Wops: Gefeliciteerd!! Nog een meisje erbij. Hanna: Wat jammer dat het borstvoeden niet lukt. Ik ben er een grote voorstander van maar als het niet lukt, tja. En gefeliciteerd met je neefje. Afrola: Zo flinke buik. Zo te zien heb je helemaal geen striemen. Mooi hoor. Sterre: Als je nog niet in het dolfinarium bent geweest dan zou ik daar zeker heen gaan. Ik vind de ocean in Burgers Zoo ook zo mooi. Mosa: Hier was het ook slecht weer, maar ik vind het wel wat hebben. Af en toe een flinke onweersbui vind ik wel mooi. All: Vandaag eindelijk de babykamer halen. Wat heb ik een geduld gehad zeg Vriend gaat later op de dag nog wel naar mysteryland want iemand kwam aankakken met gratis kaartjes en daar kan je natuurlijk geen nee tegen zeggen. Morgen moet hij dan natuurlijk de hele dag bijkomen dus ik denk dat ik ga zwemmen met mijn broertjes. Mijn moeder is nog op vakantie en ik moet af en toe een oogje op ze houden en voor ze koken. Wordt nog wat om ze achter de computer vandaan te slepen.
Goedemorgen, Nog even een berichtje vandaag. Vannacht heel beroerd geslapen door pijn in mijn bekken dus zit al even op de bank te lezen. @ Sterre, dank je. Nu nog je tenen lakken, hihi, kan me voorstellen dat dat geen succes is @ Hanna, wat leuk dat jullie alweer zo snel een bijnaam hebben voor de kleine meid Dank je voor je compliment Jij bent de bevalling dus niet gelijk weer vergeten toen ze op je buik lag . Kan het me ook niet voorstellen dat je alles gelijk kwijt bent. Maar nu kunnen jullie lekker genieten terwijl ze je uit je slaap houdt . @ Mosa, kan wel begrijpen hoor dat je nu al met verlof wilt, maar nog even aftellen en voor je het weet is het zover . Dat je niet alle boeken in de bieb leuk vindt begrijp ik wel hoor, ik vind het soms ook best lastig om iets te vinden wat ik leuk vind. Maar er komen ook zoveel nieuwe boeken bij dat ik zou denken dat je altijd wel iets moet kunnen vinden , maar misschien is je tempo gewoon te hoog . Dank voor je compliment @ Sheann, idd flinke buik en gelukkig nog zonder striemen, daar ben ik wel blij om. Hopelijk houden we het zo, maar ik denk dat het eraan ligt of die buik nog veel gaat groeien . Heel veel plezier met babykamer shoppen, gaan jullie ook alles gelijk in elkaar zetten? Leuk hoor! Ook veel plezier met je broertjes in het zwembad, als ze tenminste de compu los kunnen laten . @ Wops, fijn dat je ouders blij waren! @ ALL, nu moet ik ervandoor, hubbie komt zijn bed uitgerolt en is een ontbijtje voor me aan het klaar maken . Daarna de boel klaar maken voor vanmiddag. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Er is er één jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien, dat is.... AFROLA!!! Afrola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe oud ben je geworden? Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt waarin je vooral goed verwend wordt Maar ik lees nu dat je hubbie al een ontbijtje voor je aan het maken is, dus dat verwennen komt vast wel goed! Sterre, balen dat Rennies niet helpen! Bij mij helpen ze niet heel lang, maar op het moment zelf wel meteen. Misschien eens informeren bij de drogist/apotheek of ze nog iets anders hebben, wat ook geschikt is voor zwangere vrouwen? Waarschijnlijk drukt je kindje tegen je maag aan, daardoor kun je het volgens mij erg hebben. Hanna, mijn moeder zegt dat het echt zo is dat je alles vergeet van de bevalling, dus ik denk dat je er heus wel minder aan gaat denken. Maar het toch allemaal niet niks (vooral als het niet allemaal heel voorspoedig verloopt), en ik denk dat het even tijd nodig heeft om het een plekje te geven. Je leven staat nu natuurlijk helemaal op z'n kop. Hoe voel je je nu lichamelijk dan? Al wel weer wat beter inmiddels? Poeh, een wandeltocht van 100 km Dat is ver! En met het weer van gisteren lijkt me het al helemaal geen pretje! Ik zou dan ook bang zijn voor onweer hoor! Dus jullie zijn nog steeds bezig met de keuken? Ook wel druk nu kan ik me voorstellen. Is dat het laatste wat gedaan moest worden aan de keuken? Leuk dat jullie vandaag 'leren' hoe je kunt douchen met Svinthe, lijkt me zo heerlijk Wops, leuk dat je ouders het allebei goed hebben geraden! Nu idd wat roze dingetjes kopen, heb ik ook gelijk gedaan! Sheann, joepie, vandaag is het zo ver Je hebt zeker geduld moeten hebben, maar ook leuk dat je het nu nog te goed hebt zeg maar. Geniet er maar lekker van! All, vandaag zit het zowaar iets beter in mijn rug (misschien toch door de massage van de fysio?), dus straks voorzichtig wat dingetjes in het huishouden doen. Verder een lekker rustig dagje, mijn vriend is namelijk werken en ik heb verder geen plannen.
Ik lees net dat er van 24 tot 27 september weer Mama Mazzeldagen zijn bij de Prenatal, dus 20% korting op alles! In het weekend van 26 en 27 september krijg je 25% korting. Toch handig! Dan ga ik mooi de laatste spulletjes kopen.
All: Babykamer is binnen. We hebben de commode met plankje erboven, de ledikant en matras en de garderobekast gehaald. Ik zat nog even te kijken bij de Ikea voor een dekentje maar wist niet welke. Hebben jullie er al eentje zo ja welke? Het moet geloof ik een soort fleece dekentje zijn maar die dingen lijken zo dun voor in de winter. Zou deze goed zijn? http://www.woepies.nl/?menu=article&categoryID=343156&articleID=7261902 Afrola: Ik wist niet dat je jarig was... Gefeliciteerd!! We gaan niet gelijk de meubels in elkaar zetten want mijn vriend is naar Mysteryland toe. Misschien morgen en anders volgende week. Mosa: Handig die kortingsdagen, ik heb het gelijk in mijn agenda gezet.
Zo, wij zijn even lekker op vakantie geweest naar Zweden, we zijn volgende week ook nog vrij dus dan gaan we echt wat doen aan het kamertje. Buikie groeit goed, a.s. donderdag de 20 weken echo, spannend! @Afrola, gefeliciteerd! En wat een buik zeg, echt een toeter Hij is wel heel mooi @ Sheann, het ligt er ook aan of je een slaapzakje gebruikt voor je baby. Maar verder weet ik er niet veel van af. @ Mosa, nog even wachten tot je verlof, wanneer begint het? En bedankt voor die data! Altijd handig @ Wops, een meisje, wat leuk zeg! En gefeliciteerd met het behalen van de 20 weken, halverwege alweer. @ Hanna, gefeliciteerd met je dochtertje, wat een mooie aparte naam is Svinthe.
Afrola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Ik wens je een fijne dag. Laat je maar lekker verwennen! Mosa, fijn dat het weer iets beter gaat met je rug.... Maar om dan nu gelijk dingen in het huis te gaan doen...... Rustig aan he!! Sheann, leuk dat de kinderkamer binnen is! Is ie naar je zin? Ik hbe geen idee of dit dekentje goed is. Ik heb alle dekentjes en lakentjes van mijn zus gekregen. Heb hiervan dus zelf niks hoeven kopen. De kraamhulp is vandaag om 12 uur vertokken. Ik moest toch wel een paar traantjes laten. De hormonen he.... Het was zo'n leuke vrouw en alhoewel ik weet dat mijn man en ik het wel gaan redden met de verzorging van Svinthe, het is toch even lastig om je te realiseren dat je nu op eigen benen staat! Het keukenblad is nu klaar en er moet nu nog getegeld worden. Ook moet het plafond nog worden aangepakt en er komt een deur naar de achterkamer. Als die er is is de keuken af en ... gaan we verder met een nieuwe wc en nieuwe kachels beneden. Hahahha, oud huis he... dan blijf je bezig! Groetjes, Hanna
@Wops; Nog een meid erbij bij onze club. Leuk hoor! @hanna; Ik zal genieten van mijn verlof En geniet jij van het flesvoeden aan Svinthe. Jammer dat bv niet is gelukt maar rust is veeeeeeeeel belangrijker. Kunnen jullie samen veel meer genieten van het "eten". En wat leuk dat je schoonzus een zoontje heeft. Gefeliciteerd en ook al zo'n leuke naam. En bevalling zal ook wel slijten net als alles wat niet leuk is, ik hoop het in ieder geval! Maar wat een hoop klusdrukte nog tussen de bedrijven door, poeh hee. Hebben jullie ook al veel kraamvisite gehad of komt dat allemaal nog?????? @afrola; dus nog ff en dan is het poeelbadje binnen! Laten we hopen dat ze woord houden!!! en ik ben niet de hele tijd alleen hoor, gisteravond en vannacht was hubby hier ook. Nu is hij weer weg en morgenmiddag komt hij weer hierheen. en met 5 hondjes ben je nooit alleen Maar dinsdagavond kan ik weer fijn naar huis en daar lekker gaan rommelen! En zo hee!!!! wat een buik, maar wel mooi naar voren! ik zal morgen vragen of hubby ff de camera en kabeltjes meeneemt dan kunnen we hier een foto van buik maken. Misschien zelfs wel 1 met een chihuahua erop. En veel plezier met je verjaardag!!!Yammie muffins...... Maar niet te druk doen hoor, laat hubby maar wat harder rennen @mosa; deze week ga ik ook ff naar de bieb, lid worden en dan een stapel boeken meenemen. Heb ik helemaal zin in. Laatste tijd veel te weinig echte lectuur gelezen! Gisteravond was echt eng, hele avond en ook groot deel van de nacht veel wind regen, hagel en onweer!!! Ongelooflijk, maar wel knus om dan samen film te kijken. Wij hadden de Da vinci code, was eigenlijk best een leuke film en daarna de meest verschrikkelijke scene van "About a boy", ik ben toen heel snel de hondjes gaan uitlaten (plaatsvervangende schaamte!!!) @Sterre; bij maagzuur helpt bij nog steeds de Rennieals een glas melk niet geholpen heeft. Ik merk wel dat als ik regelmatig iets kleins eet het minder is dan zeg maar 3 maaltijden op een dag. Uitje; Artis???????? en dan11 september dan ben ik er waarschijnlijk ook @sheann; gratis kaarten, tja daar zou ik ook geen nee tegen zeggen. Altijd leuk een festival! maar veel plezier morgen met zwemmen, gezien het weer zal dat wel in een binnenzwembad gaan gebeuren! @nikita; Leuk dat je weer terug bent vanuit Zweden. Hebben jullie een leuke vakantie gehad???? Met mooi weer?? Zo, vandaag lekker gerommeld met hubby, motorrijlaarzen voor hem gekocht en ff bij mijn broertje en gezin langs geweest. Heel grappig mijn nichtje van bijna 2 zat heel vreemd naar mijn buik te kijken. dus broertje vertelt haar dat er een baby in mijn buik zit, vanaf dat moment gaat ze heel vreemd naar alle buiken kijken. Ook naar die van haar moeder en erin prikken en zeggen baby baby. Heel schattig! maar nu ff de mormels uitlaten want ze worden errug vervelend!!!
Hoi meiden, Sheann, leuk dat jullie goed geslaagd zijn! Ik heb twee dekentjes, eentje idd van fleece en de andere is van wol. Dan kan ik even uitproberen welke het warmst is voor de winter. Volgens mij is zo'n dekentje uit je linkje prima hoor! Nikita, lekker dat jullie naar Zweden geweest zijn! Leuk gehad? En heerlijk dat jullie komende week nog vrij zijn, goed van genieten! Spannend dat je donderdag de 20-wekenecho hebt, maar ook leuk om je wurmpje weer eens te zien hè?! 21 september begint mijn verlof, dus het aftellen begint nu toch wel Hanna, je hebt natuurlijk in een korte tijd best een band opgebouwd met zo'n kraamhulp, dus dat is logisch dat het je niet onberoerd laat. En idd het besef dat je nu alles echt zelf moet doen natuurlijk! Hoe ging het douchen met Svinthe? Zo, jullie blijven zeker bezig in huis! Maar ook leuk natuurlijk! Pookie, leuk dat er ook weer een nieuwe buikfoto van jou zit aan te komen Hihi, plaatsvervangende schaamte om een film Het zal natuurlijk ook een heel vreemd idee zijn voor je nichtje dat er een baby in je buik zit! Wel schattig natuurlijk! All, mijn middag liep iets anders dan gepland. Wel netjes alles in huis gedaan wat ik wilde gaan doen, maar toen ik net even op de bank wilde gaan liggen belde mijn moeder. Ze waren op vakantie, maar vandaag al terug gekomen in plaats van morgen. Dus daar heen gegaan en uiteindelijk daar bijna de hele middag gehangen Gezellig! Zometeen komt mijn vriend thuis, dus na het eten ga ik dan maar even op de bank liggen. Ik ben er nu wel aan toe. Alvast een fijne avond allemaal en tot later!
Hoi, Ik wilde even een berichtje plaatsen. Zo`n leuk en geweldig berichtje.(vind ik zelf ) Ik lag net op de bank en ik voelde ons meisje weer heerlijk actief wezen, heb de hand van m`n mannetje gepakt en erop gelegt waar ze zo bezig was. Hij ging toen een beetje kriebelen en ineens kwam ze na een 15 min. helemaal naar de hand van m`n man. Een hele dikke bult kwam er op m`n buik en het deed gewoon zeer, zo dat ze duwde. Ze wilde volgens mij echt helemaal in de hand kruipen. M`n man doet z`n hand eraf en weg gaat ze. Zo lief. Vind het zo fijn dat m`n mannetje nu zo ook al kan ervaren wat ik ervaar maar dan anders. Heerlijk, we genieten echt van zulke momenten. Ik zwijmel er nog van. Wilde ik even kwijt. Fijne avond allemaal en alvast een fijne zondag.
Goh iedereen nog in diepe slaap??? En het is nog wel zulk mooi weer~! tja en meer heb ik ook niet te melden, bahalve dat nesteldrang een beetje begint toe te slaan. Heb toch in mijn hoofd dat we ook een nieuwe eethoek en dressoir nodig hebben............ ( we doen nu al 3 jaar met krijgertjes en het past voor geen meter)
Goedemorgen, Wops, wat leuk dat je man het beebje nu ook kan voelen, een heel speciaal moment is dat de eerste keer Pookie, hihi, dat is idd echte nesteldrang Van wat voor soort meubelen hou je? Afrola, leuke verjaardag gehad? All, ik heb ook niet zo veel te melden eigenlijk. Straks bij mij broer naar Feyenoord-FC Twente kijken en verder een rustig dagje. Dus fijne dag allemaal!
Wij houden van donker hout maar wel strak.Maar we zijn niet echt stijlvast Beetje een ongestyled zootje bij ons........... Misschien gaan wij vanmiddag nog ff lekker naar een festivalletje in de buurt als hubby tenminste op tijd weer hier is na hardlopen ed. Net ff stofgezogen, wat maken die beesten er toch een bende van! Eigenlijk zou er ook nog gedweild moeten worden maar dat zie ik met deze vloeroppervlakte ( 50 m2) toch niet echt zitten. Dat doen ouders maar weer als ze terug zijn Mosa; feyenoord fan?????????? het moet niet gekker worden Afrola; lekker uitgerust na feest??????? En leuke kado's gehad, en niet alleen voor de baby????
Pookie, een ongestyled zooitje kan ook heel leuk zijn natuurlijk Leuk dat jullie misschien naar een festival gaan, altijd gezellig toch? Ik ben idd Feyenoord 'fan', alhoewel helemaal niet fanatiek hoor! Maar wedstrijden kijken is altijd wel leuk, en Feyenoord begint dit seizoen eindelijk eens goed Zo, tijd voor een broodje
Hallo allemaal, Gister was erg gezellig en ik ben erg verwend . Enerzijds verwennerij voor mezelf zoals boeken, luxe douchegel, mooie pyama's, mooie truitje voor na de zwangerschap etc. Anderzijds ook spulletjes voor de baby(kamer). Ben trouwens 29 geworden. Vandaag rustig dagje, beetje opruimen en wassen en mannetje is weer aan het klussen. @ Sheann, zo'n dekentje is goed hoor. 100% katoen maar wel lekker zacht. Vaak worden in de winter 2 van zulke dekentjes gebruikt als het echt koud is. Maar als je een beetje groot uitgevallen dekentje hebt zou je ze ook nog dubbel kunnen vouwen. @ Mosa, bedacht nog een boekentip. Ken je de reizigersserie van Diana Gabaldon? Bestaat uit 4/5 dikke boeken die grotendeels afspelen in het schotland van de 18e eeuw, maar het 1e boek begint in de 20e eeuw. Een vrouw bezoekt de schotse stenen keerkringen en loopt door de stenen. Vervolgens ontdekt ze dat ze dat ze 200 jaar terug in de tijd terecht is gekomen. Het is vrij realistisch beschreven, het behoort tot fantasy, maar dat vind ik het niet echt. Als je van deze serie 2/3 boeken in een week tijd weet te lezen dan zou ik wel versteld staan... Goede tip van de mama mazzeldagen. Even in de agenda zetten Veel plezier met voetbal kijken @ Nikita, alweer 20 weken, dat gaat lekker snel . Fijne vakantie gehad in Zweden? En alvast heel veel plezier met het maken van het babykamertje! @ Hanna, ondanks de kraamtijd wordt er toch nog hard gewerkt in huis. Dan hebben jullie zeker een redelijk groot huis dat je je even kan verschuilen op een plek waar je niet gek wordt van het geklus? Afscheid met tranen van de kraamverpleegster. Ik kan het me wel een beetje voorstellen hoor! Maar het komt helemaal goed . In no time weten jullie precies wat elk huiltje, piepje, trapje etc. van Svinthe betekend . @ Pookie, leuk verhaal van je nichtje van 2 die nu denkt dat in elke buik een baby zit . Hier is het helaas niet echt mooi weer, bewolkt en fris en het ziet eruit of het elk moment kan gaan regenen . Als het goed is wordt het de komende dagen wel weer warm geloof ik Fijne dag allemaal!
Bedankt voor de tips over het dekentje. Ik weet nu welke ik moet kopen en ik ga ook een kruikje erbij voor de eerste weken. Ik ga vandaag niet zwemmen maar naar living statues. Was even vergeten dat dat dit weekend was. Fijne dag all
@Afrola; 29 jaar nog maar wat een jonkie ben je nog! Ik ben al zeker 4 verjaardagen 29 jaar geworden @shean; living statues klinkt ook heel leuk, maar krijg je daarvoor je broertjes wel achter de PC vandaan?????? @mosa; vroeger was ik echt een voetbalfan, hubby totaal niet en daardoor is het bij mij ook weggesleten. Maar er is wel maar 1 club en dat is natuurlijk Ajax Leukste van voetbal vind ik eigenlijk de voetbalpooltjes met EK/WK ed. Meestal win ik die namelijk, niets leuker dan al die zogenaamde voetbalkenners te verslaan
Afrola, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Bedankt voor je boekentip! Ik ken het niet, maar zal binnenkort eens kijken of ze die serie hier in de bibliotheek hebben. Sheann, veel plezier bij de living statues! Ook leuk! Pookie, oudje Grappig dat jij vaak voetbalpooltjes wint, vooral idd om die voetbalkenners te verslaan
Goedemiddag! Wops: Fijn dat jullie al zo kunnen genieten van jullie meisje! Heerlijk is dat he? Afrola: Eigenlijk te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Las dat je allemaal leuke cadeautjes hebt gekregen Sheann: Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een kamertje, nu nog opzetten en dan lekker wegdromen in het kamertje Veel plezier vandaag! Hanna: Kan me wel voorstellen dat het even rot is als de kraam weer weggaat. Ze heeft je toch geholpen bij iets wat énorm belangrijk is enzo. Hebben jullie al gedouched met Svinthe? Dat lijkt mij ook hartstikke leuk om te doen straks met de kleine. Nikita: Lekkker op vakantie geweest naar sweden en volgende week 20 weken echo, spannend! Willen jullie weten wat het word? Mosa: Ik gebruik Gaviscon voor het maagzuur, dat werkt bij mij heel goed gelukkig. Lees hier feyenoord-fan, een ajax-fan....ik ben psv-fan Hoop voor je dat je een beetje leuke wedstrijd hebt vandaag. Maar tegen Twente word wel spannend denk ik. Pookie: Met 5 hondjes in huis kan je aan het poetsen blijven denk ik haha. Hier worden ook allerlei dingen in huis gedaan die ik nu ineens belangrijk vind...zoals die gordijnen...dat moest gewoon gebeuren Fijn, nesteldrang. Hier druk weekendje maar wel leuk. Gister bij mijn schoonzus, schoonbroer en neefje geweest. Schoonbroer gevraagd of hij peetoom wil worden en hij zei gelijk ja. Mijn mannetje is ook peetoom van hun zoontje. Daarna naar ventje z'n voetbalclubje gaan kijken maar het is voor hem toch heel vervelend dat hij niet meer kan v.w z'n knie. Daarna met vrienden naar de kermis geweest. Lekker visje gegeten en natuurlijk heel veel bekenden gezien en gesproken. Was heel leuk en gelukkig goed vol gehouden. Mannetje is nu gaan vissen, kan ie even ontspannen en ik ben lekker aan het keuvelen hier in huis. Moet weer strijken maar heb geen zin Vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonvader en denk dat we vanavond nog lekker gaan bankhangen met z'n 2-en. Nou, ga toch maar aan de strijk anders blijft het weer liggen en heb ik straks weer spijt Fijne dag!
Hoi dames, Rustig dagje hier Sterre, een druk maar leuk weekend gehad zo te lezen! En heb je nog gestreken? Ik vind dat ook altijd zo'n rotklusje dus meestal stel ik het uit. Maar soms moet het helaas Hier nog steeds niet veel te melden, rustig dagje gehad. Fijne avond nog verder!