Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Sheann: ik was te duur voor het oorspronkelijke budget en daarom moestem ze opnieuw akkoord krijgen van de CEO voordat ze me een voorstel kunnen doen ;)

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Oh ok. Ik hoop dat jullie eruit komen.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Sylvia, wat spannend :D Je klinkt zo als een echte zakenvrouw, met dat je te duur was voor hun budget :) Maar blijkbaar willen ze je graag hebben, dus hopelijk kun je je vinden in hun voorstel!

@ Hanna, lekker hoor, dat je vandaag ook bent thuis gebleven. Volgende week weer een nieuwe week!
    Maatje 36 na je bevalling zou super zijn ;)
    En gefeliciteerd met de 18 weken! Wat gaat dat toch hard zeg! Ik vind het bij anderen sneller lijken te gaan dan bij mezelf :)

@ Afrola, jeetje, dat lopen echt zo pijnlijk is bij jou! Dat is echt balen, want je moet nog zó lang! Hopelijk kunnen ze het goed verhelpen met oefeningen!
    Succes morgen met de keuken!

@ Sterre, we hebben 3 katten en 2 konijnen, foto's van onze katten staan in mijn album :)
    Leuk dat je al vanaf 12 weken het hartje kunt horen, dat schiet al zo op! Ik neem aan dat je het wel weet, maar er wel rekening mee houden dat je het misschien niet meteen hoort. Niet gelijk in de stress schieten dan!
    Buik opmeten, dat is een goed idee! Ga ik van het weekend ook even doen, ben wel benieuwd!

@ Sheann, fijn dat je je beter voelt, hopelijk blijft dat voorlopig weer zo!
    Apeldoorn is wel een leuke stad, maar niet supergroot. Ik ben zelf niet het type om de hele dag te winkelen, na een paar uurtjes vind ik het wel genoeg. Apeldoorn is dan precies groot genoeg. Dus het ligt eraan waar je van houdt natuurlijk!
    Wat leuk dat je morgen naar Antwerpen gaat! Superleuke stad vind ik! Alvast heel veel plezier!

@ All, winkelen was leuk, maar ik kan merken dat ik iets sneller moe was :) Ik heb niets gekocht, maar dat was ook mijn bedoeling. Wel even leuk bij de Prenatal en de baby-afdeling van Zara gekeken, er zijn zulke lieve kleertjes :)

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Wanneer mag je van jezelf iets kopen voor de kleine? Mijn vriend zegt dat ik pas met 5 maanden iets mag kopen :confused: Hij spoort echt niet.
    Normaal gesproken kan ik de hele dag winkelen dus hoe groter de stad hoe beter :D

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    hmm...dan weet ik niet of Apeldoorn de stad voor jou is! Maar op zich kun je je er wel een tijd vermaken hoor, ik ga lang niet naar alle winkels toe.

Ik wil eerst de echo afwachten en als die goed is, dan vind ik dat ik dingetjes mag kopen. Maar als ik nu iets zou zien wat bijvoorbeeld heel erg afgeprijst is (zoals bijv. de kinderwagen die we al hebben gekocht) dan koop ik het wel.
    Maar met kleertjes enzo wil ik grotendeels wachten totdat we weten wat het wordt, ik hou namelijk erg van kleurtjes.
    5 maanden vind ik wel érg lang hoor! Bij een vriendin van mij is het met 26 weken verkeerd gegaan, dus het kan altijd nog fout gaan.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Mosa: Leuk joh die katten van jou. Ik zou er ook wel willen maar hub houd er niet van :( Ik gok dat die gevlekte sterre heet :D
    Ik wist het al dat je niet meteen iets hoeft te horen (met de angelsound) e.d dus ben helemaal voorbereid :)

@Silvia: Klinkt inderdaad als een echte zakenvrouw hihi. Hoop dat jullie eruit komen!

Heb net weer m'n eigen regels overtreden...niks kopen tot een week of 11....heb het boek van kluun gekocht voor hub en krijg nou tieten van claudia de breij voor mezelf...kon het niet laten...*zucht* ...oja en 2 enorme oma-onderbroek-tenten omdat die gewoon lekker zitten en nu helemaal met die groeipijn :oops: Lekker sexy voor hub hihi.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, boeken zijn toch niet erg om te kopen? Dat is toch juist leuk! Dat vind ik ook heel anders dan andere spulletjes hoor! En ook al zou je wat anders kopen, dan is dat toch ook niet zo erg?
    En lekker toch, die ondergoedtenten :) Ik draag altijd strings, maar heb nu nog nergens last van. Ik weet eigenlijk niet eens of je die wel je hele zwangerschap kunt dragen :(

En nee, de gevlekte kat heet geen Sterre :) Dat is Koetje :) Hij lijkt ook echt op een koe! Hij heette al zo in het asiel en dat vonden we eigenlijk wel erg leuk. Broer en zus (de zwarte katten) heten Sylvester en Sterre.
    Verder hebben we nog twee konijnen, Sam en Mosje (vandaar Mosa).
    Nu ik zwanger ben, vind ik het iets minder eng om hier wat herkenbaarder te zijn :)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

He wat een grappige club!
    Ik heb maar 1 maandje op het temperatuur-topic meegekletst, en toen bleek ik zwanger. Maar dat kwam niet door die temperatuurmethode.
    FF vond eerst wel een ei, maar haalde hem weer weg. Ik in de stress, want ik dacht echt geen eisprong te hebben! (Ook al had ik wel de symptomen).
    Gelukkig bleek ik zonder eisprong wel zwanger, de wonderen zijn de wereld nog niet uit 8)
    Inmiddels al weer bijna 10 weken zwanger, volgende week vrijdag de eerste echo! Man, wat gaat die tijd langzaam, ik kan niet wachten tot ik eindelijk een echte bevestiging kan "zien". Maar aan de andere kant vind ik het heel eng! wat nou als...
    Maar ik mag alleen positief denken van mezelf!
    Ik voel me prima, ben niet misselijk. Alleen wat moe, en heb last van mijn borsten.
    Nou dat was zo een beetje mijn introductie.
    Ik zal straks even mijn kaartje hier neerzetten, maar ik zie dat FF even uit de lucht is...

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vroeg op vandaag en dat op zaterdag. ben blijkbaar wel lekker uitgerust van het niet werken :)
    Ik voel me steeds iets beter.
    Dat is maar goed ook, want vanavond heb ik een etentje met mijn zus en zwager.
    Dat wil ik absoluut gaan doen.
    Nog even afwachten.....

Mosa, ik herken het wel hoor dat je de zwangerschap van anderen sneller vindt gaan. Dat had ik ook echt in het begin, in de spannende periode tot 12 weken zeker.
    Gelukkig is dat nu wel een beetje over aan het gaan. Krijg steeds meer vertouwen dat het goed gaat en blijft gaan.

Sexy onderbroeken:
    Die heb ik ook al een tijdje aan, omdat ik zooooo misselijk was en dan zitten ze gewoon geweldig!
    Maar ja... niet om aan te zien he :D

Wij hebben 2 poezen, Proempie en Peppie. Ze zijn erg lief en naar wat ik nu een paar dagen thuis heb gezien heeeeeeeel erg lui.
    Tjonge , die beesten liggen het meest van de dag te slapen.
    Wat een leven zeg!

Sylvia, spannend nog even voor je baan maandag. Maar zo te lezen willen ze je graag hebben en zal het best wel goed komen!

Angelsound: heb ik wle in huis, van mijn zusje geleend, maar ik ben een beetje bang om hem te gebruiken en heb dat ook nog steeds niet gedaan.
    Straks kan ik het hartje niet vinden en dan schiet ik in de stress.
    Nee, ik doe het voorlopig nog maar even niet.
    Mischien later als ik het ook oel trappelen, dan heb je dat gewoon als back-up zeg maar!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Liesben,

Wat leuk dat je meekomt kletsen.
    En zo zie je maar dat FF er ook weleens naast kan zitten he.
    Was bij mij ook toen ik zwanger bleek te zijn. Vrijdag echt de eisprong gevoeld , maar op zaterdag pas een kruis.
    Nou ja, wat maakt het uit...
    We zijn lekker zwanger!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en fijn dat je niet veel klachtjes hebt!

Groetjes, Hanna

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Liesben, hey :) Leuk dat je hier komt meekletsen! Ik dacht dat je langer voorliep op mij, maar het valt eigenlijk wel mee.
    Fijn dat je je goed voelt! Spannend dat je komende week de echo hebt, maar inderdaad positief denken!

Hanna, fijn dat je je iets beter voelt! Hebben de daagjes thuis toch geholpen! Gezellig dat jullie vanavond een etentje hebben! Gaan jullie uit eten of bij iemand thuis?
    Hihi Proempie en Peppie, wat een grappige namen :) Volgens mij zijn alle katten lui ;) Maar ze hebben inderdaad een heerlijk leventje!

Mijn vriend werkt altijd op zaterdag, dus dit is altijd mijn huishoudendagje. Ik moet alleen nog even zin maken :)
    Vanavond hebben we een verjaardag van een vriend van ons, altijd gezellig!

Fijne dag allemaal en tot later!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dankje hanna78. En inderdaad, FF kan zich ook vergissen. Kijk mij, geen ei en toch zwanger ;)

Hey Mosa.
    Je loopt echt niet zo heel ver achter op mij. Als ik niet oppas haal je me nog in ;)

Hier even de link naar mijn "zwanger-kaartje".
    Ik heb er zelf maar een ei in gezet, afgaande op mijn eigen klachten die ik toen had:

http://www.fertilityfriend.com/home/Liesben

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames

hier was ik ook weer eens haha;) gister drukke lange dag gehad bah bah was echt moe.

ook merk ik dat iksteeds sneller uit mn dak ga tegen mn vriend om onzin dingen ... :S niet zo gezellig...hahaha

maar goed verder wel allemaal oke hierzo, w.s. vanavond ook lekker uit eten met mn beste vriendin, altijd gezelli!

Owjaaa en neit te vergeten, khep nogeen broertje van 9 en daar hadden we even mee gewacht om het tegen hem te vertellen, maar vandaag gaan we dat dus doen :D haha echt zin in kben benieuwd wat ie er van vind!

@liesben welkom welkom:)

@sylvia hopen dat ze je aannemen!:D

@hanna fijn dat je weer wat beter bent en lekker bent uitgerust:)

@melissa ja is een mooi buikje hoor :)

@sterre ah joh wat kopen maakt toch niet uit;) ik heb ook al een zwangerschapsboek gekocht hoor en wil eigenlijk dat boek van kluun nog voor mn vriend kopen haha;) verder hier ook nog geen kleertjes ofso gekocht hoor haha ben benieuwd hoe lang ikd at nog vol ga houden;)

dames sorry de rest ben ik vergeten! fijn weekend.. owja khep super zin in maandag, dan ga ik het op mn werk vertellen :D hihhi

groetejsssssss

14. Sannehai

owja, fetta kaas mag je dat eigenlijk eten of niet...?

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goedemorgen allemaal,

zo gisteravond leuk feestje gehad, afscheidsconcert van Osdorp Posse........Jeugdsentiment! Heengeweest met broertje en neefje. Lachen hoor!

@Mosa en Sterre; dochter van mijn broertje heet Sterre.....ach best leuke naam, past wel bij het kindje.
    En herkenbaar, als jij bij DWDD was met paarsig truitje aan en zat aan eind van bankje dan ben je niet anoniem meer :)

@Sylvia M; wow dat klinkt erg goed! Zolang je niet bij Fortis of ING gaat werken ;)

@Liesben; welkom dan hier! En dat was zeker een raar kaartje, maar je ent zwanger dus dan maakt het niet meer uit!

@sannehai; als de feta gepasteuriseerd is ( winkel verpakt) dan is hij veilig. Zelf zou ik het niet meer zo snel kopen vanuit een vitrine (bij turk), je weet dan toch niet hoe er mee omgegaan is.

Zo nu eens kijken of neefje ook wakker wilt worden, is blijven logeren.
    Die pubers van tegenwoordig slapen echt een gat in de dag :)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Ben ik ook weer even...

De echo van gister was helemaal goed :D . Zo mooi om onze kleine uk weer te zien. Het was flink gegroeid, 7,5 cm. Volgens de echoscopiste lag ie met de groei voor op de termijn van de termijnecho. :rolleyes: Of dat dan veel was weet ik niet. Maar het was erg mooi om te zien. Vooral die beentjes, de vorige keer nog stompjes en nu al erg lang met duidelijk bovenbeentjes, knietjes en onderbeentjes :D . Ook kon je nu heel goed het hartje zien dat uit meerdere delen bestond en de structuur van de hersenen was ook veel beter te zien. Ook krijgt het hoofdje steeds meer vorm, heel grappig was dat we de kaken konden zien :) .Verder was de nekplooimeting goed, maar op de totale uitslag moeten we nog 2 weken wachten.

@ Liesben, gezellig dat je hier mee komt kletsen :D .

@ pookie, concerten altijd leuk idd :D

@ Sannehai, fetakaas mag je eten, wordt beschouwd als harde gefermenteerde kaas volgens mij ook bereid met gepasteuriseerde melk.
    Veel plezier met je broertje en je vriendin vanavond!

@ Mosa, leuk dat het gezellig was :D . Idd erg leuk om al die schattige kleertjes te zien. Eigenlijk wil je dan al helemaal los gaan ;) , maar ik houd me ook in, is ook niet handig om nu veel te kopen want het zomerseizoen begint terwijl wij voor ons kindje in eerste instantie vooral winterkleertjes nodig hebben ;)
    Je hebt trouwens een leuke beestenboel met 3 poezen en 2 konijnen, gezellig hoor!
    Dat lopen van mij, mja ik loop nu al langzaam en een beetje als een waggelend eendje, en als ik wat langer loop (15 min) dan begint het eerst voorin pijn te doen (schaambeen) en dat trekt dan verder door naar achter (stuitje en rug). Fietsen gaat gelukkig wel goed :D . De laatste twee weken ben ik iets rustiger geweest en gaat het wat beter, maar ben idd erg benieuwd wat de fysio voor mij kan betekenen ;) .

@ Sterre, dat boek van Claudia mag ik van een collega lenen, ben ook erg nieuwsgierig, heb er veel positieve verhalen over gelezen.

@ Hanna, fijn dat het elke dag beter gaat, niet te druk vandaag en dan kan je vanavond lekker uit eten :). Leuke originele poezennamen :D

@ Sylvia, spannend wat betreft die baan, hopelijk komen jullie eruit!

@ Sheann, gewoon negeren zo'n vriend, wachten tot 5 maanden dat kun je toch niet volhouden :rolleyes: . Niet dat je alles in een keer moet kopen, maar zo af en toe iets is toch veel leuker ;) . Mijn man zei wel tegen me dat ik me een beetje in moest houden omdat ik nog 7 maanden (inmiddels 6) tijd had :)

Zo we gaan nu even door naar de praxis...

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, ik moest lachen :)

@ Sanne, last van je hormoontjes?! Vervelend zeg, hopelijk ontziet je vriend je een beetje :)
    Wat leuk dat jullie het vandaag tegen je broertje gaan vertellen! Hoe reageerde hij?
    Veel plezier vanavond bij het etentje!

@ Pookie, ik wist helemaal niet dat de Osdorp Posse gaat stoppen :oops: Leuk dat je er heen geweest bent!
    Als ik nog niet zwanger was, had ik het ook niet zo verteld van DWDD hoor :) Nu maakt het me minder uit.

@ Afrola, fijn dat de echo helemaal goed was! En wat omschrijf je dat allemaal lief, wat jullie gezien hebben! Maar 7,5 cm, dat is al groot :confused: Apart hè, kun je je dat al voorstellen?
    Hopen dat alle uitslagen goed zullen zijn, maar dat komt vast wel goed!
    En gefeliciteerd met de 13 weken :D

@ All, vandaag de bevestiging gehad van de kraamzorg :) Ik blijf het vreemd vinden dat ik dat nu al aangevraagd heb, maar het blijkt dat het tot oktober al helemaal vol zit, terwijl ik 3 november uitgerekend bent. Dus gelukkig kon het nog. Nu maar hopen dat ik het niet meer hoef af te zeggen!
    En dan heb ik nog het geluk dat ik geen KDV hoef te regelen! Dat zou voor je gevoel helemaal vroeg zijn!

18. Sannehai

Hoi dames

denken jullie dat je feta kaas dus wel van een grieks restaurant mag eten...je weet dan ook niet goed hoe er mee om is gegaan, maar het is geen rauwe kaas..:S we gaan namelijk vanavond bij de griek eten, en ik vind dat wel lekker die kaas....of beter toch afblijven?

@mosa jaa twas heel leuk mn broertje, wij gaven centjes voor zn rapport, en toen zei jolanda(zn moeder) nu hebben we ook wat voor sanne en toen gaf ze een boek, het was oei ik groei voor in de buik echt Heel erg leuk en ik zei tegen hem waarom zou ik dat nou krijgen dan? hij zo jaa omdat je natuurlijk met baby's werkt dit en dat ( hij is 9) ik zo neee omdat wij ook een baby krijgen, hij vond het helemaal leuk en we hebben toen ook hun kadotjes gegeven

voor oma dus een speentje met i love oma en voor mn broer&broertje een een rompertje met een leuke tekst.

ze vonden het erg leuk.

zeg ik heb nog niets voor kinderopvang of voor kraamzorg aangevraagd.. dat kan ik dan misschien beter ook maar gaan doen, als het bij jou al helemaal vol zat mosa...:S?!

aghh vind ik gwoon spannend hahaha.\

nou groetjesss

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

@Afrola, fijn dat je een goede echo hebt gehad.
    Altijd heerlijk om weer even te kijken he!

@Pookie, leuk zo'n concert :)

@Mosa, joh dat de kraamzorg al bijna vol zit in jouw buurt? Ik heb me trouwens ook al heel vroeg ingeschreven hoor, en ook al snel een bevestiging.
    Ik dacht... augustus.... vakantietijd, maar het bleek allemaal wle mee te vallen.
    Het kinderdagverblijf had ik ook al snel geregeld (via moeder van een kind uit mijn klas :D).
    Ja je moet er vroeg bij zijn in deze tijden!

Ik kom net van mijn tweelingzus vandaag en heb 2 vuilniszakken en 2 dozen met babyspullen van haar gekregen.
    Kleertjes, lakentjes, moltons, zeiltjes, kruiken, doeken, spuuglapjes enz.
    Ben er helemaal blij mee! :D

Groetjes, Hanna

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sanne, als feta niet van rauwe kaas is gemaakt, dan mag je dat volgens mij gewoon eten.
    Voor mij is het heel makkelijk, bijna alle dingen die je niet mag eten lust ik al niet (al het rood vlees, aparte kazen), ik ben zelfs geen alcoholdrinker. Dus ik hoef niets te laten staan :)
    Wat een schattig verhaal over je broertje! Voor hem is dat natuurlijk erg leuk, zo'n neefje of nichtje!

Toen ik pas de intake bij de vk had, zei ze dat ik gélijk moest bellen voor kraamzorg. Dus ik neem aan dat jij dat beter ook al snel kunt gaan regelen. Misschien verschilt het per regio, maar dan weet je zeker dat het allemaal goed geregeld is.

@ Hanna, dat is leuk en handig, al die spulletjes!
    Dus je zus vindt 4 (toch?!) kinderen genoeg :)

Zo, ik ga me lekker douchen, lekker warm :)

Deel Deze Pagina