Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Even snel een berichtje hier van mij.
    Wij zijn weer terug en hebben het heel leuk gehad ondanks mijn énorme rugpijn.
    Nu een druk weekendje voor de boeg maar ik zal z.s.m bijlezen.
    Niemand stiekem te vroeg bevallen maar zag wel in de gauwigheid dat we een nieuw lid hebben ;) Marjan, gefeliciteerd!

Tot snel!

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    aardappelpartjes ( gekookt en in olie gewenteld gekruid en gezouten), paprika geel groen rood in grove blokken, catalaanse worstjes in 3 stukken gesneden evt ui en knoflook. Nog wat olie en kruiden en schudden.
    Alles in ovenschaal en dan 30 minuten bij 200 C.
    Zoiets dus...........

Fijn dat je vader en moeder lekker bij je zijn bezig geweest!
    Dan kan jij je mooi een beetje koest houden.

Foto's zijn gemaakt, maar nog niet van camera getrokken. morgen zal hubby dat doen, ik ga nu afsluiten en lekker op tijd naar bed. BEN MOE!!!!

Oeps zie net dat ik nog een heleboel berichtjes heb gemist. Morgen ga ik ze wel nalezen en reageren hoor.............

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik werk van dinsdag tot en met vrijdag en mijn werktijden beginnen tussen 5 en 6 uur s'morgens .... Is vooral in de winter pijnlijk hoor. Lekker warm onder de deken....

Dus voor een lekkere taart moeten jullie mij maar bellen....:D
    (leuke geboorte taart ofzo)

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier zijn we al weer een tijdje wakker. Onze levende wekker had honger :D
    Mijn man geeft haar nu de fles en daarna gaan we de laatste dingen regelen voor ons kraamfeest.
    Ik ga nog even boven stofzuigen, want er zullen wel wat mensen ook naar het kamertje willen kijken!
    Het wordt een drukke dag, dus ik denk dat ik verder niet meer kan reageren vandaag.

Fijne zaterdag allemaal!

Groetjes, Hanna

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou Hanna,

Succes met al je visite dan vandaag..... Hoop dat je er lekker van gaat genieten. Want het is toch eigenlijk gewoon je kraamvisite....

Fijne dag!!!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Kom je hem dan langs brengen? :D

Afrola, hopelijk komt het niet zo ver dat ze je moeten inleiden dan en beval je gewoon lekker voor die tijd in je bad!
    Gaan jullie vandaag het bad vullen met water?

MP, gelukkig komt meestal de 'normale' smaak wel weer een beetje terug hoor, maar bij de één iets sneller dan bij de ander.

Hanna, een oude bakkerswinkel, leuk :)
    Jij spant wel de kroon met kletsen op het forum natuurlijk :D
    Heel veel plezier vandaag! Hopelijk wordt het heel gezellig met precies het juiste aantal mensen! Het lijkt me in ieder geval leuk om met Svinthe te showen :)

Sterre, fijn dat jullie het heel leuk hebben gehad, maar wat klote dat je zo'n last van je rug hebt gehad! Vervelend hoor, hopelijk trekt het de komende dagen weg!
    Prettig weekend in ieder geval met alles wat je gaat doen!

Pookie, klinkt lekker, je ovenschotel, maar aangezien ik geen aardappels lust (ook niet uit de oven), is het niets voor mij :)
    Heb je lekker kunnen slapen zodat je nu weer wat minder moe bent?

Sheann, hoe was de bbq gisteren?

All, gisterenavond even bij de Blokker geweest. Wij hebben een leuk servies, maar we hebben het toen maar voor 6 personen gekocht. Inmiddels vind ik dat te weinig, dus ik wil eigenlijk andere borden erbij kopen, maar ik kan geen leuke vinden. Bij de Blokker was helemaal niets leuks. Dus als iemand een tip heeft voor leuk servies? Bij de Ikea, de Marskramer en de Hema heb ik al gekeken.
    Daarna nog bij mijn schoonouders geweest en na afloop lekker op tijd naar bed.
    Vandaag ga ik veel voor mijn werk doen, heb ik ook weinig zin in, maar ik heb het zelf een beetje uitgesteld :)
    Fijne dag allemaal!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo voor ik ga bijlezen eerst de melding:

NIEUWE FOTO'S in mijn ALBUM.

2 onder buikfoto's en 1 onder babykamer ( ofwel buik en het wiegmandje!!)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, wat een schattig wiegje/mandje :) Ziet er heel lief uit!
    En mooie buikfoto's weer! Die met de hondjes is grappig en op die andere zie je goed hoe groot je buik is! Leuk hoor!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En nu ben ik weer bijgelezen:

@mosa; foto' s staan erin hoor:) Ik heb ook een laptop maar gebruik dat ding nooit op schoot. Vind dat te warm en vervelend. Zit altijd dus maar aan de eettafel op een stoel met een kussen erop. Ik heb de kaartjes besteld bij een plaatselijke drukker. Vind ik fijner en makkelijker comminuceren. We hebben namelijk een kaartje dat in 3-en gevouwen is en dus op 3 pagina's text heeft. Volgende week kan ik al de 2 proefdrukken ( 2 lettertypes) ophalen. Ik ben echt heel nieuwsgierig!!!
    Drukker had nog nooit gehoord van de naam, en je zag echt aan zijn gezicht dat hij blij verrast was.
    GEEN AARDAPPELS:$:$:$ Moet zeggen dat ik er op dit moment ook niet heeeeel dol op ben maar juist gebakken, gepoft of uit de oven gaat het nog wel naar binnen. Altijd maar pasta of rijst gaat ook zo vervelen.
    Werk ze vandaag!!

@afrola; die 2 kruiken zijn niet heel noodzakelijk maar worden vaak wel beide gebruikt. 1 wordt gebruikt om wiegje of bedje op te warmen en de andere vaak voor het opwarmen van de kleertjes.
    Ik ga trouwens zo'n keramische kopen, maar wacht nog wel ff tot HEMA weer zo'n kortingsavond heeft. Kan niet lang meer duren:)

@MP; Bij ons is het eigenlijk altijd etenstijd tussen 6 en half 7. Eerder is gewoonweg vroeg. Vrienden van ons maken het nog bonter die eten niet voor half 8 en vaak zelfs niet voor half 9!!!!:(
    Daar zou ik toch echt heel chagrijnig van worden. Ben dan echt over mijn "trek " heen. En zwanger en " verkeerd" eten cq snacken lijkt inderdaad wel bij elkaar te horen. Ik heb nog nooit zo vaak patat gegeten als in de laatste maanden!!! DAGGGGGG SONJA!!!:D

@Hanna; Kelder voor man, klinkt bekend. Wij hebben een dijkwoning met souterain welke voor man is. Hij heeft de hele boel super geisoleerd voor zijn muziekjes............ Zijn eigen speeltuin dus;)
    Veel succes voor kraamfeest vandaag!!!!!

@Sterre; ik hoop dat je weekje weg wel geslaagd is ondanks rugpijn. Succes in ieder geval met drukke weekend!!! En ik beloof dat ik nog niet beval, ik wil het echt uitzingen tot de 40 weken!!!!

@Marjand; Tja het is vroeg maar dan ben je ook wel weer op tijd klaar! Lijkt mij wel een leuk beroep. Hard werken maar je kan er heel veel creativiteit in kwijt.

jaja foto met hondjes is zeker grappig. Eerst had mijn hubby alleen de 2 chihuahua' s op mijn buik gefotografeerd maar zo gauw die witte zag dat er foto's werden gemaakt sprong zij ook snel op mij en ging direct poseren. Hubby zijn mond viel echt open van; "die hond is gewoon aan het poseren". Tja ze vind het leuk om op foto's te staan lijkt wel:) Het zijn in ieder geval rare beesten:D

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Wat een luxe dat je moeder komt schoonmaken en koken :)
    BBQ was weer lekker alleen was het en beetje fris om buiten te zitten.

Servies is heel persoonlijk dus kan je niet zeggen waar ze leuk servies hebben. Jij wilt vast wel iets met kleurtjes :D Heb je al bij de Xenos gekeken?

Succes met werken. Ik ben al bijna klaar.

Mp: Ik zou niet teveel snacken maar proberen zo gezond mogelijk te eten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, mij lukt het ook niet altijd.

Hanna: Die ooievaar blijft leuk!
    Is je feestje vandaag? Heel veel plezier.

Pookie: Wat een schattig mandje. Komt hij bij jullie op de kamer te staan?
    Mooie buik ook, hij is niet extreem groot.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Even een snelle reactie, ga zo naar de lappenmarkt om stof voor mijn boxkleed uit te zoeken en die is er alleen 's ochtends.

@ Mosa, servies bij de V&D? Anders kom je al snel bij een servieswinkel en dan is het gelijk zo duur ;)

@ Pookie, leuke foto's vooral met hondjes :D. En hond die wil poseren, wij hadden er ook zo een. Eens met de hond als pup bij een fotograaf geweest, toen wilde hij niet zitten. Uiteindelijk met koekjes wel. Toen was het gebeurd. "Ha foto's maken? krijg ik vast koekjes :D;)"

@ Sterre, lekker midweekje gehad?

@ Hanna, veel plezier vandaag!

@ Sheann, zo lekker vroeg aan het werk geweest vandaag :)

Nu ga ik opschieten... ;)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Afrola; succes met lappen zoeken op markt!! Hier ook markt vandaag maar niet heel veel lappen:)

@Shean; niet extreem grote buik?? Misschien ook wel niet maar ik vind hem echt ENORM op de foto!! Het wiegmandje is inderdaad voor de eerste dagen/weken als ROOMING-IN moet plaats vinden op slaapkamer. Schijnt beter te zijn met borstvoeding.

Hier nog een spamfoto van ons fotomodelletje, zij hoeft er niet eens een brokje voor te hebben om er zo bij te gaan zitten. Die hond is gewoon dol op aandacht!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, zo maak je me wel erg nieuwsgierig naar jullie naam :) De drukker zal toch best wat namen voorbij horen en zien komen lijkt me.
    En leuk toch, rare beesten :D Ik hou daar wel van!
    Mooie hond ook op de foto! Is dat Gogo of een andere hond?

Etenstijd, als we allebei werken of één van ons, dan eten we helaas nooit voor 7 uur. Ik vind dat wel jammer, want de avond lijkt dan zo kort maar we zijn gewoon niet eerder thuis. Als we allebei vrij zijn dan eten we vaak om 6 uur en soms nog eerder, ik vind dat toch prettiger.

Sheann, je begint me al iets te leren kennen, ik wil idd wel borden met kleurtjes :D Bij de Xenos ben ik ook geweest, maar daar kon ik ook niet slagen.

Afrola, de V&D is een goed idee, dat vind ik sowieso wel een leuk idee. Het lastige is alleen dat hij niet echt hier in de buurt zit, dus dan zou ik er echt voor naar een stad moeten. En winkelen wil op het moment niet zo, dus ik moet even bedenken hoe ik dat kan doen.
    Servieswinkels zijn idd erg duur, en ik koop liever over een aantal jaar weer eens wat anders dan dat ik er zeg maar de rest van mijn leven mee moet doen omdat het zo duur was ;)
    Heb je leuke stof kunnen vinden?

All, ongeveer een kwartiertje na dat ik vanochtend hier een berichtje had getypt, werd ik ineens niet lekker ;) Ik werd heel misselijk en duizelig en kreeg ineens flinke hoofdpijn. Aangezien ik nogal panisch wordt van misselijkheid ben ik voorzichtig naar boven gelopen en in bed gaan liggen. Een uurtje geslapen en de misselijkheid is gelukkig weg :) Ik voel me nog wel licht in mijn hoofd en lig dus nog steeds in bed. Maar omdat ik echt wat voor mijn werk moet doen, heb ik maar even mijn laptop gehaald en zit/lig ik in bed te computeren.
    Het was heel vreemd in één keer, maar gelukkig valt het nu mee.
    Nu eerst maar even een bakje vla eten en dan maar eens aan de slag.

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, dat is ff schrikken. Hopelijk voel je je de rest van de dag gewoon goed en kun je nog wat werk doen!

@ Pookie, ik kan je foto's niet zien dus ik heb je even toegevoegd :) . En poeh na half 9 eten vind ik verschrikkelijk. Als het niet anders kan dan is het niet anders. Maar ken ook wel mensen die dat doen omdat ze zo lang treuzelen en gewoon niet met het eten beginnen. Nja ik vind het belangrijk dat mijn mannetje na het werk kan eten, dus hier kan het en doe ik het ook gewoon. En ben blij dat je het herkent van die patattroep ;) haha.

Ik kwam hier eigenlijk om wat te vragen :p ja ja alweer.
    Heb eigenlijk wel zin om me aan te melden voor MvM nu voor de echo al. Maar ik vraag me af:
    -Hoe komen ze langs? Logo op de auto? Bepaalde kledij aan of iets?
    -Komen ze ook 's avonds?
    -Wat voor persoon haalt de flessen op in wat voor auto?

Ik heb liever niet dat de buurt het hier nu al te weten komt, dus daarom vroeg ik me die dingetjes af.

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @MP; je bent geaccepteerd hoor:)
    En moeders voor moeders. Je kan je opgeven via de site en dan belt de consulente je op om een afspraak te maken. Ze komen dan discreet langs maar het risico is er altijd dat een buurvrouw haar herkent. Veel vrouwen doen mee aan MvM dus dat kan altijd gebeuren.
    Verder kan je de flessen klaarzetten met hoezen eromheen zodat een leek niet kan zien dat het MvM flessen zijn.
    Ophaalauto schijnt ook discreet te zijn maar wij hadden ervoor gekozen de flessen de eerste weken bij het inzamelpunt te brengen. Maar dat gaat niet overal.
    Wel blij dat we het zo gedaan hadden want dat was de 1e x zwanger wat uiteindelijk de MA bleek te zijn.
    Bij deze zwangerschap heb ik mij pas aangemeld na de goede 1e echo maar die was al bij 6-7 weken.

Genoeg info over MvM??????

@mosa; misselijkheid etc dat is toch niet zo mooi. Ben blij dat je geluisterd hebt en weer in je bedje bent gekropen. Misschien heb je gewoon echt veel rust nodig op dit moment!
    En dit hondje was een ander dan Gogo, zij heet Kyra. Gogo is niet zo'n fotomodel, meer een Odie:)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, even een korte pauze nemen. Ik lig nog steeds in bed, voel me nog steeds een beetje raar maar gelukkig kan ik me wel goed concentreren op mijn werk.

MP, over MvM, als je je aanmeld via internet dan bellen ze om een afspraak te maken. Ik weet niet of dat 's avonds kan, maar dat zou je dan kunnen vragen.
    Dan komt er iemand langs om te vertellen hoe het werkt en dan doen ze nog een test. Degene die komt, rijdt gewoon in een normale auto, zonder logo. Je ziet aan niets dat diegene van MvM is.
    Als je meedoet dan krijg je de kannen, bij mij had ze ze in een grote tas gestopt zodat je aan de buitenkant niet kon zien dat het DE kannen waren.

Eens in de week komt er dan een chauffeur om ze op te halen. Deze rijdt ook in een gewone auto, dus niet herkenbaar. Het lastige is alleen dat je ze ergens klaar moet zetten (ik weet niet of je een tuin hebt, en ik weet niet Afrola het bijv. deed, die geen tuin heeft). Ik zette ze altijd in de achtertuin, dan viel het het minste op. De chauffeur pakte ze dan uit de achtertuin. Achteraf bleek dat mijn buurvrouw het wel gezien had en later iemand anders uit de buurt ook, dus je hebt geen garantie dat het niet opvalt.

Volgens mij kun je het ook zo regelen dat ze het niet ophalen, maar dat je het zelf eens in de week ergens heen brengt. Maar dan moet je de kannen nog wel naar de auto dragen, dus ik vraag me af of dat niet opvalt. Maar je zou even kunnen vragen wat de mogelijkheden zijn bij jou in de buurt.

Wel goed dat je je misschien al eerder aan gaat melden!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Aangezien we allebei uitgebreid geantwoord hebben, denk ik wel dat MP zo genoeg info heeft over MvM :D

Dat is ook juist leuk, dat elke hond z'n eigen karakter heeft! Dat merk ik ook goed aan onze katten, alledrie erg aanhankelijk en ze hebben veel aandacht nodig, maar toch hebben ze een verschillend karakter.

Zo, nu weer aan het werk :)

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Bizar is dat als je je ineens zo voelt. Ik heb het nu twee keer gehad, een keertje in de bus en gisteren ook toen ik bij de tandarts in de stoel lag. Ik heb dan ook dat ik helemaal ga zweten. Had je dat ook?

Dankzij jou tip ben ik even langs de kringloop gegaan en ze hadden precies wat ik zocht. Ik heb een kruik weten te vinden voor 1,80 en een standaard voor het badje voor 4,-. Dat is nog eens goedkoop shoppen :D

En op de site van V&D kan je kijken wat voor servies ze hebben. Hoef je er niet helemaal langs te gaan ;) Ik denk dat je de Mix en Match wel iets vindt.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, ik ging niet zweten, maar ik denk dat het nogal scheelt of je ergens bent of dat je rustig thuis bent en meteen je bed in kruipt.
    Maar bleef jij je ook nog lang erna een beetje vreemd voelen? Ik voel me nog steeds licht in mijn hoofd en een beetje duizelig. Ook heb ik nog steeds hoofdpijn.
    Wat goed dat je geslaagd bent voor een kruik én een standaardbadje, en voor zo weinig geld :)

En jij weer bedankt voor jouw tip over de V&D, ik zal straks eens gaan kijken!

Hanna, alle drukte weer achter de rug? Was het geslaagd?

All, nu ga ik pas mijn bed uit. Nog even lekker douchen en hopelijk voel ik me dan weer beter. Gelukkig heb ik superveel voor mijn werk kunnen doen, dus morgen misschien nog een uurtje en dan ben ik klaar voor mijn laatste echte werkdagje :)
    Gelukkig hebben we voor vanavond geen plannen, dus dat wordt een lekker rustig avondje!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, of ik kijk niet goed, maar volgens mij hebben ze van het mix & match-servies bijna alleen nog maar kopjes en schotels. Als ik een kleur kies, dan kun je niet kiezen voor bijv. een bord.
    Maar misschien is het uitverkocht ofzo?

Ook dit servies vind ik wel leuk:Wonen / Keuken / Servies - Servies Momento - V&D

Maar ook daar kan ik de echt leuke kleuren niet vinden (turquiose, oranje en paars).

Maar ik zal kijken of ik binnenkort eens naar een V&D toe kan.

Deel Deze Pagina