@mosa, ja ik heb eigenlijk alleen maar snachts last van het maagzuur, overdag eigenlijk bijna niet, dus denk dat ik het alleen ff voor het slapen gaan doe en ja hahaha toen ging het berg afwaarts...wij zouden eigenlijk echt op de uitgerekende datum moeten bevallen, dan was het helemaal eerlijk verdeeld hahah(tis sonde voor pookie en afrola!) maar dat gaat bij mij ook al niet meer lukken nee.. achja.. we wachten maar af.. @bubsie ow dat is nog spannend dan om te kijken of je contract word verlengd... maar werk je er nog niet lang dan of? want als ze nog gewoon mensen nodig hebben, kunnen ze jou ook best aanhouden toch? en ookal heeft je collega wel heel de tijd gestaan, als het jou misschien dalijk niet meer lukt gewoon je extra rust tijd pakken hoor, je hebt er recht op!
ja is spannend ja, mn contract mag nog 1 keer verlengt worden en daarna vast. maar ze mogen op dit moment geen vaste contracte meer geven, dus als ik dan nog een jaar krijg ben ik wel blij, maar weet dan dat als er niks veranderd ik er waarschijnlijk dat jaar daarop eruit ligt. maar dat weet ik allemaal nog niet. ze weten natuurlijk nog van niks, helaas kan ik het niet meer verborgen houden tot dan, want anders had ik het pas later gezegd or. maar ja. tis niet anders. we zullen zien hoe ze reageren. en of het verlengt wordt. anders moeten ze iemand anders aannemen en dat lijkt me ook onzin! maar ik sta nergens van te kijken.
Hahaha ik begon inderdaad met 38 weken en 5 dagen. Zo overwachts dat ik geen moment stil stond bij het feit dat ik moest bevallen. Super! Maar jullie kindjes komen er ook vast snel uit, met een super bevalling (die van mij duurde toch wel wat lang he) We gaan trouwens naar Drente, hebben daar een huisje gehuurd die speciaal is ingericht voor baby's. Badje, box, aankleedkussen etc is mooi aanwezig. Scheelt een hoop gedoe.
Mn meldingen staan uit, dus ik val ergens middenin NIJN, jehoeoeoeoeo wat een superrrrrnieuws! En wel/niet willen weten is zo persoonlijk. Ik snap het speciale ergens wel, maar kan me er echt zo niets bij voorstellen: ben dan ook veel te nieuwsgierig, een controlefreak en hou ook niet zo van verrassingen (en het is ook wel fijn om je kop maar over 1 naam te breken ). En fijn hoor eindmei ... geen gehannes met kruiken enzo (hopelijk wel geen hittegolf). DJAAR, hier ook niet echt een pannenkoekenfan ... en er zijn al behoorlijk wat verse zwangeren hier, dus behoorlijk wat 'lotgenoten' STERRE, lekker gestreken . Hier ook vooral snachts veel dorst. Overdag drink ik sowieso vrij veel. SANNE, heerlijk uitgeslapen! JALOERS En gyn gewoon bellen alsof het een vk is hoor, daar issie/ze net zo goed voor! Hopelijk komt de kleine toch nog in okt om de hoek kijken! Ben je goed geknipt? Ik zou Hai lekker laten gaan ... zijn twee nachten en tegen die tijd zit je er wel een beetje in hoor (maar leuk is anders natuurlijk...) HANNA, vervelend dat Svinthe zoveel last heeft van krampjes. Vaak is er echt weinig aan te doen. Helpt warm houden en masseren niet een beetje? Bij Mirre hielp eigenlijk niets: behalve dichtbij mama in de draagdoek ... MOSA, heerlijk lekker uit lunchen, ben ik ook gek op! En kan ook allemaal voorwerk zijn hoor die gevoeligheden en pijntjes. Bij Mirre had ik al een week of twee af en toe een beetje ongesteldheidsgevoel ... AFROLA, mooi verhaal van die bevalling! Maaruh ik doe het toch liever met verlos erbij denk ik ... wel vreemd dat als bekend is dat ze vlot bevalt er zo slecht op wordt gereageerd ... ik zou het niet op me laten zitten iig (Mirre was er in 4 uur). En superuitvinding he die draagdoek! MARANKA, gefeliciteerd meid! Lekker ventje is Jasper! SHEANN, misschien dat ze dat vroegah deden ... hier geen scheren en klysma aan te pas gekomen. Misschien dat er bij hechtn ed even wat oerwoud weggehaald moet worden Een vriendin van me is trouwens ook zwanger, nu 6-7 weken ... 18 juni was haar inschatting (ze heeft ook getempt en weet het redelijk precies). Echt zo leuk! Als het goed gaat schelen Frummie en haar kleine zo'n 4 maanden ... evenveel als Mirre met het zoontje van een andere vriendin. Het verschil is nu al nauwelijks meer merkbaar. En de huidige zwangere woont hier dichtbij (de andere is echt auto/trein verhaal). Zie ons al helemaal zitten op het terras (of speeltuin ivm Mirre)
Bubsie, spannend, dat je eerst nog moet afwachten of je contract verlengd wordt! Is toch altijd lastig, ze mogen het niet niet verlengen omdat je zwanger bent, maar ze kunnen altijd wel een smoes bedenken en al helemaal nu met de economische crisis natuurlijk. Maar hopelijk valt het mee! En een tijdelijk contract mag toch 2 keer verlengd worden en niet maar 1 keer? Maar wel vervelend dat je je daar mee bezig moet houden in je hoofd, of maak je je er niet echt druk om? Sanne, dat kun je ook eerst proberen, alleen 's avonds een pilletje, hopelijk is dat voldoende! En anders kun je er ook nog wel eentje nemen op het moment dat je er zo'n last van hebt. Ik zal nu wel m'n best doen om op de uitgerekende datum te bevallen Alhoewel dat voor mijn vriend ontzettend verkeerd uitkomt, hij heeft volgende week één van de drukste werkweken van het jaar Maar ja, we zullen het zien. Melisa, Drenthe, leuk! Handig ook dat alle babyspullen al aanwezig zijn! Nu maar hopen dat het weer ook een beetje meewerkt! In welke provincie woon je eigenlijk zelf? Salapio, leuk dat je vriendin ook zwanger is, leuk zo samen! En vooral als ze ook nog eens bij je in de buurt woont! Een vriendin van mij is 5 weken geleden bevallen (met 38 weken), dus zij wacht nu ook in spanning af wanneer ons beebje komt
@melisa ow drenthe dat is altijd wel leuk ja en handig dat alle beeb spullen daar ook aanwezig zijn! scheelt een hoop gesjouw en gedoe denk ik zo @mosa, ja nu toch net ineens wel erg last van maagzuur, dus d8 probeer er gelijk maar 1 uit, bah vind deze ook vies die maalox.. hahaha maar toch misschien wel iets beter als die van gaviscon, die worden echt een beetje zo half kauwgom achtig en dat moet je dan dus doorslikken.. nu maar hopen dat het werkt hahaha en ja ik keek ook op het kotex pak, zijn er echt maar 10, wat een mega dingen zeg hahahaha @salapio hee wat leuk dat je vriendin ook zwanger is, en dat ze lekker dicht in de buurt woont dat word vast erg gezellig nog maar 5 weekjes voor jou, en dan beginnen de laatste 10 weken ook al weer! wat gaat he snel he! owja, zat net ff in ander topic te kijken show je huiskamer, wel grappig om dat zo te zien van andere meiden, krijg gelijk een opruim aanval hier hahhahaha dus zal maar es wat gaan doen
Jaa ik ga de Melisa doen!! Mijn zusje had laatst gedroomd dat ik de 30ste ging bevallen. Ze wist alleen niet in welke maand. Dus of morgen of 30 november Sanne: Mijn vriend had het laatst ook voor mij geschoren maar hij vond het een beetje eng. Dus doen ik het maar met een spiegeltje en een beetje op gevoel. Bubsie: Knap van je collega dat ze de hele zwangerschap heeft gestaan. Ik zou het haar niet nadoen. Zou balen zijn als ze jou contract niet verlengen maar je hoort het wel vaker. Salapio: hahah kan me voorstellen dat bij het hechten het makkelijker is als het oerwoud weg is.
Oh ja... ik dacht dat mijn buik niet veel groter zou worden maar hij is gewoon nog meer gegroeid Ik heb ook nieuwe foto's van de babykamer in mijn album gezet. Die is nu helemaal klaar. (Als je niet in mijn album kan dan moet je eerst vriendjes worden)
Poeh wat een mooie buik Sheann, zo groot was die van mij niet hoor. Ik woon in Brabant. Dus we moeten een stukje rijden, mijn zusje woont gelukkig halverwege
@sheann wauw wat een super mooie buik zeg en de baby kamer is ook heel erg leuk haha mijn vriend vond het scheren ook maar btje eng, dus nu laat k het hem maar gwoon controleren of het er een beetje fatsoenlijk uit ziet hahahah. @melisa hey leuk brabant heel mn fam. woont daarzo maar wat je zegt wel ff stukje rijden ... zoo hier net ff badkamertje schoongemaakt.. poeh dat bukken enal wil niet meer al te makkelijk nu hoor hahahah, zo ook nog maar ff stofzuigen denk ik
@ mosa, ja je mag 3 keer een tijdelijk contract krijgen en dit wordt de 3e al. daarna moettie vast worden. we zullen afwachten, ze zullen vast een smoes verzinnen. maar ja dat zien we dan wel, ben er wel een beetje bang voor ja, maar heb me er al erg lang zorgen om gemaakt omdat we natuurlijk al lang bezig waren zwanger te worden. en ik dus ook al een kindje had kunnen hebben als het sneller was gelukt, maar ik heb er met mn man en mn moeder heel vaak over gehad, maar werken kan je je hele leven nog, een kindje krijgen niet. en dat hebben we in ieder geval gemerkt dat het niet vanzelf gaat. dus we zijn nu superblij dat het gelukt is. en hopen dat het goed blijft gaan en we gaan ons dus niet druk maken, dan merk ik eind januari wel of mn contract verlengt wordt of niet, want dan moeten ze het al doorgeven. ik wacht af. ik geniet nu van mn wondertje in mn buik, en hoop dat we een prachtig kindje mogen krijgen. werk is nu ff zorg voor later. druk maken heeft ook geen zin, als ze het niet doen, doen ze het toch niet.
Sanne, ik vind de maalox helemaal niet zo vies, een beetje pepermuntachtig. Maar misschien went de smaak. Ik heb vanochtend ook al in dat topic gekeken over woonkamers, kunnen we ook hier doen Sheann, zo zo, dat is een flinke buik Mooi hoor! En ik denk dat hij zelfs nog iets doorgroeit En morgen bevallen zou super zijn natuurlijk, maar de kans lijkt me wel klein als je net voorbij de 37 weken bent. Maar wie weet 30 november hoop ik ook niet voor je! En een lieve babykamer! Ik vind die rand nog steeds super! Echt een gezellig jongenskamertje All, mijn moeder is weer de ramen aan het lappen Zelfs die van de schuur Maar wel weer heel lekker als alles gedaan is!
Sanne, ik vind bukken ook echt een ramp nu Het lijkt ook wel of het beebje dat ook niet leuk vindt, want hij gaat dan altijd zo bewegen dat het een beetje pijnlijk is. Dus vanochtend liet ik m'n scheermesje vallen in de douchebak en die ligt er nu nog steeds Mag mijn vriend vanavond oprapen! Bubsie, oke, dus je bent al bijna aan je laatste contract toe En goed hoor, hoe je er over denkt! Het blijft toch altijd lastig, zwanger zijn met een tijdelijk contract, maar werken kun je idd nog je hele leven. En mocht het niet verlengd worden, dan vind je wel weer een andere baan. Het valt allemaal toch niet te plannen inderdaad! All, ik heb trouwens gisteren het boek 'Oei ik groei' gekocht, kennen jullie dat? Dat gaat over de ontwikkeling van babies en daar staan ook alle sprongetjes enzo in. Ik las vaak dat het een heel goed boek was, dus ik ben benieuwd.
@mosa ja wie weet went de smaakt nog wel haha en het boek oei ik groei is echt een goed boek volges mij, veel ouder op het kdv bij ons lezen dat ook, en je ziet die kinderen dan ook echt die sprongetjes maken, heel grappig. en wat heerlijk dat jou moeder zo lekker jou ramen komt lappen, haha moet hier ook nodig gebeuren kan je dr niet ff doorsturen hahaha geintje @bubsie goed dat je er zo over denkt, werken kan altijd nog nu eerst lekker genieten van het zwanger zijn owja khep ook nog ff nieuwe foto in mn album gezet van 39 weken en 6 dagen zwanger.
Mosa: Volgens mij hebben jij en je moeder een ramen tik. Ik poets de ramen hooguit 2 keer per jaar. Ik ken het boek alleen van naam maar heb er nooit in gekeken. Is het voor kinderen of juist voor de mama? Bukken vind ik ook een ramp, het lijkt wel alsof ik alles uit mijn handen laat vallen sinds ik zwanger ben. Sanne: Waarschijnlijk de laatste foto Dat je je trui nog dicht krijgt!
@sheann haha ja is wel ook echt een zwangerschapsvest dus rekt wel lekker mee maar zit echt heerlijk. kan ook mijn gewone jas nog aan alleen komt ie nu tot halverwege mijn buik ongeveer hahahaha en laten we maar weer hopen dat het de laatste foto is.....
Sanne, zo, ook een grote buik zeg! En dat je idd je vestje nog dichtkreeg Maar wel heel mooi hoor! Sheann, het boek is juist voor de mama, maar dan met allerlei info over de ontwikkeling van het kindje. Ik heb er nog niet echt ingekeken, maar ik wilde er wel graag één boek over hebben. Enne...mijn moeder heeft geen ramenlaptic, zij doet het omdat ik het anders zelf doe Maar wat ik al vaker heb geschreven, het moet hier ook echt vaak vanwege onze katten. Ze staan erg graag tegen de ramen op (vooral met vliegjes vangen, dus ze worden heel snel vies. Voordat we deze katten hadden, deed ik het ook minder vaak hoor!
Mosa: Ik ga morgen naar de KV om foto's op te halen en dan haal ik inderdaad die Maalox maar eens. Gaviscon is nu toch op. Ik ben benieuwd wat jouw katten uit aan het spoken zijn Oh lees al dat het niet veel was haha. Awh Koetje ziet er écht mooi uit Hij kijkt ook zo lekker tevreden. Hahaha Sylvester en Sterre zien er wel uit alsof ze nog zo af en toe wat 'kattenkwaad' uithalen...eigenwijsje kopjes Ik denk dat bij ons het de 29e en 30e niet gaat worden nee. Oh haha een hanna doen ... nee ik wil nog niet eigenlijk Hanna: Haha gekke Svinthe, 's avonds is ook véél gezelliger toch Die smirre ziet er relaxed uit Bubsie: Kan toch al goed van de zwangerschap zijn hoor, geniet maar van je vrije dagje vandaag! Maranka: Welkom hier en uiteraard van harte gefeliciteerd!!! Apart zeg dat je precies een jaar na je curretage uitgerekend bent. Ik hoop voor je dat nu alles goed blijft gaan. Wat een lekkere knul heb je Sheann: Van dat scheren heb ik ook nog nooit gehoord. Oh haha ze mogen het bij jou wel doen Ik probeer het ook wel bij te houden maar echt een suc6 is het niet volgens mij. Mooi kamertje joh! En een mooie grote buik heb je. Ik laat ook alles vallen... word er soms niet goed van en dat bukken... my god! Melisa: Hahaha je wilt graag 3 baby's deze week... Ik wil eigenlijk nog niet deze week hoor... eerst even de auto ophalen zaterdag en maaandag eerst even over hub zijn verjaardag heen en dan kan ik rustig bevallen Fijn zeg dat Chelsey het zo goed doet! Oeh lekker een weekendje weg, heerlijk hoor. Waar gaan jullie heen? Oh lees al dat het Drenthe word. Djaar: Jammer zeg dat je je nog niet op je plaats voeld. Ik hoop dat dat snel veranderd hoor want nu met al die nieuwe aanvoer word het voor jou ook wel gezellig denk ik Sanne: Lekker fris geknipt weer. Mooi buikkie hoor, helemaal niet zo groot of wel? Wijn: Ik drink wel graag een wijntje (mis het nu niet hoor) maar een echte wijnliefhebber ben ik dan niet want ik ga voor zoete haha. Crystal meth: Ik had daar al eens een documentaire over gezien maar dat is echt verschrikkelijk spul, bah. Hahaha Sheann gaat voor de Melisa All: Ik heb ook weer een nieuwe buikerd in mijn album gezet. Vanmorgen gemaakt op precies 39 weken, joepie. Je kan wel duidelijk zien dat de kleine vorige keer midden in de draai-actie zat, ik heb het idee dat mijn buik nu een stuk minder puntig is... toch? Ik heb niet slecht geslapen alleen wel weer beneden gezeten van 3.00u tot 4.30u... vanmorgen maar weer lekker blijven liggen.
@sterre nee mijn buik is niet zo mega groot ben zelf ook neit zo groot en hai ook niet haha, jij hebt ook een mooi buikje hoor, en wt je zegt hij is wel minder puntig dan de vorrige foto! hahaha. jij ook aan de maalox hahah. wel vervelend dat je vanacht weer wakker bent gweest, maar gelukkig lekker blijven liggen vanochtend zooo ik ga nog eens een pannekoekje opwarmen die over zijn van gisterenn hahah