Hallo meiden, Hier ben ik weer, vandaag een hele dag werken volgehouden, maar ben nu wel gesloopt. Nog een dagje.... @ Sylvia, Jippie gefeliciteerd, ik duim voor je dat 3x scheepsrecht is want dat wordt nu toch wel tijd! @Mosa, ja CV problemen zijn opgelost , van het weekend gaan we klussen aan de keuken . Wat betreft honger, ik merk dat het bij mij met vlagen is dan ineens twee weken de hele dag honger en deze week valt het wel weer mee. @ Pookie wat vervelend dat jou collega's zo vol onbegrip zijn. Mijn collega's zijn gelukkig wat begripvoller. Zij raadde me juist aan om op tijd gas terug te nemen voordat je ineens een paar weken uit de roulatie bent. Leuk verhaal over stress en de mensen die de watermeter moesten vervangen. Leuk dat ze je gelijk kwamen helpen. Ook begrijpeljik dat je daarover in de stress kan schieten, heb ik ook wel eens last van Verder hoop ik dat de combi-echo test helemaal goed is. Ik mag morgen... @ Melissa, nou ik kan niet wachten tot ik weer wat meer energie heb dus ik hoop dat je gelijk krijgt . In elk geval heel fijn dat jij weer bruist van de energie @ Sannehai, ik zal erom denken niet bij 222 aan te bellen om te vragen naar de babyspullen . Trouwens veel plezier met rondvertellen. Erg leuk, wij zijn vanaf 10 weken onze omgeving gaan inlichten. Al zijn er nog steeds een aantal vrienden die we niet zo vaak zien die het niet weten. Maar kan niet wachten om het ook hun te vertellen Ook die afspraken staan nu allemaal gepland @ Hanna, balen dat je echt ziek bent. Doe maar lekker rustig aan, herstellen gaat vaak wat langzamer nu je zwanger bent! Dus neem echt je tijd @ Sheann, lekker dat je zo lang kon slapen. Mijn ene lange nacht was helaas nog niet genoeg, afgelopen nacht ook vrij slecht geslapen. Hopelijk vanavond wel weer @ Sterre, toch spierpijn , dan maar voorzichtig maar ook wat meer oefenen met wiien . Wij zijn trouwens niet heel uitgebreid aan het klussen maar hebben wel de moederhaard en geiser (ruim 20 jaar oud) laten vervangen door een CV-ketel, veiliger en energiezuiniger. Daar vloeit wel uit voort dat de beschadigingen aan de muren ed ontstaan door plaatsen cv-ketel we nu moeten repareren. Dus van het weekend wel klussen idd. Balen dat je zo last hebt van groeipijnen . Maar ja je kunt er zo weinig aan doen behalve rustig aan. Sterkte! @ Marloes, dat je bij 30 weken weer moe wordt kan ik ook goed begrijpen. Tegen die tijd heb je ook flink wat mee te zeulen! De laatste loodjes dan toch he @ all, nou ga ff wat eten fixen. En dan lekker bankhangen. Hopelijk valt het eten vandaag wat beter dan gister, pff had zo last van mijn darmen dat ik er zelfs slecht van sliep . Dus het was weer zwaar vandaag, maar heb het tot 17:00 uur volgehouden op het werk. Morgen ga ik thuis werken, dan heb ik even iets meer rust, moet toch ook veel lezen. En morgen hebben we de combinatietest, echo + bloedprikken. Vind het wel heel leuk dat we weer even mogen kijken, ben benieuwd hoeveel ons ukkie is gegroeid!
@ Hanna, wat rot dat je zo beroerd bent geweest! En zelfs in je broek plassen door het heftige overgeven Bah zeg! Hopelijk is het inderdaad een virus, dan heb je kans dat het zo weer over is. Goed van je dat je morgen ook nog thuis blijft, goed aan jezelf denken! @ Melisa, hoe was het vanmiddag? @ Pookie, hihi, helemaal voor niets in de stress gezeten Achteraf snap je dan niet waar je je zo druk om maakte hè, maar ik snap het wel. Je was natuurlijk ook een beetje zenuwachtig voor de echo. Hopelijk was alles goed! @ Sheann, vervelend dat je zo'n moeite met eten hebt! Hopelijk blijf je er geen last van houden de komende weken. @ Sterre, ik vind Sterre ook wel een mooie naam, maar ik zou het ook niet aan een kindje geven, dus vandaar dat één van onze katten Sterre heet En 20 april duurt inderdaad nog een tijd, ik had het liever ook iets eerder, maar ik heb besloten er niets van te zeggen. Op zich gaat de tijd best snel, dus uiteindelijk zal ik ook aan de beurt zijn. En ik ga er nu gewoon weer vanuit dat alles goed is, die kans is natuurlijk ook veel groter! Ondanks dat ik mijn oude banner vrolijker vond, heb ik toch maar een andere gedaan. Ik vond de tekst eronder toch wel erg leuk Hihi, dat je zo'n spierpijn had van de Wii Leuk dat je de Angelsound binnen hebt, vanaf wanneer kun je gaan proberen of je het hartje hoort? @ Sylvia, nogmaals gefeliciteerd Leuk dat je hier mee komt kletsen! Wanneer zijn jullie van plan om te gaan trouwen of hebben jullie daar nog niet over nagedacht? En hoe gaat het met je banenjacht? Begin je toch nog zwanger ergens @ Afrola, lekker dat je morgen thuis gaat werken, toch heel wat relaxter hè?! Spannend dat jullie de combinatietest morgen hebben, krijg je dan ook gelijk de uitslag? Heel veel succes en plezier in ieder geval! @ All, ik had echt een energieloze dag, hopelijk morgen weer beter. Ik heb in ieder geval afgesproken om morgen met mijn moeder te gaan winkelen, dus door iets te doen krijg ik vast wel wat meer energie. Ik wil nu alleen zelf niet meer zoveel kleren kopen, dus we kijken vooral voor mijn moeder. Maar kijken is ook wel leuk natuurlijk
Ik zal nog even melden hoe het bij de VK was. Met de baby is alles oke. Het hartje klopt prima. Ze vond wel dat ik een grote buik had voor 18 weken? En ik heb nog wel een mini-buikje. De baarmoeder zat al bijna tegen mijn navel. Verder heb ik een zalf gekregen voor mijn tepels. Ik heb wrs een schimmelinfectie en heb er erg veel last van. Mijn borsten zijn de laatste dagen erg rood en mijn tepels lijken wel gescheurd. Hopelijk helpt het.
Ja bij mij ook 3 x scheepsrecht. Spannend, mag je wel snel voor een echo?Ik durfde het pas echt te geloven na die 1e echo. Vandaag weer echo gehad, voor combitest en frummel doet het prima. Ging wel lekker met zijn armpjes en beentjes tekeer en met zijn rug naar ons toe liggen Echt heel leuk gezicht alleen jammer dat de kwaliteit van het beeld niet heel erg goed was. De uitslag van de combitest was ook heel goed. Standaard berekening was 1:490 en na bloed en nekplooimeting is berekening 1:2310. Helemaal blij dus!
@ Melisa, wat fijn dat alles goed was! Lijkt me iedere keer toch wel weer spannend! Grappig dat de vk vond dat je een grote buik hebt, terwijl je zelf vindt van niet! Misschien tijd voor een buikfoto in je album Wel vervelend van die schimmelinfectie, hopelijk helpt de zalf snel! @ Pookie, gefeliciteerd met de goede uitslag! Weer een last van je schouders lijkt me! Nu echt gaan genieten!
@Mosa: we dachten eerst dat we eind augustus wilde trouwen, maar nu dat ik zwanger ben (en hopelijk blijf...) zou ik wel iets eerder willen trouwen om niet met een al te dikke buik te trouwen.... @Pookie: ik heb mijn eerste echo al op 10 april (over 2 weken). Super uitslagen van je combinatietest! Ik wist niet dat je die al zo vroeg kon doen (moet me weer ff verdiepen)
Sylvia: nogmaals gefeliciteerd en welkom hier. Mosa: Waar ga je winkelen? Melisa: Zo groot is jou buik niet voor iemand die 18 weken is. Maar ik heb er niet zoveel verstand van. Succes met je schimmelinfectie. Pookie: Wat fijn van de goede uitslag. Ik ga denk ik ook een aantal testen doen, weet nog niet precies wat wat is. All: Ik ga maar even sporten zo direct. Ik heb gisteren de hele dag op bed gelegen dus vandaag er weer tegenaan.
Goedemorgen, @ Melisa, voor zover ik er kijk op heb, lijkt me je buik ook reuze mee te vallen! @ Sylvia, dus deze zomer al trouwen?! Dat is mooi snel, vooral als je inderdaad een niet al te dikke buik wilt hebben! Gaan jullie trouwen met alles er op en eraan of wat kleiner? En ik ben nog steeds benieuwd hoe het met je banenjacht gaat @ Sheann, ik ga winkelen in Apeldoorn, dat ken je vast wel Niet te grote stad en niet te ver van mij vandaan. Veel succes met sporten, ik hoop dat je daardoor weer wat meer energie krijgt! Fijne dag allemaal!
Mosa: Ben je nou nog niet weg. Apeldoorn ken ik wel maar ben er nooit geweest om te winkelen. Het is ook een beetje lastig om er met het openbaar vervoer te komen.
@Mosa: we denken aan een wat kleinere bruiloft in de buurt van Apeldoorn.... (Engelenburg), het is nog maar een idee, maar tot nu toe wel het leukste! Inclusief blijfen slapen ook voor de gasten... Daarna (na 2 weken ofzo) een groot feest bij ons thuis vrienden, kennissen en collega's Oh, en ik verwacht vandaag iets meer te horen over mijn banen....
Hihi, ik ga zo Ik ga met mijn moeder en ze belde dat we iets later gaan Met het openbaar vervoer is Apeldoorn inderdaad niet zo handig, wij gaan met de auto, vanaf hier een half uurtje rijden. @ Sylvia, woon je ook in de buurt van Apeldoorn? Leuk dat jullie iets kleiner willen trouwen en dan later een groot feest geven! Succes dan vandaag, ik hoop dat het uiteindelijk de baan wordt die je het liefste wilt! Nu ben ik écht weg hoor
Goedemorgen meiden, Vandaag ook nog thuis gebleven van mijn werk. Gelukkig gaat het wel weer beter dan gisteren, dus ik ben op de goede weg Mosa, veel winkelplezier! Melisa, mooie buikfoto hoor! SylviaM, leuk om trouwplannen te maken! Veel plezier daarmee. Ik ben trouwens nu ik ziek ben weer gewoon afgevallen Was er net 1,2 kilo bij in totaal en hup.... nu weer er af. Nou ja, ik ga voor maatje 36 he als ik bevallen ben en ben goed op weg zo Afrola, Hoe laat heb je de combinatietest? Veel plezier bij het weer even kijken naar jullie kleine! Pookie, fijn dat de test voor jullie goed is gegaan. Groetjes, Hanna
Goedemorgen meiden, @ Mosa, ik hoop dat het gezellig was shoppen met je moeder! Nog iets leuks gekocht? @ Melisa, balen van die schimmelinfectie, hopelijk hoopt de zalf snel en goed. Je hebt trouwens een mooi buikje hoor . Ik heb het idee dat het heel persoonlijk is hoe snel je buik groeit, sommige meiden hebben al heel snel een buik en andere pas na 20 weken. Tsja als ie maar niet te snel in de weg gaat zitten, maakt het niet zoveel uit toch? @ Pookie, gefeliciteerd met de goede echo en mooie kansberekening ! Nu even niets meer om je zorgen over te maken @ Sheann, goed van je dat je lekker gaat sporten! Veel plezier Wil eigenlijk ook wel maar weet niet zo goed wat ik nog kan doen ivm bekken. Met dit mooie weer wil ik eigenlijk wel weer tennissen maar aangezien lopen al pijnlijk is lijkt me dat dan weer niet verstandig @ Sylvia, leuk vooruitzicht om te gaan trouwen! En ben benieuwd of je eindelijk een leuke nieuwe baan hebt gevonden! @ Hanna, hoe minder er aan komt hoe minder er weer af moet, zou vooral op het voordeel letten . En je kleintje neemt echt wel de energie die het nodig heeft! Gewoon lekker blijven eten en soms zitten de kilo's er als je weer helemaal beter bent er ook zo weer aan ! En 18 weken, het gaat best snel he? over twee weken zit je al op de helft De echo heb ik vanmiddag om 16:00 uur pas. Dus nog volop tijd om nog weer even te werken. Ga ik dus ook maar weer snel doen . Fijne dag allemaal!
Goedemiddag, @Mosa: Haha grappig dat jullie een kat sterre hebben genoemd, leuk! Ik ben helemaal gek van dieren, hebben jullie nog meer huisdieren? De angelsound zou je officieel pas met 12 weken kunnen gebruiken maar ik ga stiekem tussendoor ook even kijken of ik misschien al wat kan ontdekken. Las hier laatst op het forum dat iemand al een hartje had gehoord met 9 wkn en 4 dgn. Hoop dat het shoppen leuk is vandaag met je moeder! Ik probeer nu ook zo min mogelijk te kopen, komt straks allemaal wel als ik een buik(je) ga krijgen/heb. @Melisa: Vind je buikje ook best meevallen voor zover ik er kijk op heb...Oei wel vervelend dat je een schimmelinfectie hebt, hoop voor je dat de zalf snel helpt. @Pookie: Gefeliciteerd met de goede uitslag! @Sheann: Ik zou eigenlijk ook weer wat moeten gaan doen qua sport maar ik ben gewoon echt veelste lui @Hanna: Haha maatje 36....Daar kon ik zelf voor de zwangerschap alleen maar over dromen...Ach maatje 40/42 vind ik zelf best en ben blij als ik daar strax weer op terug zou komen. Wel fijn dat het al wat beter met je gaat. Oja, Yay voor de 18 weken! @Afrola: Klusse dan dit weekend! En suc6 vanmiddag! @All: Groeipijn weer een heel stuk minder vandaag gelukkig, was er gister gewoon helemaal akelig van. Vanmorgen 2 boterhammen met pindakaas gegeten...jummie...zonder misselijk te worden...wat een verademing. Nu lekker weekend en dan volgende week alweer een echo! Ben nu alweer zenuwachtig.... Oja, Ik doe mijn buik elke week even opmeten, dan kan je ook goed zien of je groeit of niet. Bij mij is er al 1 cm bij whoehoe haha. Liefs!
Sterre: Ondanks dat ik gesport heb noemt mijn vriend me nog steeds lui Hanna: Fijn dat je je iets beter voelt vandaag. Met mij gaat het ook iets beter en ik heb veel meer trek. Ik ging ook voor de gein op de weegschaal staan ik was ook een kilo kwijt maar dat komt vast wel weer goed als de kleine begint te groeien. Mosa: Ik vroeg me altijd af of Apeldoorn een leuke stad is om te winkelen maar zo te horen moet ik het maar een keertje voorstellen bij de andere zussen. We gaan wel vaker een dagje shoppen, in de tijd van de OV gingen we zelfs iedere vrijdag naar een andere stad. Tegenwoordig hebben de meeste een auto dus kunnen we wat anders proberen. Morgen gaan we gezellig een dagje naar Antwerpen. Ik heb nu al zin in die heerlijke verse wafels en dikke vlaamse frietekes
Ik heb een banen update: zojuist een belletje gekregen dat het budget voor mijn favoriete baan akkoord is (ik was iets te duur voor ze) en ze gaan me maandag een voorstel doen.... spannend!
Dat is goed nieuws Syl maar ik snap het niet helemaal. Je zegt dat het budget akkoord is maar ze vinden je toch te duur?