ja goes is ook echt leuk om te winkelen, al zeg ik het zelf hahaha ja achja dat spugen..k raak het wel gewend zo'n beetje hahaha jij ook veel plezier vandaag!
Mosa: eindelijk is je mannetje weer thuis. Kan je weer lekker tegen hem aan kruipen. Ik merk ook dat mijn buik iets meer opgezet is en kan hem moeilijker inhouden. Ik draag sowieso al meer wijde topjes en bloesjes zodat het niet zo opvalt. Maar: Haha zo zielig is hij ook niet Hij maakte mij wakker en vervolgens ligt hij binnen een paar minuten te snurken. Wat een stinkerd.
Ahhhhh Sannehaai, het paasontbijt er meteen weer uit. Zonde hoor Hier net het ontbijt achter de kiezen na heerlijk uitgeslapen te hebben. We genieten er nog van zolang het kan! @mosa; tuinspullen kosten indrerdaad vaak een klap geld. Maar als het goed is heb er nog lang plezier van. Winkelen in A'dam viel mij nog mee gisteren. We hebben ff lekker op een terrasje gezeten en mijn mannetje heeft schoenen gekocht. en ik kreeg een bos bloemen van hem.......... want geen babyding gekocht en ook geen marlies Dekkers mama BH. Maar de laatste krijg ik nog wel .......... ben benieuwd. @mamafiets......weet niet meer wie erover schreef, ik heb zo'nn delivery bike die eigenlijk net zo goed als mama fiets gebruikt kan worden. Maar valt wel een beetje tegen hoe zwaar hij fietst hoor. Zo nu huis poetsen, bleh maar het is echt enorm stoffig..........pollen! Hooikoorts gaat trouwens echt veel beter. geen idee hoe en waarom maar ik ben er blij mee!
Hoi meiden, Maar, ook al op vakantie naar Frankrijk? Wij ook, alleen dan eind juli. Dan zou ik ongeveer 26 weken zwanger zijn, dus we kijken tegen die tijd wel of kamperen dan nog een goed idee is. We wilden namelijk naar de Pyreneeën, en daar rondtrekken en wandelen. Leuk dat je een dagboekje bij gaat houden! Sanne, ik wil wel één (of twee) pretecho's laten doen, ik denk ergens rond de 17e week en dan ergens bij week 27/28 ofzo? Ik heb er verder nog niet echt over nagedacht, maar ik vind het wel erg leuk. Hanna, gezellig dat jullie uitgebreid hebben ontbeten! Je man is wel fanatiek met iedere zondagochtend hardlopen hè?! Wel erg goed hoor! Oke, nu snap ik je echo wel We hebben gisteren voornamelijk materialen gekocht, en morgen gaan we echt verder met de veranda. Maar het is toch best wat werk, meer dan ik van te voren zou denken. Maar wel leuk om te doen! Sheann, ik ben ook wel blij dat mijn mannetje weer thuis is hoor! Is toch een stuk gezelliger! Naar mijn werk doe ik ook wel wat meer wijderere kleren aan, maar het viel me gisteren ineens extra op. Nou, van mij mag het zonnetje nu wel komen Fijne dag allemaal!
Pookie, lekker hè, uitslapen?! Hier ook vaste prik op zondag hoor! Ik ben nu vaak wel vroeger wakker, maar lezen in bed is dan ook lekker! Ik ben ook wel benieuwd naar de bh die je krijgt! Ik wil komende week wat andere beha's gaan kopen, ik merk dat ze nu echt strak gaan zitten. Ik wilde gewoon even bij de Hema kijken. Maar fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad gisteren! Succes met poetsen zo! Vannacht heeft het hier erg hard geonweerd (?) en geregend, misschien bij jullie ook en dat je daardoor minder last hebt van je hooikoorts?
Hema heeft volgende week heel leuke voedings BH in de aanbieding paars met stippen. Ik heb echt al een heel nieuwe collectie BH' moeten kopen, normaal 80 B maar nu 85 C nodig. Ik heb de HEMA al aardig geplunderd Maar ik weet niet zeker of die Marlies Dekkers er komt, eerlijk gezegd vindt in 90 euro voor een BH een beetje heel erg te duur. Dan koop ik liever 4 HEMAtjes in leuke kleurtjes etc.
Wow, 90 euro voor een bh is wel erg duur! Paars met stippen klinkt nog wel leuk, ik zal gaan kijken. Ik heb normaal al 80D, maar weet niet wat voor maat ik nu heb. Voor mij hoeven ze niet echt groter te worden!
Goedemiddag @pookie: mijn cupmaat is de eerste weken ook zo ontzettend gegroeit! Eerst ook last van mijn (.)(.) maar de laatste weken geen last meer van. Komt soms al wel wat melk uit @Mosa en Maar29: de kamer is helemaal wit geverfd en de gordijntjes/schilderijtjes/hoes aankleedkussen en andere spulletjes zijn blauw en groen (lime), gewoon neutraal kamertje. @sannehai: je moet maar zo denken; dat spugen houdt vanzelf een keer op @hanna: ik ben een keer aan het baby-shoppen geweest in Haarlem, erg leuk!!! We zijn hier bezig met een taart bakken voor morgen, brunch bij de familie, ruikt heeeeeeeeeerlijk hier! Het wordt een gepimpte chocolade-taart =P~
Dib, stuur maar een stukje door hoor van die chocoladetaart Daar ben ik echt dol op! Je kamertje klinkt echt heel leuk! Bh's, pfff, 90 euro voor een bh, dat zou ik niet zo snel neertellen hiervoor. Ik zit nu ook al aan een maat groter.... Maar wel gewoon bij de Hema Voedingsbh's in de aanbieding... bedankt voor de tip! Ga ik even in de gaten houden. Wie weet is het wel wat! Pookie, fijn dat het wat beter gaat met de hooikoorts! Manlief is nu lekker aan het koken. Zalm met tagiatelle MmmmmMMMMmmMM!!!
Dib, ook leuk toch, een neutraal kamertje met vrolijke spulletjes! Enne, ik lust ook wel een stukje chocolade-taart Hanna, lekker dat je man aan het koken is! Ik vind normaal vis erg lekker, maar de laatste tijd moet ik écht niet aan vis denken Het staat me zo ontzettend tegen, zelf mijn normaal heerlijke zelfgemaakte quiche met zalm vond ik niet lekker de laatste keer. Dus voorlopig maar even geen vis eten! Maar eet smakelijk hoor Ik heb al de hele middag zo'n last van maagzuur, heel irritant! Zelfs als ik iets eet of drink, gaat het nog niet over. Dus ik zit nu aan de Mentos Hier was de folder van de Hema ook al, dus ik heb de bh gezien. Ik zag wel dat hij tot cup D gaat, dus ik vraag me af of ik er wat mee opschiet. Maar misschien zit hij wel beter omdat hij losser zit dan een beugelbh? Maar ja, ik moet het gewoon even uitproberen.
Hier helaas nog geen folder van de Hema.. Die krijgen we altijd zo laat... Zal nu wel dinsdag worden denk ik. Jammer Mosa dat je maagzuur hebt. Hopelijk helpt de Mentos!
Moos je bent niet de enige hoor die last heeft van maagzuur.... ik heb dat sinds vrijdag heel erg. Gisteren en vandaag ook echt overgeven. Maar ja het hoort er bij zeggen ze.....
Goeiemorgen moms 2 be, Mosa, wat balen dat je maagzuur had gister. Zit je jezelf een beetje in de weg he. Ik hoop dat het weer weggetrokken is inmiddels. Dib, je kamertje klinkt idd leuk! Lekker fris ook. =D> Hanna, wij gaan naar een plaatsje bij Bergerac. Vorig jaar zijn we rond wezen trekken en zjn we uiteindelijk ook daar in de buurt beland. Ik dacht eerst dat het zo'n geitewollensokken camping was (veelal ouderen... ), maar prachtig grote plekken, weinig kinderen en ze bottlede daar zelf hyn wijn, dus voor 2 euro had je heelrijke koude witte wijn of rose. Brood kon je 's avonds bij het zwembad bestellen en dat lag de volgende ochtend voor je tent. En uiteindelijk maar 140,- betaald voor alles, voor 6 dagen! Super adresje dus. Misschien van de zomer daar weer heen. In juni een weekje naar mijn ouders die daar een groot huis hebben gehuurd met zwembad. Sanne, nu nog maar 1 nachtje slapen...! 8-[ Ik was vrijdag ff bij mijn HA geweest en die heeft me gelijk bloed laten prikken. Just in case voor infecties ed. Wanneer zou je daar uitslag voor kunnen krijgen? Vergeten te vragen...
Ohhhh chocoladetaart. Ik lust ook wel een hele taart. Vis hou ik normaal gesproken niet van maar probeer het wel te eten anders moet je van die vieze tabletten met visolie innemen. Ik had er laatst een van mijn moeder gekregen en nadat ik die ingenomen had zat ik de hele tijd vieze vis bieren te laten. Echt te ranzig voor woorden. Mosa: Jammer van die maagzuur, bij mij helpt pepermunt ook goed tegen de misselijkheid. Maar: Dat adresje klinkt erg goed. Lekker om eventjes terug te gaan naar het simpele leven.
Goedemorgen, Maar, klinkt erg leuk, zo'n vakantie! Als ik zoiets lees, krijg ik er zo'n zin in! Maar het huis van je ouders klinkt ook niet verkeerd Hebben jullie het eigenlijk al tegen jullie ouders verteld of wachten jullie toch nog even? Ik weet niet wanneer je de uitslag van het bloedprikken krijgt? Komende week maar even bellen. Sheann, ik slik nu dus van die visolietabletten. Ik eet 's ochtends altijd muesli met yoghurt en daarmee slik ik ze altijd door. Dan heb je geen last van de smaak. Zo, ik ga maar eens snel buiten helpen. Mijn ouders en vriend zijn al druk bezig Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Heerlijk he, die paasdagen Ik geniet zo van de rust! Maar, je vakantie klinkt goed hoor! Je kan zo bij een reisbureau gaan werken hahahahah. Voor ons nu nog mar 2 weken en dan gaan we al. Echt veel hebben we nog niet voorbereid, gekocht, ingepakt. Dat zal wel laatste minuut worden Ach Frankrijk, daar kan je echt wel alles kopen wat je vergeten bent, da's wel makkelijk. Mosa, succes met het klussen in de tuin vandaag. Het is er geloof ik wel goed weer voor. Hopelijk lukt het allemaal en komt het af vandaag! Ik slik geen visolietabletten hoor, maar vitaminetabletten. En als ik die verhalen hoor over de vistabletten denk ik dat het niks voor mij is. Die krijg ik echt niet weg 's morgens Giseravond was onze dame echt erg aan het trappelen. Het hield maar niet op! Toen heb ik haar even streng toegesproken dat ze nu echt moest gaan slapen, dat alle kindjes al sliepen hahahahah Maar..... het werkte niet Nu nog een dagje rustig aan. Beetje opruimen in huis enzo, en natuurlijk achter de computer Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
haha, visolie tabletten, ik heb bij een bedrijf gewerkt waar visolie werd geraffineerd. Per ongeuk een x een slok genomen, gatverdegatver ik wist niet hoe snel ik het uit moest spugen. Ik heb nu ook een stel van die capsules liggen maar ik heb mij er tot nu toe nog niet aan gewaagd. Probeer gewoon regelmatig vis te eten........ Ben trouwens klaarwakker nu, en dat terwijl ik om half 4 vannacht pas in bed lag Hubby had een optreden. Volle bak dus erg leuk. Nu maar ff zoeken naar broodjes voor het paasontbijt, gisteren opende ik mijn zak/pak brunchbroodjes en die waren allemaal beschimmeld en dat een maand voor THT!
Hoi dames! er is weer een hoop bijgekletst! gezellig hoor! @maar aahhh ja help nog 1 nachtje slapen, ik ben al helemaal zenuwdepenuw! hahahaha maar heb er natuurlijk ook Mega veel zin in! @iedereen die naar frankrijk op vakantie gaat... Heerlijk wij gingen daar vroeger ook altijd naar toe, lekker kamperen met caravan en daarvoor met de vouwwagen, super vakantie's altijd geweest @mosa lekker klussen vandaag aan je tuin, hopen dat het lekker opschiet! @bh's ik heb nu 1 slappetietje's bhtje gekocht nu, zit Heerlijk, anders heb ik altijd voorgevormde met beugels, maar die beugels begonnen zo te steken!, wel jammer dat het zo'n slap dingetje is, dan hou ik helemaal zo weinig over ( heb cup a) maar deze was dus een b want kleiner gaan die dingen niet, en die zat dus heel erg super lekker, en nog meer ruimte om verder in te groeien hahha ik slik eigelijk ook geen visolie tabletten... ook geen vitaminetablette... is dat slecht?? khep wel foliumzuur geslikt, maar dat hoefde maar tot week 10.. het is nou ook niet zo dat wij elke week vis ofso eten... misschien toch maar es doen dan?? @hanna wat grappig dat jullie kleine ondeugende meid niet wou luisteren naar mama hhahaha nou dames ik zal es in de douche springen hahaha ben beetje lui maarja daar hou ik ook wel van in zo'n weekend hahaah groetjesssssss
aghhh pookie, wat vies is dat eh dat ze dan allemaal zijn beschimmeld!! ik had vorrige x ook iets vies joh, had ik van die afbak mini sauzijzenbroodjes, ik in de oven gedaan ( niet gekeken ofso) en waren klaar, paar op gegeten, kijk ik er zo naar Gatverdamme dus ook beschimmeld enzo eh! ieuwwwwwww khep gwoon een klacht in gedient, ik vond het zo vies!.. niet dat je er wat mee opschiet, maar goed kreeg wel 2 euro terug. hahaha.
ahks, ik vind beschimmelde saucijzen broodjes nog erger. Daar zit toch vlees in en potentieel veel meer schadelijke bacterien . Ik baal er nu vooral van omdat we geen normaal brood in huis hebben. Ik dacht voor 2 dagen broodjes te hebben met die zak. Tja dan maar alleen krentebollen en croissants en duivekater eten