Ik kwam alleen even langs om bij te lezen, reageer later vandaag maar Sheann, heel veel succes! Ik zal aan je denken en voor je duimen dat alles goed is! Maar het komt vast goed!
@sannehai: wij komen er pas bij de bevalling achter wat het gaat worden. Ik persoonlijk vind dat een beetje jammer, maar mijn man wil het echt niet weten. Tja, je doet het nu eenmaal met z'n 2en he. Ach, vroeger wist niemand het.
hhaha ja als een van de 2 het niet wilt weten.. dan moet je afwachten! maar een verrassing is ook altijd leuk toch?
hallo meiden ik wil ook nog even een berichtje van mij achterlaten zoals jullie zien zijn de laatste 10 weken bij mij al een paar dagen geleden ingegaan ik hoop dat met jullie tempmeiden alles goed gaat en blijft gaan. Hier ook alles goed de beeb was met precies 30 weken ongeveer 1,5 kilo/40cm is een schatting he, tot nu toe krijgen we een beebje wat iets onder het gemiddelde ligt. Ligt al goed nu hopen dat dat niet meer veranderd verder is het lekker actief. xxx joyce
Hoi meiden, Sheann, hoe was het? Hanna, leuk toch dat je iets lekkers voor jezelf had gekocht voor als je de tandarts weer gehad had! Soms mag je jezelf best verwennen! Pookie, jeetje, wat vervelend dat je last van hooikoorts hebt! Vooral als je geen medicijnen mag nemen! Hopelijk valt het allemaal mee! Sanne, gefeliciteerd met de 10 weken! Dubbele cijfers, dat klinkt al best ver vind ik! Melisa, wat fijn dat je nu al een week niet meer hoefde over te geven! En ook dat de bloedingen over zijn! Als ik kijk hoe ik me pas voelde met dat beetje bruinverlies, dan kan ik me helemaal niet voorstellen hoe jij je soms gevoeld zal hebben! Dus het is fijn dat dat nu achter de rug is! Wat leuk dat je het kindje iedere dag voelt! Dat is waar ook, dat je man niet wilt weten wat het is Vroeger was het inderdaad ook zo, en over ongeveer 21 weekjes weet je het evengoed! Jent, jeetje, al 30 weken zwanger?! Dat begint écht op te schieten dan! Fijn dat verder alles goed met je is! Weet jij eigenlijk wat het wordt? Liesben, nu nog maar één nachtje slapen Spannend zeker?! Over Katja Schuurman, ik weet ook niet hoelang ze zwanger was, alleen idd nog geen 12 weken. Wel sneu, dan is het ongewild al te vroeg uitgelekt en dan eindigt het ook nog in een miskraam. Evengoed al erg natuurlijk, maar vooral als heel Nederland dat nu weet lijkt me. Wat een heerlijk weertje hè?! Vanochtend vond ik de wind best fris, maar nu is het heerlijk! Zo mag het de komende maanden wel blijven
O ja, wat ik me ook nog afvroeg maar telkens vergeet te vragen Sylvia, hoe is het afgelopen met die baan?
Hou op schei uit... Heerlijk weer is het! Vandaag vrij en ik hoef niets. Ja, ik moet in de tuin zitten en een boekje lezen, dat moet ik.
@Sheann: Spannend meid, ben heel hard aan het duimen dat alles goed is! @Mosa: Heb de foto er net ingezet, kan je even spieken hoe het er bij jou ongeveer uit moet zien nu. Gister dus de echo gehad en de gyn was heel positief, heb zelfs een zwangerschapskaart gekregen gister, yay! Maar nu komen nutuurlijk ook de minder leuke dingen. 10 April moeten we terug en gaan we het hebben over de combinatietest....best akelig om erover na te denken. We willen het wel laten doen natuurlijk maar dan ben je straks die 12 weken-stress voorbij, krijg je die stress....tenminste, daar ben ik een beetje bang voor Hoe hebben de meiden die het al gehad hebben dit ervaren? Zit ik trouwens op mijn werk vanmorgen, ondek ik dat er een stukje tand afgebroken is... ....net breekt er weer een heel klein stukje af....ga de tandarts maar even bellen dan *zucht* mijn favoriete man ( not ) Liefs!
Net even gebeld, kan pas volgende week woensdag terecht omdat ik er geen pijn aan heb....volgende keer zeg ik dat ik wel pijn heb...
Sterre, mooie foto in je album hoor Wat vervelend dat er een stukje van je tand af is! Toen ik 10 was ofzo ben ik een keer uitgegleden en toen was wel ongeveer een kwart van mijn voortand afgebroken Dat was ook zo balen. Maar gelukkig kunnen ze het zo mooi repareren dat je er niets meer van ziet! Jammer dat je pas volgende week terecht kunt, hopelijk brokkelt er niet meer af!
Nee hoop het ook niet maar ik heb ook al heel wat ervaring met gebroken tanden... Met vrijgezellenfeest van een vriendin 2 kiezen gebroken, gevolg, 4 zenuwbehandelingen, een kleine operatie bij de kaakchirug en E1200,- lichter. Nu zit het aan de andere kant, een kies, aan de zijkant maar zo te voelen en zien valt het wel mee. Volgens mij een stukje vulling. Is alleen vervelend omdat ik er bijna dwangmatig aan moet voelen met mijn tong gaat een beetje vanzelf hihi.
Sterre, o jee zeg, dan heb je zeker veel ervaring met gebroken kiezen Wat een pijn zul je geleden hebben zeg! 4 zenuwbehandelingen! Volgens mij doet trouwens iedereen dat hoor, er telkens aan voelen met je tong. Volgens mij komt dat omdat het nieuw is, over 2 dagen doe je het waarschijnlijk niet meer. Sheann, waar blijf je? Ik hoop dat we ons geen zorgen hoeven te maken!
Hallo meiden Alles is goed. Ben daarna even de stad in geweest en heb nu mn zusje langs voor het eten. Er kwam ook nog iemand onze bank kopen dus nu heb ik visite zonder bank De echo was echt leuk! En een gerust stelling (vooral voor mn vriend, ik heb hem nog nooit zo zenuwachtig gezien) om het hartje te zien kloppen. Verder heb ik een bulk aan info gekregen en we moeten nu gaan beslissen welke testen we gaan doen. Mijn vriend wil het liefst alle testen maar als het aan mij ligt doen we er geen een.
Sheann, gelukkig was alles goed Wat heerlijk voor je dat alles goed was, en dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Lief dat je vriend zo zenuwachtig was! Zo, nu kun je lekker gaan genieten! Ik ben erg blij voor je! Liesben, zo'n berichtje willen we dus morgen ook van jou lezen! Alvast heel veel succes en ik denk aan je! Hoe laat heb je de echo?
Leuk dat je zo meeleeft Mosa. Ik zal binnenkort de echo in mijn album zetten. Ow ja ik ben volgens de VK nu 7 weken en 18 november uitgerekend. Ik heb over 3 weken weer een echo.
Ik zal mijn best doen. Ik moet om 09.45 uur. Maar ik beloof niet dat ik veel online zal zijn morgen, drukke dag. .
WHOEHHHH weer een goede echo erbij! gefeliciteerd Sheann en nu maar die bulk info doornemen! Welterusten ik weer ff tv kijken en dan aftaaien
Sheann, dus je bent iets korter zwanger dan je zelf dacht? Op basis van je tempkaartje zou je dat niet zeggen! Maar nu je weet dat het hartje klopt, maakt je die 3 dagen vast ook niet zo veel uit! Liesben, goed om te weten dat je morgen misschien niet online bent! Dan hoeven we er niet meteen het ergste van te denken als we niets horen. Maar we gaan er van uit dat alles goed is natuurlijk! Spannend hoor, maar wel lekker dat je 's ochtends vroeg moet, anders zit je er de hele dag zo tegen aan te hikken lijkt me! Ik moet om half 4, dan heb je dat wel! Mijn vader is erg handig en hij heeft een veranda voor ons gemaakt. Morgen gaan we hem plaatsen, ik heb er zo'n zin in Ik ben zo benieuwd hoe het wordt! Hij heeft ook hele leuke hekjes enzo gemaakt, en alles is gepoedercoat (?), dat is in een kleur gespoten zodat we het nooit meer hoeven te schilderen, dus we hebben er amper onderhoud aan. Het is in ieder geval goed weer om een beetje buiten te rommelen! Ik verveel me een beetje Mijn vriend had een etentje vanavond, dus die is pas laat thuis. Er is niets leuks op tv, dus ik weet niet goed wat ik moet doen. Meestal wacht ik wel op mijn vriend, maar ik denk dat ik straks lekker op tijd mijn bed in duik met mijn boek! Ook lekker!
Hoi meiden , Sterre, succes met je kies Sheann, wat fijn dat alles goed was joh! Mooi geluid he dat hartje! Liesben, succes met de echo morgen! Vandaag heb ik de zw.kleding van BabyWalz gekregen. Ga zo even passen, was net nog te lui hahahahah Allemaal een fijen avond! Groetjes, Hanna
Sterre: Wij gaan misschien ook de combinatietest doen maar daarmee kunnen ze alleen zien hoeveel procent kans je hebt op een kindje met down. Mijn broertje heeft down dus ik kom ook in aanmerking voor de vlokkentest. Ik weet alleen niet of mijn broertje de erfelijke vorm heeft. Als dit niet het geval is en het is niet erfelijk dan heeft mijn kindje net zoveel kans als iedere andere dat het geen down heeft. Maar als mijn kindje wel down heeft dan weet ik niet of ik het weg zou kunnen halen. Dus dat is ook iets waar wij goed over na moeten denken. Ik vind het wel moeilijk. Hanna: Ik heb het hartje gezien maar nog niet gehoord. Lijkt me ook een leuke ervaring. Mosa: Volgens de Vk ben ik 3 dagen korter zwanger. Maar misschien is bubba gewoon een beetje klein voor zijn leeftijd. Ik ben zelf ook niet zo groot Maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn ei drie dagen later heb gehad. Dat zou betekenen dat ik op 9 dpo al een super positieve test had. Zouden ze het ook mis kunnen hebben?