Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@sheann haha ja ik denk dat het dan wel week 10 is ja:) en weten jullie al wanneer jullie het gaan vertellen?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Mosa: Nee boeken zijn bij nader inzien wel goed, heb ze alleen al uit haha, waren allebei echt super leuk om te lezen, echt een aanrader.
    Leuk zeg die beestenboel. Wij hebben een prairiehondje en die heet moos...maar we noemen em eigenlijk altijd snuit, waarom weet ik eigenlijk niet haha.
    Tis inderdaad wat makkelijker omdat we zwanger zijn maar hoop evengoed dat nog even niemand me herkend en anders...mondje dicht! ;)

@Hanna: Tja tis wat die lekkere onsexy onderbroeken. Normaal ben ik ook van de strings maar nu met die groeipijn kunnen ze niet groot genoeg zijn haha.
    Haha grappig zeg dat de beeb ervan door zwom, maar fijn dat je weer gerust gesteld bent.

@Liesben: Gezellig dat je meekletst. Ik heb wel 5 maanden getempratuurd maar niet veel meegeklets in het topic omdat ik het niet bijhield...net als nu de november mama topic :oops:
    Zie trouwens net dat jij ook een heerlijk ondoorgrondbaar temp-kaartje hebt gehad toen je zwanger werd...me 2!

@Sannehai: Hihi, ik betrapte me er afgelopen zaterdag op dat ik stiekem naar spulletjes aan het loeren was (kleertjes, speentjes e.d) Ik ga die 12 weken niet halen :rolleyes:
    Ik heb trouwens ook feta gegeten van het weekend, kan geen kwaad. Maar zie net dat je er al lekker van gesmuld hebt bij de griek :D
    Gelukkig is je bruinverlies gestopt!

@Afrola: Fijn zeg dat de echo goed was! Ik mag woensdag weer joepie.
    Wat een drama eigenlijk zeg met die KDV....hopen dat het in het limburgse land iets minder is :(

Nou volgens mij weer helemaal bij....en als ik iemand ben vergeten...alvast sorry.
    Hier nog steeds groeipijn maar probeer het maar als iets positiefs te zien. Slapen gaat écht enorm slecht en daardoor ook ziek...Vandaag was ik echt sacherijnig op mijn werk. Vanmiddag op de bank gelegen en dan lukt het net aan om een half uurtje, 3 kwartier te slapen weer wakker *zucht* Hub vroeg toen ie thuis kwam door hoeveel treinen ik was overreden vandaag... :(... mannen ... :evil:

Heb even een paar rotdagen....ben blij als ik woensdag weer even heb kunnen zien waarvoor ik het doe :D ...ben nu alweer zenuwachtig...

Liefs!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zie dat ik wat spelfouten e.d heb gemaakt...neem het me maar even niet kwalijk...mijn wallen hangen op mijn boobs (die als enige nog redelijk recht opstaan in mijn hele lijf op het moment)....

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    *zucht* het moet natuurlijk op mijn hele lijf zijn.....sorry....ik kan natuurlijk ook gewoon met mijn muis op wijzigen klikken maar zelfs daar ben ik te moe voor....dan maar zo haha. Zal nu maar gaan stoppen want dit word niks meer vandaag....

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sheann, jippie, 7 weken :) Vind je het snel gaan?
    Veel plezier en succes bij je cursus!
    Fijn dat ze leuk reageerden op je werk!

Sanne, balen dat je weer wat bruinverlies had, maar gelukkig was het maar een klein beetje en is het alweer over. Misschien te druk geweest?

Hanna, wat lief dat je meisje telkens wegzwom met het hartje luisteren :) Ging het werken weer goed?

Sterre, ik kom ook helemaal niet meer bij de novembermama's, ik lees alleen af en toe even mee. Het gaat me daar echt te snel!
    Balen dat je zo slecht slaapt, dan kom je ook niet meer over je moeheid heen hè?!
    Maar als woensdag alles goed is, voel je je vast minder chagerijnig!
    En spelfouten kijken we niet naar hoor ;)

All, poeh, wat een vermoeiende dag zeg! Ik was blij toen ik weer thuis was. Nu lekker rustig op de bank hangen, maar heb al bijna zin om naar bed te gaan (dat heb ik normaal écht nooit!).
    Wat wel leuk is, ik zeg niet welke natuurlijk, maar er is nu iets op tv waar ik onze meisjesnaam vandaan heb :) Ik ben helemaal weg van die naam! Nu nog een jongensnaam :rolleyes:

Fijne avond nog allemaal!

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Ik wacht sowieso de eerste echo af en dan kijk ik wel wanneer ik het ga ga vertellen. Vrienden en familie weten het al wel en mijn vriend heeft het met week 5 al op zijn werk verteld. Dus de meeste weten het al.

Mosa: Ik vind de tijd zooo langzaam gaan. Vooral de eerste week dat ik het wist leek wel een maand.
    Ik denk dat je in de war bent want ik heb nog niks verteld op het werk.

Ik lees ook af en toe mee bij de november mama's maar kan het ook niet bijhouden. Iedereen is daar trouwens zwak, ziek en misselijk en dat doet me ook niet goed. Het is wel zielig om te lezen als iemand een miskraam heeft gehad maar dat zal wel steeds minder worden.

Bij de tempdames lees ik ook nog mee. Er zijn er weer twee zwanger als het goed is dus we kunnen weer recruiten :)

7. Sannehai

hoi dames!

@sheann oke bij ons wisten dr ook al een hele boel het maar nu mag iedereen het weten haha:D

@mosa ja ik weet het ook niet:S maar gelukkig ist nu nix meer dus zal wel weer niets geweest zijn..gelukkig! wat leuk dat je de meisjes naam al weet, of staat die nog niet helemaal vast? wij zijn ook al druk bezig hier over de namen hahaa.

nou dames pff ik ben gewoon nog steeds of al weer moe hahah.. zal wel nog steeds zijn.. en lag er echt niet laat ik gisteravond! hahaa.

naja groetjes en fijne dag!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Sheann, dat was ook bedoeld voor Sanne :oops: Ik wist dat jij het nog niet op je werk verteld had.
    Iedereen is idd ziek, zwak en misselijk bij de nov. mama's, en als ze dat een dag niet zijn dan denken ze dat het niet goed zit. Nou, wat moet ik dan wel niet :rolleyes:
    Miskramen zijn idd zielig!
    Ik was al van plan de zwangere dames van de temp-kaartjes te pb-en, zal het vandaag doen.
    Overmorgen al je eerste echo, vind je het al spannend?

Sanne, de meisjesnaam staat inderdaad al vast, of we moeten ineens van mening veranderen. Maar dat is een naam waar we allebei weg van zijn. Maar jongensnamen vind ik zo'n stuk moeilijker!

Ik weet niet of jullie dit al wisten, maar van 22 tot 26 april zijn er bepaalde dagen bij de Prenatal en dan krijg je volgens mij 20% korting op alles! Dat is toch wel lekker lijkt me.
    En aangezien ik dan 12 weken ben en dan eindelijk een echo heb gehad, denk ik dat ik dan wel wat dingetjes mag kopen van mezelf :)

Fijne dag!

9. Sannehai

@mosa

hier ook meer meisjes namen dan jongens namen hoor, pff die zijn zo moeilijk! hahaha.

maar ik wist het niet van die dagen van de prenatal, komt goed uit ja! gaan we lekker flink aan de shop.

ik ga deze zaterdag denk ik mijn eerste zwangerschapsbroek kopen

owja ik heb trouwens voor de grap ook een buik foto bij 9 weken in mn album staan haha, dat is echt wel savond hoor anders zie je nog zowat nix hahaha.

en ik zag het ook ja bij de temp meiden leuk hoor :D

nou groetjess

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou nou, dat is best al een flink buikje! Leuk hoor :) Dan zie je toch dat er wat begint te komen!

Van wat voor soort namen houden jullie?
    Ik hou in ieder geval niet van één lettergreep namen, en het moet wel een aparte naam zijn maar niet zo'n aparte naam dat je niet weet hoe je het schrijft ofzo.

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Mosa: ik hou van namen als Emma, Julia, Anne, Daniel... Korte namen. En jullie?

12. Sannehai

@mosa en sylviam

ik hou ook van korte namen, ga ff geen voorbeelden noemen want een collegatje van mij zit ook op zw-pagina haha;)

maar ook wel kort niet iets alledaags maar ook niet mega moeilijk:)

ik zou het liefst een naam willen die nog niemand op het kdv waar ik werk ( 5 groepen!) heeft haah maar daar zitten dus al wel heeeel veel namen op natuurlijk;) hahaha

word nog ff goed zoeken.

nou dames ik ga dr weer ff vandoor groetjesss

13. Sannehai

aghh dames ik heb egt al weer alles uitgespuugd wt ik op heb... nu net weer paar krakertjes binnen hopelijk blijven die wel binnen...

egt irritant want het vele spugen doet ook gewoon zeer aan mn buik. en dan was ik ook net nog aan de race. nou grr heel irritant dus allemaal maarja hopen dat het overgaat... en dan zo weer gaan werken.. hoop dat het vanmiddag beter zal gaan.

groetjesss

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi meiden,

Mosa: ik praat ook niet mee met de oktobermama's. Ik mled me af en toe, maar verder voel ik me er niet thuis. Wel kom ik vaak op het 35+ forum, want ja ik ben ook zo'n oude muts ;)

Wat betreft namen: we zijn er hier nog lang niet uit! Ik ben ook wel van de korte stoere namen.

Prenatal: Vrijdag echo. Als alles goed is mag ik los ;)

Wat betreft klachten: Ik heb geluk, heb weinig klachten. Niet misselijk in elk geval, wel moe en zere borsten. Alhoewel ik het idee heb dat de zere borsten iets afnemen, maar ik heb begrepen dat dat normaal is. Borsten zijn ook wel iets gegroeid, maar niet veel.
    Qua buik zie je nog niets, maar dat kan ook bijna niet. Af en toe is ie erg opgezet, maar dat zijn darmen. Wel regelmatig last van "groeipijn", lijkt op menstruatieklachten, en wat steekjes in de liezen. Ik hou dat maar op positieve tekenen, als er niets zit hoeft de bm ook niet te groeien ;)
    Geniet verder van de prachtige dag! Ik heb net wat in de tuin gesnoeid, en mag straks nog werken. Jippie ;)

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Na wat internetprobleempjes weer een berichtje van mij :)

@ Sannehai, onzeker zijn als de echo in de buurt komt is normaal volgens mij ;) . Ik had hier ook wel een beetje last van ondanks dat ik ook duidelijk het gevoel had dat het wel goed zit ga je als de echo nadert toch ook een beetje twijfelen ;)
    Alweer bruinverlies, dat is vervelend, dan ga je natuurlijk weer extra twijfelen :( . Denk maar zo dat er heel veel vrouwen in de zwangerschap bruinverlies hebben en uiteindelijk bevallen van een gezonde beeb! Gewoon positief blijven! Tsja en nog even volhouden wat betreft die misselijkheid! hopelijk gaat het werken vanmiddag goed!

@ Hanna, wat leuk dat jullie aankomend weekend de babymeubels gaan neerzetten :D . Daarna nog verder leuk aankleden op je gemak :D . Wij gaan met pasen mijn oude babymeubels van vroeger grondig inspecteren en starten met opknappen indien nodig :D
    Wat leuk dat je gister nog weer even naar het hartje hebt mogen luisteren :D . En volgende week alweer de 20-weken echo, dat gaat snel!

@ Mosa, Ja echt absurd die wachtlijsten bij het KDV... Wat goed dat je even van de kortingsdagen bij de Prenatal meldt ;) . Daar ga ik misschien wel even gebruik van maken voor wat betreft positiekleding :D
    Leuk dat je al een meisjesnaam hebt! Wij zijn er hier nog niet over uit. We hebben een waslijst aan ideeen, maar voorlopig zijn mijn man en ik het nog niet eens :)

@ Sheann, super dat je het zo goed kon volhouden in Antwerpen :D , en ook nog lekker geshopd, super!

@ Sterre, balen zeg dat je zoveel last hebt van de groeipijnen :( . Wel goed dat je even een stapje terug hebt gedaan. En inmiddels nog maar 1 dag voor de echo, mag je weer even naar je beeb kijken :D .
    Hoop trouwens ook voor je dat er bij jullie niet zulke belachelijk lange wachtlijsten zijn voor de KDV's!

@ Liesben, de oktobermama's gaan voor mij ook te snel en de onderwerpen vaak niet interessant. Wel ontzettend fijn dat je niet al te veel last hebt nan zwangerschapskwaaltjes :D . En nog maar 3 dagen tot de echo ;)

@ Sylvia, ik vind zulke namen ook erg leuk, alleen jammer dat zoveel mensen die leuk vinden ;) . Ik vind het toch ook wel leuk als het geen top-10 naam is...

Zo meiden flink geklust zondag, het ziet er al beter uit maar het is nog niet af we zijn nog wel een paar weekenden bezig, maar het komt allemaal goed! Vooral ook omdat ik niet met alles kan helpen gaat het niet heel snel, maar ik probeer dan wat anders in huis aan te pakken dat ook moet gebeuren...

Zojuist ook naar de fysio geweest. Een hele batterij adviezen over zitten, staan, lopen en liggen gehad. Vooral gericht op het stabiliseren van het bekken, wel heel nuttig :D ! Volgende week gaat ze ook goed kijken naar mijn houding en zal ik wat oefeningen krijgen om bepaalde spieren te verstevigen.
    Het belangrijkste advies dat ik kreeg was eigenlijk dat ik moest accepteren dat er veel dingen zijn die ik niet kan of niet op de manier kan die ik gewend bent. Als iets pijn doet moet ik bij mezelf te rade gaan of wat ik doe noodzakelijk is en of het noodzakelijk is dat IK het doe en niet bv mijn man. Tsja en dat is gewoon best lastig :oops: .

Het is inmiddels een heel verhaal geworden. Maar nu moet ik toch nog even wat nuttigs voor mijn werk gaan doen! Fijne dag nog allemaal!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

@ Sylvia, de namen die je noemt, vind ik wel leuk maar ze komen erg vaak voor. Ik wil wat apartere namen. De meisjesnaam die ik jaren supermooi heb gevonden, maar die het nu niet wordt, is Serena. Ik vind het nog steeds heel mooi, maar de andere naam vind ik mooier. Dus ik hou wel van iets apartere, maar niet te aparte naam.
    Ook moet hij niet veel voorkomen, 'onze' meisjesnaam is in 10 jaar tijd 19 keer gegeven in Nederland, dus heel weinig. Terwijl hij niet eens zo apart is.

@ Sanne, maar bij jou ook het kdv kun je wel ideeën opdoen over namen lijkt me. Ik let er nu ook op bij televisieprogramma's enzo.
    Bah, wat vervelend dat je zo vaak moet spugen :( Hopelijk heb je snel je HCG-piek bereikt zodat het daarna minder wordt!

@ Liesben, ik ken helemaal geen 35+ forum hier, maar er zijn ook zoveel verschillende groepjes!
    Ik zat eerst op het forum van Jonge Gezinnen en met een 10 andere meiden van daar hebben we sinds vorige zomer een besloten forum. Daar kun je ook gewoon foto's plaatsen enzo. We hebben ook al een keer een meeting gehad, erg leuk!
    Fijn toch juist dat je weinig klachtjes hebt! Spannend dat je aan het einde van de week je eerste echo hebt! Dan kun je al bijna een echt mensje zien :)

@ Afrola, wat leuk dat jullie jouw oude babymeubels nog hebben! Toch wel heel speciaal lijkt me!
    Fijn dat je veel adviezen hebt gekregen van de fysio! Als je naar haar advies luistert (dus wel doen :) ) zul je zien dat het binnenkort wat makkelijker zit! En misschien inderdaad wat meer door je man laten doen!

@ All, ik had toch vorige week een crematie van een oom van mij? Nu is vanochtend een tante van mij overleden, dus het gaat lekker :( Mijn oom was een zwager van mijn vader en dit is een zus van mijn vader. Ze is nog best jong, maar het komt niet helemaal als een verrassing. Het was zeg maar een hele aparte vrouw. Uiteindelijk is dit beter, ook voor haar kinderen. Haar man is precies 10 jaar geleden al overleden.
    Ik hoop dat het hierna wel weer een tijdje klaar is met dit soort nieuws :(

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, je tante overleden een week na je oom wat ontzettend vervelend :( . Ook al had je misschien geen hele goede band met je oom en tante het komt toch wel dichtbij en het is toch wel vervelend. En het verdriet van familieleden maakt jezelf toch vaak ook wel verdrietig. Sterkte! Hopelijk komt er binnenkort alleen maar goed nieuws van de familie!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Mosa: Nou wat een vervelend nieuws weer zeg. En zoiets blijft toch altijd rot maar als je al zegt dat het misschien beter is dan word het toch wel anders.

@Afrola: Nog één nachtje slapen en dan weer beeb kijken...spannend....pfff ben alweer helemaal gestressed.... :rolleyes: Net wat je zegt, je heb wel een goed gevoel maar toch..

@Liesben: Heb jij ook zo'n last van die groeipijnen?...ik dus ook en ik vind het verschrikkelijk aanvoelen. Ik probeer hetzelfde als jij te denken, als het groeit zal het wel ergens voor zijn anders deed het dat niet maar kan er maar niet aan wennen.

Namen: Mosa, toevallig zeg, gister was dus onze jongensnaam op de tv. Ik ben ook wel van de apartere namen maar inderdaad niet zo apart dat je niet weet hoe je ze schrijft. Kort maar krachtig.

Vandaag gaat het hier eigenlijk best goed, wel groeipijn en moe maar minder dan gister...of het begint te wennen :( Wel m'n eerste domme opmerking mogen incasseren vandaag...
    Collegaatje die zelf 3 kids heeft en weet van onze reilen en zeilen vanaf het begin vroeg of ik al spijt had van de zwangeschap omdat ik er zo ellendig van ben.... :confused: .....Ik heb maar gezegt van, nee natuurlijk niet, gaat wel over enzo hoor...maar ik dacht, nee trut natuurlijk niet! Jij wel van je zoon nu blijkt dat hij zo lelijk is...sjonge jonge wat een k*tvraag.

Ik kijk heel af en toe bij de november-mama's maar ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik me vaak dood erger...(zo dat is eruit)....De TPster is eigenlijk op 31-10 uitgerekend maar kreeg gelijk het idee dat ze gewoon de novembermama's is gestart omdat ze daar de eerste wilde zijn. Verder vind ik dat er inderdaad enorm geklaagt word en heb het idee dat er een aantal zijn die volgens mij denken dat zij het grootste topic moeten hebben ofzo aan de hand van hun berichtjes...verschrikkelijk...wat en onzin schrijven ze allemaal en de mensen die niet de hélé dag kunnen kijken houden het op die manier gewoon niet bij. Maar wel boos zijn als er dames zijn die dus een tweede november mama's beginnen alleen dan na de 15e....(zo, en ook dat is eruit) Hoop dat niemand zich aangevallen voeld maar dat is gewoon mijn mening.

Liefs!

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik vind het wel spannend mijn eerste echo maar ik probeer iedere keer de zenuwen te onderdrukken.

Nog een dagje cursus en dan ben ik er weer vanaf. De cursus is wel leuk maar ook erg pittig. Moet de hele dag mijn hoofd erbij houden.

Dat is niet niks om weer een begrafenis mee te moeten maken in zo'n korte tijd. Sterkte ermee.

Ik hou ook van korte namen. Ik wil het liefst twee namen, de eerste met twee lettergrepen en de tweede met een lettergreep.

Sanne: Ik heb ook een buikfoto gemaakt met 5 weken als motivatie voor hoe hij er weer uit moet komen te zien :)

Sterre: Jij bent lekker op dreef :D

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties :)

@ Sterre, toevallig dat jullie jongensnaam ook op tv was gisteren! Misschien wel in hetzelfde programma/film ;)
    En spijt hebben van je zwangerschap, wat een vraag :( Vooral van iemand met zelf kinderen zou je die niet verwachten!
    Ik vind ook dat er érg veel geklaagd wordt bij de novembermama's, en dat de hele dag door! Om daar dan de hele dag over te kletsen :rolleyes:
    Heel veel succes morgen bij de echo, maar het is vast nog steeds allemaal goed! Ik zal in ieder geval aan je denken!

@ Sheann, cursussen zijn inderdaad erg vermoeidend! De hele tijd luisteren ben je helemaal niet meer gewend hè?! Is het wel nuttig?
    Ik wil trouwens ook twee namen! Ik heb er zelf maar één, maar twee vind ik mooier.

Zo, nu moet ik echt gaan koken!

Deel Deze Pagina