Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Heb vanavond nog een paar meiden gepbd die bij de tempkaartjes hebben meegekletst. Namelijk melisa, wies, jent en nadja...
    Heb nog gezocht op tijgertje/tijgetje maar kon haar niet direct terug vinden. Weet ook niet meer precies hoe je het schrijft, iemand anders wel?

Ben nu afgepeigerd en ga verder met schaatsten kijken ;)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi,

Niets zo veranderlijk als de mens, we hebben namelijk vanavond de kinderwagen gekocht :)
    Ik liet hem op internet aan mijn vriend zien en ook hij vond hem erg mooi. Dus toch samen gaan kijken gelijk gekocht. Ook nog een bijpassende tas en een voetenzak gekocht.
    Is wel erg leuk om iets te kopen! We hebben hem bij mijn ouders gezet, zodat we hem nog niet hier hebben, dat komt wel.
    Toen stelden mijn ouders voor dat zij hem wilden betalen, dus we krijgen hem van mijn ouders :)

@ Afrola, ik zie nu eigenlijk pas dat je in Utrecht woont, daar zullen inderdaad wel lange wachtlijsten voor KDV zijn! Maar een KDV bij jullie in de straat zou wel fijn zijn!
    Wat leuk dat je al een echt buikje hebt! Apart lijkt me! Ik heb wel het idee dat ik hem 's avonds iets minder goed kan inhouden, maar verder is het natuurlijk nog veel te vroeg.
    Wat lief dat jullie al kleertjes hebben gekregen :) Lief hè, die kleine spulletjes?!
    Heel veel plezier morgen met winkelen! Je zult opkijken hoe ontzettend veel keus er is!

Ik zal het weekend ook nog even nadenken over anderen die hier misschien ook willen kletsen. Volgens mij is het Teigertje met ei, maar verder weet ik het niet precies.
    Dan hebben we ook nog Marb en Dib, en over eventuele anderen ga ik nog even nadenken.

Hanna, ook jij veel plezier met winkelen morgen! Wel fijn om met zón expert als je zus te gaan!

Liefs Mosa

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb trouwens twee plaatjes van de kinderwagen in mijn album gezet. Je moet alleen even op het plaatje klikken, ik weet niet waarom hij niet gewoon de foto plaatst :(

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden,

Ik kan niet beloven dat ik veel kom meekletsen, maar wil iig wel even melden hihi.

Ik heb vandaag mijn eigen geboortekaartje ontworpen en hopelijk kan ik hem dit weekend inkleuren leuk he. Helaas zien jullie hem pas als de beeb geboren wordt.

Iedereen een fijne leuke gezonde voorspoedige zwangerschap gewenst.
    xxx Joyce

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Joyce, je bent ook helemaal niet verplicht actief mee te kletsen hoor! Maar we vinden het wel leuk om af en toe iets van je te horen :)

Wat ontzettend leuk dat je vandaag jullie eigen geboortekaartje hebt ontworpen! Ik ben benieuwd wat ik me erbij voor moet stellen, maar ik heb veel geduld :) ;)

Weltrusten allemaal! Hopelijk kan ik morgen lekker uitslapen :)

Liefs Mosa

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames hier was ik ook weer :)

ahh mosa leuk zeg, al een kinderwagen gekocht! echt een mooie wagen ook, van maxi cosi toch? die vind ik ook erg leuk :)

@afrola haha ja ik kreeg ineens allemaal spullen aangeboden, dat sla ik niet af natuurlijk;) hahahaha

hier trouwens nog niets te zien van een buikje.. mag van mij wel snel komen lijkt me leuk! haha ;)

hee afrola, ik zag ook net pas dat je in utrecht woont, mn broer zit daar op kamers, hij woont aan de oude gracht en daar naast onder, zit zo een super leuk baby winkeltje! ( misschien ken je het?)

maar hier moet ik me ook tijdig aanmelden bij het kdv waar ik zelf dan ook werk, want anders is er w.s. ook geen plaats :)

nou weer een heerlijk weertje hier bij jullie ook?

groetjesss

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Weer even bijgelezen hier.

@Mosa, wat een leuke kinderwagen zeg. Als jullie er allebei weg van zijn dan had ik ook niet gewacht met kopen hoor.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik na 9 weken al een kamertje (op Marktplaats) gekocht en die heeft fijn in de schuur gestaan in afwachting van onze baby.
    Nu mag ie er bijna uit en ik ben nog steeds heel blij dat we hem hebben.
    Was echt een koopje, 250 euro, voor een ledikant, commode en kast in koloniale kleur :)

@Afrola, leuk die babypost :)
    Elke keer weer een verrassing wie er nu weer een kaartje stuurt.
    Ook leuk de eerste babykleertjes.
    Die hebben hier weken aan de kast gehangen :)
    Veel winkelplezier vandaag!

@Sannehai, inderdaad ... wat een lekker weertje. ben net even naar het winkelcentrum gegaan hier , lekker even een frisse neus en met die zon.... zalig! Echt lenteweer.
    Dus... narcissen gekocht!
    Hopelijk is er voor jullie baby nog wle een plaatsje op het kdv. Krijg je voorrang als je er zelf werkt?
    Waarschijnlijk wel he!

OM 1 uur ga ik met mijn zus op stap.
    Ik heb er echt heel veel zin in.
    Even kijken voor een leuke wipstoel.
    Ik heb er wle een op internet gezien die ik leuk vind en ik hoop dat ze hem daar ook verkopen.

@Sterre, leuk dat je hier komt meekletsen.
    Dit is waarschijnlijk beter bij te houden dan het grote maandforum!

Fijne dag allemaal, geniet van het lekkere weer!

Groetjes, Hanna

8. Sannehai

hee hanna

heerlijk naar buiten ja met dit weer, ik ga dalijk ook ff lekker lopen met de pup

maar helaas krijg ik geen voorrang met mijn kindje omdat ik er werk, is een grote organisatie dusja ben gwoon een ouder dan haha.. wel krijg ik als het goed is korting omdat ik er ook werk.. hihi dat is atlijd mooi mee genomen natuurlijk ;)

9. Sannehai

owja veel shop plezier eh!

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hallo dames, bedankt voor de uitnodiging. Nog een topic om bij te houden haha.

Even een kort verslag van mijn zwangerschap"
    Inmiddels heb ik 6 keer een korte bloeding gehad, maar met het kindje is alles goed. Daarom heb ik al wel een paar extra echo's gehad.

Verder ben ik nog steeds iedere dag miselijk, het overgeven wordt nu wel wat minder.

Ook ik doe mee aan moeders voor moeders, deze week gelukkig de laatste week. Ik vind het maar niets. Soms leverde ik maar 3 dagen een fles in. De rest van de dagen was ik te misselijk om in de flessen te plassen. Maar het was het proberen waard toch?

Morgen lees ik even bij en zal ik meer reageren.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Sanne, de kinderwagen is inderdaad van Maxi Cosi. Er zitten ook van die adapters bij zodat je er ook een gewone maxi cosi op kan doen. Wat het nut ervan is, weet ik nog niet.
    Voorlopig koop ik ook geen andere dingen hoor!

Begrijp ik het goed dat je zelf op een KDV werkt? Vind je het leuk?
    Weet je dat me nu pas opvalt dat je maar 5 dagen verder bent dan ik :) Ik dacht dat het langer was, maar ik denk dat het langer lijkt doordat jij in oktober uitgerekend bent en ik in november.

@ Hanna, leuk dat jullie al een kamertje hebben! Heerlijk dat hij er nu bijna uit mag hè?!
    Ik twijfel nog over nieuw of marktplaats, maar ik heb dan ook nog een hele tijd.
    Inmiddels ben je al aan het winkelen, ben benieuwd of je nog wat leuks vindt!

@ Melisa, leuk dat je je ook hier komt melden :) Wat een rotzwangerschap heb jij tot nu toe zeg! Wat zul je ook telkens geschrokken zijn van die bloedingen! Maar gelukkig is alles wel goed met je kindje!
    En met misselijkheid kan ik me voorstellen dat je niet op plassen in kannen zit te wachten hoor, ik geef je groot gelijk.
    Willen jullie over een paar weken weten of het een meisje of een jongetje is?

Het is inderdaad heerlijk weer! Dan krijg je zo veel zin in de lente hè?!
    Lekker weer blaadjes aan de bomen en zo'n mooi zonnetje!
    Ik heb vandaag een echt huishoudendagje. Vanavond hebben we een groot feest van het werk van mijn vriend in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Wordt vast wel gezellig!
    Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond of morgen?

Liefs Mosa

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nog een oud-temper die om de hoek komt kijken...

goed idee van jullie...

hier ligt de thermometer al weer 28 weken in de kast, alles gaat super. Nu eindelijk niet meer misselijk. (pas 4 weekjes niet meer) en we krijgen een 2e jongen!

Kom af en toe eens mee kijken hier

13. Sannehai

hoi dames!

ahh marloes en melissa jullie geven me niet veel hoop dat mijn misselijkheid en spugen over zal zijn met 14 weekjes! haha toch hoop ik het natuurlijk nog steeds;) hahaha

@melissa so dat is elke x wel schrikken ja een bloeding pff gelukkig is alles goed met het kindje en hoef je je verder geen zorgen te maken :)

@mosa, wahah nee ik d8 ook dat er veel langer tussen ons in zat! komt denk ik door dat oktober/november gedoe ja, haha al denk ik zelf dat ik wel in november zal bevallen.. want zit net op het randje w.s. de 29ste uitgerekend.

en ja ik werk op het kdv :) echt super leuk, het is heerlijk werk en je lacht je een ongeluk om de kids;) hhha tis niet altijd allemaal leuk hoor maar de meeste dingen wel :)

@marloes super dat jullie nog een jongentje krijgen zeg!

nou meiden ik moet vanavond naar een verjaardag, hoop echt dat ik het volhou! tis ook nog es een uur heen en een uur terug rijden maarja, tis maar weer voor een xtje eh;)

groetjesss

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Marloes, gezellig dat je af en toe ook komt kletsen hier! Wat leuk dat je weer een jongetje krijgt :D
    Fijn dat verder alles super gaat en dat je niet meer misselijk bent!

Sanne, ik ben 3 november uitgerekend. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk! Veel plezier vanavond op de verjaardag!

Bij degenen die zo misselijk waren, weten jullie nog wanneer dat begon?
    Veel van de novembermama's zijn namelijk al misselijk, ik gelukkig helemaal niet dus ik vroeg me af of dat bij jullie ook al zo vroeg begon?

Liefs Mosa

15. Sannehai

hey mosa

nou bij mij was het echt al wel een week nadat ik het wist, toen nog niet echt met spugen, dat is echt vanaf vorrige week elke dag begonnen.

ik hoop voor je dat je het helemaal niet krijgt, heb ook iemand gezien die het pas bij 11 weken kreeg.. kan ook.

groetjesss

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Mosa, mijn misselijkheid begon bij 5 weken en is net een beetje gestopt.
    Die adapter is handig hoor, als je ergens heen gaat en je wilt niet de hele wagenbak meenemen, maar wel je maxi cosi dan klik je hem op het onderstel van je wagen.

Ik hbe heerlijk geshopt en een mooie kinderwagen gezien.
    Waarschijnlijk gaan we hier voor een Bugaboo, alleen ben ik nog niet uit over de kleur.
    Ik heb nu zand gezien met bruin, die was wel erg mooi, maar misschien een beetje saai.
    Straks nog maar eens naar de opties kijken op internet.
    Ook heb ik een tummytub gekocht, nog een schattig pakje, een slab met HUP Holland HUP erop (ben een erge Oranje fan :) ) en een slaapzak voor op het kdv.
    Van mijn zus heb ik een muziekmobiel gegeven voor aan de wieg.
    Een muis en als je aan zijn staart trekt begint de muziek :)
    Goed geslaagd hoor!

@Marloes, fijn dat je nu niet meer misselijk bent zeg!
    Heeft wel lang geduurd bij je!

Ik ga nu even eten. Manlief heeft gekookt: nasi!

Groetjes, Hanna

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ik denk dat het inderdaad er wisselt wanneer iemand misselijk wordt, maar ik hoop nog steeds dat ik de dans ontspring :)
    Ik heb er nu namelijk echt helemaal geen last van, kan 's ochtends ook rustig allerlei dingen doen op een nuchtere maag, ik hoef niet gelijk wat te eten.
    Maar ik wacht het wel af. En anders is het voor een goed doel natuurlijk!

Hanna, oke, dus daar is zo'n adapter voor! Dat is inderdaad wel handig dan!
    Fijn dat het shoppen leuk was :) Maar ik had ook niet anders verwacht ;) De Bugaboo is toch met zo'n grote kap erover? Ik vond die wel mooi (vooral de gele!), maar ik vond het onderstel op een rollator lijken :oops:
    Verder vond ik hem erg leuk!
    Een tummytub vind ik ook zo leuk! Schattig hoor! Leuk dat je een muziekmobiel hebt gekregen van je zus!
    Zo te lezen was het zeker een geslaagde middag!

Heb jij ook lekker geshopt Afrola?!

Fijne avond!

Liefs Mosa

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hey meiden,

leuk dat jullie me hebben gevraagd hier te kletsen! Ik zal zeker op zijn tijd hier eens komen babbelen! Wat leuk zeg, al die oude tempers! En nu ook eindelijk allemaal met goed nieuws!

xxx

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mosa je hoeft helemaal niet misselijk te zijn hoor. Ik ben dat nooit geweest, heb ook nooit overgegeven ofzo. Enkele keer was ik misselijk in auto even ofzo maar dat is alles.
    Hopelijk blijft het ook lekker weg bij jou.

xxx Joyce

20. Sannehai

hoi dames!

@hanna wat leuk dat je zo goed geslaagd bent met shoppen! ik vind de bugaboo ook heel erg leuk, al vind ik het onderstel er ook wel iets minder uit zien. een vriendin van mij heeft een hele mooi vind ik, de denim uitvoering, helemaal van dat mooie donkere spijkerstof, echt heel stoer.

nou ik heb de verjaardag weer overleefd gister;) was wel erg moe hoor pff, maar het was ook gezellig:)

@mosa ik hoop ook gwoon dat jij gwoon helemaal niet misselijk wordt :)

hier verder alles wel oke :) beetje moe nog van gister maarja, lekker rustig dagje verder. de vrouw van mn vader en mn broer en broertje komen vandaag weer even naar zora kijken :)leuk leuk

groetjesss

Deel Deze Pagina