn waardoor je kindje ruimte krijgt en sommige kindjes gaan daarvan draaien. Dat zou je eens bij zw. gym kunnen navragen. De titel van het proefschrift van mijn zwager is "Improved verification methods for concurrent systems". Het is zoiets als het vergelijken van vergelijkbare maar concurerende computermodellen die berekenen of iets mogelijk is. Ontzettend ingewikkeld dus, maar hij heeft de verdediging goed doorstaan Mooie buikfoto! Ik heb toch wel het idee dat de buik weer iets gegroeid is hoor! @ Sterre, Nog meer geboorteboeken halen. Maar je zal vast bij je eerste keuze blijven . Heb ik ook vaak dat het eerste waar je tegenaan loopt het leukst blijkt ook al bekijk je nog 20 winkels boeken, tijdschriften oid. Zoveel lawaai van klussende buren heel vervelend. Ik kan me er ook vaak om irriteren. Hopelijk kun je van het weekend dan een beetje bijkomen! Opvoeden haha ja probeer heel hard de kleine op te voeden maar die is erg eigenwijs Verdediging van een proefschrift is een hele ceremonie die in het openbaar plaats vindt, juist om familie, vrienden en collega's etc. te laten zien waar je een aantal jaar zo hard voor hebt gewerkt. Op zich hangt er niets van af. De beoordeling vindt alleen plaats op basis van je proefschrift en niet zoals bij een scriptie op een combinatie van scriptie en verdediging. Volgens mij is elke kraamhulp verplicht om veel te weten over borstvoeding. Bij meer ingewikkelde problemen zullen ze je misschien wel doorsturen naar een lactatiekundige Leuke foto van jullie met zijn tweetjes! Zo ben weer bij! Ik ga nu even de waterooievaar stalken want mijn zwembad is nog steeds niet bezorgd :x, en begin nu een beetje ongerust te worden of dat ding wel op tijd geleverd gaat worden
Pookie, ik betwijfel of je buik niet nog groter kan Wel fijn dat ze al met haar hoofdje in je bekken ligt! Afrola, morgen idd je verjaardag! Ga je het nog echt vieren? Ik heb besloten om me niet druk te maken om de ligging van mijn meisje, ik wacht het de eerste weken nog wel even af. En zeker een ingewikkeld proefschrift zeg! Maar fijn dat het goed is gegaan! Vervelend dat je bad nog niet is bezorgd, ik kan me voorstellen dat je hem nu toch wel wilt hebben. Alweer voorbij de 35 weken, jeetje zeg, over twee weken mag ze al komen Spannend! Wops, spannend vandaag!! All, ik zit er vandaag een beetje doorheen. Ik heb zo'n ontzettende last van mijn rug, of ik nu lig, zit, sta of loop Echt heel irritant. De fysio is nu ook bang dat het niet meer minder wordt tijdens mijn zwangerschap, dus nu is het zaak te proberen het niet erger te laten worden. Ook blijkt mijn knie nu overbelast te zijn (had er al een tijdje last van, soms zo erg dat ik er 's nachts wakker van werd), maar alle pijntjes zijn terug te leiden naar mijn rug. Daar zit zo veel niet goed, en het blijft ondanks de massages ook muurvast zitten Zo, genoeg geklaagd, hopelijk kan ik het straks weer wat beter van me af zetten.
Vervelend Mosa dat je rug zo lastig is, had je voor je zwangerschap ook al regelmatig last van je rug??????? En heb je niet wat verlichting door een aantal yoga oefningen. Het zou toch heel vervelend zijn als je je zwangerschap moet uitzitten met rugpijn! @Afrola; Hup stalk de waterooievaar!! Strax ben jij al bevallen en heeft beeb een megabadje Wat heeft je zwager dan voor een studie gedaan????? IT?? En dan wordt het weer tijd voor een buikfoto van jou, dan kan ik zien wat me nog te wachten staat O handig dat je precies een weekje op mij voorloopt. Kan jij ook mooi eerder bevallen!!! houd je ons wel op de hoogte hier als het zover is??? Waterbestendige laptop?????? Hier is het lekker rustig, alleen jongste hond ( chihuahua) vraagt veel aandacht de rest ligt eigenlijk de hele dag te maffen. Totdat er natuurlijk een paar mensen naast de tuin gaan staan beppen Mormeltje in buik begint wat te bewegen, die heeft vandaag flink uitgeslapen!
Pookie, voor mijn zwangerschap had ik idd al geregeld last van mijn rug, het is altijd al mijn zwakke plek geweest. Maar nu dan extra. Ik heb oefeningen van de fysio, maar tot nu toe geeft dat nog geen verlichting. Jij vandaag nog 40 dagen, dat gaat ook hard! Lekker toch, dat je beebje uitgeslapen heeft vandaag Waar zijn je ouders eigenlijk heen op vakantie? En blijven ze nog lang weg?
Mosa: Het wordt ook geen lekker weer dus heeft meneer besloten om niet te gaan. dat betekent dat wij morgen de babykamer bij elkaar kunnen shoppen. He yakkes, nog steeds last van je rug. Zou het ook niet beter worden als je bedrust kreeg. Niet dat je daarop zit te wachten. Maar misschien moet je maar niet meer zo ver reizen voor je werk. Afrola: Komen ze ongevraagd langs van de etos of bellen ze van tevoren? Fijn dat de verdediging van je vriend geod ging. Klinkt heel ingewikkeld. Moest hij het in het engels schrijven? Heb je je bad nog steeds niet gekregen, ik dacht dat je hem alang had uitgestald.
Sheann, dat vindt jij vast helemaal niet erg, dat jullie morgen gaan shoppen voor de babykamer Leuk, ben benieuwd wat je allemaal koopt! En op bedrust zit ik idd niet te wachten, en ik weet ook niet of dat echt helpt, omdat ik er nu zelfs met liggen last van heb. Maar met mijn werk valt het wel mee hoor, hoef de komende 3 weken nog maar één dag in de week naar Amsterdam voor afspraken, de rest van mijn werk doe ik thuis. Dus dat is nog wel vol te houden. En morgen voel ik me vast al wel weet iets beter, nu gewoon even een baalbui/dag door alles
Mosa: Nee dat vind ik helemaal niet erg En 1 dag de aankomende 3 weken naar kantoor valt reuze mee. Wanneer ga je met verlof? Ik ga begin oktober met verlof.
Sheann, ik werk nog 3 weken, dus per 20 september (geloof ik) begint mijn verlof. Heerlijk vooruitzicht vind ik! Maar voor jou schiet het gelukkig ook al op, toch wel lekker hè?! Ik neem nog 3 weken vakantie op na mijn verlof, dus per februari moet ik dan weer beginnen. Dan gaat mijn nieuwe contract ook in.
wat een vooruitzicht Mosa, ik vind het al o vreemd te moeten zeggen dat ik vlak voor kerst weer terug ben op werk. Dat klinkt zo ENORM ver weg!!! Zo nu ga ik zo ff langs ons eigen huisje, wasje doen en hubby ophalen. Die heeft vannacht daar geslapen, was wat makkelijker met motorrijles en werk