Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @afrola;vandaag voorlopig laatste verjaardag!!! Ach het is vaak toch wel gezellig. En dit keer je broer, heb je veel broers en zussen??

Huis is weer opgefleurd en er zijn vandaag zelfs nog planten gebracht uit een andere tuin om bij ons te herplanten:)

Housewarming/verjaardag was gezellig maar met mijn kattenallergie en 2 katten daar aanwezig was ik al na een paar uurtjes weer weg. Hubby kon gelukkig nog wat langer blijven.

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    We gaan toch naar het Sambafestival. Ik geloof dat ik dit keer niemand ben vergeten te bellen dus we gaan met 5 zussen de stad van Nijmegen onveilig maken :D

Mosa: Jaaa we hebben al wat meubeltjes in elkaar gezet. Alleen de commode nog en dan gaan we kijken naar de opstelling. Maar ik ben er al helemaal gelukkig mee.
    Voorlopige foto's staan zo in mijn album.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, fijn dat je een gezellige dag hebt gehad gisteren!
    Veel plezier vandaag, en gefeliciteerd met je broer!

Pookie, fijn dat jij ook een gezellige avond gehad hebt, alhoewel ik me kan voorstellen dat een kattenallergie dan minder prettig is!
    Mijn broer heeft het heel erg voor honden en een beetje voor katten, en uiteindelijk krijgt hij er bij ons ook altijd last van. Vervelend hoor!

Sheann, leuk, heel veel plezier!
    En het babykamertje begint idd ergens op te lijken, mooi hoor! Ik vind die rand wel super geworden hoor!
    En lief, de kledingkast met inhoud! Leuk om daar mee bezig te zijn hé?!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, veel plezier op de verjaardag van je broer.Voorlopig de laatste.... ik ken dat gevoel. Soms is het spitsuur he en dat komt elk jaar terug ;)

Sheann, veel plezier met de samba :D
    Mooi wordt de babykamer zeg. Ik ben helemaal weg van die kleur op de muur! Ziet er prachtig uit!

Mosa, en lukt het rustig aan doen een beetje? Goed uitrusten! Heb je een drukke werkweek voor de boeg?

pookie, leuk nieuwe planten in de tuin! Hebben jullie een grote tuin?
    Hier moet de tuin nog steeds worden aangepakt, maar ik dnek dat dat pas gaat gebeuren als Svinthe in de tuin gaat spelen :D
    Nu is het al wel aardig, maar we willen eigenlijk meer stenen en minder aarde.... En een zitje achter in de tuin om de laatste zonnestralen 's avonds mee te pikken.

Er zijn net 2 vrienden van ons op kraamvisite geweest. Ze kunnen niet komen volgende week op het kraamfeest en zijn nu even langs geweest.
    Ze hebben verteld dat ze zwanger zijn!! :D Zo leuk voor ze. de laatste van onze vriendenclub die nog geen kindje hadden.... Leuk hoor hij/zij scheelt maar 7 maanden met Svinthe, dus een mooi speelkameraadje voor als we weer eens een weekendje weggaan met elkaar of als we samen eten!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Ikketje even snel tussendoor nog.
    Heb een druk weekendje gehad. Vandaag met mijn moeder naar de baby en peuterbeurs geweest, was gezellig.
    Net even de laatste dingen weg gestreken en dadelijk koken. Vanavond lekker bankhangen en morgen lekker een paar daagjes weg.

Mosa: We gaan naar Oostburg, dorp zelf schijnt niet bijzonder te zijn maar van daaruit kunnen we allerlei kanten op, belgie in en naar de delta werken kijken (al is dat wat verder rijden maar ja)

Hier is de kleine een groeispurt aan het maken geloof ik. Hij/zij lijkt wel dwars te liggen ofzo, zit niet echt lekker en heb best een gespannen buik. Hier en daar een venijnige trap :( Kleine rotzak hihi.

Sheann: Kamertje word leuk zeg! Ben benieuwd als ie helemaal af is.

Hanna: Wauw alles goed gelegd met een pincet...maar het resultaat mag er zijn!

Nou, misschien kom ik vanavond of morgen nog even kijken en anders tot Vrijdag maar weer!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; veel plezier met je vakantie!!

@Shean; Jouw kamertje wordt ook heel leuk!! En ik vind je kast ook wel heel erg leuk!En er zit al lekker veel in!

@mosa; lekker rustig aan vandaag, gelukkig wel wat beter dan gisteren.

@hanna; wij hebben niet zo'n grote tuin hoor zie buikfoto's achtergrond! en slechts 2 borders waar ik wat planten inzet. Maar wie weet slaan deze planten aan en wordt het weer wat.
    Ik wil eigenlijk dat Rob de tuinman met zijn toverstokje langskwam want wij hebben totaal geen tuininspiratie!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, leuk dat vrienden van jullie ook een kindje verwachten :) En idd leuk, een nieuw speelkameraadje voor Svinthe!
    Was de lunch gezellig vanmiddag? Wat had je man gekookt?

Sterre, lekker dat jullie morgen weg gaan, heel veel plezier en geniet er lekker van! Het wordt trouwens mooi weer komende week, dus goed gepland :D

Pookie, je kunt je altijd opgeven voor Eigen huis & Tuin, daarin knappen ze geloof ik ook tuinen op ;)
    Ik ben blij dat wij de tuin in het voorjaar hebben aangepakt, en als ik nu al zie hoe hard alles groeit, dan ben ik blij dat hij nu klaar is.

All, net lekker pannenkoeken gegeten :) Smaakte toch wel weer érg goed!
    Vanmiddag toch nog wat dingetjes voor mijn werk gedaan, zou toch wel een erg lekker gevoel zijn als ik er binnenkort van af ben.
    Net nog een heel gesprek gehad met mijn vriend over de ongeïnteresseerdheid van mijn ouders ;) Het is soms zo frustrerend voor ons allebei! We wachten nog even af hoe het gaat als het kindje er is, of ze dan wel meer belangstelling tonen, maar anders gaan we (of mijn vriend) er een keer wat van zeggen. Maar hopelijk is dat niet nodig ;)

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Thanx!
    Hier is het ook arme troef in de tuin. Ik ben net blij dat ik alles binnen in leven houd na 5 jaar oefenen haha. Hub had trouwens wel mijn bol vernield in de tuin :x Vorig jaar begonnen aan een struik, die had ik helemaal rond geknipt en wilde hem bijhouden op die manier...ging m'n mannetje em 'inkorten' omdat het mij nu even niet lukt...er steken nu nog een paar takken uit de grond en er zitten nog 3 blaadjes aan :$....

Mosa: Fijn dat de pannenkoeken zo lekker hebben gesmaakt, ik ben stiekem een beetje jaloers...:)
    Inderdaad lekker weertje aankomende week, fijn!
    Jouw ouders? Ik dacht je schoonouders?

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Sterre; ahhh arme bol plant/struik. Hubby's hebben toch altijd wel de neiging te ver door te draven met tuinieren. Alles moet gelijk superkort gesnoeid etc.

@mosa; lekker pannenkoeken!!

Grrrrrrrr, ik ben vanaf 4 uur alweer wakker en het lukt niet meer om in slaap te komen! dan maar krant lezen en ff hier kijken. Gelukkig maar dat ik niet hoef te werken, alleen jammer dat ik met mijn gemormel ook hubby een beetje uit zijn slaap heb gehouden. Arme vent. Ik ga zometeen dan ook maar een super de luxe lunchpakket voor hem bouwen!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sterre, en ik ben jaloers op jullie midweekje weg :) Nogmaals veel plezier!
    En ik bedoelde idd mijn schoonouders :D Met mij ouders gelukkig helemaal geen problemen :)

Pookie, vervelend, zo'n nacht! Hopelijk heb jij later nog even kunnen slapen of vanmiddag natuurlijk!
    Ik heb ook een waardeloze nacht achter de rug, ik ben van ongeveer half 2 tot 4 uur wakker geweest ;) En wetende dat om 6 uur de wekker gaat werkt dan ook niet motiverend :)
    Inmiddels op mijn werk, dus ik ga snel maar wat doen.
    Fijne dag allemaal!

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zo rustig hier!
    Ik heb ff een paar seconden over. was bijna vergeten dat ik om 13:00 een afspraak heb bij verloskundige. Ik ging iets te veel op in het ontkalken van de badkamer. Moest toen nog douchen en haar fohnen. geen tijd meer om met de fiets te gaan dus nu maar met de auto en dan eerst langs huis en dan alle inkopen doen bij Action en prenatal.
    jaja ik ga kleertjes kopen voor in mijn vlucht tas:) Die moet ik toch maar eens goed gaan voorbereiden!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zo ik ga de hele dag naar mijzelf posten hier:)

Alles was goed bij VK, moet nu alweer over een week!! terug komen.
    Nu dus ff lekker shoppen want ik kom er net achter dat ik nog helemaal GEEN kleertjes heb voor verse baby, alleen maar rompertjes...........

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer even...

@ Pookie, klets maar raak hoor tegen jezelf ;).
    Wel grappig dat je nog geen kleertjes hebt voor kleine baby behalve rompertjes. Hopelijk kun je dan vandaag iets leuks vinden!

@ Sterre, veel plezier met vakantiemidweek :)

@ Mosa, balen van een vervelende nacht, werkze vandaag!

@ Sheann, babykamertje wordt leuk :)!! was het nog gezellig met je zussen op het sambafestival. Toch wel speciaal met zoveel zussen op pad te gaan :)

@ Hanna, Leuk dat jullie 'laatste' vrienden nu ook in verwachting zijn :). 't was bij ons idd even spitsuur, in het voorjaar hebben we ook zo'n periode. Best gezellig hoor, maar het is wel lekker dat er nu weer een "vrij" weekend aankomt ;)

Iemand vroeg nog naar mijn broers/zussen. Heb 1 broer(tje), waar ik gelukkig heel goed mee op kan schieten :D. Verder heeft hubbie ook 1 broer(tje) die een heel gezellige vriendin heeft waar we ook goed mee op kunnen schieten :).

Hier probeer ik vandaag weer een rustig dagje te hebben na het drukke weekend. Ben ook nog best moe. Ondertussen wel in de keuken aan het schoonmaken geweest etc.

Van het weekend hebben we nog een geweven draagdoek besteld. Was wel even zoeken naar een niet al te kleurrijke want hub wil er ook wel mee rondlopen. Ben benieuwd wat we er van gaan vinden...

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

En een autostoeltje :p .
    Ik kan zo niet meer op het merk komen.. Ik weet ook niet of het een goed merk is want ik heb er nog niet eerder van gehoord. Mijn vriend had die website gevonden en hij is op het moment niet thuis..

@ Hanna, geweldig nieuws zeg, gefeliciteerd :D haha geweldig dat Svinthe straks een speelkameraadje erbij heeft.

@ Mosa, Ik schrok al, ik dacht hoe kunnen ouders nou zo reageren.. Maar van schoonouders snap ik het wel. Want mijn schoonouders reageren ook anders dan mijn ouders. Ook met pcos. Geloofden ze niet ofzo. Maar als het om hun zoon gaat................ Tsja je kent het vast.

@ Pookie, hahah oh meid ik snap niet dat je nog zo weinig gekocht hebt dan haha :p . Goed dat alles met de kleine goed gaat.
    En wat heb je geshopt??

@ Afrola, leuk zo'n draagdoek! Erg handig.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, fijn dat alles goed was bij de vk!
    En? Lekker geshopt???

Mosa, hopelijk heb je een goede werkdag achter de rug en is het allemaal meegevallen na zo'n vervelende nacht.
    Lekker slapen vannacht he! :)
    Straks kan je nog vaak genoeg wakker worden * spreekt de ervaringsdeskungide ;) *

Afrola, en hoe is je rustige dagje bevallen? Toch niet teveel schoongemaakt in de keuken he?? Anders is het geen rustig dagje meer!

Ik heb een heerlijke dag vandaag. Voel me fit en ben vanmorgen eerst naar mijn zus gegaan met Svinthe om een bakje thee te drinken.
    Vanmiddag ben ik met haar naar het winkelcentrum gegaan en ben helemaal tot de Hema gelopen. Een mijlpaal, want dat is aan de andere kant van het winkelcentrum. Leuk om daar weer eens even te neuzen.
    Heb eindelijk een nieuwe vulling voor mijn agenda weten te bemachtigen :) Die heb ik net lekker in zitten vullen. Vind ik altijd een leuk karweitje.
    Verder natuurlijk nog een leuke trui gekocht voor Svinthe. Kon ik niet late hangen ;)
    Roze met een uil erop. Heel schattig, maatje 62, dus voor de winter.
    Vandaag ook weer 8 kaarten gekregen. Zo leuk om te bekijken!
    Nu zometeen lekker eten. manlief gaat een maaltijdsalade maken!

Groetjes, Hanna

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo ik ben niet meer de enige hier:)

@mosa; balen dat slechte slapen, maar dat schijnt er ook bij te horen. Kan je alvast wennen:p Hopelijk houd je het vandaag wel vol, en ook nog uit eten in A'dam. Dat wordt een lange dag! Morgen weer rustig aan.

@Afrola; het was ik, die vroeg naar broers/zussen. Maar fijn dat je het met je eigen broertje en zwagertje met aanhang goed kan vinden!

@MP; er zijn echt heel veel merken met die 3 in 1 wagens, wij hebben de maxi-cosi Mura 4. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Maar er zijn nu inderdaad veel aanbiedingen bij de zogenaamde "oude" modellen. Babydump en Gardo zijn heel goedkoop, maar het is wel belangrijk dat je ze ook ff test. Er is nog zoveel verschil tussen al die verschillende merken en modellen. Inklapbaarheid, gewicht, hoogte etc.......

@Hanna; Zeker een mijlpaal, en je hebt het hele stuk ZELF gelopen??? En maatje 62 voor de winter. Oeps ik heb zelf ook al een heel setje in maat 62 gekocht. Het zag er zo klein uit;)

Vanmiddag nog lekker gewinkeld. Matrasbeschermer is binnen, en ook al een voorraad luierzakjes.
    En dan kleertjes, totaal heb ik nu:
    - 1 setje ribbroek + truitje mt 56 ( is meer voor als ze iets groter is)
    - 1 truitje mt 50 ( maar ziet eruit als 52/56) + 1 mt 56
    - 1 overslagtruitje mt 56
    - 2 broekjes met voet mt 56
    - 1 broekje mt 50 ( maar ziet eruit als 52/56) + 1 mt 56 zonder voetjes
    - 2 doorknoop boxpakjes met voet mt 62 ( kado)
    - 2 boxpakjes met voet mt56 ( dalmatiers!!!)
    - 2 romper zonder mouw mt 50-56
    - 2 romper zonder mouw mt 56
    - 1 romper met mouw mt 56

En dan de rest van de kleertjes of rompertjes die ik heb zijn allemaal al wat groter maat 62, waaronder mijn mooie Noppies kledingsetje.
    daar werd ik 2 maanden geleden helemaal verliefd op.

maar ik denk datik nu wel voldoende heb voor de eerste dagen.
    Dan kan ik dan bepalen welke kleertjes bevallen en wat ik eventueel bij moet kopen.
    o ja er komt nog wel 1 overslagtruitje bij van de Prenatal met de beestjes, die hadden ze vandaag niet. Maar misschien koop ik ook nog wel dat hele setje als "eerste pakje". Met mutsje en zo.
    O ja, en ik moet nog een winterjasje in maat 56 kopen, die heb je ook van de beestjes serie, heel fluffy met voorop een applicatie met een schaapje. SCHATTIG!!!

17. MyPrecious

@ Hanna, heerlijk dagje zo te lezen :) . Leuke aankopen. En weer 8 kaartjes :p echt leuk!

@ Pookie, gardo, die website had mijn vriend ook gevonden en die winkel hebben we ookal gevonden alleen zijn er nog niet geweest :p . Die kamertjes verschillen veel in prijs zeg bij Gardo is het veel goedkoper allemaal. Ben echt benieuwd en ga over enkele weken toch zeker eens kijken. En die wagens moet je idd uittesten etc. Ik vind het vooral ook belangrijk dat ik door het bos kan.
    Oooh heerlijk jij hebt veel geshopt!! :D . Geweldig. Ik denk ook dat je wel genoeg hebt voor eerst idd. Nog maar 30 dagen tot je due date :D zo spanneeeeend!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ MP, volgens mij zijn idd de meeste kinderwagens tegenwoordig 3in1. Wij hebben er ook zo een (Mutsy slider).

@ Hanna, kan me voorstellen dat je blij wordt als je weer wat mobieler wordt :D. En dan is op en neer naar de Hema idd wel leuk ;). Ik kijk ik ook erg uit naar mobieler worden.
    Laatst zei iemand tegen me "je wil zeker snel gaan sporten na de bevalling". Ehm, zei ik toen, "ik ben al heel blij als ik weer normaal kan lopen/wandelen", dat wordt mijn eerste doel ;).

@ Pookie, lekker geshopd lees ik. Klinkt allemaal leuk en goed. Volgens mij is dit idd wel ongeveer goed. ZOiets heb ik ook aan klein spul. Kun je straks na de bevalling ook weer lekker gaan shoppen en dan weet je zeker welke maten je nodig hebt ;)

Rustig dagje is hier heel lekker, het is ook heel rustig in onze buurt vandaag, dat is wel eens anders, maar ik vind het heerlijk :D.
    Het is ook nog erg lekker weer geworden dus lekker op het balkon gezeten in het zonnetje 8) :D.

19. MyPrecious

Het was vandaag idd heerlijk weer hé. Ik vind het echt rot dat het elke dag anders is met het weer, laat het dan mooi weer blijven! Maar we mogen niet klagen met zo'n dagje als vandaag :) .

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo pookie, je bent goed geslaagd zeg.
    Leuke dingen gekocht!
    Ik heb echt ontzettend veel maatje 50/56, maar het meeste heb ik van mijn zus gekregen, die nu 4 kinderen heeft en dat wel genoeg vindt. Dus ik heb bijna niks zelf gekocht.
    Wel handig hoor om veel te hebben. Kan ik nog ene beetje combineren ;)

Afrola, lekker het die zon vandaag. Tijdens mijn uitstapje heb ik er ook zo van genoten!
    Enne sporten.... tja eerst maar weer gewoon lopen inderdaad. Daar word ik al heel blij van :D

Mijn man heeft ook genoten van het goede weer. Hij is buiten aan het schilderen.
    Maar nu heeft hij Svinthe lekker bij zich liggen.
    Ik ga even de was doen nu.

Groetjes, Hanna

Deel Deze Pagina