Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken

Gefeliciteerd!!!!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D :D

Fijn dat je lekker gemasseerd bent, en ik kan me voorstellen dat je het wel iedere week zou willen! Maar als het wel weer slechter gaat, neem ik aan dat je wel eerder langs kan komen dan over 3 weken toch?

Ik schreef net zelf iets anders, maar ik dacht dat de schatting van Svinthe wel aardig klopte. Maar nu ik het van jou lees denk ik, o ja. Het scheelt in gewicht natuurlijk ook wel dat Svinthe rond de 39 weken geboren is.

Ik ben zelf altijd blij dat je van te voren niet weet hoe de bevalling gaat lopen. Misschien valt het mee, maar het kan natuurlijk ook ontzettend tegenvallen. Nu blijft het afwachten. Als ik er echt diep over nadenk, dan vind ik het wel spannend (op het moment lijkt het me vooral een beetje genant :)) maar verder zie ik er nu nog niet echt tegen op.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat?!?!?!?!?!?!

Je wilt niet weten hoe blij ik hier om ben!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!

Wat een fantastisch nieuws zeg!! Het zag er ook zo goed uit, en nu is het dan toch echt zo :D :D :D

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hahha :D bedankt lieve meiden.
    Ik zit hier met een hele dikke smile

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, fijn dat het met een beetje aanpassen en goed opletten redelijk goed met je gaat :) Hopelijk blijf je er baat bij houden!

En kommer en kwel is wel besteedt aan de november-mama's ja :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, als ik eerlijk ben ik ook :D
    Ik voel me helemaal hyper nu :)
    Eindelijk is het dan zo ver! Je bent gewoon zwanger.
    Moet je dat maar eens hard op zeggen: 'ik ben zwanger' :)

7. woops

woops Niet meer actief

Hartelijk gefeliciteerd meid, geniet ervan!

8. MyPrecious

Dankje wel!!

Hahah Mosa, ik heb dat de hele dag geroepen. En ik kan het niet geloven. Maar ik ben zo benieuwd naar mijn ouders hun gezichten!! Het liefst vertel ik het vanavond, zou dat kunnen voor nod?.... Ervaringen please?

9. woops

woops Niet meer actief

Als het wilt zeggen gewoon doen meid!
    Ook al is het nog vroeg.
    Laat staan dat het mis gaat (gaan we niet vanuit, maar stel) kunnen ze je daarin ook heel erg steunen.
    Ik heb het ook meteen verteld.
    Spannend meid, succes als je het vanavond gaat zeggen.
    Lekker gebakje meenemen en hup je grote kado eruit gooien.

Moet meteen weer denken aan mijn moment dat ik het m`n ouders vertelde, we hebben allemaal een traantje gelaten.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MP, wij hebben het meteen op dag 1 tegen onze ouders verteld, dat vind ik toch anders dan tegen andere mensen.
    En je ouders wisten toch al dat jullie bezig waren? Dan zou ik het zeker vertellen. Heerlijk toch! Proberen te genieten hoor! Tuurlijk is het heel onzeker, maar voorlopig ben jij lekker zwanger en heb je geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou gaan. Dus ik zou het doen, lekker dat superblije gevoel vasthouden!

En net schreef ik al in het andere topic, volgens mij ben je nu 4 weken zwanger hoor! Je zit op 14 DPO en dan ben je 4 weken.

11. MyPrecious

Ik blijf positief. Die streep komt er niet zomaar, ik heb 1x eerder een vage streep gehad die je amper kon zien. En dit is totaal iets anders en hij kwam mèteen.

Misschien wel leuk om te vertellen; ik had de dipstick in me plas gedaan en op papier gelegd. Ik gooi me plas door de wc en loop de kamer weer in met een oog op de test en zou het bekertje weggooien. Maar voordat ik daar de kans voor had zag ik al 2 strepen het ging zo snel ik had me eigen hoofd wel willen zien hahah!!
    Ga zo overleggen wanneer we het gaan vertellen :D . Heb geen idee of het nu 4 weken is of morgen 4 weken.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    My Precious: Joh die ene dag maakt toch ook niks meer uit! Lekker vertellen en genieten :D

Mosa: Ja klopt inderdaad ze is natuurlijk iets eerder geboren.
    Ik ben tot nu toe ook niet bang om te bevallen. Hihi inderdaad, bij mij spoken nu ook alleen de genante dingen door mijn hoofd als ik aan bevallen denk.

Zo, ik ga aan het eten beginnen en daarna weer yoga.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MP, idd, zo'n streep komt er echt niet als je niet zwanger bent! Zo'n duidelijke streep zie je niet vaak met dit termijn!
    Ik kan me voorstellen dat je opkeek dat de streep zo snel kwam :D En nog wel zonder ochtendurine natuurlijk! Blijkbaar heb je genoeg HCG in je lichaam!

Hoe reageerde je vriend? Ook helemaal door het dolle heen natuurlijk? :D

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, eet smakelijk voor zo en veel plezier bij yoga!

Hihi, en er kunnen me veel genante dingen gebeuren tijdens een bevalling :D

15. MyPrecious

Het was met ochtendurine :p . Lag in bed met de laptop haha ik kon niet meer slapen.
    Mijn vriend uh tsja het ging een beetje vreemd haha. Hij kwam thuis en zoals zo vaak gaf ik hem een knuffel en nu kneep ik hem bijna dood :p en ik moest meteen huilen. Plannetje in het water gevallen haha want ik wou die test voor ze neus houden. Maar toen hij die zag keek hij eens vreemd op hé die lijkt op die andere testen (ovu test). Ik denk dat hij het ook nog niet echt kan beseffen :p . Maar hij kwam net weer de kamer binnen met tranen in zijn ogen die schat. We zijn zo gelukkig.

16. MyPrecious

Een bevalling ja daar dacht ik vandaag ook aan hahaha die gaat toch echt komen ook voor mij wauw

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heerlijk verhaal :)
    Zo'n speciaal moment is het hè? Nu is het echt zo ver en iedere dag zul je het iets meer beseffen.
    Je kunt nu in ieder geval gezellig hier mee komen kletsen :D

En idd, ook jij zult moeten bevallen :D Gelukkig heb je nog zat tijd om er aan te wennen!
    Weet je al wanneer je uitgerekend bent? Zal wel begin mei zijn of niet?

18. MyPrecious

Eindelijk he haha. Maar ik besef heeeeel goed dat ik geluk heb gehad, dat wij geluk hebben gehad. De 4e ronde met Clomid ookal is het na een dik jaar.
    Volgens mij ben ik 11 mei uitgerekend.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maar een mens moet ook af en toe een beetje geluk hebben natuurlijk :) Het is je in ieder geval van harte gegund!
    En achteraf is het met de clomid nog 'best snel' gegaan, en gelukkig ook maar!

Zijn jullie er al over uit over jullie het vanavond tegen je ouders gaan vertellen?

Ik ga maar eens koken, moet ook gebeuren natuurlijk :D

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    MP
    Van hart gefeliciflapstaart!!!!!
    Na zo'n lange tijd is het dan gelukt.
    en ik zou het ook meteen vertellen aan je ouders. Die leven vast ook ontzettend met jullie mee!

Nu de rest van de temp-meiden nog, we kunnen hier wel wat aanwas gebruiken:)

Deel Deze Pagina