Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    shean: er kan nog van alles veranderen hoor! Ik was op de echo van 6 weken 3 dagen korter zwanger. Bij de echo van 7 weken zelfs een week korter. En bij 11 weken kreeg ik er weer een week bij. Al met al scheel ik een dag met wat ik dacht. Ze kunnen pas bij 10 weken daadwerkelijk zien hoe ver je bent.

Ik heb gisteren via marktplaats een jurkje gekocht voor 4 euro. Een strandjurkje voor op vakantie. Hopelijk is het wat.

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hoi meiden,
    Tijdje niet geschreven omdat ik niet zo'n goed gevoel had.
    Afgelopen woensdag een echo gehad, vruchtzakje van 5 weken, zag er niet goed uit.
    Nu helderrood bloedverlies dus begin miskraam, hetzelfde verhaal als in december.
    Ik wens jullie veel succes met jullie zwangerschap.

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Oh nee berbel, dat is geen leuk nieuws. Heel veel sterkte ermee.

all: mijn echo staat in mijn album

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb niks terug gelezen, en heb helaas ook geen goed nieuws. Het vruchtje is bij ong 8 weken gestopt met groeien. Dus al wat we zagen was een heel klein minimensje, dat heel stil lag, zonder hartactiviteit.
    Mijn ergste nachtmerrie is dus uitgekomen. Voorgevoel?
    Ik kruip even onder een steen en kom me tzt wel weer melden.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Liesben: Wat verschrikkelijk zeg. Ik heb er geen woorden voor. Héél veel sterkte :(

@Berbel: Ook voor jou verschrikkelijk nieuws. Héél veel sterkte meid!

@Sheann: Mooie echo hoor. Het kan trouwens ook zijn dat de beeb eerst nog een paar dagen rond gezworven heeft in je baarmoeder voordat ie lekker ingenesteld is en ben je daarom wat korter. Heb ergens gelezen dat dat kan.
    Ik vind nadenken over die combi-test ook vervelend. Ik weet ook niet wat ik zou doen als het down blijkt te hebben. De gyn had het er ook over dat ze er bij mijn leeftijd de uitslag maar voor 70% betrouwbaar is en dan nog niet eens dus tsja...zou het liever helemaal niet doen maar ja, dat is ook zoiets he?

@Melisa: Nou dat is geen geld, hoop voor je dat het leuk is.

@Hanna: Thanx! Heb er geen last van dus dat scheelt.
    Heb je de kleren al gepast?

@Mosa: En gister de avond nog een beetje door kunnen komen ondanks je verveel-heid...(het zal wel geen goei nederlands zijn maar je snapt t wel)

Hier gaat het best lekker. Ennnn....heb vandaag het hartje hier thuis gehoord met de angelsound! Joehoe! Was af en toe wat aan het luisteren maar tot nu toe niks gehoord...logisch natuurlijk maar vandaag wilde ik het bijna opgeven toen ik ineens wat hoorde...verschoof de angelsound iets en ja hoor, daar was ie! Ging het heel relax, heb er wel 10 minuten naar liggen luisteren.

Liefs!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Meiden bij wie het mis is gegaan hel veel sterkte. Liesben, het zal een hele schok zijn geweest bij de echo. Raar he zo'n voorgevoel?

Wat is het geweldig weer zeg. Zit al uren buiten. Baby vind het denk ik iets te warm, zit echt steeds te schoppen. Nou het moet maar wennen, want over 2 weken zitten we op tenerife haha.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat verschrikkelijk nieuws op deze dag.

Berbel en Liesben heel veel sterkte!!!

Sorry, was weer even illegaal hier....

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Jeetje, Berbel en Liesben, wat een nare berichten voor jullie :(

Heel veel sterkte meiden, een hele dikke digi-knuffel!

Liefs, Afrola

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond meiden,

Het is weer weekend :D en heerlijk weer :D , genieten dus!
    Nu even snel terug lezen! Het weekend begint helaas wat minder goed voor sommigen van ons lees ik net :(

@ Sterre, wat super dat de echo helemaal goed was! Vorige week hebben wij de nekplooimeting echo en bloedtest laten doen. Maar vlak voor de test was ik een beetje nerveus maar nu ik de echo heb gezien ben ik eigenlijk weer helemaal gerustgesteld terwijl ik nog zeker een week moet wachten op de uitslag... Dus geen stress ;)
    Trouwens ontzettend naar dat er zomaar een stuk tand is afgebroken :( en dat je pas over een week terecht kunt bij de tandarts :confused:
    Lees net dat je ook voor het eerst het hartje hebt gehoord, leuk he?! :D

@ Pookie, lekker aan de yoga! volgende week begin ik ook. Jammer dat je nog zo moe bent, hopelijk wordt dat ook snel iets minder, bij mij lijkt het deze week eindelijk iets beter te gaan en ik loop net een weekje op je voor ;) Wat het klussen betreft, dat zal mijn mannetje vooral doen , normaal gesproken steek ik ook wel flink de handen uit de mouwen, maar nu mag ik niet meer van mijn man ;) .
    Hooikoortsperikelen ook al zo herkenbaar, hopelijk kom je er toch een beetje goed doorheen dit voorjaar!

@ Mosa, nog gefeliciteerd met je 9 jaar samen :D . Dat is ook al weer een mooie tijd ;) Zie dat je alweer een nieuwe banner hebt uitgezocht, deze is ook erg leuk :D
    Super handig zo'n handige vader die een mooie en onderhoudsvrije veranda voor je bouwt :D , geniet er maar van met dit heerlijke weer!

@ Hanna, fijn dat alles goed was bij de tandarts, altijd weer een hele opluchting en dan mag je jezelf best even verwennen hoor ;) .
    Hoe zat de zw.kleding van de babyWalz?

@ Sannehai, leuk he een 1e verjaardag! Haha nou geniet er maar van over anderhalf jaar komen ze bij jou ;) En wat betreft luisterende puppy's haha dat duurt nog wel een jaartje voor ze echt goed luisteren ;) dus maak je borst maar nat!

@ Melisa, fijn dat alles bij jou steeds beter gaat met je zwangerschap :D en bijna de 20-weken alweer dus ook bijna op de helft, gaat snel hoor ;) Zie dat je een jurkje voor 4 euro op MP heb gekocht, :confused: Das geen geld :)

@ Jent, fijn dat alles zo goed gaat, en wat gaat de tijd snel, alweer 30 weken, dus je mag je zo langzamerhand echt gaan voorbereiden op de bevalling ;)

@ Sheann, wat fijn dat de echo bij jou ook goed was :D ! En nog flink aan de discussie met je vriend over alle testen, haha, ja zo ging het bij ons ook. Alleen lees ik nu dat jij misschien een verhoogde kans hebt op een kindje met down syndroom, mmh dat maakt het wel extra moeilijk.
    Wat betreft die termijn, volgens mij is dat met 7 wk nog best moeilijk heel precies vast te stellen, bij 9,5 week maakte 1 mm al 1 dag verschil! En een meetverschil van 1 mm heb je al snel ;)

@ all, vandaag voor het eerst de hele dag mijn nieuwe broek gedragen en samen met een wat meer zomers truitje zag je mijn buik ineens wel erg duidelijk :) . Verder heb ik vandaag yoga voor zwangeren geregeld. Maandag mag ik al beginnen :D ik ben heel benieuwd!
    Inmiddels heb ik een heel boekwerk geschreven ;) maar zag daarnet ook dat zw.pagina dit weekend beperkt bereikbaar is omdat ze nu echt gaan verhuizen. Ben wel nieuwsgierig ;) . Iedereen dus een heel fijn weekend gewenst met heel mooi weer :D !

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Lieve berbel en liesben

Heeeeeeel veel sterkte! hele dikke knuffel!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Berbel en Liesben, wat een vreselijk nieuws :cry:

Berbel, wat verschrikkelijk dat het nu voor de tweede keer fout is gegaan! Ik heb er echt geen woorden voor dat het nu weer gebeurd is. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

Liesben, voor jou vind ik het ook vreselijk! Het is zo kut dat het vruchtje al even is gestopt met groeien :( Ik vind het heel erg voor je! Ook jou wil ik heel veel sterkte toewensen!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, hoe was de zwangerschapskleding? Zat het allemaal goed?

Sheann, dat is één van de redenen dat wij geen combinatietest laten doen. Stel dat je 25% kans hebt op een kindje met het syndroom van Down, wat doe je dan? Ik denk niet dat ik het in dat geval wel zou kunnen laten halen. Dan maak je het vind ik voor jezelf alleen maar moeilijker door te weten hoe groot de kans is. Nu zijn wij onwetend en zien we het wel.
    Mooie echofoto hoor :) Het was een inwendige echo neem ik aan?

Sterre, uiteindelijk heb ik me gisterenavond nog wel vermaakt hoor! Ik ben lekker op tijd mijn bed in gekropen met mijn boek, dat is dan toch ook wel heel lekker. En achteraf ben ik blij dat ik niet gewacht heb op mijn vriend, hij was pas om half 1 thuis.
    Wat ontzettend stoer dat je het hartje al hebt horen kloppen :D Als ik dat lees, dan denk ik, dat zou ik ook wel willen! Maar ik weet niet of ik het zou durven. Stel dat je telkens niets hoort, dan weet je niet zeker of het goed zit.

Melisa, wat heerlijk dat jullie over twee weken naar Tenerife gaan! Lekker vooruitzicht hoor! Hoe lang gaan jullie?

Afrola, leuk dat je vandaag voor het eerst je nieuwe kleren aan had en dat je duidelijk een buikje zag! Met 14 weken mag dat ook wel hè?! Leuk dat je aan yoga gaat doen!
    En zwangerschapspagina gaat inderdaad verhuizen! Je kunt geloof ik wel lezen hier, maar niets typen.

Vandaag bijna de hele dag buiten bezig geweest met het plaatsen van de veranda. Er komt toch meer bij kijken dan je zou denken, het is net een soort puzzel. Maar een groot gedeelte staat nu, binnenkort gaan we bezig met de vloer (houten vlonders) en het dak!
    Maar ik vind het er nu al super uitzien en ik heb nu al zin om er in de zomer vaak te zitten! Zo wordt het echt zo'n gezellig hoekje!
    Als de veranda klaar is, gaan we gelijk door met de rest van de tuin. Daarna willen we het buitenschilderwerk opnieuw doen, dus nog genoeg te doen de komende maanden!

Als ik jullie niet meer 'spreek', allemaal een heel fijn weekend toegewenst! Lekker genieten van het mooie weer, hopelijk volgen er meer van het soort dagen als vandaag!
    Wij hebben morgen eerst de begrafenis van mijn tante, en dan heb ik pas echt een weekendgevoel.
    Tot na het weekend!

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nou gaat lekker hier. Zijn alle berichtjes en alle persoonlijke gegevens weer weg :(

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Bah, alle gegevens van de afgelopen dagen zijn per ongeluk verwijderd :(
    Dus we mogen alles weer opnieuw instellen :) Wel doen sommige banners het nu weer niet, maar hopelijk kunnen we snel weer de mooie banners gebruiken!

Ik had gisterenavond nog een heel bericht getypt, maar deze is dus ook verdwenen.
    Ik heb in ieder geval nog eens goed over mijn werk nagedacht en besloten in ieder geval te wachten tot na de echo. Dat kan ik natuurlijk heel goed als argument gebruiken.

Ik ga straks naar een meisje toe die ik op een (ander) zwangerschapsforum heb leren kennen. Het klikt erg goed, ook in het echt, dus dat is gezellig. Lekker van het mooie weer genieten! Hopelijk kunnen jullie dat ook!

Dit heb ik nog wel onthouden van gisteren, Sterre, heel veel plezier bij je echo! Het ziet er vast allemaal prima uit!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Balen hè?! Ik zie dat jij de nieuwe banner wel kan gebruiken, mij lukte het net niet. Ik ga het nog maar een keer proberen!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Vreemd zeg! De banner lukt wel als je hem op aftellen zet, maar als je die met tekst erbij wilt hebben, zegt hij dat de banner te groot is. Vanavond nog maar een keer proberen dan.

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik hoop ook dat hij het later weer doet. Ik kan ook mijn geboortedatum niet instellen.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Je geboortedatum :) ;)
    Dat zou vast een rare banner opleveren!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Wilde vanmorgen alles gaan bijlezen, maar ik ben snel klaar nu.

Mosa, wat is er op je werk dan? Ik heb het niet gelezen gisteren...
    Hopelijk niks raars!

Vandaag ben ik precies 20 weken zwanger!! :D
    Goed gevoel!
    Nu is het niet meer optellen, maar aftellen tot de bevalling.
    Ik vind het wel steeds spannender worden hoor!
    Ik voelde de baby vanmorgen weer schoppen :D

Vandaag heb ik om 12 uur de 20 weken echo.
    Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Whahaha ja dat zou een leuke banner worden.

Deel Deze Pagina