Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, heerlijk dat je je meisje weer voelde trappelen :) Wat een geluksgevoel lijkt me!
    Heerlijk hoor, jullie vakantie! En al zo lekker snel, over 2 weken al!
    Lekker vooruitzicht!
    We (vooral ik :) ) hebben al superveel ideeën voor de babykamer, ik kan bijna niet wachten! Het wordt in ieder geval een heel vrolijk kamertje :D En we willen graag babykamer Megane, met glas-in-lood. Verder wil ik zelf leuke schilderijtjes maken enzo. Ik ben totaal niet creatief, maar ik wil het toch proberen. Ik heb hele leuke voorbeelden gezien op internet, die wil ik proberen na te maken. Dus plannen genoeg!
    Jullie zijn zeker al wel bezig met de kamer?

Zo, nu moet ik echt wat gaan doen, anders ben ik zo nog niet klaar.

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ow ja mijn fiets fietste heerlijk. Ik ben er helemaal gelukkig mee.
    Ik heb ook al een aantal ideeen voor de babykamer maar wij moeten nog tot 1 juli wachten op de sleutel van ons nieuwe huis. Gisterenavond toen mijn vriend om 3 uur thuis kwam was ik natuurlijk weer klaar wakker en vroeg aan mijn vriend of hij al een idee had over de inrichting van de kamer. Meneer lag ondertussen al bijna te snurken en antwoorde eerst met nee en daarna zei hij dat hij de hele kamer al in gedachte had. Ik ben er verder niet op in gegaan maar ben nu wel erg benieuwd wat hij in gedachte heeft.
    Ik ga hem zo maar eens uit bed sleuren :)

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi hoi :D

Wow Hanna, 22 echo foto's :confused: ik kreeg er maar 4 mee terwijl ze er ontzettend veel had gemaakt :( Bij ons wilde hij ook voor geen meter stil liggen :D Ze heeft er dik een half uur over gedaan om het hartje in beeld te krijgen!

Shean, wat fijn dat je nieuwe fiets zo goed bevalt! Ik zou ook wel een echte mama-fiets willen, volgens mij fietst dat heeeeerlijk!

Mosa veel succes in de tuin! Lekker als dat allemaal klaar is voor de zomer ;)

Bij ons is de baby-kamer bijna klaar, nog even gordijntjes, schilderijtjes ophangen en de verwarming nog een keer verfen...

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen allemaal
    Ik ben er ook weer. Deze morgen begon met overgeven.....
    verder heb ik ook een giga drang om de baby kleertjes die ik heb te gaan wassen (tja ik weet erg idioot.... maar het gevoel kwam ineens op....) Gisteren avond zat ik om 11 uur nog in de mc Donalds :oops:

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

goede morgen dames!

@klussertje hahah je zat dus lekker ff te snacken gister avond.. lekker hoor, wel super minder dat je nu ook moest spugen...Bah.. maarja. join the club...;)

@sheann haha oww het is vast mamalicious dan whaha sorry!! foutjeee.

@babykamer ik heb eigenlijk totaal nog geen ideeen....ik wil eerst weten of het een meisje of een jongentje word, daarna ga ik los;) hahaha.

zo nu eerst eens even zo wat eten en gaan douchen, ik kwam beneden stond vriendlief spek te bakken met ei... kon gelijk weer door naar de wc.. bah bah hahaha.

groetjessss

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Klusser: Lekker he overgeven s 'ochtends vroeg. Heb jij ook dat er dan weinig uitkomt?

Sanne: Ow heerlijk zo'n spek met eieren lucht op de vroege ochtend. Moet zeggen dat ik er wel trek van krijg :)
    Mamalicious heb ik gevonden! Ze hebben hele mooie kleren maar je kan volgens mij niet online bestellen. Heb al wel een paas winkeltjes gevonden die het verkopen hier in de buurt.

7. Klussertje80

Sheann en Sanne tja join the club heerlijk en sheann het was meer gal volgens mij.... De mc was lekker had een kipnuggets 6 en een middel milkshake. maar toen ik thuis ben ik ook redelijk rap naar bed gegaan wat was ik moe.....
    We waren naar the sound of music geweest daar een groot gedeelte van de spelers op me gips geschreven......daarna nog maar ff naar de mc. vandaag zangles en daarna naar zeeland en dan verder lekker rustig aan gaan doen.... morgen weer een drukke dag we gaan eftelingen.....

8. Klussertje80

@babykamer ik heb eigenlijk totaal nog geen ideeen....ik wil eerst weten of het een meisje of een jongentje word, daarna ga ik los;) hahaha.
    ======
    mijn Baby kamer staat al een half jaar klaar dankzij mijn moeder..... ik zal binnenkort wel eens foto's plaatsen in me album......
    Weet je alleen wat heeeeel raar is ik word met de dag zenuwachtiger voor de 2de echo

9. Sannehai

@klussertje

oww gezelli je komt mijn kant op ? ;) het weer is hier al heerlijk hoor :p alleen niet zo warm als gisteren jammer genoeg.

ik snap wel dat het ook steeds spannend is naar de volgende echo toe.. pff ik ben ook zo zenuw nu al voor dinsdag aghh en dan gaat vrienlief ook nog vertellen dat ie eerst nog naar zn werk moet 3 kwartier rijden terwijl we om 9 uur die afspraak al hebben staan! daar word ik helemaaaaaaal gestressd van! hahaha maar we redden het wel hoor, had alleen liever gezien dat hij het niet had afgesproken. maar goed... mannen... hij heeft net ook gestofzuigd.. alles ligt dr nog... aghh irritant :p hahaha

nou dames groetjesss

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo , net ff boodschappen wezen doen maar wat een drukte en gestress in de supermarkt. Als of het morgen kerst is........
    Zometeen gaan we ff naar A'dam, daar zal het ook wel megadruk zijn. Ik denk niet dat mannetje het er lang volhoud, maar hij wilt heen. Schoenen kopen #-o
    Hier in het dorp kan hij het niet vinden.
    Hooikoorts lijkt wel wat minder...en gistermiddag lag er ineens een recept voor pilletjes op de mat van huisarts, jammergenoeg was dat wel net te laat voor de apotheek. Nu dus toch maar ff een weekendje doorzetten. Maar zoals het nu gaat ga ik het wel redden. Misschien was het van de week wel zo erg omdat het de start van de berkenpollen was???????????

@mosa; fijn dat je tuin zo opknapt u alleen nog de buitenboel. Brrrrr wij moeten hier ook nog eea doen. En de tuin maar daar heb ik echt geen inspiratie voor.................
    Waar is een Rob de tuinman als je hem nodig hebt:)

@sannehaai; bij onze 3e echo voor combitest ook stress voor hubbie. Hij had een cursusdag, uiteindelijk ben ik met een dolblije moeder heengeweest.

@klussertje; al een half jaar de abykamer klaarstaan...........dat is zeker een dolle moeder :)

Vinden jullie trouwens ook dat de smileys er vreemd uitzien??????????
    zo oranje uitgeslagen en puntig??????

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, die rare smileys waren mij ook al opgevallen.
    Beetje eng zien ze er wel uit.

Ik heb net de boodschappen gedaan. Allemaal dingen die nog waren blijven liggen, zoals nieuwe glazen en een ontbijtkoekdoos.
    Lekker dat nu alles binnen is :)

Ook nog wat voor de baby natuurlijk :D
    Een superleuk roze shirt met sweet erop (daar gaan we dan maar vanuit he hahahahah) met een witte legging eronder en voor de winter een jurkje. Daar kan dan mooi een maillot onder en een roze shirt met lange mouwen.
    Heel schattig hoor!
    Nu maar hopen dat mijn man snel een afspraak gaat maken om samen met mijn schoonvader de kast in elkaar te gaan zetten, dan kan ik lekker alles netjes ophangen en neerleggen!

Groetjes, Hanna

12. Klussertje80

@klussertje; al een half jaar de abykamer klaarstaan...........dat is zeker een dolle moeder
    =======
    ja en dan vertelt ze mij dat ik rustig aan moet doen..... maar ja de baby kamer met alles er op en er aan koste maar 250€ en met alles er op en er aan bedoel ik bed comode kast box kinderwagen reiswieg maxicosi en voor een jaar kleertjes en een doos met lakentjes en dekentjes

13. Klussertje80

oww gezelli je komt mijn kant op ?
    ======
    ik ga naar sluiskil......

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland

Eventjes een foto van mijn 20 weken echo plaatsen :D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames!

Sheann, fijn dat je zo blij bent met je fiets! Ik heb eigenlijk alleen een stationfiets, maar wil binnenkort ook eens kijken voor een andere.
    Wat grappig trouwens dat je om 3 uur 's nachts aan je vriend vraagt of hij ideeën heeft voor de babykamer :p Leuk om over na te denken hè?!

Dib, Leuk dat jullie babykamer bijna klaar is, maar mag natuurlijk ook wel in jullie geval :) Hebben jullie kleurtjes gebruikt en zo ja, wat voor kleuren?

Klussertje, wat vervelend dat je moest overgeven vanochtend, hopelijk gaat dat vanaf nu af aan niet iedere ochtend gebeuren!
    Wat grappig dat je weer naar The Sound of Music bent geweest :) De hoeveelste keer was het? Wel leuk dat ze wat op je gips hebben geschreven!
    Veel plezier morgen in de Efteling!

Sanne, veel dingen in de babykamer laat ik ook wel afhangen van het geslacht hoor! Maar een aantal dingen kunnen natuurlijk sowieso!
    Hoe was het nu afgelopen met je collegaatje?

Pookie, de smileys zien er inderdaad vreemd uit, een beetje alien-achtig vind ik!
    En, hoe was het in Amsterdam? Ik moet er niet aan denken om daar op zaterdag heen te gaan! Nog geslaagd voor schoenen?

Hanna, leuk hoor, kleertjes kopen! Ik zou ook veel roze kleertjes doen!
    Ik snap je echofoto niet helemaal eerlijk gezegd :oops: Ik zie niet goed wat wat is.

Vandaag een hele drukke dag gehad en erg veel geld uitgegeven! Het is allemaal zó duur, maar inmiddels hebben we ook al nieuwe stenen gekocht. Mijn vriend was al in het begin van de middag thuis, dus konden we gelijk nog wat doen.
    Wel weer lekker om hem thuis te hebben :)
    Vanavond een lekker avondje, vind ik ook niet erg want ik ben nu érg moe!
    Fijne avond allemaal!

O ja, het was me nog niet opgevallen eerder, maar nu ik meer zomerse kleren draag, vind ik dat ik ineens een buikje heb gekregen! Ik kan hem ook niet goed meer inhouden! Wel leuk natuurlijk!

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hanna, mooie echo hoor. Ben jaloers!
    En ook nog lekker met vakantie...Wij gaan 15 juni alvast een weekje naar Frankrijk. Super toch?

Klus, hoe krijg je het voor elkaar dat ze op je gips schrijven?! Ben je al zo vaak geweest dat je bijna bij de "crew" hoort?
    Wel balen dat dat overgeven door heeft gezet meis.

Ah Sheann, die arme vriend van jou! Midden in de nacht gedrilt worden of ie al ideeen heeft...haha. Hoe bedoel je gierende hormonen? haha

Dib, leuk dat je je babykamer bijna klaar hebt. Hoe is het geworden?

Sanne, nog 2 daagjes voor je echo! Wat spannend!

Bij mij (natuurlijk) nog weinig bijzonders. Ben wel begonnen met een dagboekje te schrijven, met alle belangrijke, leuke dingen.

17. Sannehai

Hoi dames!

Fijne 1e Paasdag!

@hanna super mooie echo:D woehoee!!

@klussertje wat leuk dat je naar the sound of music ging heerlijke film vind ik dat zelf! haha, en sluiskil jaa dat ken ik wel;) maar daar woon ik niet, ik woon in yerseke. ( nu ik zwanger ben mag iedereen wel weten wie ik ben:p) maar was het nog leuk daarzo? hopelijk hoef je niet meer te spugen!

@ maar jaaaaaa aghhh zenuwdepenuw!! hihi ik word altijd al om nix zenuw dus nu is het helemaal erg! hahaha:) maar zal vast wel goed komen:p

weten jullie eigenlijk of jullie een pret echo willen doen? en zo ja wanner bij hoeveel weken zouden jullie dat doen?? voor de 20 weken? of na de 20 weken? ik heb namelijk wel gelezen dat ze bij 16 weken ongeveer het geslacht al kunnen zien, als je dat zou willen weten natuurlijk, maar ik heb ook gelezen dat dat soms niet het goede kan zijn en dat sommige na de 20 weken echo ineens iets anders te horen kregen...(of zijn dat echte uitzonderingen?)

Nou groetjes!!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Zijn alle paaseieren al gevonden :)
    Wij hebben hier net heerlijk zitten paasontbijten.
    Echt even gezellig!
    De poezen vonden het ook heel interessant en kwamen er gezellig bij zitten.
    Misschien omdat ze hoopten ook wat lekkers te krijgen?
    Zometeen gaat mijn man hardlopen en ga ik mee op de fiets.
    Heb ik gelijk mijn sportieve actie van vandaag gehad hahahahha!
    Daarna gaan we nog naar mijn schoonouders voor de koffie.
    Dus een druk dagje, maar wel gezellig!

Sannehai, Yerseke is mooi vind ik.
    Ik woon op Goeree-Overflakkee, geboren en getogen met een uitstapje van 5 jaar naar Vlaardingen, maar nu al weer 6 jaar lekker terug :)
    Ik heb wel een pretecho laten doen, omdat ik zo nieuwsgierig was wat het zou worden dat ik niet kon wachten tot de 20 weken echo.
    We hebben dat gedaan bij 16,5 week en het was reuzeleuk.
    Nu krijg ik nog een herhalings 20 weken echo bij 24 weken en ga ik nog nadenken of ik nog een 3 D echo wil met zo'n 28 weken of dat ik dat niet meer doe.
    Ik wil er nu volop van gaan genieten. Na mijn MK en al dat gespuug mag dat ook wel, en zo veel kinderen willen we hier niet, dus misschien is dit wel mijn enige kindje.
    Zo'n 3d echo schijnt ook wel bijzonder te zijn.

Maar, leuk dat jullie ook naar Frankrijlk gaan!
    Naar welke streek gaan jullie of gaan jullie rondtrekken?
    Frankrijk vind ik altijd geweldig!

Mosa, hahahah, ja die echo's die zijn soms ook abracadabra voor mij hoor.
    Je ziet het hoofdje van ons kindje en een handje/voetje (is mij ook niet echt duidelijk)
    Verder zie je eronder de placenta, dat staat erbij geschreven en rechts zie je een donkere streep en dat is het geboortekanaal.
    Hoe is het verder gelukt met jullie veranda?
    Ja al die materialen zijn duur he..... Jammer altijd!
    Hopelijk lukt het een beetje met de tuin en wordt het wat je ervan verwacht!

Dib, fijn dat de babykamer bijna klaar is.

Fijne eerste paasdag!

Groetjes, Hanna

19. Sannehai

hoi hoi

@hanna yerseke is opzich ook best een mooi dorp, maar we willen hier niet blijven wonen, we willen wel over paar jaartjes naar goes, want daar komen we zelf vandaan:) en is makkelijker met werk en dat soort dingen:) goeree-overflakkee klinkt wel bekend ja, maar ik weet niet of ik er wel eens ben geweest.....hhaha:)

maar wat leuk dat je zo veel echo's krijgt zeg volges mij krijg ik dr alleen maar met 12 weken, en met 20 weken ofso?? naja dat hoor ik dinsdag vast:p

wij willen ook wel een pret echo doen, maar vind het ook best prijzig, dus daarom wil ik ff weten wat nou een goede tijd ervoor is;) haha maar wie weet kan ik het wel niet houden, en wil ik het ook lekker vroeg om het geslacht te weten:p hahaha

nou gelukkig had ik niet uitgebeid gepaasontbijt, want alles kwam er drnet weer uit.. zit nu maar weer aan een pakje crackers... vanmiddag gezellig met de fam lunchen, hopen dat dat er wel in blijft!

Groetjesss

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goes is ook een leuke stad. Ik ga er weleens winkelen.
    Balen zeg dat je weer gespuugd hebt!
    Veel plezier bij de lunch vanmidaag!

Deel Deze Pagina