hee maar nou ik zal je zeggen, gister gingen vriendlief en ik dus ook voort eerst weer sexen... gewoon missionarisstandje eerst, ik voelde ook zowat nix.. ik d8 echt.. nou is dit het dan.. toen deden we even ander standje (hihi dogy) en toen d8 ik Wat overkomt nu NU! wahah dat was een Heeel aangenaam verschil! hahaha. dus wie weet.. andere standjes proberen..?? ( kweet niet of jullie dat al deden natuurlijk)
Potverdorie, weer op zoek naar een banner! ik dacht al toen ik op het overzicht zat dat er iets niet klopte, gisteravond waren er namelijk al 34 pagina's. Ok, nu dus weer ff alles activeren
Hoi Meiden, Vervelend he dat weer alle berichten en zo verwijderd zijn . Ben nu bij mijn ouders (voor een heel weekend) en dacht es even spieken hoe het hier gaat... Als idd mijn banner en avatar weer weg zijn dan moet dat helaas even wachten, de compu is flink traag en heb geen zin om dat vanaf hier te regelen. Wel heerlijk genoten van het mooie weer, maar heb wel flink lopen niezen (hooikoorts). @ Sannehai en Maar, wij hebben hier ook niet heel veel sex meer gehad. Vooral omdat ik 's ochtends echt op gang moet komen en eerst wat moet eten voor ik tot iets in staat ben en 's avonds ben ik zo moe dat ik meestal eerder in bed lig en anders al in slaap ben gevallen voordat ik een vinger heb uitgestoken . We proberen er nu in het weekend weer wat tijd voor te maken... Maar dan merk ik idd ook dat alles anders voelt, het duurt hier wat langer voor ik opgewonden ben, maar als ik dat ben mmmm @ Hanna, gefeli met de 20 weken, was de echo ook mooi? Ik vind de tijd ook wel snel gaan, maar is ook wel weer leuk @ Dib, vervelend dat je last hebt van je bekken, hopelijk helpt de bekkenband idd erg goed! Heb er helaas ook al last van 't is echt heel irritant @ All, zonder mooi plaatje zoals Klusser, maar toch voor iedereen hele fijne paasdagen gewenst en pas op met de chocoladepaaseieren, ik ben al verslaafd
Hoi meiden, Wat een heerlijke dag hè?! Ik hoop dat jullie er net zo van hebben genoten als ik! Klussertje, ik ben gelukkig (nog) helemaal niet misselijk geweest, en dat vind ik helemaal niet erg Sinds ongeveer een week moet ik 's nachts een keer plassen, dat had ik daarvoor niet. Sanne, ik vind het ook wel weer tijd worden voor seks hoor, maar aan de andere kant denk ik: die anderhalve week kunnen we ook nog wel wachten. Wij hadden voor onze kinderwens ook niet zo vaak seks hoor, in ieder geval niet om de dag Maar binnenkort zien we wel weer hoe het gaat. Dib, 10 weekjes moet je nog inderdaad Zie je tegen de bevalling op of denk je daar nog helemaal niet over na? Goed dat je zo'n bekkenband hebt gekregen! Leuk dat jullie met Pasen naar familie gaan, gezellig! Wij hebben niet echt plannen. Mijn vriend is een paar dagen weg en komt morgen terug, dus wat tijd samen vind ik dan wel zo leuk. Maandag komen mijn ouders hier, omdat we dan verder gaan met de veranda en tuin, dus een klusdagje. Maar, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je HA en dat jullie het uitstrijkje besproken hebben! Afrola, veel plezier bij je ouders dit weekend! Woon je ver van je ouders vandaan? All, vandaag een erg leuke dag gehad, ik had afgesproken met een meisje dat ik van een forum ken. Lekker bij haar in de tuin gezeten! Daarna toch nog maar een keertje bij mijn ouders gegeten en nu ben ik net thuis. Vanavond een rustig avondje, morgen houten vlonders enzo kopen voor de veranda en dan komt mijn vriend alweer thuis. Hopelijk wordt het morgen weer zulk lekker weer, want dit smaakt zeker naar meer
Mosa: Ja helaas sta ik hier iedere ochtend boven de pot. Ik heb al van alles geprobeerd mijn ritueel is eerst een glas water drinken s'ochtends, die komt binnen enkele seconden weer naar buiten en dan pas eten en daarna foliumzuurtje. Als ik eerst ga eten dan spuug ik dat weer eruit dus doe het liever met een glas water. Gedurende de dag ben ik ook steeds misselijk en moet ik blijven eten om het te onderdrukken. En als het even mee zit dan komt het avond eten ook na een half uurtje eruit Wat is het leven toch mooi! Jij hebt gelukkig nergens last van toch? Sanne: Dat was ik die vroeg naar je super lekker zittende zwangerschapsbroek. Ik ken babylicious niet Maar: Ik heb ook veel minder gevoel bij de sex en het 'hoogtepunt' voelt ook veel minder intens en helemaal niet zoals vroeger. Raar he.
Mosa: whoohooo de banners doen het weer!!! Is jouw kindje echt al zo groot als je handpalm? Dat klinkt heel groot.
Sheann, wat vervelend zeg, dat je nog iedere ochtend moet overgeven! En ook vervelend dat je de hele dag een misselijk gevoel blijft houden! Lukt het wel in de bus? Ik heb er inderdaad gelukkig geen last van! Buiten moeheid heb ik eigenlijk heel weinig klachtjes, dus ideaal! Ik verbaasde me ook al over de handpalm-zin Volgens mij is hij pas met 13 weken ofzo zo groot, maar dat weet ik ook niet precies. In ieder geval is het inmiddels al wel een echt minimensje, alleen dat idee al vind ik heel onwerkelijk. Ik denk dat dat besef meer met de echo komt. Ik verveel me een beetje Er is niets leuks op tv en van lezen word ik alleen maar moe. Maar weer even bedenken wat ik kan gaan doen Ik heb net zelfs al de badkamer schoongemaakt
Hoi meiden, @Maar, leuk dat je HA zo meeleeft. Dat doet je wel goed denk ik. Leuke banner heb je @Mosa, nee, ik maak me nooit echt druk op school hoor , anders hou je het niet vol. Morgen is er weer een dag is wel een beetje mijn motto geloof ik. je bent toch nooit uitgewerkt daar en daar heb ik me lekker bij neergelegd. Ik werk tot de zomervakantie en dat is tot 10 juli. Dan heb ik nog 7 weken om me voor te bereiden op de bevalling. Ik heb gisteren me opgegeven voor de rondleiding door het ziekenhuis, de verloskamers. Vind ik wel fijn om te zien en om te weten waar ik terecht kom. Verder ga ik niks doen van pufcursus oid. Ik hou niet van medeische dingen, dus zoek het ook niet op.... De echo was geweldig. Onze kleine meid lag lekekr te trappelen. Alles is goed. De gyn kon alleen niet goed het hartje zien. Alles wel goed hoor, maar hij wil nog een keer kijken! Hahahaha, daar zeg ik geen nee tegen!! Ook wil hij nog naar de wervelkolom kijken, die kreeg hij ook niet goed in beeld. Onze dame wilde niet meewerken hahahahha Dus nu mag ik na onze vakantie naar Frankrijk nog een keer naar de gyn, op 11 mei Leuk hoor. En ik heb 22 echofoto's gekregen Groetjes van een hele blije Hanna
hoii dames @hanna wat leuk dat de echo zo goed was!! en dat ze zo leuk lag te trappelen en wat gaaaf zo veel foto's!! staan ze in je album?? ben wel nieuwschierig hoor! @mosa ik verveel me ook beetje, ben heel de dag al alleen thuis ( jij ook toch.. ik bedoel jou ventje is er ook niet toch?) die van mij is werken en daarna gelijk voetballen dusja, die komt over een half uurtje hopelijk es thuis maar vind ook dat er niet veel op de tv is... meestal op vrijdag.. achja ... @sheann is volges mij best een bekend zwangerschaps merk...teminste bij ons in de babywinkel .. niet de prenatal, hadden ze dr heel veel broeken van! maar het is volges mij ook via de computer te bestellen. de prenatal maten waren veelste groot voor mij, die kan je vergelijken met de miss etam kleding, die zal ik nooit passen. maar deze zit als gegoten groetjesssssss
Hey meiden, even snel een berichtje. Echo was goed, beeb was weer goed gegroeid, beweegde flink, hartje weer gezien en gehoord...super leuk weer. Over 2 weken combinatie test. Lees morgen ofzo de rest, ga nu lekker tv kijken met mannetje. I.i.g fijne pasen! Liefs!
Goedemorgen dames, Hanna, wat fijn dat alles goed was! Ik had ook niet anders verwacht, maar toch. En inderdaad niet verkeerd dat hij nog een keer wil kijken Wanneer gaan jullie precies op vakantie? Sanne, ik was inderdaad ook alleen thuis, vandaag komt mijn vriend weer thuis. Ik vind het zo ook wel lang genoeg hoor! Uiteindelijk ben ik lekker op tijd naar bed gegaan en heb ik lekker gelezen. Hoe was het trouwens afgelopen met de echo van je collegaatje? Was ze inderdaad langer zwanger of niet? Inmiddels nog maar 3 daagjes tot je echo, spannend zeker? Sterre, wat ontzettend fijn dat alles goed was! Nu kun je écht gaan genieten! Zo, ik ga maar eens een was ophangen en dan komen mijn ouders zo en dan gaan we de vloer kopen voor de veranda. Hopelijk wordt het weer net zo'n mooie dag als gisteren! Geniet ervan!
Mosa: In de bus gaat het wel maar ik zie er nog iedere keer tegen op. Fijn dat het jou hrrft overgeslagen. Je bent een bofkont Verveel je je nog steeds? Is je veranda al af of was dat vandaag? Hanna: Wat goed om te horen dat alles goed is met de kleine. Wanneer ga je op vakantie? Sterre: Goed nieuws van de echo. Heb je een foto? Sanne: Bedoel je http://www.babylicious.nl/ wanr daar kan je alleen maar schilderijen kopen
Sheann, ik ben zeker een bofkont (als de echo goed is tenminste!). Vandaag gaan we verder met de veranda en aanstaande maandag ook, dan is hij denk ik wel klaar. Maar dan gaan we verder met de rest van de tuin en het buitenschilderwerk, dus voorlopig zijn we nog goed druk! En als dat klaar is, kunnen we denk ik wel zo ongeveer met de babykamer beginnen Hoe fietste je nieuwe fiets?
Goedemorgen meiden, Hier schijnt ook lekker het zonnetje en de baby was weer lekker aan het trappelen vanmorgen. Kortom, een goed begin van de dag! @Mosa, succes met het maken van de veranda! @Sanne, ik hbe de foto's van de echo nog niet in mijn album gezet. Dat ga ik vandaag even proberen. Nog maar 3 dagen tot je echo lees ik. Nog even geduld en dan mag je eindelijk!! Ik ga 25 april op vakantie voor 2 weken naar Frankrijk. Dus we komen op 9 mei weer terug. Ik heb er toch zo'n zin in. Lekker even er helemaal uit! Fijne dag allemaal! groetjes, Hanna
Zo, Mosa, dat klinkt al veel werk in de tuin! Hopelijk lukt het allemaal goed! Hebben jullie al ideeen voor de babykamer?
Mosa: Jou echo wordt ook super!! Veel klusplezier vandaag. En bedankt voor de tip van Mamalicious, ik ga gelijk even kijken.