@pookie, ja twas ook echt heel vies,vooral omdat ik er dus al een paar op had zonder te kijken!!! haha ja dan moet je maar lekker krentebollen croissans en duivekater eten hahaha ik ga zo ff lekker langs een vriendin, tis hier thuis een bende maar heb lekker geen zin omt op te ruimen hahahaha en dan gaan we misschien nog ff in de stad wat drinken opt terras, als het weer btje mee zit nou dames groetjess fijne dag!
Hoi dames, Hanna, wat lief dat je meisje gisteren weer zo aan het trappelen was Ik kan me er echt nog niets bij voorstellen! In je onderschrift staat dat je vandaag naar de vk moest, maar dat zal misschien morgen zijn? Als je morgen moet, dan succes! Pookie, bah, een slok visolie Echt vies! Ik vind de pilletjes trouwens wel meevallen hoor! Ik moet ze alleen wel uit de buurt van onze katten houden Sanne, een slappetietjesbh Vis is inderdaad goed om regelmatig te eten, en anders zou je dus visolietabletjes kunnen nemen. Daarnaast slik ik ook nog vitaminepillen van Centrum - Materna, volgens de vk is het erg goed om vitaminepillen te slikken. Maar daar hoor je misschien morgen wel meer over, bij mij vroeg ze namelijk of ik foliumzuur of andere pilletjes slikte. Alvast hééééél veel succes morgen met de echo! Ik hoop (maar ga er ook vanuit!) dat alles goed is! Geniet maar van het kleine mensje in je buik Wij zijn de hele dag druk bezig geweest, maar weer erg opgeschoten! Nu helemaal kapot, maar gelukkig een rustig avondje! Lekker op tijd naar bed, want morgen weer werken. Allemaal nog een fijne avond en werkse voor degenen die morgen weer moeten werken!
Hanna, ik begin ook altijd te laat met pakken...haha. Iedere keer denk ik, ik begin volgend jaar eerder, maar in de praktijk lukt het gewoon niet! Mosa, ben je lekker opgeschoten vandaag? Wat een weer he. Heerlijk. Wij hebben nog niets verteld aan de ouders. Nu vinden we het nog wel leuk dat het nog ff ons geheimpje is. Als we het eenmaal gaan vertellen, gaat iedereen zich ermee "bemoeien"..haha. Maar volgende week maandag moeten we voor de intake naar het ziekenhuis ivm dat uitstrijkje, dus zien we wel ff hoe dat loopt en daarna gaan we het waarschijnlijk wel vertellen. Fijne avond allemaal! Ik ga lekker bankhangen.
Maar, we zijn zeker opgeschoten vandaag! De vloer van de veranda ligt nu ook al (zo'n gedoe om het allemaal precies waterpas te krijgen!) en ook het terras achterin de tuin ligt al (ook houten vlonders). Dus het begint nu écht ergens opte lijken Dus jullie hebben het toch nog niet verteld, moeilijk lijkt me! Wel een speciaal geheimpje! Ik ga nu ook bankhangen, kan al zo wel naar bed
hier is ik ook weer...... we zijn lekker ff de bossen in geweest en daarna lekker terrasje gepakt..... daarna met mijn ouders lekker chinees gegeten.... maar wat is het moeilijk om zo veel mogelijk je misselijkheid te onderdrukken als je moeder in de buurt is sta met haar aftewassen en dan komt er weer zo'n heerlijk misselijkheids gevoel over je heen pfffff wat zeg je dan??? als je weer ff steunt en kreunt...... nou dat je vanwege me gipspoot last van je rug krijgt..... en dat gelooft ze nog heilig......verder lekker van het weer genoten en verbrand in me snoet....hebben jullie ook heerlijk genoten van het weer.
Hey Mosa! Jullie hebben een goeie klap gemaakt zeg. Goed hoor. Idd dat waterpas krijgen is de grootste klus. Het duurt ff, maar dan heb je ook wat! (ik spreek uit ervaring...hihi) Ik heb zooo slecht geslapen vannacht. Ben ook telkens voor dag en dauw wakker, maar vannacht liggen dimdammen dat het niet goed zou gaan. Voel nix (behalve af en toe een steekje) en ben niet misselijk of iets. Werd vanmorgen wel wakker met 2 énorme puisten! Ook lekker... Maandag hebben wij de intake bij de gyna en hopelijk kan ze me een beetje geruststellen. Daarna gaan we het vertellen aan de papa's en mama's...!
hoiiiiiii dames sorry voor het ego bericht maar we zijn net terug van de echo SUPER GAAF!! alles was helemaal goed joehoepie echt zoooo gaaf geweldig om te zien niet normaal!! ik ga dalijk proberen foto's in album te zetten, owja ik ben 2 daagjes verder w.s. hahah dus vandaag 12 weken groetjessssssss
Hey, superleuk meis! Het lijkt me ook zoooo bijzonder. Zweef lekker rond vandaag en probeer idd nog ff een foto'tje in je album te zetten!
hoi dames gelijk ff banner aan gepast en foto's staan int album hahahaha op eentje zie je niet het profiel, daar lag hij/zij nog te slapen, ze moest um ff wakker porren door een flinke tik te geven met dr apparaatje! hahahaha toen werd hij/zij wakker en lag goed hahahha heeeeeeeeel cool woehoee im in love hahaha
jaa maar ik snap het! nog even geduld hebben komt goed even een vraagje voor de meiden die al echo hebben gehad, bij mij op de echo daar naast staat zegmaar 8 cm, betekend dit ook dat ons kindje nu 8 cm is?? wnat ik heb even op de site bij week voor week gekeken, en daar stond bij 12 weken, 6.5 cm, en bij 14 weken, 8,5cm... ik weet wel dat ik mijn laatste ongi heb gehad op 6 januari, en mn eitje pas op 5 februai.. dus dan kom je toch echt op 12 weken uit, dat vrouwtje zei ook dat het 12 weken was... maar is dat dan dus wel de echte lengte van het kindje? het is van kop tot kontje gemeten... groetjesss van een zwijmelende ik
@Sannehai: Bij mij meten ze altijd van kop tot kont maar bij mij kloppen de maten ook bijna nooit met wat bij van week tot week staat. Wel héle mooie echo's joh! Fijn, nu kan je lekker genieten! @All: Hier alles goed alleen weer wat last van groeipijn maar ja dat en ik ondertussen gewend. Wij hebben trouwens 29 April de nekplooimeting, spannend. Moet dan ook gelijk voor alles bloed laten prikken...brrr...ben ik niet echt een held in. Wilde afgelopen vrijdag al voor de ene helft gaan maar ze raadde me aan om de 29e alles in 1 keer te laten doen. 1 Mei voor de laatste keer terug naar de gyn en dan mogen we zelf kiezen waar we onder controle willen. Ik heb trouwens de echo in mijn album gezet maar hij is niet zo duidelijk als de vorige. Dit was de eerste keer uitwendig. Was ik ook nog te laat Lag nog te zoesen bij de schoonheidsspecialitste en dat duurde langer dan verwacht...hub helemaal in de stress omdat ik er niet was....gebeurd me ander nooit en zeker niet bij zoiets belangrijks... En nog 9 nachtjes slapen en dan gaan we het vertellen aan iedereen! Vind het zo spannend, ben zo benieuwd naar de reacties. Liefs!
Sterre, das ook wat! Gewoon te laat komen bij de gyn! =D> Maarman zei vanmorgen nog dat ik een en al hormoontje power ben, dus gooi het lekker op "ontoerekeningsvatbaarheid"...haha. Maar je zag er in elk geval wél goed uit dus! Ik heb vorige week al bloed laten prikken. HA wilde het gelijk maar laten doen en heb die prikmevrouw nog uit dr auto kunnen trekken! Kon maar tot 11.00 uur en ik was er om 11.02 uur. Gelukkig kon ze het begrijpen en mocht het alsnog. Wat knap dat je het zo lang voor je kan houden met vertellen! =D> Speciale reden? Wij hebben het ook nog niet verteld hoor, maar denk dat we dat volgende week gaan doen...
Sanne: Wow wat een mooie echo. Zo lijkt hij/zij al echt op een mini mensje. En 8 cm kan wel kloppen en anders krijg je gewoon een reuze kind Maar: De prik mevrouw uit haar auto trekken is zeker hormoontje power Doe je het rustig aan.
@sannehaai; mooie echo!!! heel duidelijk ook. @maar; hormoontje power...hahaha, ach men moet er maar mee om leren gaan. @rest; valt tegen he, na zoveel lekkere vrije dagen met mooi weer dan weer aan het werk moeten. En morgen wordt het NOG mooier................ ach hopelijk krijgen we ook een mooie maar niet te hete nazomer kunnen we lekker genieten van ons verlof.
Hoi dames, Sanne, wat een schitterende echo En wat heerlijk dat alles goed was! Maar wat een duidelijke foto's zeg! Ik heb ze net aan mijn ouders en vriend laten zien, ze waren helemaal verbaasd dat het er zo uitziet met 12 weken Wat zul je blij zijn nu! Lekker gaan genieten! Maar, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Vooral als je zo ligt te piekeren. Het is heel normaal om nog niets te voelen hoor, en niet iedereen krijgt ook klachtjes. Maar sowieso komen ze vaak pas na 6 weken, dus het kan nog komen. Misselijk ben ik tot nu toe ook nog niet geweest hoor! Sterre, wat vervelend dat je weer zo'n last van groeipijnen hebt! Vind je dat niet meer zo eng? Spannend dat jullie aan het einde van de maand de nekplooimeting hebben, maar het ziet er allemaal vast goed uit! Pookie, viel inderdaad wel tegen om weer te werken vandaag! Ik kwam er vanochtend ook achter dat ik mijn zomerjassen niet meer dichtkrijg Mijn borsten zijn te groot. Dus ik had vandaag nog mijn winterjas aan, best warm. Ik moet nog even een oplossing bedenken voor morgen. Misschien wel zomerjas aan en dan maar open laten hangen ofzo? All, erg zeg, één dagje gewerkt en nu al helemaal kapot Dat vind ik echt wennen hoor, maar hopelijk wordt dat na de 12 weken ook minder. Verder begin ik nu al een klein beetje de zenuwen te krijgen over de echo volgende week. Gelukkig voel ik me wel zwanger, en ik merk ook nog steeds veranderingen in mijn lichaam, dus op zich heb ik er een goed gevoel over maar toch knaagt er af en toe iets. Maar ik denk dat dit herkenbaar is voor iedereen Weltrusten en tot morgen!
Hoi meiden, Even snel een ego-berichtje en dan ga ik even 5 pagina's terug lezen en persoonlijk reageren. We hebben een heerlijk weekend gehad, echt genoten van het heerlijke weer . Verder twee vriendinnen van vroeger bezocht en die wisten nog niet dat ik zwanger was omdat ik het ze graag persoonlijk wilde vertellen. Maar bij een van de twee hoefde ik niets meer te vertellen ze zag het al . Het was erg gezellig . Verder heeft mijn man hard aan de commodekast gewerkt en die is nu compleet geschuurd en staat in de grondverf, een andere keer kan hij dan de lakverf erop schilderen. Ondertussen was ik met mijn moeder even de stad ingegaan om naar stoffen voor de wieg te kijken en we hebben een heel leuk stofje gevonden . Wit met een vrolijk gekleurd lintje in allerlei kronkels erop genaaid. De stof nog ter goedkeuring aan mijn man voorgelegd maar die vond het ook leuk dus gelijk besteld. Het weekend vloog dus om en gister moest er weer hard gewerkt worden. Gister heb ik ook voor de laatste keer de kannen voor MvM ingeleverd, dus ik ben klaar met in een kan pissen, een hele opluchting . Vandaag alweer mijn vrije dag dus nu neem ik even alle tijd om terug te lezen
Mosa: Ik denk dat iedereen dat heeft dat ze zenuwachtig worden voor de echo. Ik heb geprobeerd er niet teveel aan toe te geven maar soms sluipt het erin. En ook al heb ik een goede eerste echo gehad ik ga me ook weer zorgen maken voor de tweede. Dat is ons mamagevoel wat al begint te groeien Afrola: Zo te horen ben je erg creatief. Wat ga je met het stofje doen?
Afrola, klinkt leuk! Mag ik vragen wanneer jij je aangemeld had voor MvM? Ik wil het nl. ook gaan doen, maar moet je dan niet eerst weten of het allemaal wel goed zit?
Maar: Ik denk dat als je wacht met je eerste echo dat je dan al te laat bent met MvM. Gefeliciteerd trouwens met je 6 weken. Heb je trouwens vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie gerekend of vanaf je ei en twee weken erbij?