Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MP, jonge ouders heb je zeg! Maar jij bent zelf ook weer jonger dan de meeste van ons natuurlijk.
    Mijn ouders waren in het begin ook wel iets voorzichtiger hoor, toch bang dat het misschien toch fout zou gaan, maar dat verandert vanzelf als je iets verder bent.
    Leuk dat het al helemaal is doorgedrongen bij jullie, maar het blijft een speciaal gevoel hè?! Dat vind ik nu ook nog steeds.

Op zich geniet ik volop van mijn zwangerschap, alleen de rug- en bekkenklachten beginnen met wat zwaarder te vallen. Het is heel lastig als je bijv. alleen een paar ramen lapt, dat je het dan gelijk gehad hebt ;) Met het gevaar dat je te veel doet, waardoor je weer meer last hebt.
    Dus wat dat betreft vind ik het wel fijn dat het opschiet, maar ik vind het ook niet erg om nog een tijdje met een dikke buik rond te lopen.

Dat gevoel heb ik trouwens ook sterk in het begin gehad, dat het ook later in de zwangerschap of als het kindje er is fout kan gaan. Niets is zeker in het leven, en dan is het zonde om niet te genieten van zoiets moois! Dat heeft mij ook wel zekerder gemaakt.
    Alhoewel het natuurlijk een ander verhaal is als je een mk of ma hebt gehad, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je er anders tegen aan kijkt. Maar genieten is zó belangrijk!

En geen zin in eten hebben is voor de meeste van ons ook herkenbaar :) Het lijkt dan net of je hele smaak verandert hè?! Hopelijk blijft het voorlopig bij dit kwaaltje!

Zo, nu maar eens even strijken ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anticonceptie, ik ben zelf niet meer aan de AC gegaan. Maar ik gaf BV op verzoek, had volop nachtvoedingen, niet te veel tijd tussen voedingen (en zo zijn er een aantal 'regels' waaraan je moet voldoen, dan is BV net zo betrouwbaar als de pil). Ik werd pas na ruim 12 maanden weer ongesteld. Toen zat ik op 2 voedingen overdag, en dan snachts nog 1 (ongeveer). De eerste maand nog niet vruchtbaar (nauwelijks LF), daarna wel. Het gemiddelde bij volledige BV is 14 maanden. Maar goed. Ik had het geen ramp gevonden om eerder zwanger te raken (ben achteraf wel blij dat dat niet is gebeurd hoor ;)), had dat gezien als een mooi gelukje :D.
    Verdere AC's: spiraal (lijkt me doodeng zo'n ding in je lijf), pil, kapotjes (bah), natuurlijke methode (o.a. tempen), geen nachtrust :D
    Ik wil liefst nooit meer aan de pil, ik word er labiel van en mn libido keldert. Overigens ook door de zwangerschapshormonen ;) ... Ben er denk ik nogal gevoelig voor :D.

Ik las ook iets over badderen. In het begin wordt idd afgeraden iedere dag te badderen, gewoon een beetje wassen is prima. Maar goed. Ieder kindje is anders. Er zijn kindjes zonder enig huidprobleem en die supergoed slapen op een lekker bad in de avond. Mirre had/heeft een moeilijk huidje, ging 1x per week in bad, maar inmiddels bijna iedere dag: ze vindt het heerlijk en dr huid houdt het goed ...

Afrola, hopelijk beval je tussen nu en 2 weken en is het niet zwsuiker!

Pookie, hier wel een beetje zweverig, maar ook van het 'luister naar je lichaam'. Dat is eigenlijk ook wel mijn ervaring: ik kon helemaal meegaan met wat mn lichaam deed, voelde me onwijs ontspannen (mede dankzij hele lieve rustige Jan en lekker warm bad) en had 100% vertrouwen in mezelf. Dus in die zin had ik een 'yoga bevalling'. Al dat ademgezeik heb ik even geprobeerd en toen ben ik gewoon gaan doen wat goed voelde ;)

Mosa, lukt het een beetje om rustig aan te doen

Melisa, spannend de doop!

Hanna, wat een prachtige cijfers! Go Svinthe go!

MP, jonge ouders idd ... jouw ma is even oud als mijn lief :D

Verder benikutkwijt :(

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, lees nu pas je berichtje goed ... ik heb 1 tip (volg ik zelf heel goed op ... ook als ik niet zwanger ben :D) ... niet de ramen lappen ;)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, zoals met het badderen, zo zal het natuurlijk met alles gelden, ieder kindje is anders. Dus wat bij de één wel kan of prettig is, kan bij de ander weer niet. Toch vind ik altijd dat je goed jouw mening kan opschrijven, en ik heb er in ieder geval altijd veel aan!

En over het ramen lappen, ik weet het ook wel, maar op de één of andere manier kom ik niet van mijn eigenwijsheid af :D
    Het scheelt wel dat we 3 binnenkatten hebben die graag tegen de ramen opstaan (vliegen vangen enzo :)), normaal lapte ik de ramen iedere week. Inmiddels al wat minder, maar het wordt bij ons gewoon sneller 'vies'. En mijn moeder wil ook niet dat ik dat soort dingen doe, maar mijn moeder heeft verschillende vormen van reuma en op het moment gaat het niet super met haar, dus dan wil ik ook weer niet dat zij dat soort dingen doet :)
    Mijn vriend is erg druk op zijn werk, en doet evengoed al veel in het huishouden, dus dan vind ik het ook lastig om hem nog meer te laten doen.
    Maar ik merk nu dat mijn lichaam me steeds vaker en sneller terug roept, dus ooit zal ik het wel leren.

Wel denk ik dat ik vandaag voor het eerst pijnlijke harde buiken heb gehad. Het voelt als een soort krampachtig, samentrekkend, pijnlijk gevoel in mijn buik, is dat een harde buik? Het doet eigenlijk best wel heel zeer ;)
    Vanmiddag in een winkel had ik er al last van en net met strijken ook. Dus ik ben er nu mee gestopt, en ga zo nog even op de bank liggen tot mijn vriend terug komt van sporten.

Morgenochtend weer naar de fysio, weer alles los laten masseren!
    Fijne avond nog en alvast weltrusten!

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pijnlijke harde buiken betekent aankomende 8 weken geen ramen lappen ;) ...

Maar zonder dollen ... dat is echt een waarschuwing van je lichaam: je doet te veel. Je lijf is een klein mensje aan het maken en dat kost echt megaveelenergie. Je bent continu de marathon aan het lopen ... dan gaan je toch niet ook nog klooien in je huis. Beetje glassex over de poezenpootjes werkt ook best hoor.

Maar goed. Ik ben een soort Peg Bundy (zonder peuk dan) ... al kan ik wel goed koken (anders zou Jan echt heel erg zielig zijn) :D

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dag lieve meiden,

Leuk dat jullie allemaal zo lief reageren, ben er zo blij mee. Maar net als jullie al zeggen geloof ik dat je altijd een klein beetje onzeker blijft.... Ben wel super misselijk, en heb (voor de zekerheid ;)) Nog even mijn CB digitale zwangerschapstest gedaan met zwangerschaps indicator en die gaf ook binnen een minuut zwanger aan (terwijl ik met middag urine die test deed).... dus ja ik kan er nu toch niks meer aan doen.

Heb gemene steken in mijn buik (af en toe) is dit normaal?

Liefs en tot vanmiddag

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier al weer op. Dat kan ook niet anders he met een natuurlijke wekker. Svinthe heeft goed geslapen, maar was alleen vroeg wakker en dan ook klaarwakker, dus mevrouw lag al om 7 uur in het badje. Daarna heeft ze lekker gedronken en nu ligt ze weer in haar reiswieg hier beneden.

Vandaag komen de spullen voor het kraamfeest, tafels en stoelen enzo.
    Mijn zwager en schoonzus komen vanmorgen. Manlief en zwager gaan een aantal meubels naar de schuur slepen om zo meer ruimte te creeren in huis. Schoonzus en ik gaan on shier niet mee bemoeien en gaan aan de thee :D
    Goed geregeld he? hahahah

Vanmiddag ga ik even naar mijn andere schoonzus en neefje Olaf. Even kijken hoe hij gegroeid is. Ik heb hem nog maar 1x gezien in het ziekenhuis. Verder heb ik nog geen puf gehad. Nu wortd ik steeds iets fitter. Gek hoor, na de bevalling dacht ik, dit komt nooit meer goed... zo moe was ik. Maar zo zie je maar... ook ik kom er weer bovenop :D

Mosa, rustig aan he meis. Harde buik dat is een teken dat je teveel doet * kijkt nu heel streng* Laat die ramen toch! Doe ik ook al jaren en het werkt prima hahahahha!
    Lekker weer naar de fysio vandaag!

Marjan, die steekjes in je buik... dat herken ik wel van mijn zwangerschap. Ik had dat ook in het begin en dan dacht ik... zie je wel... ik word toch ongi. Maar dit schijnt er allemaal bij te horen!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    MP: Die vieze smaak in de mond was ik weer vergeten. Fijn om zwanger te zijn he. Ben je eindelijk zwanger en dan krijg je allemaal vervelende kwaaltjes kado :D

Mosa: Iedere week de ramen lappen :$ Ik doe het normaal twee keer per jaar. Nou voel ik me echt een viespeuk.

Dat kramperige gevoel is denk ik wel een harde buik en in ieder geval een teken dat je teveel hebt gedaan. Ik snap jou wel want ik heb hetzelfde. Ik was gisteren chagrijnig en dan ga ik poetsen maar 's avonds dan voel ik het gelijk. Ik werd zelfs wakker van een kramp in mijn buik toen ik me omdraaide vannacht.
    Zullen we het ooit leren :p

Marjan: Die steken horen er helaas bij. Dat is het oprekken van je baarmoeder.
    Wat ben je vroeg op!!! Heb je dat altijd of is het de spanning?

Hanna: Fijn dat je je weer iets fitter voelt. Lijkt me heerlijk om weer mijn oude lijf en energie terug te hebben.

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Even een nieuwe buikfoto van 30 weken.
    Ik heb ook mijn album geordend en vind het wel grappig om al die buiken op een rij te zien. Als ik terug kijk naar de eerste weken dan is mijn buik megagroot geworden.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; nog een standje erbij: RUSTIG AAN, die ramen worden toch zo weer vies. Je kan ze dus ook best 1 x per maand lappen:)

Ik ben zelf ook meer van de 2 x per jaar. Komt voornamelijk omdat ik in een best drukke straat woon en je altijd heeeeeeel veeeeeeeel commentaar krijgt als je de ramen aan het lappen bent.
    Echt alle mensen die langslopen/ fietsen moeten er dan iets over zeggen.

En nu ff douchen!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    goede morgen allen,

Ik heb in overleg met de HA toch voor de pil gekozen. Deze akn ik nemen ondanks de borstvoeding. Maar of ik em ga slikken weet ik nog niet. Mijn man en ik gaan eerst maar even met condooms proberen en kijken ho eheftig mijn menstruatie zal zijn. Maar als dat niet fijn voelt ga ik toch een paar maanden de pil weer slikken. Je moet wat... Baby maken is leuk, baby krijgen iets minder op dit moment haha.

Marjan, die steekjes had ik ook hoor. Je baarmoeder is lekker aan het groeien. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Je zult zien dat je je iedere dag meer zeker gaat voelen. Op een gegeven moment deden mijn zorsten ook niet meer pijn, dat vond ik ook best wel eng. Maar dat gaat dus ook over na een paar maanden.

Hanna, hebben jullie een groot kraamfeest? Wij hebben die eind september. We doen het in een bruin cafe hier in het dorp. Heb er nu al zin in (voelt weer net als op onze bruiloft haha, alleen met 100 minder mensen).

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Ik zal nu echt echt proberen het rustiger aan te doen, ik heb er de hele nacht nog flink last van gehad, dus dan idd maar iets 'viezere' ramen :D

Marjan, steken zijn idd normaal, er gebeurt nu al zoveel in je buik!
    En het heeft gewoon even tijd nodig om te beseffen dat je echt zwanger bent, maar dat komt vanzelf.

Hanna, leuk dat vandaag de spullen voor morgen komen! En dat hebben je zus en jij idd goed geregeld :D
    En veel plezier vanmiddag bij Olaf, hopelijk gaat het goed met hem en je schoonzus!
    En fijn om te lezen dat je je weer wat fitter gaat voelen! Zo'n hele zwangerschap en bevalling (vooral een gecompliceerde) vergt natuurlijk ook zo veel van je lichaam!

Sheann, wauw, mooie buik zeg! Je kunt je dan bijna niet voorstellen dat hij nog best een stuk groter wordt hè?!
    Verder nog leuke plannen voor vandaag?

Pookie, nou, in dat geval zou ik ook niet zo vaak de ramen lappen hoor :D
    Voor jou begint het nu ook op te schieten hè? Vind je het al spannend worden of valt het nog wel mee?

Sterre, jij komt vandaag weer terug toch? Hebben jullie het lekker gehad?

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, mooie buik hoor!!!!!

Pookie, wij wonen ook aan een vrij drukke straat. Mijn man is aan het verven daar en krijgt ook veel commentaar. Erg irritant gaat het dan worden op het gegeven moment!

Melisa, ik ben ook nog aan het twijfelen wat betreft anticonceptie. Weer terug aan de pil met alle hormonen of een Myrena spiraaltje. Die kan 5 jaar blijven zitten en is veel minder hormonen....
    Alleen condoom... toch een risico denk ik.... Je zal dan net zien... ben ik straks weer zwanger :$
    Ik heb nog wel een paar weken om erover na te denken maar kom er tot nu toe niet uit.

Kraamfeest, tja... we weten eigenlijk niet hoeveel mensen er komen.... Dat maakt het ook een beetje lastig organiseren :D
    We hebben 's morgens een sessie en 's middags ook nog!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Hanna; wel druk hoor zo'n kraamfeest. Maar fijn dat dan alle visite geweest zal zijn. Succes met de voorbereiding! en inderdaad AC is wel belangrijk.......zal je net zien dat je met heel veel pijn en meite zwanger bent geworden en dan wordt je na de bevalling ben je ondankx AC en condoom heel snel zwanger.................

@Melisa; Dat is luxe een kraamfeest in een cafe! Hier in de regio is het niet echt een gebruik maar het klinkt eigenlijk best wel gezellig!!

@mosa; al dat gepraat over ramen lappen........ik moet al tijden weer eens die ramen doen, het komt er alleen niet van. En nu heb ik er al helemaal geen fut voor. Misschien volgende week mijn moeder en oma eens langs laten komen?????/

Maar nu ga ik hopelijk de mozesmand kopen!
    Duim voor me want ik heb en afspraak maar ben daarna nog overboden. We zullen wel zien, ik neem in ieder geval genoeg geld mee:)

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, leuk zo'n mand! heb je hem op Marktplaats gekocht?
    Ik denk dat als je al een afspraak hebt dat je hem dan wel gewoon kunt kopen hoor. Ik had datzelfde met de box, maar niks aan de hand en hij staat hier nu in de kamer.

Kraamfeest is wel druk maar weegt niet op tegen het feit dat we anders wel heel veel middagen/avonden visite zouden hebben gehad. Een avondje met z'n drietjes is op een gegeven moment wel heerlijk hoor!

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik moet zo naar de tandarts dus dat is altijd leuk. Ik moest een van de tandarts een extra keertje langs komen omdat mijn tandvlees ontstoken was. Maar dat heb ik altijd, maakt niet uit hoe goed ik mijn gebit verzorg :(

En vanmiddag hebben we weer een familie bbq, als het goed is is het de laatste van dit jaar. Heb het nu wel gehad met alle bbq's. Vooral in het begin van de zomer werd ik zo misselijk van de geur.

Oh en ik moet ook nog een paar uur aan het werk besteden maar dat kan ik morgen doen. Moet jij nog iets doen voor het werk deze week?

Anticonceptie: Ik denk dat wij (als we het uberhaubt doen) het in het begin een tijdje met condoom zullen doen en daarna weer aan de pil. Een spiraaltje lijkt me toch een eng idee.

Hanna: Denk je dat iedereen komt die jullie een kaartje heeft gestuurd? Dan zou ik nog maar wat stoelen erbij gaan huren :p

Pookie: Succes met de mozesmand. Ik vind het soms wel een gedoe om via marktplaats iets te kopen maar als je langs gaat dan kan je tenminste nog even kijken naar wat je koopt.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, bbq vind ik altijd wel gezellig, maar echt lekker vind ik het nooit. Al die geuren door elkaar vind ik ook als ik niet zwanger ben niet erg fijn!

Niet iedereen komt denk ik die ik een kaart heb gestuurd. Maar van veel mensen weten we dat ze wel komen en vooral veel 's morgens. Ik had eigenlijk verwacht dat het 's middags drukker zou worden, maar zoals het er nu naar uit ziet is het 's morgens topdruk.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Vanochtend vroeg op om bloed te prikken. Had ook nog teststaafje voor in de urine om op eiwit, ph en suiker te checken. Daar komt ieg niets uit. Verwacht dus ook niet dat er iets uit het bloed komt. Maar goed we horen het wel volgende week.

@ Melisa, 18 oktober is al snel, veel plezier met de voorbereiding

@ sheann, de film cake zegt me niets. Rom. film is meestal wel leuk ;). Hub kwam gister weer thuis met een stapel dvd's die in de aanbieding waren bij de Free record shop. Het excuus was dat ik 4 weken rustig aan moet doen na de bevalling dus dat ik dan wel wat te doen moet hebben ;)
    Mooie buikfoto!! Groeit hard hoor ;)

@ Hanna, Svinthe groeit hard zeg, fijn hoor!
    Veel plezier met de voorbereidende thee voor het kraamfeest, laat de mannen maar slepen hoor ;):)

@ Mosa, lekker gevoel zeker dat de babykamer helemaal schoon is :). Goed dat je je verder in hebt gehouden om kleertjes te kopen ;)
    Het is wel lastig hoor zo weinig kunnen in het huishouden, maar je moet een beetje accepteren dat het momenteel misschien niet net zo schoon is als anders. Komt na de bevalling wel weer goed toch? Op zich ben ik niet overdadig met het schoonmaakvirus besmet (misschien scheelt dat), maar ik zit ook wel op de bank met eigenlijk moet dit of dat-gevoel, maar ja het kost me gewoon teveel tijd, moeite en pijn op dit moment. Je kleine is belangrijker dan het huishouden en met pijnlijke harde buiken krijg je een duidelijk signaal!

@ MP, zo jonge ouders heb jij nog, leuk hoor. Er zijn idd nog volop ouders die in de jonge kinderen zitten op die leeftijd. Maar als je al een stel koters hebt die volwassen zijn lijkt het me best zwaar om opnieuw te beginnen ;)
    Voel je vooral niet stom als je een voorgevoel hebt. Voorgevoelens komen vaak uit, maar niet altijd ;). Een jongen en een meid krijgen lijkt mij ook wel leuk.
    Rare smaak, eten die omhoog komt, daar heb je nog 8 maanden lol van...

@ Salapio, toch altijd weer nuttig zoals jij je ervaringen vertelt :)

@ Marjand, pijnlijke steken, ongigevoel etc allemaal heel normaal in het begin, komt omdat je baarmoeder nu heel hard groeit voor het ieniemienie vruchtje.

@ Pookie, duim voor je dat je de mozesmand mag hebben!

Vanochtend na het bloedprikken zelfs al boodschappen gedaan. Zit nu met wat drinken beetje bij te komen. Straks nog even naar wat winkels om te kijken naar geboorteversiering. Had wat leuks gevonden op internet maar de bezorgkosten waren hoger dan de kosten voor de versiering dus dat laten we dan maar zitten ;)

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sheann, succes bij de tandarts, ontstoken tandvlees is erg vervelend! En veel plezier bij de familie-bbq. Met jullie grote familie is het vast geen probleem om wat verder van de bbq af te zitten ivm luchtjes?!

@ Hanna, mensen doen het toch vaak anders dan je denkt. Hopelijk is het 's middags ook nog gezellig druk ;)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat was het gezellig druk hier vanochtend :)

Melisa, leuk dat jullie ook een kraamfeest doen! Maar hoeveel mensen waren er dan wel niet op jullie bruiloft??

Hanna, wel een fijn idee dat je alle visite dan morgen in één keer hebt natuurlijk, dan keert daarna de rust bij jullie thuis ook weer wat meer terug lijkt me.

Pookie, spannend, hopelijk ben je straks de trotse bezitter van een mozes-mand :D Het zou trouwens erg raar zijn als jij hem niet zou krijgen, als jullie een afspraak hebben, maar toch weet je het maar nooit.

Sheann, bah, naar de tandarts :( Daar heb ik zo'n hekel aan! Maar hopelijk viel het mee bij je!
    En nog een bbq, gezellig! Deze keer wel iedereen uitgenodigd ;)
    Ik kreeg heel erg last van maagzuur van bbq's, dus die heb ik een tijdje geleden al afgezworen voor dit jaar. Maar gezellig is het natuurlijk altijd wel!

Ik moet nog best veel doen voor mijn werk ;) Ik heb het een beetje uitgesteld, maar aangezien mijn vriend toch het hele weekend moet werken, doe ik het dan wel. In principe, als het allemaal meezit maar daar ga ik wel vanuit, is maandag mijn laatste Amsterdam-dagje :) Dan ga ik mijn vervangster verder inwerken, en ik moet nog een hoop op papier zetten voor haar.

Afrola, dat is al een goed teken toch, dat je urine goed was? Hopelijk je bloed ook!
    En toch lees je best vaak dat ze het geboortegewicht verkeerd schatten, dus wie weet valt het allemaal reuze mee.
    En ik ben ook helemaal niet overdreven met schoonmaken hoor, maar dus met 3 katten moet je eigenlijk wel iedere dag stofzuigen enzo. Dat scheelt zo veel. Maar ik schrok gisteren best wel van de krampen, dus ik denk dat ik daar wel van leer :)

Wat voor geboorteversiering wil je eigenlijk? Mijn vriend wil een lammetje (vanwege zijn achternaam) maken van mdf en die roze spuiten met de naam erop. Die komt in de tuin, maar ik weet nog niet wat we verder doen.

All, de fysio weet ook niet zo heel goed meer wat ze met me aan moet ;) Tot nu toe heeft de behandeling weinig nut gehad, en ze denkt dat het ook geen nut gaat hebben tot na de bevalling. Alles blijft gewoon muurvast zitten, en mijn nek ook kwam ze vandaag tot de ontdekking.
    Nu dus over 3 weken nog een afspraak, zodat ze weer gaat proberen mijn nek iets losser te krijgen en dan kijken we het aan. Na mijn bevalling wil ze graag met me verder, want er blijkt zo veel niet goed te zitten ;)
    Dus helaas pindakaas, ook na mijn bevalling ben ik waarschijnlijk nog niet zo snel van mijn klachten af :(

Ik zal het in ieder geval hier even niet meer zo veel over mijn rugklachten hebben, want heb het idee dat ik de laatste dagen alleen nog maar daar over schrijf :)

Deel Deze Pagina