Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hi Hanna
    Lang niks van je gehoord. Gefeliciteerd met de 20 weken, dat schiet erg op. Leuk dat je de kleine weer hebt gevoeld en heel veel succes bij je echo.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, gefeliciteerd met je 20 weken :D Alweer op de helft, nu kun je inderdaad beginnen met aftellen! Wat leuk dat je vandaag ook gelijk de 20-wekenecho hebt, hopelijk ziet alles er goed uit! Jullie weten in ieder geval al wat het wordt, dus dat is geen verrassing meer.
    Veel plezier in ieder geval!

Er was niets bijzonders met mijn werk, ik zit met het dilemma van wanneer vertellen in verband met het promoveren. Mijn promotietraject start misschien al in mei, dus ik twijfel wanneer ik het ga vertellen. Maar ik heb nu dus besloten te wachten tot na de echo. Hopelijk heb ik voor die tijd nog niet de contractbespreking, maar dat zal wel niet.

Hoe gaat het verder met je?

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Nou zeg.. pff weer alle berichtjes weg! grr

achjaa vandaag ben ik lekker een dagie vrij, heerlijk, kan ik ff het huishouden is goed op orde maken hier, lekker weertje dus was kan zo buiten hangen Heerlijk!

een collegatje van me heeft vandaag haar eerste echo, ze weet nog niet percies hoe ver ze is omdat ze vorrige x maar 1 dag ongesteld was, spannend hoor, wie weet is ze wel verder als mij! haha.

@hanna super leuk dat je vandaag je 20 weken echo hebt zeg, de tijd vliegt voorbij! heel veel plezier daar bij, en wat gaaf ook dat je het kindje al steeds voelt schoppen! zelf kom ik steeds dichter bij de magische grens van de 12 weken.. joepie!!

Owja dames even iets heel anders.... maar ik denk dat ik het vast mag vragen hier...

sexen jullie nog vaak met jullie man/vriend sinds dat jullie het weten, is dat gewoon hetzelfde gebleven of..??

sorry voor de vraag hoor, maar zelf hebben wij pas gisteren voor het eerst weer gesexd (klussen hoef ik het nou niet meer te noemen;)) omdat ik het nogal eng vond.. omdat ik hier vaak las dat meiden dan wat bloed verloren ofso .. hoefde dan niets te betekenen, maar vond ik wel gewoon eng.

maar gelukkig heb ik geen bloed gezien, wel een ietsiepietsie rozerig, maar nix om je zorgen om te maken, maar ik vroeg me even af hoe jullie dat dus deden:)

nou groetjessss

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hanna gefeliciteerd met je 20 weken....Ik ben over 14 weken zover :p

5. Klussertje80

sexen jullie nog vaak met jullie man/vriend sinds dat jullie het weten, is dat gewoon hetzelfde gebleven of..??
    ====
    nee durf het nu nog niet aan bang wat te beschadigen :oops:

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, dat is wel even een lastig iets op je werk.
    Zou de promotie niet doorgaan als ze weten dat je zwanger bent?

Ja, spannend hoor de echo. Ik ga er gewoon van uit dat alles goed is.
    En we weten al dat het een meisje is, dus dat is inderdaad geen verrassing meer.
    Wel handig dat we nog even een tweede check hebben hiervoor hahahhaha :D
    Het zal je maar gebeuren dat ze nu zeggen: een jongen!!
    Kunnen we weer omschakelen :)

Met mij gaat het verder goed.
    Spugen is helemaal over en dan voel je je wel stukken beter kan ik zeggen.
    Op mijn werk wordt het druk (ook in mijn hoofd soms) maar ik doe 1 ding tegelijk.
    Gelukkig hebben mijn kinderen al een goed niveau, dus daar heb ik geen zorgen over :D
    Ik ga een duobaan doen met een andere collega en daarvoor is al veel geregeld. \
    Nieuw aftekensysteem voor de werkjes van de kinderen (heeft me ontzettend veel tijd gekost de afgelopen week) is nu gelukkig klaar en mooi geworden.
    Vandaar dat ik weinig op het forum heb gezeten.
    Ik moest ook wel erg wennen aan het nieuwe forum
    Ben erg op kleurtjes ingesteld en dan is dit toch wel wat anders he!

Wat hebben jullie allemaal leuke nieuwe banners zeg!

Groetjes, Hanna

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Klussertje, voor jou nog 14 weken tot de 20 weken.
    Ik vodn de eerste weken van de zwangerschap heeeeel langzaam gaan, maar nu ben ik op het punt gekomen dat ik denk.... joh..... weer al een week voorbij!
    Hopelijk gaat dit voor jou ook zo!

8. Klussertje80

@Klussertje, voor jou nog 14 weken tot de 20 weken.
    Ik vodn de eerste weken van de zwangerschap heeeeel langzaam gaan, maar nu ben ik op het punt gekomen dat ik denk.... joh..... weer al een week voorbij!
    Hopelijk gaat dit voor jou ook zo!
    ======
    ik vind het nu al rap gaan net 2 weken geleden een positest en afgelopen dinsdag een echo gehad

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn joh!
    Heb je de eerste echo gehad met 6 weken?
    Hoe was dat?

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Tuurlijk mag je dat vragen. De sex is bij ons een stuk minder geworden. Wij doen het nu ongeveer 1 keer per week. Maar dat was voordat we gingen klussen ook ongeveer hetzelfde.

Hanna: Fijn dat je je beter voelt en dat het spugen voorbij is. Ik ben nu al een maand aan het spugen en zal heeel blij zijn wanneer het over gaat. Ik hoop dat het na week 12 toch echt wel afgelopen is.

11. Klussertje80

Heb je de eerste echo gehad met 6 weken?
    Hoe was dat?
    =====
    ik ben vandaag pas 6 weken toen ik de echo kreeg was ik 5,4 weken de echo staat te album..... of is dat ook verweiderd?
    en het was wel heeeeel raar te zien dat er wat zat ik kreeg naamlijk zo'n 10 min er voor te horen dat we niet natuurlijk zwanger konden worden als het wel zou lukken was het een wonder

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ik vind het echt niet kunnen hoor, je vraag ;)
    Wij hebben eigenlijk nog helemaal geen sex gehad sinds ik zwanger ben. Ik vind het ook een beetje eng en wil graag eerst de echo afwachten. Daarna wil ik er verder niet meer over nadenken. Gelukkig begrijpt mijn vriend het wel.

Hanna, ik weet niet of mijn promotie niet doorgaat als ze het weten. Ik denk dat het evengoed doorgaat, maar helemaal zeker weet ik dat niet. Vooral omdat het de bedoeling is dat ik het 4 dagen per week ga doen, en ik wil met een kindje 3 dagen werken. Dus ik weet niet of ze er moeilijk over gaan doen.
    Wat fijn dat je helemaal niet meer hoeft over te geven! Dan voel je je gelijk al hel wat fijner lijkt me!
    Wel oppassen dat je jezelf niet té druk maakt op je werk! Maar je hebt natuurlijk ook geen werk waarbij je het soms wat rustiger aan kunt doen, je moet natuurlijk constant volledig geconcentreerd zijn. Maar je kunt nu ook al bijna aftellen naar je zwangerschapsverlof toe, weet je al wanneer dat begint?

Sheann, moet jij eigenlijk nog iedere ochtend overgeven?
    Veel plezier vandaag met je nieuwe fiets :)
    Vroeger toen we een keer op vakantie waren had mijn broer hele erge heimwee. Niet naar vriendjes of zo, maar naar zijn nieuwe fiets :)

Fijne dag allemaal!

13. Klussertje80

zijn jullie veel misselijk *geweest* in het begin van de zwangerschap? ik ben s'morgens wel wat misselijk na wat eten gaat het wel en dan zo tereinde van de dag begin ik weer wat misselijk te worden.... maar geen overgeven maar plassen is niet normaal meer(ben om half 9 opgestaan en ben al 4x geweest normaal 4x perdag :oops: )

14. Sannehai

hoi dames

hahaha moos;) ik snap je hoor, ik had ook zo iets van ahh sexen help! hahha;) vriendlief vond het ook neit erg om ff rust te hebben hahaha;) maar nu hadden we wel allebij zo iets van ja.. tword toch weer eens tijd hahahaha:p

@klussertje ik ben wel heel misselijk geweest ja, nog steeds eigenlijk wel, maar dan ook echt spugen spugen spugen. hoop dat het snel een xtje over gaat....:)

ik ben vd week voor het eerst snachts een xtje dr uit gegaan om te plassen, maar verder heb ik daar nog niet echt last van :)

ik ben echt lui vandaag hahaha;) ga zo eerst maar es de was buiten hangen:p hihi

15. Klussertje80

@klussertje ik ben wel heel misselijk geweest ja, nog steeds eigenlijk wel, maar dan ook echt spugen spugen spugen. hoop dat het snel een xtje over gaat....
    ======
    ik hoef gelukkig niet echt te spugen. heb wel heel rap het zuur

16. Sannehai

van het zuur heb ik zelf geen last eigenlijk....:)

@shean haha ja dat is bij ons precies zo, voor het klussen was het ook rustigjes aan en toen klussen volle bak, en nu weer rustigjes aan hahahaha;)

zo mn wasjes hangen lekker buiten, heerlijk!

zora onze pup is echt Mega stout vandaag hahah wel grappig opzich maar ook wel btje verveldn haha achjaaa;) hoort dr oo bij:p

owjaa wie vroeg het nou.. ik weet neit meer zeker....:S maar de perfecte zwangerschapsbroek van mij is van de babylicious :D. die paste dus wel gewoon gelijk helemaal super goed... Heerlijk:D hij is alleen iets te kort maar daar kan oma wel wat aan doen :D

17. Sannehai

owja en hij was ook helemaal niet duur! 25 euro ofso!

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hé meiden :D Wat een heeeeeerlijk weertje vandaag, word er weer helemaal blij van :D

@klussertje: wat een geweldig wondertje heb je dan in je buik ;) Eerst krijg je te horen dat het allemaal niet vanzelf zal gaan en 10 minuten later bewijst dat kleintje dat het wél kan!! Super!

@Hanna: Ik vind de tijd ook zo snel gaan! (hopelijk) komt dit kleintje al met een krappe 10 weken :D dat gaat echt snel.... Ben wel heeeeeeel benieuwt hoe hij eruit ziet maar ga het getrappel wel missen denk ik!

Spugen heb ik gelukkig nooit gedaan! Wel veel last gehad van bandenpijn de eerste 4 maanden, echt zo'n ongestelheidsgevoel.

Ik heb van mijn therapeute een bekkenband gekregen, ik ben veel te flexibel in rug en bekken en deze band moet de boel een beetje op z'n plek houden! Met veel lopen (boodschappen) en staan (koken) is het wel prettig. Door de zwangerschap is alles natuurlijk heel week geworden en mijn spieren kunnen dat niet meer opvangen...
    Tijdens zitten en liggen gelukkig geen last.

Met de Pasen lekker naar de fam. toe, een brunch die we samen maken, gezellig!

Wat gaan jullie doen?

19. Sannehai

hoi dames

pff wat een heerlijk weertje zeg! ik heb gwoon ff lekker in de tuin liggen zonne, wel zonnebrandcreme op gedaan natuurlijk,

maar pff het was gewoon te warm! haha wij hebben klein beschut tuintje dus is het nogal snel heet daar. dus toch maar weer ff binnen zitten... kbn ook mega moe ineens. .van wat.. weet ik niet want ik was gewoon vrij vandaag haha!

@dib ik ga zondag ff naar toekomstige oma toe, daar gaan we ook lekker lunchen, vriendlief moet gewoon voetballen dusja maar vind hij niet erg hij is toch nooit zo van al dat familie gedoe haha;)

nou dames groetjes maar weer.. ik ga es ff op de bank liggen ofso.. pff

doeii

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hallo allemaal en Hanna, leuk je weer te "zien"!

Vanmorgen ben ik naar mn HA en wat was ie blij voor me!
    Of ie zelf zwanger was of zo... haha. Zo leuk. Gelijk bloedruk opgenomen en zo en ff besproken wat nu wijsheid is ivm slecht uitstrijkje van een maand geleden.
    Afgesproken dat ik eerst 4 mei naar de gyna ga (afspraak stond al) en daarna gaan we een plan van aanpak maken. Echt wel fijn gevoel zo!

Klus, ik voel helemaal nix behalve een ongi gevoel en zere boobies, maar nog niet 1x misselijk geweest. Gewoon geluk denk ik en wat niet is , kan natuurlijk zeker nog komen... :D

Even over dat sexen.
    (ik liep namelijk ook met een sexvraag...)
    Maarman en ik hebben dus nog wel gewoon sex, maar ik "voel" het eigenlijk niet meer... :oops:
    Tis echt niet zo omdat ie zo klein is, maar ik ben een beetje gevoelloos of zo, daar beneden!
    Ken iemand dit en gaat dit over?!

Deel Deze Pagina