Mosa: De cursus waar ik mee bezig ben is meerendeels praktijk dus ik hoef gelukkig niet de hele tijd te luisteren. Ik moet wel heel erg hard nadenken over hoe het moet. Ik zal even kijken of ik wat online kan zetten. Ik heb zelf ook maar één naam en had ook liever een andere gewild. Dus mijn kindje krijgt er zeker twee.
Zo, eten staat allemaal al te pruttelen Het zou leuk zijn als je wat online zou kunnen zetten Sheann! Voor je werk wel heel nuttig dan, die cursus!
Hoi dames @mosa he zeg wat naar nu ook je tante overleden, sterkte er mee! @okt/nov mama's ik kijk af en toe bij de oktobermama's maar niet vaak post af en toe eens wat... tis daar ook dat het er zoooo veel zijn dat kan je niet bij houden. ik hou het gewoon bij dit clupie vind dat veel leuker en je hoeft niet elke x pagina's terug te lezen! hahaha. verder mijn dag heel de dag nog btje blech gevoeld maar goed, we hebben hem weer doorstaan en vriendlief had gekookt toen ik thuis kwam dat is dus zo uit de oven Heerlijk heb er zin in! over namen ons kindje krijgt denk ik 3 namen, zelf heb ik er ook 3 gewoon 1 naam en 2 doopnamen. vriendlief heeft er ook 2.. hij vind 2 wel genoeg maar ik vind 3 ook wel leuk. hahaha. maar daar komen we nog wel uit Woehoe nog 2 weken, dan de echo jieha! haha en zaterdag op zoek naar mn eerste zwangerschapsbroek khep dr zin in! @sheann pff cursussen bah zeg ik ben daar zowiso al niet goed in hele dag luisteren hahaha. @sterre wat een ontzetten K*T vraag zeg! pffff wat goed dat je nog zo normaal kon reageren met al die homoontjes in je lijf haha weet niet of ik dat ook gekund had. @afrola fijn dat je lekker veel info hebt gekregen van de fisio ik hoop dat je er wat mee kunt! en ook fijn dat het klussen lekker al een beetje opschiet zo! nou dames groetjesssss
Hoi meiden, Even een berichtje van mij. Vandaag weer hard gewerkt en aan de kinderen verteld dat ik nadat de baby geboren is, ik niet meer terug kom bij hen in de klas, maar dat ze een andere juf krijgen. Ik ga een duobaan doen met een heel leuke collega en met haar kinderen. Gelukkig ging dit bericht me goed af! Pffff, ook weer gedaan! Jammer dat het novemberforum zo is. Dat zou ik ook niet zo gezellig vinden. Het augustusforum is wel gezellig en gaat nog niet al te snel. Over namen: Wij houden hier wel van Scandinavische namen en zowel de jongens- als miesjesnaam is uit die streek. Over de naam zijn we het al helemaal eens. Twee lettergrepen, ik had er nog nooit van gehoord En dat zegt wat als je werkt in het onderwijs! Het is geen rare naam vind ik, zo eentje die echt gekunsteld is. Daar hou ik persoonlijk niet van. Maar gelukkig: iedereen zijn smaak. ik wil trouwens graag 3 namen voor ons kindje, maar daar zijn we hier nog niet over uit. Mosa, gecondoleerd met het overlijden van je tante! Sheann, dan geeft de cursus in ieder geval wat afleiding op weg naar he echo! Sterre, wat een rare opmerking zeg van je collega Afrola, fijn dat advies van de fysio. Hopelijk helpt het voor je! Sannehai, lekker dat er gekookt was toen je thuiskwam. Ik was van plan om te koken: gevulde paprika, heel wat voor mijn doen, maar toen ik thuis kwam had ik geen zin meer hahhaahaha Toen heb ik nasi uit de vriezer gehaald Ik ga nu nog even tv kijken.Lekker bankhangen. Oh ja, morgen naar de tandarts, nooit mijn favorite bezigheid hahahhaha! Fijne avond verder! Groetjes, Hanna
Zo, nog maar 2 dagen tot de echo Ben nu erg moe, werd vanmorgen om 0730 mijn bed uitgeboord. Terwijl ik gisteren pas rond middernacht thuiskwam uit mijn werk en rond 0100 ging slapen. Jakkes, en ik moet vanavond ook nog werken. afrola: Nu maar hopen dat de tips van de fysio ook aanslaan. Mosa: gecondoleerd! Erg om mee te maken zo vlak achter elkaar. Sterre: knap dat je het alleen dacht zeg sannehai; zwangerschapsbroek? Ik hoop daar nog even uit te kunnen blijven. Maar ik heb van mezelf al geen maatje 36 zal ik maar zeggen. Gelukkig pas ik mijn broeken nog, alhoewel ze soms wel wat strak gaan zitten. Hanna: en hoe reageerden de kinderen?
Oehh nog 1,5 uur en dan beeb kijken...vind het zo spannend. Vannacht wel redelijk kunnen slapen ondanks dat ik 3 keer op ben geweest om te gaan plassen. Heb geprobeerd wat minder te drinken voor het slapen maar heeft dus weinig zin. Vandaag gaat het gelukkig best goed, groeipijn een stuk minder, nog niet misselijk geweest...heerlijk van het zonnetje genoten in de auto...Nu nog een goede echo en het kan niet meer stuk voor mij vandaag. @Sheann: Hihi jah was lekker bezig gister...misschien niet helemaal slim maar ja...hormonen denk ik Liefs!
Goedemiddag meiden, Lekker weer is het vandaag nietwaar ? @ Sterre, en hoe was de echo? mooie beeb gezien? @ Liesben, irritant dat geboor, hopelijk kun je morgen beter uitslapen! @ Hanna, fijn dat je nu al weet dat je volgend jaar een duobaan kan gaan doen. Wel jammer dat je je kindjes nu niet langer kan begeleiden, maar je krijgt er wat moois voor terug @ Sannehai, fijn dat het eten klaar stond toen je thuiskwam. Is altijd zo fijn. Maar ben hier degenen die veel eerder thuis is dus sta ik altijd te koken @ Mosa, weer een beetje bijgekomen na gister? @ all, zo vanmorgen nog weer de vk bezocht . Veel tips over bekkenpijn en obstipatie meegekregen. En het allerleukste voor het eerst echt het hartje gehoord , was wel mooi om mijn eigen hartslag naast die van de baby te horen. Verder vond ook zij dat de baby flink gegroeid was, mijn baarmoeder was nu ongeveer zo groot als een kleine meloen. Dat is wel grappig om te horen Verder vandaag mijn eerste positiebroek gekocht. Een simpele spijkerbroek bij de H&M. Maar hij zit echt fantastisch .
Hey meiden, Even snel: echo was goed! Hartje weer gezien en gehoord maar het blijft onwerkelijk hoor hihi. Beeb was heel goed gegroeid, volgens het apparaat zat ik al op 9 weken maar ja, 1 dag maakt dan ook niks uit natuurlijk. Contouren waren al best duidelijk, hoofdje e.d. Zal em morgen in mijn album zetten. @Afrola: Mooi he, het hartje horen. Fijn dat tie goed groeid. Liefs!
Zo eindelijk weer een beetje kans om te reageren. Ik ben of niet thuis of ik lig in mijn bedje! Ach het is ff niet anders @Sheann; eerst eten dan pillen slikken en tanden poetsen was bij mij echt vast prik. Nu ben ik echter van mijn misselijkheid af. HOERA @sannehaai; bah bruin......gelukkig geen rood. Kraamzorg, bij de eerste is het volgens mij sowieso het maximale aantal uur. @Hanna; nu al zo eigenwijs! gelukkig niet meer schoppen, wat zal dat later pijnlijk worden @mosa; meisjesnaam, maandagavond. Grey's anatomy?Of dat makelaarsdrama? Geen raadseltjes schrijven daar word ik veel te nieuwsgierig van!Goede tip van de Prenatal........wij moeten toch ook maar eens op zoek gaan naar kinderwagens, -wagens etc.... En opnieuw gecondoleerd, nu moet het inderdaad maar over zijn! Je arme vader heeft nu wel genoeg klappen gehad. En namen; tja jongensnaam ligt al jaren op de plank. Meisje wordt veeeeeeeeeel moeilijker. Gewoon geen enkel idee. @Liesben; ik klets ook niet echt meer mee bij Okt. mama's. Gewoon te druk daar. Of alle posts zijn heel algemeen of ik ben al te laat met reageren doordat ik overdag werk. Hier bijhouden gaat nog net @Afrola; internetprobleempjes........BALEN. En bij fysio geweest, goed hoor dat ze het zo grondig aanpakken, alleen vervelend dat je aan je lijf moet toegeven. Helaas zullen we dat op het eind allemaal wel krijgen. Maarreh dan ook natuurlijk rustig aan met klussen aan meubels en kamertje. @Sterre; zo gooi die frustratie er maar uit!Ik moet er in ieder geval om lachen! En mooie echo gehad, FIJN! Hup; nu ga ik naar mijn yoga les. Hopelijk gaat het allemaal een beetje OK. Mijn boobbieszijn echt heeeeeeeeeel gevoelig, zeg maar pijnlijk. Misschien weer een groeispurtje?
Hoi dames, Sterre, gefeliciteerd weer met je goede echo Heerlijk voor je! Ik ben erg benieuwd naar de foto's, dan kan ik even zien hoe het er bij mij ook ongeveer uit zou moeten zien. Hanna, hoe was het bij de tandarts? Moest je alleen voor controle? Ik ben ook geen held bij de tandarts, maar gelukkig heb ik bijna nooit wat! Liesben, en bijna nog maar 1 dag tot de echo Afrola, wat ontzettend leuk dat je het hartje hebt horen kloppen! Speciaal moment zeker?! En nu echt aan de positiekleding? Fijn dat hij zo lekker zit! Pookie, bah, nog steeds zo moe Het is echt te hopen dat het nu snel minder wordt! Maar gelukkig ben je in ieder geval al niet misselijk meer! En, onze meisjesnaam kwam in geen van de series voor die je opnoemde Het was in een film Grappig dat jullie meer moeite hebben met een meisjesnaam dan met een jongensnaam, apart hoe dat voor iedereen weer verschilt! Vandaag zijn mijn vriend en ik 9 jaar samen Dus 9 jaar samen en 9 weken zwanger, toch leuk! Jammer is wel dat hij de hele dag cursus had, met een etentje erna dus hij is pas laat thuis. Zo, ik ga nog even rustig aan doen, rond 8 uur komen mijn ouders en mijn broer en schoonzus hier voetbal kijken. Fijne avond!
Hoi meiden, Nog even op de valreep een berichtje! Ik voel me weer een stuk beter. Heerlijk is dat! Afrola, lekker zitten de positiebroeken he? Sterre, wat fijn dat de echo goed was! Pookie, hoe was het bij yoga? Mosa, gefeliciteerd met je 9 jaar samen Leuk he het voetbal! Ik zit nu ook nog te kijken... Dat wordt wel het WK. Dat kan nu toch bijna niet meer missen Bij de tandarts ging het prima. 1 minuut in de stoel en alles goed! Daarna gelijk naar de bakker ernaast om een vruchtenschelp te kopen omm dit te vieren hihihi! Net een klein kind ben ik soms. heerlijk Tot morgen, Hanna
haha Hanna; verwen jezelf maar hoor na een bezoek aan tandarts! Ze zijn gewoon eng! Yoga les was weer OK, al merk ik gewoon dat bij sommige houdingen mijn buik in de weg zit Benauwdheid is vaak vervelender dan buikje, maar ja het hooikoorst tijdperk is aagebroken. Het is nu ff een paar weekjes afzien en dan doen die vervelende bomen weer normaal en heb ik er ook minder last van. Door die benauwdheid ben ik ook nog eens extra moe, en echt goede medicijnen mogen nu niet meer dus het zijt zo........
hoi dames @pookie vervelend dat je zo veel last hebt van hooikoorts! ik hoop dat de yoga lessen goed helpen haha ook wel weer grappig opzich dat je nu echt merkt dat je buikje al in de weg zit haha @hanna hahaha ach heerlijk toch zo'n vruchtenschelp hahaha @mosa was het voetbal kijken nog gezellig? en nog gefeliciteed met jullie 9 jaar's viering @sterre heel fijn dat alles goed was bij de v.k. ik zit steeds te gluren of je echo dr al in staat, maar volges mij nog niet toch? @all gisteren verjaardag gehad van neefje werd 1 jaar, was wel gezellig en vandaag al weer 10 weekjes pfoe eh gaat best snel vind ik de tijd. nog maar 12 dagen en dan Eindelijk de echo! woehoe heb dr nu al zo veel zin in! nou kga hier maar es opruimen want dat is Heel hard nodig hihi groetjessss
Hoi Meiden, Ik post niet zo vaak, maar lees wel iedere dag mee. En ik weet even niet meer wie er werd gevraagd of je de zwangerzwap had gewild als je wist dat je zo misselijk werd... Wat een domme vrag. Ik heb nu pas een week niet hoeven overgeven, en iedere keer als ik boven de pot hing was het voor het goede doel toch? Ik vond het erg vervelend maar ach. Ook zijn de bloedingen nu een maand over! Joepie! En ik voel het kindje al iedere dag. Het blijft bijzonder, en soms schrik ik er heel erg van haha. Nog een week en dan heb ik de 20 weken echo. Eindelijk. Vind het allemaal wel spannend hoor. Hebben jullie het trouwens van Katja schuurman gehoord? Die hebben een miskraam gehad. Tja, het blijven gewone mensen he.
@melissa ahh wat gaaf zeg dat je je kindje elke dag voelt lijkt me zooo super! soms lijkt het of ik ook al eens wat voel in mn buik maar dat kan natuurlijk nog helemaal niet hahaha maar dat van katja schuurman had ik nog niet gehoord nee, maar wat je zegt, het zijn ook maar gewoon mensen en wat gaaf dat het nog maar een week duurt voordat je je 20 weken echo krijgt! willen jullie weten wat het word of dat niet? nou meiden ik heb ff lekker gewandeld met de pup en ff naar de dierenwinkel geweest, nou ze kan echt nog niet goed luisteren zeg aghh! maarja, tis nog maar een pup eh hahaha.
Dat van Katja heb ik ook gehoord. Lijkt me niet fijn dat heel Nederland het weet. Nog 45 minutjes en dan zit ik bij de VK. Ik word gek van mijn vriend, hij zit vanaf gisteren al te stressen. Ik heb gezegd dat hij mij daar niet bij helpt en dat ik juist degene ben die mag stressen. Moet zeggen dat ik nog aardig rustig ben. We zullen het zien. Ik laat nog weten hoe het is gegaan. Duimen jullie voor me?
Haha thanx sanne. Weet iemand hoeveel weken katja was. Ik kan alleen vinden dat ze nog geen 12 weken was.
Nou ja het blijft een nare ervaring. Sommige zeggen dat het een 1 april grap is maar ik vind dat dan geen leuke grap.